Team Fortress 2
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
MSI K9N-Neo, AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200+, ASUS 8800GTX, 3GB 800 Mhz RAM, Samsung HD 300GB
Tegnap egy jót játszottunk még hajnali 2h-kor is voltunk fenn!
Több ilyet szeretnék!!! Hajrá Team Fortress2!!!
Õ az, aki folyamatosan káromkodik, és mindekit szíd (még a csapattársait is). Ma is fent volt a szerveren.
Burn the flamer! Kill the spammer! Purge the troll!
~ I am the master of my fate, I am the captain of my soul ~
!!GO GUNNERS!! Xbox360&PC-->user
IP: 78.24.190.103:27023
még van 2, de azokon elég ritkán látok embereket.
88.151.100.124:27017
195.56.111.171:27015
Az operációs rendszeren is túl...
~ I am the master of my fate, I am the captain of my soul ~
!!GO GUNNERS!! Xbox360&PC-->user
u.i.: Egyébként meg húzzál a CoD4 topikba a kispajtásaidhoz! <#idiota>#idiota>
Burn the flamer! Kill the spammer! Purge the troll!
~ I am the master of my fate, I am the captain of my soul ~
Peace!
Burn the flamer! Kill the spammer! Purge the troll!
Someone Else's Song
HOLY SHIT I ACTUALLY DID SOMETHING Twetr0x
Burn the flamer! Kill the spammer! Purge the troll!
Innen szedegethetsz még patcheket, ez rámegy psy verzióra is, érdemes 1.0.1.1-re frissíteni, szerverek nagyrésze ezt használja, 1.0.0.5-ös szervert már nem fogsz találni
Mért irja ki ezt: "the server requires that you be running steam" ?
és ki dob
Bármilyen serverre fel akarok menni ezt irja ki.
Intel Pentium 4 3.20Ghz AGP, ATI MSI RADEON HD 2600XT PRO, 1024Mb Ram
Mert elég gyengus az ágyú valljuk be.
~ I am the master of my fate, I am the captain of my soul ~
Burn the flamer! Kill the spammer! Purge the troll!
~ I am the master of my fate, I am the captain of my soul ~
\"Sergeant of the master sergeants most important person of extreme sergeants to the max!\" Duty Calls