2627
Microsoft Flight Simulator 2020
-
#2627
Sziasztok!
Már lehet hogy sokan ismerik, de én most akadtam rá...
smoothtrack
Teljesen könnyen és gyorsan telepíthető! -
#2626
Köszönöm !
LZIB valószínű tényleg hibás!
A kontroll problémák is lassan megoldódnak!
Esetleg valaki találkozott a Magnus valamelyik modeljével addonként valahol? -
nibron #2625 "nézet egyszercsak magától elfordul"
Szia, ez akkor szokott lenni, amikor vmelyik vezérlő vmelyik axisra is mappelve van a nézet. Ha teljesen kifordul, akkor egy olyanra, amelyik végállásban áll. A vezérlők nem küldik folyamatosan az adatokat, csak amikor változás van. Akkor viszont az adott vezérlő összes bitjét. Ezért aztán úgy is megtudod állapítani melyik az, hogy a vezérlőkön egyesével előállítasz egy eseményt. Amikor elfordul a kép, az a vezérlő az. Az automata map hozománya.
Gondolom ha lzib-et(aerosoft?) kiveszed, megszűnik. Ha igen, van ott olyan ojjektum ami el van cseszve. Fórumon biztos jelentették már. Mivel Bécs nagyon közel van, esetleg megpróbálhatod azt kiiktatni. Egyébként nekem a 20-asnál is bajom volt Pozsonnyal, de nem mentem utána, egyszerűen kivettem. -
#2624
Sziasztok!
Tippeket kérnék!
Egész jól sikerült belaknom a 2024-t.
PMDG,LOWW,LHBP,LOWI,LOWS,LZIB,+ néhány apróság.
Az FPS minimum 50-50, átlag 80, de nem ritka a 95-110.
Kép sima reccenés mentes.
Viszont van kétféle hiba amit nem bírok megfejteni!
Az egyik teljesen spontán jön elő. Semmihez se tudom eddig kötni. A tünet az, hogy a nézet egyszercsak magától elfordul. Nem bírom megfejteni. Persze TM Yoken lévő kis joyal vissza bírom fordítani, de ahogy elengedem egyből indul is valamelyik "sarokba".
A másik problémám pedig adott helyeken való belaggolás! Az FPS szemre nem esik be, de a kép akár másodpercre is meg meg akad! Ilyen pl LZIB 04 megözelítésekor, mikor a D4-es autópálya fölé érek és a küszöbtől kb 5-600 méterre vagyok!
Lövésem sincs, merre keressem a hibát...
Minden ötletnek nagyon örülnék! -
nibron #2623 Nah igen. Most egy kissé rátapintottál a szimulátoros és a valóvilágos repülés közötti különbségre. Szimulátoros környezetben az általad leírt két eset között elég nagy a különbség. Itt most vegyük ide azt a környezetváltozást amit Sanya bácsi is feszegetett. Ha a sima foteltól és laptoptól elindulunk a valós repülés felé, de nem ülünk be egyből a valódi gépbe, hanem végigjárjuk a szimulátoros környezet adta fokozatokat észrevehetjük, hogy az általad gondolt két szélsőséges helyzet nem is annyira különbözik. Ha pedig erre megfelelő képzést kapsz, akkor még inkább csökkennek ezek a különbségek. Ehhez társulnak még a saját tapasztalataid. Az általad említett kitrimmelt állapotot kissé "lenézed", de az sem olyan egyszerű. Pl. valós körülmények között nem sokáig fog a gép beavatkozás nélkül repülni. Igazából nem is annyira jó a példa, mert csak félig írtad le. Már a PPL képzésekor van egy olyan feladatsor, hogy trimmeld ki a gépet úgy, hogy a repcsi elengedett kormánnyal repüljön. Azután tartsd is meg. Hidd el, hogy bizony ezt is gyakorolni kell, pedig ez egy "jóidős" gyakorlat. És itt van még egy igen meglepő dolog a repülésben. Mégpedig az, hogy nem mindegy, hogy férfi vagy nő a növendék. A férfiak ugyanis hajlamosak gyorsabban dönteni így könnyen elhamarkodhatják a dolgot, és mi fiúk bizony alapból folyamatosan túlrángatjuk a gépet. a hölgyek ennek pont az ellentéte. Alaposan meggondolják a döntéseiket ezáltal többnyire elkésnek, a kormánymozdulataik is jóval finomabbak, noszogatni kell őket. Egy kezdő hölgynél az iskola fordulóit eleve a duplájára kell tervezni. Viszont fordulás közben képesek benn tartani a gépet a +-100ft-es kimitben. A való életben a repülés nagyon nem olyan mint a szimulátorban, ezt egyébként a telexes videőban is lehet érzékelni. Balázs bátyó egy igazi gépből "ült" át abba az elszabott környezetbe és annak eredményét láthatjuk.
