403
Középkorral kapcsolatos játékok amelyek nem KCD, de külön topikot nem biztos, hogy érnek
-
#403 -
#402 Ez egy elég korrekt kis update lett. Earth Map, upgradelhető egységek, micromenedzsment panel, stb.
-
#401 [URL=https://store.steampowered.com/app/2248130/Warbringers_Of_Angrul/]Warbringers Of Angrul/URL]
-
#400 -
#399 köszi várós -
#398 -
#397 bárcsak a Speccy időkben is lett volna erre lehetőség ?
ma mentor naplokat hoztam haza irkálni, de megint beszippantott a KCD kaland szöveges modban ?
Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2024.10.19. 13:21:25 -
#396 Ez is római, egy városszimulátor, jelentsen is bármit.
Streets of Furtuna
-
#395 Nem medieval, hanem római survival. Egy légiós bőrébe bújunk.
Lost Legions
Nekem a Bellwright jut róla az eszembe.
Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2024.10.09. 13:14:27 -
#394 A Pax Dei wipe várható folyamata:
"Fear not, the content of your plot won’t be lost: we’re working on a mechanism that will allow us to transfer it back to their owners after the update. Also, you’ll be able to keep your characters."
Itt - aki tolja - szerintetek mire gondolhatnak?
Lesz egy egyfajta "épület blueprint", minden nyersanyag a wipeolt plotokból bemegy egy nagy ingame raktárba, vagy csak egyben tartják a plotokat, minden bukta?
Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2024.10.04. 16:39:18 -
#393 -
#392 nálam még mindig az Oddworld az etalon, azt toltam -
#391 Nézte vki az Ara History Untoldot? Milyen?
A Millennia óta semmit se veszek meg előre ami CIVklón. -
#390 House Builder Medieval DLC
-
#389 Ertugrul of Ulukayin
Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2024.09.10. 10:36:47 -
#388 Ez annyira szar, hogy linkelem:
Mount and Sword
(A videó epic! :D) -
#387 Uh bakker!
-
#386 -
#385 Paris in 2000 Years
-
#384 -
#383 -
#382 -
#381 Hogymi?
A CoE kickstarerrel indult, úgy próbált pénzt szerezni Jeromy, kétszer is, aztán csak valami röhejes kinézetű szart sikerült magukból kiizzadni, ami a KS bemutatóval köszönő viszonyban se volt, jó pár év után. Ezért, is, perelték őket.
Pax Deihez meg a Mainframe Industries külső befektetőktől szerzett pénzt, nem volt semmilyen KS kuncsorgás. Bár nyilván az a pénz se elég, ezért adták ki earlyben.
Szóval a kettő között nulla hasonlóság van.
Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2024.07.14. 17:51:53 -
#380 Én már meg nem mondom neked, három nappal vissza is nehéz sokszor megtalálni vmit, de pénzügyi téren vannak hasonlóságok, és akik azt ott kitalálták a CoEnél, úgy néz ki azok lehetnek itt is:
CoE
Pax Dei -
#379 Honnét van ez az infó? Link? Semmit nem találtam erről sehol. -
#378 Még a legeslegelső napokban, amikor gondolkoztam, hogy belevágjak-e, van-e elqurnivaló manim erre, akkor jött fel az info, hogy sajnos - kicsit göröngyös úton - de közük van hozzá. Ezért is volt nehéz dönteni, de már leszarom. Ad annyi óra játékidőt, hogy ha fel is borultatják a bilit, már megérte. Imádom, hogy nincsen karaktersztint, csak szakma fejlődés! -
#377 Tudtommal Jeromy Walshnek meg a Soulbound Studiosnak semmi köze a Pax Dei-hez. -
#376 ezekkel a tipusu játékokkal az a baj hogy nem tesznek bele egy gombot amivel egész arc vonalat lehetne mozgatni - van egy ami a 1920as években játszodik a balti fronton a szovjetek ellen - mivel még még csak a középkori csatáknál nemis de a romai fegyelmezett és ultra kiképzett hadseregnél épp ez volt a lényege a barbár hordák elleni harcok során példa (nem min tha a barbár szinál a hadművészet hiányára utalnék)
itt a videon is mint a sakkban egyesével tipegnek -
#375 Ide rakom, nem kell neki külön topic:
Songs of Steel: Hispania
-
#374 Pax Dei
Kezdem a negatívumokkal.
Szóval, nem lenne ez rossz, de annyira tele vannak a szerverek, hogy ha nem kimondottan a tipikus, bazi nagy alap, rá minden szar alapján akarsz lepakolni, majd elkezdeni építkezni, akkor konkrétan esélytelen. Minden jó spot kb. foglalt. Egy soft wipe majd idővel jó lenne!
