382
Középkorral kapcsolatos játékok amelyek nem KCD, de külön topikot nem biztos, hogy érnek
  • AnuluWork #382
  • Torzonborz
    #381
    Hogymi?
    A CoE kickstarerrel indult, úgy próbált pénzt szerezni Jeromy, kétszer is, aztán csak valami röhejes kinézetű szart sikerült magukból kiizzadni, ami a KS bemutatóval köszönő viszonyban se volt, jó pár év után. Ezért, is, perelték őket.
    Pax Deihez meg a Mainframe Industries külső befektetőktől szerzett pénzt, nem volt semmilyen KS kuncsorgás. Bár nyilván az a pénz se elég, ezért adták ki earlyben.
    Szóval a kettő között nulla hasonlóság van.
    Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2024.07.14. 17:51:53
  • AnuluWork #380
    Én már meg nem mondom neked, három nappal vissza is nehéz sokszor megtalálni vmit, de pénzügyi téren vannak hasonlóságok, és akik azt ott kitalálták a CoEnél, úgy néz ki azok lehetnek itt is:

    CoE

    Pax Dei
  • Torzonborz
    #379
    Honnét van ez az infó? Link? Semmit nem találtam erről sehol.
  • AnuluWork #378
    Még a legeslegelső napokban, amikor gondolkoztam, hogy belevágjak-e, van-e elqurnivaló manim erre, akkor jött fel az info, hogy sajnos - kicsit göröngyös úton - de közük van hozzá. Ezért is volt nehéz dönteni, de már leszarom. Ad annyi óra játékidőt, hogy ha fel is borultatják a bilit, már megérte. Imádom, hogy nincsen karaktersztint, csak szakma fejlődés!
  • Torzonborz
    #377
    Tudtommal Jeromy Walshnek meg a Soulbound Studiosnak semmi köze a Pax Dei-hez.
  • Montanosz
    #376
    ezekkel a tipusu játékokkal az a baj hogy nem tesznek bele egy gombot amivel egész arc vonalat lehetne mozgatni - van egy ami a 1920as években játszodik a balti fronton a szovjetek ellen - mivel még még csak a középkori csatáknál nemis de a romai fegyelmezett és ultra kiképzett hadseregnél épp ez volt a lényege a barbár hordák elleni harcok során példa (nem min tha a barbár szinál a hadművészet hiányára utalnék)
    itt a videon is mint a sakkban egyesével tipegnek
  • AnuluWork #375
    Ide rakom, nem kell neki külön topic:
    Songs of Steel: Hispania
  • AnuluWork #374
    Pax Dei

    Kezdem a negatívumokkal.

    Szóval, nem lenne ez rossz, de annyira tele vannak a szerverek, hogy ha nem kimondottan a tipikus, bazi nagy alap, rá minden szar alapján akarsz lepakolni, majd elkezdeni építkezni, akkor konkrétan esélytelen. Minden jó spot kb. foglalt. Egy soft wipe majd idővel jó lenne!

    Ha találsz végre egy plotot, ami sík, hozzá tudsz kötni még legalább egy plotot, esetleg még egyet, na akkor is tuti, hogy vagy olyan az elevation, hogy elképesztő mennyiségű alapozást kell tolnod, vagy a ploton lévő bokrok, fák, lógnak állandóan a pofádba. Ha van egy szépen berendezett házad, tuti a közepén van egy fa. Én nem is értem, mert simán meg tudták ezt oldani UE4es motoros játékoknál, ha lent a plot, abban valami felépítmény áll, tuti nem nő benne bokor vagy más. Itt nem.

    A Myth of Empiresben is max. töltéskor látod, utána eltünteti a rendszer. De az se tökéletes, bár közel áll hozzá.

    Aztán ott van a szerver. Először is, ha meg is buherálod a látómezőt a config fájlban, meg kikapcsolod a fosos alapból benne levő motion blurt, akkor is az összes szutykot körülötted látod, főleg ha előveszed a kis kalapácsod. Elképesztő mód erőforrás igényes még úgy is, hogy jó a géped.

