8386
  • Anonymusxx
    #8386
    Nem tudjátok hogy a modulokhoz is van-e magyarítás?
    A Neverwinter Nights: Pirates of the Sword Coast , Neverwinter Nights: Darkness over Daggerford stb-hez....
  • CrashBoostZoom
    #8385
    Az első naptól kezdve teljesen világos volt, hogy az "enhancement"-ek mind (de legalábbis 95%-ban) back-end oldaliak lesznek, hogy könnyítsék a PW fejlesztők dolgák és lehetővé tegyenek olyan fukciókat is amiket eddig nem lehetett. És ennek nagyon pozitív visszhangja volt a részükről. Viszont mivel az EE nem kompatibilis visszafelé ezért ha valaki továbbra is a kedvenc PW-jén akar játszani de az átállt az EE verzióra akkor annak bizony meg kell vennie a játékot megint.
  • molnibalage83
    #8384
    Én sem értem az EE kiadást. Lehúzásnak tűnik az egész...
  • Hexex86
    #8383
    Igazából a steames "gyűjteményembe lenne a legjobb. A régi dobozos verzió megvan :)
  • Atisz
    #8382
    Gondold át, mivel a GOG-os verzió ingyenes volt egy ideig, a túlárazott steames meg még mindig nem tiszta, hogy mitől "enhanced" (a grafika tökugyanaz).
  • Hexex86
    #8381
    Oh köszi. Meló előtt írtam, nem olvasgattam vissza. Most viszont visszakeresem és lehet, hogy meg is veszem a játékot!
    szerk.: Meg is van. :)
    Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2018.08.06. 22:39:44
  • Daermon
    #8380
    Természetesen nem. Pár hozzászólásal lejebb linkeltem a jó verziót.
  • Hexex86
    #8379
    Üdv!
    A Neverwinter Nights: Enhanced Edition-höz jó az alap magyarosítás?
  • molnibalage83
    #8378
    A PotSC-vel nem is játszottam soha. A fan modok futtathatóságára gondoltam, de én semmiféle grafikai fejlődést nem látok. A GoG-os simán fut. Nem vágom, hogy kit céloznak meg ezzel az EE változattal... Meg, hogy mi rajta az EE...
  • nearo
    #8377
    PotSC az official mod, nemhiszem, hogy molnibalage azokra gondol. Kétlem, hogy a fan modok fizetősek lennének.
  • molnibalage83
    #8376
    Akkor nem veszem meg. Meg van GoG-on az fullos NWN...
  • Atisz
    #8375
    Semmiben. Állítólag a textúrák azok, de így ránézésre én sem látok különbséget.
    Engem felháborított az, hogy az egyik legjobb extra kalandot Pirates of the Sword Coast-ot pénzért árulják, ami a mai napig ingyen letölthető a maga alig 100 MB-nyi méretével.
  • molnibalage83
    #8374
    Azt hogyan? Free 3rd party modulok hogyan lettek pénzesek, mint pl. a Tortured Hearts 1-2 vagy ebben említettek? Mondjuk a fent levő videók alapján nem vágom, ez miben remaster. Mintha az eredetit látnám.
  • Atisz
    #8373
    Tekintve, hogy a legjobb modulokat pénzért árulják (amik egyébként ingyenesek voltak), valószínűleg nem.
  • molnibalage83
    #8372
    Régi MOD-okat próbálta már valaki a remastereddel?
  • Daermon
    #8371
    noname06 jóvoltából a régi magyarítás működik az EE-hez.
    Zip leltöltés
  • steweee
    #8370
    a baldur gate reloaded modot a második részre kell telepíteni ?

    szemezgetek a dologgal
  • Chipii
    #8369
    Nosztalgiából és infómorzsákból sosem elég:
    How devs and fans are coming together to rebuild Neverwinter Nights
  • nwn1
    #8368
    Az, hogy nem Role Playing szerver, azt jelenti, hogy nem kötelező a szerepjáték. :)
  • fluency
    #8367
    Egy kis olvasnivaló:
    Trent Oster interjú
  • molnibalage83
    #8366
    Ez mit jelent? Hogy mesélő van fent? Vagy ez lényegében dungeon-özgetés?
    Kíváncsi vagyok, hogy a RM kiadástól mennyire támad fel az NWN közösség.
  • nwn1
    #8365


    A Nordock szerver folyamatosan üzemel. (24/7). Szeretettel várjuk a játékosokat.

    URL: 35.197.249.157:5121

    Ahol a játékhoz szükséges letöltéseket megtalálod: FÓRUM

    Nem RP szerver!
  • Chipii
    #8364
    Mindenképpen kötelező, ha az első bejött.
  • molnibalage83
    #8363
    A TH II része van olyan jó, mint az első? Alig pár órát játszottam vele, nem volt rá időm azóta sem.