Nem véletlenül hozom a gurulási példát. Ott még nem is repülümk, csak 1 rohadt csíkon kellene végigmenni.
Ezért aztán az a véleményem, hogy szimulátorral nem lehet megtanulni repülni (eleve a papírrepcsi kizárja, többek között a tehetetlenség igen komoly tényező), a rendszereket egy olyan készültségű gépnél mint pl. a PMDG vagy Fenix, valamennyire meg lehet tanulni, de ezekből is hiányzik rengeteg dolog. Igazából ezek is csak a repülésre fókuszálnak, a műszaki és vészhelyzetek nagy része hiányzik vagy nagyon unreál. A 911 hozadéka az USA-ban, hogy a nép kezébe nem is kerülhet teljesértékű modul. De a lényegre jó.
A játéktér arányainak realitásának köszönhetően, gyakorolhatóak rajta az eljárások, amit szerintem nem is árt. Többpilótás esetben az összedolgozást nagyon sokat gyakorolni kell. Ez utóbbi elég nagy gond manapság is. Beosztáskérdés, kommunikáció, kimikorhoványúlkáléshogyan, ilyenek. Ráadásul ez még társaságonként változhat is.
És hát ott van a játék. Arra tökéletes. Az utóbbi években ezzel kapcsolatban észrevettem egy tendenciát. A "foglalkozásokon" amikor beül egy új "pilcsi", mindig megkérdezem az előéletet. Látott-e már repülőt-fülkét, fogott-e már kormányt, stb. Egyre gyakoribb a válasz, hogy neki vagy teszem azt a nagybátyjának van szimulátora és azon gyakorol. Ok, akkor most pihenhetek, csináld. Mindig úgy kezdünk, hogy a gép a pályavégen felszállásra készen. Gázkar és mehet. Megtolja a srác, és látom, hogy kezdünk keresztbe állni. Szólok, hogy egyenesítse már ki. Szóval az első ami kiderül, hogy fogalmuk sincs a pedál használatáról. Egyébként itt van egy kis érdekesség: akik először lépnek bele, szinte mindenki fordítva értelmezi. Tudja vki, hogy miért? Már előre szólni kell, ill. gázadás előtt kicsit gyakorolni vele. De elég sokszor úgy szállunk fel, hogy azt én kezelem (ilyenkor az a lényeg, hogy valahogy felkerüljünk). A továbbiakban is agyba-főbe bénázás, szegények ilyenkor le is lombozódnak rendesen (nem1szer van, hogy fel is akar állni), úgy kell visszatápolni őket, hogy ez egy játék különböző nehézségi fokon, és gondolkozzon el rajta, hogy miért kell olyan sokat tanulni ahhoz, hgy jogosult legyen. Vafgy éppen miért nem vezethetnek gyerekek hajókat, vonatokat, autókat, holott sokkal jobban meg tudnák oldani. És ez szerintem negatívuma ezeknek a játékoknak: hirdetik és ezáltal el is hitetik az emberekkel(gyerekekkel), hogy mennyire reális meg hűha. Közben meg ég és föld. Nagyon szar érzés, amikor1 kisember illúzióját ily módon sikerül "szétzúznom". Pedig csak annyi történt, hogy pl. egy cég családi napján van egy ilyen szimulátorozási lehetőség mint az egyik program. A robotkutya meg a dodzsem mellett:). Nem én tehetek erről a helyzetről, hanem a marketing. -
#2622
Köszi a részletes és kimerítő választ - annyival talán kiegészíteném, hogy a kérdésre adható válasz nagyban függ a kérdés ("akkor az igazit is el tudom-e vezetni") értelmezésétől is. Nem mindegy, hogy a vezetés alatt azt értem, hogy a delikvens képes-e a kitrimmelt, megfelelően konfigurált gépet az útvonalon tartani, vagy pedig azt, hogy rossz viszonyok mellett is képes navigálni és földre tenni a gépet (esetleg pár microbursts által kisegítve...:-)) -
