#21822
Üdv!
Korlátozás után a visszakapcsolás max egy modem ki/be kapcsolás.
Nálam ez esetben egy csodálatos modem regisztrációt követelt meg. Természetesen nem fogadta el a szerződésben lévő id/pw-t. Ez után ügyfélszolgálat, nagy nehezen élő emberrel sikerült beszélni. Adott egy új jelszót és azt mondta 15 perc kb de max 24 óra. Hát ezen beröhögtem, de mit is tehetnék, amúgy is mentem dolgozni, úgy határoztam mire haza érek úgy is jó. Hát nem!
Telefonálás ismét, több mint 10 perc után ismét élő ember hangja szólít. Szokásos hülyének néző húzzam ezt meg azt ki és dugjam vissza baromságok...persze nem tudhatja hogy nem a lövésem sincs hozzá fajtából vagyok. Majd több mint 5 perc szerencsétlenkedés után úgy dönt, azonnal kapcsolja az internetes kollégát. A telefonálásom 33. percében( kb 18 perccel azután, hogy az ügyfélszolgálat azonnal kapcsolta az internetes kollégát) végre ismét élő ember, akinek persze újra mindent el kellett magyarázni és lefutni ugyanazokat a nem vagyok noob bizonyítási köröket mint az előzőekben. Nagy nehezen eljutottunk odáig, hogy miután a korábban kapott jelszóval sem sikerült regelni a szar modemet, belenyúlt és megtette ezt ő maga(id/pw azóta sem működik ha én akarom).
A telefonbeszélgetés 42percig tartott + előző nap 18 perc.
Egy teljes domino 3000es feltöltés ment el arra hogy az ő általuk generált hibát rendbe hozzák és vissza kapjam a régi jól bevált fiber 120as netemet!!!!!
Erről van itt szó kérem szépen!
De letöltésben még a harmadát sem tudja...NESZE NEKED UPC!