Ha találsz végre egy plotot, ami sík, hozzá tudsz kötni még legalább egy plotot, esetleg még egyet, na akkor is tuti, hogy vagy olyan az elevation, hogy elképesztő mennyiségű alapozást kell tolnod, vagy a ploton lévő bokrok, fák, lógnak állandóan a pofádba. Ha van egy szépen berendezett házad, tuti a közepén van egy fa. Én nem is értem, mert simán meg tudták ezt oldani UE4es motoros játékoknál, ha lent a plot, abban valami felépítmény áll, tuti nem nő benne bokor vagy más. Itt nem.
A Myth of Empiresben is max. töltéskor látod, utána eltünteti a rendszer. De az se tökéletes, bár közel áll hozzá.
Aztán ott van a szerver. Először is, ha meg is buherálod a látómezőt a config fájlban, meg kikapcsolod a fosos alapból benne levő motion blurt, akkor is az összes szutykot körülötted látod, főleg ha előveszed a kis kalapácsod. Elképesztő mód erőforrás igényes még úgy is, hogy jó a géped.
Majd megemlíthetném a nyersanyagot. Ugye az volt, hogy ha körülrakod plottal a nyersanyaglelőhelyet, akkor azt ki tudod a klánodnak sajátítani. Nos, tény, hogy kb. így kellene működnie, de mégis úgy működik, hogy ha plot van a közelben, olyan kulcs nyersanyag, mint pl. a clay baxik poppolni, de ez van a sziklák kapcsán is.
És ami a legzavaróbb, hogy szép és nagy a map, simán elférne rajta mindenki, de mivel az erdőt ha ki is írtod (de nem tudod, mert az alap fejsze nem minden fához jó), újrapoppol. :) Úgyhogy ha nem akarod, hogy a fa nőjön a nappalidban, nem tudod erdőre rakni a plotod és ráépíteni. Lehetne úgy, hogy magasra építesz, de nem hagyja, mert van egy szerkezeti limit amit még alátámasztásokkal se tudsz áthágni.
Így szépen mindenki egymásra épít minden. De tényleg, egymás hegyin hátán mindenki. Oké, többletet ad a plotodnak, ha csatolod vkihez a cuccosod, viszont az optimalizálatlansága, a settings gyermekbetegségei miatt valami brutál be tud lassulni még 64GB RAMon, akár 16 GB videokari memóriával is ...
És akkor ha végre találsz egy plotot, ami lapos, ahol nincs bush, nem lóg semmi be, nem nő fa a szobádban, tuti távol esik minden olyan nyersanyagtól, ami nélkül nincs építkezés. :D (A Myth of Empiresben a folyó mente tel volt clayel. Bármikor tudták onnan hozni, ha kellett. Elvileg itt is lehetne így, de a folyó mente házakkal van tele, és akkor megtörténik az, amit a nyersanyag popról írtam ...
Nagy a szerver, sokan vannak rajta. Több szerver kellene, kevesebb lepakolhatási lehetőséggel.
És akkor a jó dolgok. Az alap dolgokba nem megyek bele.
Nincsenek szintek. Pontosabban amit gyúrsz, annak van. Azzal nyitod meg ugye az újabb és újabb dolgokat. De kb. azt csinálsz, abban fejlődsz, és komoly grind ám ez, amit választasz. Úgy tudnám leírni, hogy kb. olyan keretek közé vagy szorítva, mint az SWGben, ott volt 10 lotot, itt van 1-4 plotod, de azt és ott csinálsz, amit akarsz. Vagyis, ha szakács akarsz lenni, az leszel, ha harcolni akarsz, arra gyúrsz, ha páncélkészítő, akkor arra. Az időd és a nyersanyag a határod. Elképesztő szabadság van. A pvp irányított, van ahol van, van ahol direkt van, van ahol meg nem lehetséges.
Ha bejön a bazár rendszer, kb. felszakadhatnak a határok, és tényleg mindenfajta nyersanyag, mert most nem nagy klánban gondolkodva igazából ez a határ. Előbb után ló, szekér, stb. balbla lesz mint az SWGben. Így mintha a mountok nélküli telejesen üres 2003 június előtti SWGt látnám 2024 évi grafikai szinvonalon.
Nagyon jó az ütemterv, kérdés, hogy a Chronicles of Elyria "csapata", most átqurja-e a népeket, vagy sem? :) Mert ezek bizony ők.
A játék amúgy gyönyörű. Jó ránézni. Minden a helyén. Ennyire autentikus középkori környezetet ritkán látni. Az építkezés rész csúcsszuper, persze a felsorolt gyermekbetegségek megvannak, de ennyi.
Fantasy, de egyelőre minimálisan. Elképesztően jó középkori játékot lehet ebből majd idővel kihozni.
Minden mást meg úgyis lebloggoltak, elmondtak mások. -
#373 Shields of Loyality
-
#372 -
#371 -
#370 -
#369 Ja, hogy a Pax Dei azok műve, akik elkövették ("büntetőügyileg is") a Chronicles of Elyria-t!
-
#368 Kijött ez is!
Field of Glory: Kingdoms
-
#367 Ő is megjelent: Bellwright
-
#366 -
#365 tralalala
-
#364 ide is kirakom, köszi mégeccer az ajánlást