qig8olshk39evjjs7p1.jpg
  • Fabio Capello
    #21988
    Nyilván, egy része szenzációhajhászás, viszont ha egy cég ilyet megtehet, az már rég rossz. Arra panaszkodnak, hogy nincs elég emberük arra, hogy mindenkivel tudjanak egyeztetni az új (elvileg jobb) ajánlatokról, ennek ellenére ott tartunk, hogy hetente lassan kétszer csönget a jupíszís üzletkötő, valami új ajánlattal. Érdekes módon, annak ellenére, hogy lassan 1+ éve nincs hűségünk, nem igazán rohantak visszautasíthatatlan ajánlatot tenni.

    Mindazonáltal, illene mindkét fél részéről tisztázni, hogy egész pontosan mit takar a ráutaló magatartás, és milyen jellegű módosítások azok, amik még beleférnek ebbe a kategóriába, mert nyilvánvaló, hogyha egyszer csak azt írják, hogy na akkor ha ezt a számlát befizeted, az ráutaló magatartás, és a jövő hónaptól 15ezerrel megemeljük a havidíjadat, az egyértelműen nonszensz.

    Gondolom (remélem), elég gyorsan tisztázásra kerül majd a dolog.