A nagysikerű RPG folytatása
-
KH #9 A történetről
Bhaal maradék ivadékai egy, a próféciákban megnevezett városban gyűlnek össze. S feltehetőleg a kiegészítő végső célja az lesz, hogy minden riválisod elpusztítsd. A játék idő (ennek az ideje!) megközelítőleg 20 órát vesz igénybe.
Újdonságok
Több tucat új lény.
8 MXP (közel 40 szint, bár csak az igazán elvetemültek érik el ezt a szintet).
Egy új kit, a wild mage. Ezek a varázslók nem igazán uralják az erejüket. A hátrány, hogy néha rossz spellt alkalmaznak, vagy épp nem a célpontot találják el, míg az előny, hogy néha igazán erős varázslatokat is ”ellőhetnek” teljesen véletlenül. Lesznek olyan területek a játékban, amelyek ugyanezt a haátst generálják. Jobb, ha az ember visz magával néhány ”tank” karaktert is.
Több mint 100 új tárgy, köztük egy csomót legyártandó.
Minden karakter kap magasabb siznten speciális képességeket, mint pl. a WhirlWind Támadás a harcosok esetében.
Meglepetések
Sarevok visszatér (nehezen hihető), legalábbis meg lesz rá az esélyed, hogy feltámaszd, és bevedd a csapatodba. Ezt a lehetőséget az Abyssal Létsíkon levő erődödből veheted igénybe.
Iszonyatos magasszintú spellek lesznek, mint pl. a Sárkány Lehellet (Dragon’s Breath), ami megidézi egy Vörös Sárkány fejét, és 20D10 értékű sebzést okoz. (!!!) A Penge Glóbusszal (Blobe of Blades) éles pengéket idézhetsz magad köré, s csak be kell sétálni vele az ellenfeleid közé (csak épp vigyázni kell, hogy ne a barátaid mellé sétálj, mert a pengék nem tesznek különbséget).
Ami még a plusszokról
Csak annyit láttam eddig hogy a tolvajoknak lesznek speciális csapdáik, a papok meg igen erős segítőket tudnak majd megidézni (valami Solart emlegettek bármi legyen is az)