nibron #2621 Hát az igazat.:) Ez a kérdés bemutatók alatt érkezik, tehát eleve vmilyen rendszerismertető zajlik egy folyamat bemutatásával. pl. egy airliner indítási folyamata a fékoldás környékén nagyon népszerű, kivétel nélkül mindenkit érdekel. A preparálás folyamata hosszú, úgysem értenek meg belőle semmit, ott "darálunk" (teszteket alapból kihagyjuk), de amikor már felcsatoltak a pushback-ra és elkezdünk rádiózni az indításhoz azt már mindenki figyeli. Ez a szakasz annyira leköti a népet, hogy ekkor nem is kérdez senki. Egészen a gurulás megkezdéséig. Akkor viszont már beindul a kérdéscunami. És többnyire ekkor jön az említett kérdés. Érdekes, hogy az esetek majdnem felében az a változat jön, hogy "el tudnék-e lopni egy gépet".:)
Egyébként a válasz először mindig: röviden igen is meg nem is. Kifejtve: napjaink számtech-ének köszönhetően már nagyon jól le tudják modellezni a különböző repgépek rendszerreit. Emellett a játéktér, tehát a környezet is eléggé reális. pl. egy ilyen szimulátorral már illik percpontosan lerepülni egy desztinációt. Tehát ha van egy ilyen alapunk és hozzá egy olyan repmodell ahol közel reálisan leprogramozták a rendszereket, akkor lehet gyakorolni az eljárásokat, közel a gyári szimulátorok szintjén. De sosem lesz reális. A környezetet illetően technikailag még nem tartunk ott, hogy pl. az időjárást a valóságnak megfelelően le lehessen modellezni. Viszont gyakorlásra már jó, látszik is már ez abból, hogy egyes légitársaságoknál, az elsőtiszt úgy kap lehetőséget az első repüléséhez egy utasokkal teli gépen, hogy előtte azzal a géptípussal kizárólag szimulátoron gyakorolt. Volt már incidens belőle nem is egy. De egy szimulátor sosem képes helyettesíteni a valós körülményeket. Még azok sem amiket a repgyártók magára a géptípus fejlesztésére használnak. Pedig pl. az a380-as esetében pont a szimulátorban derült ki, hogy változtatni kell a szárnyprofilon. És azok sokkal komolyabb ill. más célra készített eszközök mint amikkel mi operálunk. Itt bármennyire reális egy rendszer, akkor is hiányos, nem helyettesítheti a valós környezetet. Alapokat el lehet sajátítani, de az nagyon kevés a valóságban. Ugyanez vonatkozik a repgép viselkedésére is. (ilyenkor ált. gurulunk, tehát adja magát a példa) Itt van példának rögtön a gurulás. A szimulátorban gurulni pofon egyszerű, a valóságban jóval nehezebb, gyakorlat kell hozzá már ahhoz is, hogy helyesen guruljunk a sárga csíkon. Hogy időben kezdjük meg a fordulót, jó legyen a sebességünk, ne zúzzunk le senkit és semmit, stb. Éppen ezért vannak olyan társaságok amelyek nem is engedik meg, hogy elsőtiszt guruljon. Pl. a Lufthansa-s gépeken a jobb oldalon hiányzik is a tiller, szigorú előírásuk van a gurulásra. Maga a repülés is ilyen. A szimulátor nem képes reális környezetet biztosítani, hogy a repülés a lehető legjobban hasonlítson a valóshoz. Ez a rész erősen stilizált, a paraméterek hasperkábé 20%-a használható, így simán elmondható, hogy a repülést ezeken a szimulátorokon nem lehet megtanulni. Amit viszont egyáltalán nem lehet visszaadni, az a phiszológiai része. Fotelban nincs következménye semminek, hibázhatunk amennyit akarunk, a valóságban utasként is alapból tartunk a repüléstől, még az is aki letagadja (picilógusok szerint mindenkinél ösztönös). Ezt idővel felül kell múlni úgy, hogy ha bekövetkezik egy váratlan esemény, akkor azt higgadtan le tudjuk küzdeni.