    Majd megemlíthetném a nyersanyagot. Ugye az volt, hogy ha körülrakod plottal a nyersanyaglelőhelyet, akkor azt ki tudod a klánodnak sajátítani. Nos, tény, hogy kb. így kellene működnie, de mégis úgy működik, hogy ha plot van a közelben, olyan kulcs nyersanyag, mint pl. a clay baxik poppolni, de ez van a sziklák kapcsán is.

    És ami a legzavaróbb, hogy szép és nagy a map, simán elférne rajta mindenki, de mivel az erdőt ha ki is írtod (de nem tudod, mert az alap fejsze nem minden fához jó), újrapoppol. :) Úgyhogy ha nem akarod, hogy a fa nőjön a nappalidban, nem tudod erdőre rakni a plotod és ráépíteni. Lehetne úgy, hogy magasra építesz, de nem hagyja, mert van egy szerkezeti limit amit még alátámasztásokkal se tudsz áthágni.

    Így szépen mindenki egymásra épít minden. De tényleg, egymás hegyin hátán mindenki. Oké, többletet ad a plotodnak, ha csatolod vkihez a cuccosod, viszont az optimalizálatlansága, a settings gyermekbetegségei miatt valami brutál be tud lassulni még 64GB RAMon, akár 16 GB videokari memóriával is ...

    És akkor ha végre találsz egy plotot, ami lapos, ahol nincs bush, nem lóg semmi be, nem nő fa a szobádban, tuti távol esik minden olyan nyersanyagtól, ami nélkül nincs építkezés. :D (A Myth of Empiresben a folyó mente tel volt clayel. Bármikor tudták onnan hozni, ha kellett. Elvileg itt is lehetne így, de a folyó mente házakkal van tele, és akkor megtörténik az, amit a nyersanyag popról írtam ...

    Nagy a szerver, sokan vannak rajta. Több szerver kellene, kevesebb lepakolhatási lehetőséggel.

    És akkor a jó dolgok. Az alap dolgokba nem megyek bele.

    Nincsenek szintek. Pontosabban amit gyúrsz, annak van. Azzal nyitod meg ugye az újabb és újabb dolgokat. De kb. azt csinálsz, abban fejlődsz, és komoly grind ám ez, amit választasz. Úgy tudnám leírni, hogy kb. olyan keretek közé vagy szorítva, mint az SWGben, ott volt 10 lotot, itt van 1-4 plotod, de azt és ott csinálsz, amit akarsz. Vagyis, ha szakács akarsz lenni, az leszel, ha harcolni akarsz, arra gyúrsz, ha páncélkészítő, akkor arra. Az időd és a nyersanyag a határod. Elképesztő szabadság van. A pvp irányított, van ahol van, van ahol direkt van, van ahol meg nem lehetséges.

    Ha bejön a bazár rendszer, kb. felszakadhatnak a határok, és tényleg mindenfajta nyersanyag, mert most nem nagy klánban gondolkodva igazából ez a határ. Előbb után ló, szekér, stb. balbla lesz mint az SWGben. Így mintha a mountok nélküli telejesen üres 2003 június előtti SWGt látnám 2024 évi grafikai szinvonalon.

    Nagyon jó az ütemterv, kérdés, hogy a Chronicles of Elyria "csapata", most átqurja-e a népeket, vagy sem? :) Mert ezek bizony ők.

    A játék amúgy gyönyörű. Jó ránézni. Minden a helyén. Ennyire autentikus középkori környezetet ritkán látni. Az építkezés rész csúcsszuper, persze a felsorolt gyermekbetegségek megvannak, de ennyi.

    Fantasy, de egyelőre minimálisan. Elképesztően jó középkori játékot lehet ebből majd idővel kihozni.

    Minden mást meg úgyis lebloggoltak, elmondtak mások.
  • AnuluWork #373
    Shields of Loyality
  • AnuluWork #372
  • AnuluWork #371
  • AnuluWork #370
  • AnuluWork #369
    Ja, hogy a Pax Dei azok műve, akik elkövették ("büntetőügyileg is") a Chronicles of Elyria-t!
  • AnuluWork #368
    Kijött ez is!