    Az alapjáték első kerületes fejezetének hangulata mai napig az egyik legjobb, amit valaha láttam. Örök emlék.
  • Chipii
    #8362
    Haha, ez a single vs multi téma vicces, pedig szerintem nálam többet senki se tolta az alapkampányt Mo-n,de tényleg. Valamiért én nagyon bírtam a kezdőváros kerületeit, sose bírtam megunni őket. Több tucatnyiszor toltam mindenféle variációban, szanaszét tápolva az encountereket, moncokat (csontik helyett level27-es Lichek? :D), plusz hozzávehetem a gigantikus single modokat (Tortured Hearts I-II, Lord of Terror, stb), és akkor is egy nagyságrenddel több idő ment bele a multi pw-kbe. Amikor százával lehetett választani a szerverek között, nyami... Nordock, Dalakora, Lost Dales, Legendák Földje. Annyi szívhez szóló kari, még a 14 évvel ezelőtti törpe sd/monk/toli pajzsos karimat is újra tudnám generálni 99%-os biztonsággal :) A cultos pályafutásom során Dalakorán véghezvitt ámokfutásokat nem is említve :D
  • Atisz
    #8361
    +1, nekem is tetszett az alapkampány, noha természetes, hogy a Baldur's Gate-nek nyomába sem ér. A Hordes of the Underdark meg kifejezetten kellemes volt.
  • fluency
    #8360
    Háát én nem raktam félre egy jó darabig a játékot, biztos bennem van a hiba ( meg még abban a jópár emberben, aki ugyan ezt tette). :)
    Azért az alapkampány közel 100 óráját én nem nevezném elég gyorsnak. Bocs, de látszik, hogy nem toltad végig.
    A multis része már a megjelenéskor is nagy hangsúlyt kapott. De attól, hogy ezt gondolod, még nem tűnt volna el a játék a süllyesztőben a DLC-k után fél évvel sem. Elég, ha a hozzá gyártott modulok sokaságát nézed: prémium + közösség.
    Abban viszont tökéletesen egyetértek veled, hogy nem játszottak volna vele annyian és annyi ideig, ha nem lett volna a jó multi.
    Az NWN2-ről pedig csak annyit, hogy nem lett kiemelkedően jó, de megágyazott pár dolgogban a DAO-nak (szerintem). Méltatlanul van az is mellőzve. Nekem pl olyan érzésem volt a DAO-ban, mintha egy polirozott, továbbfejlesztett NWN2 lenne. Ez csak személyes érzés.

    Ui: Klauth-ot még mindig utálom. :D
    Utoljára szerkesztette: fluency, 2017.12.05. 18:13:44
  • Shed77
    #8359
    Ugy értettem, hogy az sp részét kijátszottad elég gyorsan, utána sanszosan félreraktad. Nem hiszem hogy egyedül lennék itt a forumon, aki éveken át csaknem minden nap fellépett játszani és rp-zni valamelyik magyar szerverre. Nem 50-100 orát vertem bele, hanem 1000et vagy többet.Ha nem lett volna benneDM modul, az nwn az utolso dlc után max fél évvel eltünt volna, igy. meg még ma is játszanak vele. Felteszem az mmo verziora, ami vagy 3 éve jött ki sem a single kampány miatt került ugyanaz a név. A multi miatt lett klasszikus, akinek élménye can rpla, az a szervereken történö játék miatt emlékszik rá. Talán nem véletlen hogy az nwn2-re a kutya nem emlékszik. Nem ok nélkül, nem lehetett könnyen pályákat, mapokat épiteni, nem lehetett normálisan szervereket futtatni.El is tünt a süllyesztöben, ahogy az nwn is eltünt volna már majd egy évtizede
  • fluency
    #8358
    Azt ugye te sem gondolod komolyan, hogy: "A single player kampány a játéknak kb. 2%-a. Az NWN mindig is az online játékot jelentette".
    Az NWN az egy Single Player RPG! Az más tészta. hogy csináltak hozzá modul szerkesztőt és dm klienst, ami aztán később túlnőtte az alapjátékot. De azért ne írjunk már olyat, ami nem igaz.
  • MarkBlade
    #8357
    Ugyanígy jártam.. most megint wow.. De a Dalakora nagyon jó volt.. kivétel hogy a végére annyira power play kari volt szükséges hogy egyedül játszhatatlan volt már.. imun halál..fear. .minden..
  • amikkamakka
    #8356
    Én anno a Dalakora magyar szerveren játszottam, esténként nem volt hely (igaz ha jól emlékszem max 20 fő játszhatott akkor egyszerre) Volt egy össze szokott társaság, ha volt fent DM akkor ő "mesélt" nekünk, de később már mi is szerveztünk kalandokat a kiskariknak, vagy az új embereknek. Aztán a DM-eknek kezdett elszállni az agyuk, felesleges szándékos szívatások karakter törlések, felszerelés elkobzások után meguntam és átpártoltam az akkor pár hónapos World of Warcrafthoz.
    Utoljára szerkesztette: amikkamakka, 2017.12.04. 13:21:14
  • PiszkosFred
    #8355
    > Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki online tolta volna NWN-t...

