18
A nagysikerű RPG folytatása
  • _Atti_
    #18
    "A nagysikerű RPG folytatása"
    szerepjáték

    miből asszociáltál te roncsderbire?:D Bestruction Gerby 2?:D
  • cicai
    #17
    ez autós + roncsderbis játék? vagy milyen?
  • KH
    #16
    Szóval jövő héten lesz arany lemez a kicsike, és Június 25-én kerül boltokba :)

    Fans of the popular Baldur's Gate series of games can start their rejoicing now. BioWare is set to release Baldur's Gate II: Throne of Bhaal as gold next week while Interplay is aiming to have in stores around June 25th.
  • KH
    #14
    Hali
    a BGChronicals-ról próbálom fordítani, meg ha valahol írnak új dolgokat, akkor onnan is
    de Luftwaffe oldala tényleg király :))
    egyébként a spellekről nincs új infó
  • Sub
    #12
    KH:Tudsz még a varázslatokról vmit??? Milyenek lesznek még? Az a Sárkány Lehellet fasza lehet!
    Feléget mindenkit :-)))
  • Sub
    #11
    Tényleg az ezeket az infókat honna szedted le?
    Esetleg te fordítottad?
  • KH
    #9
    A történetről
    Bhaal maradék ivadékai egy, a próféciákban megnevezett városban gyűlnek össze. S feltehetőleg a kiegészítő végső célja az lesz, hogy minden riválisod elpusztítsd. A játék idő (ennek az ideje!) megközelítőleg 20 órát vesz igénybe.

    Újdonságok
    Több tucat új lény.
    8 MXP (közel 40 szint, bár csak az igazán elvetemültek érik el ezt a szintet).
    Egy új kit, a wild mage. Ezek a varázslók nem igazán uralják az erejüket. A hátrány, hogy néha rossz spellt alkalmaznak, vagy épp nem a célpontot találják el, míg az előny, hogy néha igazán erős varázslatokat is ”ellőhetnek” teljesen véletlenül. Lesznek olyan területek a játékban, amelyek ugyanezt a haátst generálják. Jobb, ha az ember visz magával néhány ”tank” karaktert is.
    Több mint 100 új tárgy, köztük egy csomót legyártandó.
    Minden karakter kap magasabb siznten speciális képességeket, mint pl. a WhirlWind Támadás a harcosok esetében.

    Meglepetések
    Sarevok visszatér (nehezen hihető), legalábbis meg lesz rá az esélyed, hogy feltámaszd, és bevedd a csapatodba. Ezt a lehetőséget az Abyssal Létsíkon levő erődödből veheted igénybe.
    Iszonyatos magasszintú spellek lesznek, mint pl. a Sárkány Lehellet (Dragon’s Breath), ami megidézi egy Vörös Sárkány fejét, és 20D10 értékű sebzést okoz. (!!!) A Penge Glóbusszal (Blobe of Blades) éles pengéket idézhetsz magad köré, s csak be kell sétálni vele az ellenfeleid közé (csak épp vigyázni kell, hogy ne a barátaid mellé sétálj, mert a pengék nem tesznek különbséget).

    Ami még a plusszokról
    Csak annyit láttam eddig hogy a tolvajoknak lesznek speciális csapdáik, a papok meg igen erős segítőket tudnak majd megidézni (valami Solart emlegettek bármi legyen is az)

  • KH
    #8

    Új Stronghold:
    Az új Abyssal strongholdot már úgy dolgozzák ki, hogy figyelembe veszik a a SoA észrevételeket, tanulságokat, pl.:
    - Szorosan kapcsolódik a történethez.
    - Egy csomó minden történik majd.
    - Lesz egy portal funkció, így bármikor meg lehet látogatni.
    - Bármelyik NPC-t ott lehet hagyni, s így később újra felvehetőek.

    A Mozgást lehet majd látni a Térkép képernyőkön is, opcionális lehetőség lesz.

    Potion tartó dobozok is lesznek. Lesz több bags of holding is a játékban, és lőszertartó öv is, a már megszokott ékszeres zacsi és scroll tartó mellett.

    Add-on and Add-in section
    Add-in: Ez lesz az ún. Watcher’s Keep labirintus. Ha felinstalláljuk a ToB hozzáadódik a SoA térképünkhöz az új terület. Bármikor meg lehet látogatni, bár javasolt egy átlagosan (legalább) 10 szintű partival odamenni. Ez teszi ki a kiegészítőnek kb. a felét, és egyaránt elérhető a ToB, illetve a SoA térképekről is.

    Az Add-on szekció a SoA befejezése után folytatódik. Egy szél söpör végig a Sword Coaston és a csapat dél felé veszi az irányt, hogy többet megtudjon Alaundo jóslatáról, és hogy megtalálja a helyét ebben a próféciában (mint Bhaal ivadék). Egy teljesen új térkép szekció jön elő, ahol nagyon sok dolgot kell majd elvégezni. A térkép Dél Tethyrről és Észak Calimshanról készült. Ahogy a BG1-ről a BG2-re való áttéréskor történt, minden teljesen új lesz.

    Egy csomó ember azon aggódott, hogy hogyan fogja elérni azokat a holmikat, amiket a SoA strongholdjában tárolt, erre többféle megoldásuk is van:

    1. Lehet importálni az utolsó mentett játék állapotot (ez a végső csata előtti állapot). Az összes holmi, ami nálad volt a végső csata előtt, ismét elérhető lesz,importálódik a ToB-ba. Vagy pedig befejezed a végső SoA csatát, és a játék a vége animáció után közvetlenül a ToB–lal folytatódik.
    2. Lesz egy csomó importálás opció. Bármelyik korábbi SoA mentés importálni lehet majd. Bármelyik kreált karaktert be lehet majd importálni a SoA-ból. Bármely olyan karakter, ami 2 MXP alatt van, fel lesz turbózva arra szintre és kap egy bag of holdingot a neki megfelelő felszerelési tárgyakkal. Biztosítják azt, hogy a kalandozók meg tudjanak felelni az új kihívásoknak, függetlenül attól, hogy a SoA melyik részéről kerülnek a ToB játékba.
    3. Új játékot is lehet kezdeni, és ekkor egy új karaktert lehet létrehozni, amint a SoA-ben is, beleértve az új Wild Mage opciót is (ez egyébként elérhető lesz már a SoA-ban is). Így egy 2 MXP karaktert lehet majd létrehozni, aki megkapja a szükséges spelleket, és tárgyakat, ami szintjének/osztályának megfelel.
    4. Ezek a lehetőségek (ha jól értem) az új strongholdban lesznek elérhetőek, ahogy elérhetőek lesznek azok az NPC-k is, akik még nem haltak meg a játék során. Lesz egy új (meglehetősen érdekes) NPC is, akit szintén a strongholdban vehetsz fel.

    XP határ:
    Mint tudjuk 8 MXP lesz a határ, ez olyan 40 szint elérését teszi lehetővé. Ez már nagyon magas minden szempont szerint. Ezt alapvetően azért csinálták, hogy ”eltávolítsák” az XP határt. Egy normális játék során a SoA/ToB cirka 5MXP érhető el, ami olyan 30 szint elérését teszi lehetővé. A maradék 3 MXP, meg a plusz 10 szint azoknak van, akik újra és újra importálják a karaktereiket. A legtöbb ember nem fogja elérni a határt, de a 40 szintig minden ki van dolgozva, azoknak, akiket érinthet a dolog.

    Az XP capet korábban az egyensúly megteremtése miatt tartották fontosnak, egy 10 szintű fighter sokkal erősebb, mint egy 10 szintű tolvaj, és természetesen több XP is kell az szintjének eléréséhez. Ha a szintet használták volna capként, akkor a gyorsabban fejlődő karakter osztályok hátrányba kerültek volna.

    A mirror image úgy fog kinézni, mint az IWD-ben (ott olyan, mint egy tömeg).

  • Sub
    #7
    Kéne már ide is valamit írni mert lecsúszott nagyon a topic!
    És a Wild Mage karakterről mit tudtok???
  • Sub
    #6
    Kéne már ide is valamit írni mert lecsúszott nagyon a topic!
    És a Wild Mage karakterről mit tudtok???
  • Sub
    #5
    A Wild Mage karakterről mit tudtok?
  • Demeter
    #3
    Igen én is azt hallottam, hogy még valahogy a nyár derekán megjelenik. Viszont engem meg azérdekelne, hogy vajon hány cd-s lesz ez a kieg. Megmondom miért mivel úgy olvastam, hogy eme kieg végigviteleként kár elérhető ama bizonyos álombeli 40-es szint! Namármost ahhoz, hogy mindez lehetséges legyen tuti, hogy nem elegendő 1 cd. Mert több mint 15 szintet nem lehet csak '' úgy '' meglépni ( mivel kb. 22-23-as szintűként lehetett befejezni a BG-t magát ). Szóval igencsak kiváncsivá tesz, hogy mire is számíthatunk ebben a kiegben.
    Vagy nagyon brutál és egyben rengeteg xp-t érő feladványok illetve monsterek, vagy pedig több cd ( ami szerintem sokkal jobb lenne ). Viszont felvetődik a kérdés, hogy vajon milyen milyen monsterek '' passzolnak '' mondjuk egy 30-as szintű partyhoz???
    Na már úgy hírtelen ennyi...
  • Sub
    #1
    Mit tudunk már róla? És ami a legfontosabb mikor jelenik meg?