    Field of Glory: Kingdoms
  • AnuluWork #367
    Ő is megjelent: Bellwright
  • Montanosz
    #366
  • Montanosz
    #365
    tralalala
  • Montanosz
    #364
    ide is kirakom, köszi mégeccer az ajánlást

  • Montanosz
    #363
    köszi ez nagyon város fel is raktam a kivánságlistára a steamen
  • AnuluWork #362
    Kingdom, Dungeon, and Hero
  • AnuluWork #361
    Pár év szívás után hivatalosan is megjelent a Myth of Empires!

    Sokat javítottak a játékmechanikán, de tényleg klassz survivor játék lett, marha jó építési lehetőségekkel!




    Mondjuk évek óta játszom vele, a hosszú időn át fennálló probléma miatt, de ami új jött, talán egy baromság kivételével mind jó lett. Borzasztó a ping jelenleg, de már ugyanolyan lehetőségek vannak, mint bármelyik online túlélőben, vagyis lehet önállóan is azt csinálni, amit akarsz. Pénzért rakat skin, egyéb baromságok, mellé fizetős dlc hangszerek, de nagy a váltás a három nappal ezelőttihez képest. Inkább jó, mint rossz irányba.

    Hamarosan jön hozzá Görögország, Egyiptom és Asszíria kieg.
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2024.02.21. 21:04:28
  • CS@
    #360
    Szurkolok, hogy összejöjjön a 2024 –es megjelenés.
    Nekem egyenlőre nagyon zavarosak a játék körüli infók.
    A steam adatlapon aztán van minden, a témákba beleolvasgatva, megint találni érdekességeket, pl.: a kickstarter kampány bukása után megváltoztak az elképzelések és jelenleg nincs tervbe véve online rész, de persze azt is csak emberek irkálták így nemtudom mi igaz belőle.
  • AnuluWork #359
    Azt írják, hogy MMO lesz. :) Megjelenés: 2024 újév.
  • CS@
    #358
    The Bustling World:
    Ebbe én is pont ma futottam bele és diplomatikusa szólva is lefostam a bokámat a látottakon(oké a harc szerintem szar, de ez eltörpül a többi tervezett tartalom mellett).
    A gyönyörűnél tényleg nincs jobb szó rá!
    Ugyanakkor sajna miután a videót megnéztem az volt az első gondolatom, hogy ebből soha se lesz semmilyen játszható tartalom, a második meg az, hogy ha egyszer lesz is azt én már nem fogom megérni :(
  • AnuluWork #357
    Két gyönyörűség:

    The Bustling World

    Crown Wars - The Black Prince

  • AnuluWork #356
    Summa Expeditionis


  • AnuluWork #355
    Thrive: Heavy Lies The Crown
  • AnuluWork #354
    Kinstrife
    Középkori RPG



    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2024.01.27. 15:50:09
  • AnuluWork #353
    Jaj! :D
  • AnuluWork #352
    Megjelent!
    Enshrouded, EA, jelenleg 10% akció van, de amúgy kb. 30 euró

    A Pax Deit várom, de ebben is sok, sok lehetőség van.
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2024.01.25. 09:10:30
  • AnuluWork #351
    -Erzsike, mutatkozz be a kedves nézőknek!
    -Viktória 3,5
  • Montanosz
    #350
    kint van a rising lords és van hozzá magyaritás

  • AnuluWork #349
    Ez se rossz!
    Warbringers of Angrul
  • AnuluWork #348
    Soulmask:

    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2024.01.13. 11:07:05
  • AnuluWork #347
    Mainland:
  • AnuluWork #346
    Középkori UE5 alatti Dark RPG:


  • AnuluWork #345
  • AnuluWork #344
    2024 tavaszán Pax Dei EA!
    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2024.01.09. 13:28:56
  • AnuluWork #343
    Myth of Empires
    Jön vissza a steamre, pár újdonsággal. UE5 motort is ígérnek nyárra, mindezt miután megegyeztek a volt cégükkel, akikkel végre közösen befejezik majd az ARC2-t: