53
Black Geyser: Couriers of Darkness magyar fejlesztésű RPG
-
Anonymusxx #53 Elindult a kampány..
https://www.kickstarter.com/projects/grapeocean/black-geyser-dlc-tales-of-the-moon-cult
Azért nem rossz, most kezdődött, és megvan kb a negyede -
fluency #52 Az új RPG-k általában nagyobbak, mint a Baldur's Gate. A nosztalgia megszépíti a dolgokat, de sok rpg nagyobb és bonyolultabb, mint a BG. Viszont, hogy jobbak-e, az már más kérdés. :)
A Pathfinderekben (Kingmaker/WOTR) valóban nincs kastély management, de van kingdom management, ami Sokkal összetettebb. Elég, ha beírod a keresőbe, hogy pathfinder kingdom management és meglátod mire gondolok. -
#51 A Fate: gates of dawn vagy a Darklands összetettségét és színvonalát még egy játék sem tudta átugrani. mindkét játékhoz évek kellenek
Jó a Skyrim meg a Kingdom Come az most nagyon király és sokan követik remélem, de példa az uj baldursgate egy nagy színfröcs és kész -
Anonymusxx #50 Mai fejjel már nem játszanék velük, mert túlságosan emlékszem rájuk.. Valószínűleg csalódást is okoznának, annó kb gyerekkoromban játszottam velük, akkoriban meg jobban bele tudtam magam élni a könyvekbe, játékokba. De nem hiszem h annyira egyszerűek lennének, lehet egyszer majd teszek egy próbát az újabb kiadásokkal..
De az újabb rpg-k se hiszem hogy annyival többek lennének, szerintem meg épp h kevesebbek, nincs akkora város, helyszín, már írtam hogy
"A Pathfinderbe beraktak egy kastélyt,amiben semmit se tudsz csinálni, nem úgy mint a BG-ben" Elírtam a nevét, de biztos tudjátok melyikre gondolok, 2 része van neki is, de nem is ez a lényeg..
Szóval? -
Dredge75 #49 Gyerekek, ne vicceljünk már. Annak idején lehet, hogy lefostuk a bokánkat a BG játékoktól de mai szemmel nézve eszméletlen primitívek és egyszerűek. A sztori faék, a harcrendszer egyszerű, a Planescape-ben pedig egyszerűen pocsék. Ott még játékmenetről sem lehet igazán beszélni mert a "játék" 85%-ra csak olvasás. De látom sokaknál még mindig nagyon üt a copium. Ugyan kapsz egy class-odnak megfelelő bázist a második részben de a legtöbb csak mutatóba van. Kettőnek van pár ócska questje de azután kifújt az egész.
Na de, hogy ehhez a játékhoz is írjak. Megérdemli, hogy eltűnjön a süllyesztőben. Tucattermék szint. Remélem ez majd emlékeztetőül szolgál majd a fejlesztőknek a jövőben amikor más projekten dolgoznak, hogy ne ígérjenek olyat amit nem tudnak betartani és hinni azt, hogy ők találták fel a spanyolviaszt a játékukkal. -
#48 szerintem még mindig a Fate-gates dawn tartja a rekordot mert ilyen szabad világot, ahol konkrétan a mi cselekvésünk nélkül is haladt előre (a barátaid ha beültél egy kocsmába két honapra nélküled megcsinálták a küldetést) a világ még nem találkoztam csak itt ott áldogálo npc, de ők is csak egy szkriptre indultak be -
Anonymusxx #46 BG1-2 > minden más (kívéve Planescape, Icewind dale) -
#45 Szerintem BG1-2 > minden Pathfinder játék együttvéve a négyzeten -
Anonymusxx #45 Az nem mond semmit, mert egyik rpg se közelíti meg a BG sorozatot... A Pathfinderbe beraktak egy kastélyt,amiben semmit se tudsz csinálni, nem úgy mint a BG-ben... Meg amúgy se akkora szám, a Divinity se ér a közelébe.. Hirtelen nem is jut más az eszembe ami hasonló lenne... -
#44 ráadásul az a baj hogy manapság ennyi egy rpg (tudom mert napi szinten játszok vele)
beírod a chatgpt4-be: teremts egy történelmi fantasy világot amelyben te vagy a kalandmester. egy 4 fős társaság kalandozik a világban. inditsd el a játékot amiben minden körben kínálj fel döntési helyzetet, minden körben képez le egy képet is...vagy valami hasonlo felszolitást. persze már egész kidolgozott világok vannak a neten fent ahol még azt is megadhatod hogy bolhás legyél és ez gondot okozzon néha (többiek utáljanak) vagy egész döntés láncolatokat hozhatsz ami a világra hatással van
mászfel a toronyra ahol elzavarod a galambokat (ezt az ellenség észleleni fogja) és konmgasd meg a harangot(csak ezt halja meg a süket toronyőr és elkezd hajkurászni),stb :-D
-
#38 ''nem pathfinder szint az tuti'' ez meg egy dolog, de szerintem meg a Baldurst se eri el, pedig az aztan tenyleg nem mai csirke. -
fluency #42 Sajnálom én is, hogy nem lett anyagilag sikeres de...
