Ide jöhet minden story :P
  • qper
    Velem történt meg a sztori kb. 3 évvel ezelőtt. Jól érzékelteti, mekkora atomfizikusokat alkalmaz kedvenc közlekedési vállalatunk.

Az 1-es villamoson kéri a kaller hangosan a jegyeket bérleteket, nálam természetesen nem volt. Gondoltam jó fiú leszek, és leszállok vele a köv.megállónál egy adategyeztetésre.

Leszállunk, erre a jó öreg kaller átmegy korruptba. Aszongya:

- Másképp is meg lehet ezt oldani ám!
    - Hogyan? - kérdem tőle naiv, ártatlan szemekkel
    - Hát... vegyél tőlem 500 Ft-ért egy darab jegyet.
    - Okéoké, jobban megéri mint a bérletfelmutatás - (ahoz kellene venni ugye bérletet is). Elővettem a tárcámat, elővettem egy ezrest, majd odaadtam a fószernek, mondván nincs ötszázasom (ami igaz is volt term.).
    - Tudod mit? Két jegyet adok neked 500-ért. - gondolom látta hogy csóró fősulis diák vagyok, biztos megesett a szíve rajtam.

A lényeg: odadta a két jegyet, majd készült az ezresből visszadni. Ez olyannyira sikerült neki, hogy kis fejszámolás után visszaadta az ezresemet, plusz adott hozzá grátisz 500 Ft-t.

De ezzel nincs vége:

A fickó felsurrant a következő 1-esre, én az emberi hülyeség feletti döbbenettől rágyújtottam egy cigire.
    A dekk elszívása után felszálltam a következő 1-esre, gondoltam b*szok én lyukasztani, jó lesz az a nehezebb napokra. Mit tesz Isten, pár megálló múlva ki száll fel a villamosra? Az én aznapi jótevőm, meg a bandája! Egy kicsit elfogott a félelem, mert gondoltam mégegyszer talán nem számolja így el magát a fickó. Ráadásul a kocsi másik oldalán szállt föl, és nem ő, hanem egy másik morci kaller közeledett felém. Kezdtem kényelmetlenül érezni magam. A végzetem utolért:

- Jóreggeltjegyeketbérleteketkéremfelmutatni!
    - Sajnos az nincsen, de már a kollégája megbüntetett az előző turnusban!
    - Akkor mutassa a csekket kérem!
    - Hát azt betettem a táskámba, viszont én a következőnél leszállnék, és nem szeretnék azért még hat megállót villamosozni, hogy előtúrjam. -