    Attol, hogy te nem talalkoztal, az nem jelenti azt, hogy nem voltak :) Ahogy Shed is irja a #8354 -ben, bizony eleg nepes (akkori viszonyokhoz kepest, ez meg az mmo robbanas hajnala) kozosseg tolta a PW modulokon. Mivel a szerkeszto es a DM jatekstílus kvazi szabad kezet adott neked es a cimboraidnak, eleg sokan hasznaltak ki es jatszottak vele lanon is.

    A felesleges skilleket ne az NWN-nek tudd be, az akkori szabalykonyv (talan 3e volt az nwn alapja? passz) volt ilyen.
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2017.12.04. 12:06:52
  • Shed77
    #8354
    Már 2005 környékén voltak online szerverek. Ezek olyan modulok voltak, amelyekben 150-200 map volt, szintekre leosztott NPC-kel, szörnyekkel. A modulokat alapvetően rp játékra alakították ki többnyire. Magyar szerverek is voltak, olyanok is amiket nem csak magyarok futtattak, hanem magyarok készítettek. A leghíresebb magyar szerverek : Nordock, Dalakora, Lost Dales voltak. Évekig futottak, stabil játékos bázissal, DM-ekkel. Sőt, még ma is fut némelyik, mesék mennek rajta DM vezérlettel, pedig több mint 10 év eltelt. A single player kampány a játéknak kb. 2%-a. Az NWN mindig is az online játékot jelentette, az tartotta életben. Ha annyira érdekel, keress rá a szerver nevekre. A játékban az volt a jó, hogy te mint DM át tudtad alakítani az adott mapokat a meséhez, szörnyeket, NPC-ket tudtál pakolni, átnevezni, felszerelést adni, minden NPC és szörnybe bele tudtál lépni, beszélni tudtál rajtuk keresztül stb. Az sp része teljesen érdektelen volt a legtöbb játékosnak, én is csak a multi miatt vettem meg, soha nem játszottam végig a storyt, mert meguntam.
  • molnibalage83
    #8353
    Ok, de milyen modulban? Az NWN vault értelmes moduljai sok sok évvel az NWN kiadása után készültek, amikor kb. csak a HC játékosok tartottak ki legfeljebb mellette. Egyik általam játszott modul sem volt multis.

    Én mindig is azt éreztem, hogy az NWN és a toolset képességeinek töredékét sem használták ki...
  • pjboy091
    #8352
    Én a single részét sosem szerettem, még csak végig sem vittem mert eluntam :P. El lehetett vele bohóckodni, de mivel a csapattársaknak csak közvetve lehetett utasításokat adni, nem volt fun. Multis részén én inkább a LAN-t értem, netem nekem se volt még akkoriban. Igazából ott mutatkozik meg a játék igazi varázsa, amikor közösen RP-ztek egy modulban és mindenki csinálja azt ami a szerepe és kasztja szerint a dolga, meg beleélitek magatokat, stb. Nagyon hangulatos tud lenni :D.
  • molnibalage83
    #8351
    Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki online tolta volna NWN-t... Bőven a netkorszak előtt jelent meg és onlineos modult sem láttam. Nekem az NWN mindig is single volt.

    A problémám az volt, hogy egy rakás skill volt a játékban, aminek kb. semmi értelme nem volt. A TH azért is volt jó modul, mert volt a skillenek és így a kasztoknak is értelme.
  • pjboy091
    #8350
    kb ez a helyzet. Kist túlzással azt is lehetne mondani, hogy a NWN gyakorlatilag csak egy keretprogram amivel saját modulokat játszhatsz közösen a haverokkal. A kampányt meg csak úgy mellékesen hozzádobták, hogy azért még se only multi legyen a cucc.
  • fluency
    #8349
    Kis érdekesség...

  • Shed77
    #8348
    Kb. a multis szerverek értek valamit az nwn-ben, és a DM része.Azt azota sem csinálták meg egyetlen másik játékban sem. A sp része miatt kár pénzt adni rá.
  • PiszkosFred
    #8347
    "Persistent World". Amolyan mini mmok, lasd Nordock, Dalakora, stb.