A játék legnagyobb hibája az hogy Középszerű és én ebben látom azt, hogy nem népszerű. A lore az jó (főleg a könyvek történetei tetszettek), de a main story maximum átlagos. A nosztalgia faktor az ott van, de ez a stílus sohasem volt nagyon népszerű. A játék szövegei valahol nagyon jók, valahol meg elég gyengék. Nincs kétfegyveres harc a játékban, kevés a varázslat és rohadt hosszúak még mindig a töltési idők.
Ettől függetlenül a játék szórakoztató, egyszer megéri végigtolni, de ez nem pathfinder szint az tuti. -
#40 Én szeretem, régen játszottam de ez nem a játék hibája, ..nálam nagyjából rotálódik 3-4 játékstílus.
Nagyon sajnálom ha üzletileg nem jött be. :(
-
Anonymusxx #38 Én még nem, de majd ha indítanak kickstarter, akkor lehet beszállok... -
#39 Én megvettem GoG-on, bár még 10 percem sincs benne. -
#38 ennyit a torrentről -
Anonymusxx #37 Rossz hírek:(
március 4. hírekben a stemen írnak, hogy lehet bezár a stúdió,
lértünk egy olyan pontra, ahol ilyen körülmények között nem tudjuk folytatni. Reméltük, hogy a Steam őszi és téli akciója majd mEegfordítja a helyzetet, de nem így történt. A stúdiónknak hamarosan be kell zárnia, hacsak nem tudunk hamarosan sikeres Kickstartert csinálni, hogy segítsünk befejezni a Black Geyser DLC-jét. Ez a DLC augusztus környékén jelenne meg, ami nagy lökést adna a Black Geyser eladásainak is. Ehhez a DLC-hez már jelentős tartalmakkal rendelkezünk, így a fejlesztése nem a nulláról fog történni.
A bevételeink jelenleg még a csapat napi működését sem képesek fenntartani a jelenlegi európai gazdasági helyzetben. A csapat létszámát minimálisra csökkentettük, és a működés minden aspektusát optimalizáltuk. Ez azonban nem volt elég. A játéknak még mindig több mint 80 000 kívánságlistája van, de ezek még nem eredményeztek érdemi eladásokat. A játékosok talán nagyobb (pl. 50%-os) kedvezményre várnak, de ez nem több, mint feltételezés (az eddig alkalmazott 40%-os kedvezmény nem hozott valódi változást az eladásokban).
