136
3Dmark2001_ma
  • ffxi
    #136
    hányas 3d mark volt az amelyikben volt az a matrix jelenet?
  • samsung123
    #135
    nézd meg most a 3dmark 06 ot. (jó todom hogy a hozzászólás 6 évvel ezelötti:)
  • Akuma
    #134
    Eléggé kihalt a fórum, gondoltam felfrissítem egy kicsit :D
  • Akuma
    #133
    25551 pont:
    CPU 1,8GHz@2,5GHz
    RAM 400MHz@428MHz CL3-ban
    VGA 350MHz/900MHz@405MHz/1005MHz

    20375 pont
    CPU 1,8GHz
    RAM 400MHz CL3-ban
    VGA 350MHz/900MHz


    17991 pont
    CPU 1,8GHz
    RAM 400MHz@266MHz CL2-ben
    VGA 350MHz/900MHz
  • Casillas
    #132
    uj konfig (amd x2 4600+, x1950pro, 1 giga ddr2) gyorstesztjére csak ez volt kéznél, valamivel több mint 27000 pontot adott
  • barret
    #131
    Ma egy normalisabb gep 20 000 felett teljesit.
    Nem egy atomure gondolok.
  • ffxi
    #130
    Mér'? Nem hiszed el?

  • NeoMaN
    #129
    :ÐÐÐÐ
  • izb
    #128
    Akkor zsír......
  • ffxi
    #127
    Régi laptopom!

  • czky
    #126
    Milyen géppel?
    Amúgy sz@r az eredmény...
  • Punker
    #125
    lol
  • ffxi
    #124
    5204 pontot értem el! Ezt minek számít? Nem értek hozzá!

  • Bilux
    #121
    törölve
    Borg
  • Laalee
    #120
    szareza p4...
  • Efreet
    #119
    szerintem meg lett irva, hogy csak p4-n meg Gef3-on fusson. TB-n meg Radeon2-n majd jol lefagy. es akkor lehet vigyorogni ;)
  • Protozerg
    #118
    Emberek ez egy rakás FOS.
  • Laalee
    #117
    ehhe p4... nics TB teszt is?:)
  • Bradock
    #116
    Így már igen.
  • dewdew
    #115
    Valaki elolvassa ezt itt elottem?
  • Bradock
    #113
    Akkor itt az ideje, hogy kipróbáld.

    A kedvemért nem változtatnál nic nevet?
  • liogreen
    #111
    kosz,

    a #71-est tobbszor elolvastam, de mondent nem vehetek eszre, az ember tevedhet.

    kosz megegyszer, s elnezest a figyelmetlensegemert.
  • Dikkma
    #110
    :))
  • rage
    #108
    Nézd meg a 72-es hozzászólást:-)
  • liogreen
    #107
    ha netan valaki tud letoltesi lehetoseget PRO valtozatra,es Crack-re irjon cimet.
  • Dikkma
    #106
    A GF2 U a maga ugyanolyan sebességével nem sok többletpontot csinált. Pedig ugyanolyan gyors volt.
  • kowajano
    #105
    komoly teszt
    P4 a maga +700 mhz ével nem valami sok többletpontot csinált pedig majdnem 700mhz gyorsabb volt
  • Dikkma
    #104
  • rage
    #103
    hmmmm

    jó neked..
    a képek alapján én is megnéztem volna...
    küldd át mpegben:-)))
  • Anee
    #102
    Én megnéztem
    hogy néz ki:jól kifejezetten jó mivel van 1-2madonionos srác is a csapatban....
  • rage
    #101
    Van valaki, aki megnézte a Crytek X-Isle tech. demot?
    Csak GeForce-on indul el, de nem kell 3-as hozzá..
    Miután letöltöttem, sajnos, ez derült ki

    Kíváncsi lennék, aki látta, hogy néz ki?
    Mert a képek alapján a 3dmark 2k1 Nature-részéhez hasonlít....
  • rage
    #100
    Hmm, letöltöttem hozzá a music add-ont
    Ebben megveri a 3DMark-ot:))

    Pont most néztem meg
    én is ideírom az eredményeket:

    Display Resolution: 1024 x 768 - 16 bpp
    Music: ON
    Sound FX: ON
    Loop mode disabled

    SCENE DETAILS:

    Scene 1: INTRO Keywords: Low Polygon Count, Blending, Fill Rate
    2022 frames rendered in 46 secs. Average FPS: 43
    Scene 2: WAVER FPU, Med Polygon Count, Particles, Motion Blur
    1246 frames rendered in 46 secs. Average FPS: 27
    Scene 3: FACESCAPE Keywords: High Polygon Count, FPU
    5249 frames rendered in 88 secs. Average FPS: 59
    Scene 4: LOGO Keywords: Frame rate locked at 40, Fill Rate
    400 frames rendered in 17 secs. Average FPS: 23
    Scene 5: CRYPT Keywords: Med Polygon Count, 3-Pass Emboss Bump Mapping
    5026 frames rendered in 97 secs. Average FPS: 51
    Scene 6: SHIP Keywords: High Polygon Count, Fill Rate, VRAM
    5051 frames rendered in 62 secs. Average FPS: 80
    Scene 7: CUBESHOW Keywords: FPU, Med Polygon Count, Fill Rate
    2762 frames rendered in 63 secs. Average FPS: 43
    Scene 8: WATER Keywords: VRAM, FPU, Med Polygon Count
    1569 frames rendered in 53 secs. Average FPS: 29
    Scene 9: FALL Keywords: VRAM, Fill Rate, Particles
    1798 frames rendered in 57 secs. Average FPS: 31
    Scene 10: LASERSHOW Keywords: VRAM, Fill Rate
    1485 frames rendered in 54 secs. Average FPS: 27
    Scene 11: SKY(*) Keywords: VRAM, Fill Rate, Blending
    8826 frames rendered in 217 secs. Average FPS: 40
    Scene 12: OUTRO(*) Keywords: Fill Rate, Blending
    1618 frames rendered in 45 secs. Average FPS: 35

    FINAL RESULT: 1334 XS MARKS



    Scenes marked with (*) do not influence final result.

    *******************
    *******************
    *** END OF FILE ***
    *******************
    *******************

    Hát, ezt sikerült elérni:))
    Amúgy egy helyen, amikor eljutunk a barlang végébe,
    s ott van valami talapzat, ami körül egy kis fény fut,
    ott leesik 2 fps-re...
    Másik pedig, hogy az elején, mikor semmi sincs a képernyőn, csak fehérség,
    alul pedig hullámzik a csík, ott tényleg csak ezt lehet látni nálatok is?
  • Anee
    #99
    nem kell.........vagy a végén meghal?
    Ahol a nevek vannak
  • Dikkma
    #97
    Ma végignéztem, de nem adott eredményt. Hogy is kell? Mikor kell esc-ezni?
  • Anee
    #96
    de ugyanezt kapta 1024*768*16ban is
  • Anee
    #95
    RAge:
    Date: 3/13/2001 Time: 19.39

    BENCHMARK SETTINGS:

    Display Resolution: 800 x 600 - 32 bpp
    Music: OFF
    Sound FX: OFF

    SCENE DETAILS:

    Scene 1: INTRO Keywords: Low Polygon Count, Blending, Fill Rate
    3417 frames rendered in 46 secs. Average FPS: 73
    Scene 2: WAVER FPU, Med Polygon Count, Particles, Motion Blur
    3497 frames rendered in 46 secs. Average FPS: 76
    Scene 3: FACESCAPE Keywords: High Polygon Count, FPU
    2978 frames rendered in 56 secs. Average FPS: 53
    Scene 4: LOGO Keywords: Frame rate locked at 40, Fill Rate
    957 frames rendered in 13 secs. Average FPS: 73
    Scene 5: CRYPT Keywords: Med Polygon Count, 3-Pass Emboss Bump Mapping
    4546 frames rendered in 95 secs. Average FPS: 47
    Scene 6: SHIP Keywords: High Polygon Count, Fill Rate, VRAM
    5683 frames rendered in 62 secs. Average FPS: 92
    Scene 7: CUBESHOW Keywords: FPU, Med Polygon Count, Fill Rate
    2698 frames rendered in 53 secs. Average FPS: 51
    Scene 8: WATER Keywords: VRAM, FPU, Med Polygon Count
    2194 frames rendered in 53 secs. Average FPS: 41
    Scene 9: FALL Keywords: VRAM, Fill Rate, Particles
    2922 frames rendered in 57 secs. Average FPS: 51
    Scene 10: LASERSHOW Keywords: VRAM, Fill Rate
    3983 frames rendered in 54 secs. Average FPS: 74
    Scene 11: SKY(*) Keywords: VRAM, Fill Rate, Blending
    13869 frames rendered in 201 secs. Average FPS: 69
    Scene 12: OUTRO(*) Keywords: Fill Rate, Blending
    4760 frames rendered in 45 secs. Average FPS: 106

    FINAL RESULT: 4183 XS MARKS



    Scenes marked with (*) do not influence final result.

    *******************
    *******************
    *** END OF FILE ***
    *******************
    *******************

    ez kicsit jobban osztályoz:)))
  • rage
    #94
    Szerintem is, egyértelmű
    Egészen biztos vagyok benne, hogy jó pénzt kap a
    Madonion a hardware-gyártóktól, mert ennél jobb reklám nem kell...

    S persze,emelett ott van a "látjátok, milyen lassú a gép, szaladjatok, vegyetek
    egy GeForce 3-at" c. téma is...

  • rage
    #93
    Azért kérdeztem az XSMark-ot,
    mert ugyanabban a felbontásban, beállításban
    ugyanúgy 1309 pontot kaptam ott is...
    Király, nem?
    :-)))
  • Dikkma
    #92
    Rage! Tényleg az az ember érzése, hogy direkt lassították be, mert a grafika bizony nem indokolná a sebességet. De pl. 3 rétegű textúrát használnak a kocsikon (sőt asszema talaj is olyan) .
  • Anee
    #91
    hááááááááááááááááááát én szivesen megfüszerezném egy TBvel ha lenne zsé