Amint elfogynak a tartalékaink, szét kell válnunk és be kell zárnunk a stúdiót. Ez azonban nem fogja veszélyeztetni a crowdfunding jutalmak és a lokalizációk (például a dobozos kiadások és az olasz fordítás) eljuttatását a játékosokhoz. Ezeket a tartalékainkból fedezzük
https://store.steampowered.com/news/app/1374930/view/3667656892651069125
Van ott egy kérdőív is amivelé lehet segíteni... -
Darun #36 És az miért baj? Aki nem akar, nem csinál OP karaktert, senkinek nem tartanak fegyvert a fejéhez. Aki meg OP karit akar, annak adott a lehetőség. Anno a BG-ben és az IWD-ben sem kellett leizzadni azzal ezzel. -
Anonymusxx #35 pff... 64% pozitív... -
Crasher99 #34 Dávid haverod több időt is eltölthetett volna még ezen mert eszméletlen könnyű OP karaktereket összehozni és gond nélkül végigcsapni mindent még Veteran nehézségi szinten is. -
#33 Már megvettem EA-ben. Egyelőre még bele se kezdtem. -
AdamH #32 Részemről első napos vásárlás volt augusztusban, miután kipróbáltam a demót. Dávid gimis osztálytársaként jó érzés volt látni, hogy sikerült megvalósítani az álmát. Sajnos azóta nem volt időm játszani vele, de nemsokára belevágok, magyarul könnyedebb lesz :-) Köszönöm a munkátokat! Nagyon kíváncsi vagyok a te munkádra is ;-) -
Andriska86 #31 Megjelent a játék, természetesen teljes körű honosítással!
Aki teheti, támogassa meg egy vásárlással a magyar fejlesztőipart!
-
Andriska86 #30 Már csak két nap, juhú :D
release trailer -
#29 szia
irtam privátot -
#28 Viszont a Solasta-ban jó minden mert ott a szövegdobozokat automatikusan a szöveghez igazítja a játék. Ott szinte tökéletes. -
#27 Nem mindenhol rossz, de például a hősök adatlapján, a saját tárolónkban is folyamatosan belelóg a darabszámba az elnevezés. Több helyen is van ilyen sajnos. -
#26 igen közben rájöttem :-D
nálam rendben van a szövegdoboz, igaz még csak az elején vagyok, márha a jobboldali szöveges részre gondolsz -
#25 Szia.
Most nézem rosszul írtam a sort ami kell. "OverrideFontTextMeshPro=arialuni_sdf" így a helyes azért nem találod az .ini-ben. A többi a szokásos, bemásolod a file-t és megy is.
A Vagrus-nak az a gondja, hogy eléggé szétgányolja a szöveget mert nem alkalmazkodik a szövegdoboz a benne lévő szöveg méretéhez.
Utoljára szerkesztette: Aragorn10, 2021.10.12. 23:12:08 -
#24 a vagrust is szépen vinné de ott sincs ékezet, a verrideFontTextMeshPro= sor nem szerepel a config.iniben, megirnád pontosan hova kell beilleszteni mert akkor ezt is beirom hogy verrideFontTextMeshPro=arialuni_sdf -
JonasSandor #23 Jaja nagyon szar a googlis. -
#22 nahát köszi szépen! -
#21 Látom neked sem megy az "ő" karakter kiíratása. Találtam erre egy megoldást. Letöltöd ezt tömörített file. Kicsomagolod, és abból az "arialuni_sdf" fájlt bemásolod a játék főkönyvtárába, majd a program config.ini-ben ehhez a sorhoz (verrideFontTextMeshPro=) kell beirni a fájl nevét. Így (verrideFontTextMeshPro=arialuni_sdf). Ebben benne van a latin karkterkészlet és benne lesz az "ő" is :)
Utoljára szerkesztette: Aragorn10, 2021.09.28. 11:15:25 -
#20 Lesz hivatalos magyar fordítás is. -
#19 a deepl nagyon durván veri a gugli forditot, nem csak nyelvtanilag van rendben hanem már-már élvezetes is a forditás
Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2021.09.27. 21:50:57 -
#18 tudom de azt néztem és a deepl-el akarom megnézni mert amaz még ugy néztem guglis
majd felrakok képet a mindkétverziobol
Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2021.09.27. 20:32:21 -
JonasSandor #17 Magyarítás csak gépi fordítás van rendes nincsen, de megemlítették a magyarítások portálon. -
#16 ok akkor megnézem magyarul hátha a sok pecs javitott rajta -
JonasSandor #15 De az duruzsol alatta. -
#14 az nem unitys?