Így leírva kicsit hosszúnak tűnik (főleg hogy csak írtam, nem szerkesztettem, nincs most arra időm), de a valóságban elmondva nem az. Mire kigurulunk jut idő több kérdésre is. így lehet elterelni a figyelmet az egyébként unalmas gurulásról. Utána jön a takeoff szakasz ami érdekesebb és mindenkit érdekel, odafenn pedig már az első "kadét" megkapja a vezérlést, hogy akkor most csináld amit mondok.
Sanya bácsi, ha a zero flight time szim-re gondolsz ill. a trénerekre, akkor igen. Sztem a többség (köztük én is) osztja ezt a "megfigyelést". És igen az az oka. A szimulátorod közel sem az a környezet (bármilyen szépre is csináltad meg:)). Nagyon egyszerű kísérlet: alakíts ki egy fülkét (akár lepedőbő:)) úgy, hogy el legyél választva a külső tértől, és belül legyen sötét. Csak a monitorokat/kivetítőt láthatod. Ekkor már elkezd dolgozni a füled is, annak ellenére, hogy nem éri behatás. Plusz a többi érzékszerved, az agyad tréfálkozni kezd veled. Pedig ekkor még ugyanúgy a földhöz vagy rögzítve stabilan. Már ettől is könnyebbnek érezheted a repülést, pedig az érzékválozások legalább fele nem valós. Ha elmész a plázába (vmelyik szimes cég), ott is egészen más érzés lesz mint otthon, pedig ott sem mozog alattad semmi. Amikor már betolnak a feneked alá hidraulikát, akkor ez fokozódik. És ha egy egészen profi szerkezet az alap, az már elég faszányos. De ezek sem olyanok mint a valóság. Különbséget inkább csak az otthoni és a próbált rendszer között tudsz tenni. De ez nem csak a repszimekre igaz. Ha van egy autószim, ott ugyanezt kell tapasztalnod. 1 példa: a szimben sohasem tudsz a padkához jól beállni, a valóságban viszont elvárt (amikor vizsgáztam (1983) akkor még bukás járt érte csepelen). -
#2620
Sziasztok!
Olyan hibát találtam a fények kapcsán, hogy a felkacsolási sorrendben van némi ütközés, de szerintem fogyasztható!
Ami nagyon szép a cokpitban visszaverődő külső fények megjelenítése. Nekem nagyon sokat dobott a látványon! -
#2619
Lehet hogy itt a hozzáértők megköveznek és zárójelben jegyzem meg. Nem tudom a real és a “0”Time szim között mekkora eltérés van, de a “0”Time-t nekem sokkal könnyebb volt “vezetni” mint a PC szimet!
Lehet csak az érzéki visszacsatolások miatt… -
#2618
"kikapom azt a kérdést, hogy ha megtanulom a szimben a repgépet, akkor az igazit is el tudom-e vezetni"
És mit válaszolsz? :-DDD -
nibron #2617 Túlhúzás magától értetődő volt sztem. Eleve az asztal tetején volt az a10 hotas, gondolom kőkemény gimballal. Tökmindegy mekkora súllyal a papírrepcsi. Ezek már azok a körülmények amikor már bárki így csinálja, főleg ha totál nem veszi komolyan. az már más kérdés, hogy ilyenkor nem húzzuk folyamatosan a kormányt hanem röviden "rángatjuk". Nekem mondjuk az tetszett a legjobban, hogy folyamatosan mondta, hogy korrekt + szép + jó, közben meg nem hittem el amit látok:). Kíváncsi lennék a "riporter" srác miként raktározta a kapott infót.:)
Nem láttam minden képkockát, a végét meg végképp, de amikor én csinálok ilyesmit mindig kikapom azt a kérdést, hogy ha megtanulom a szimben a repgépet, akkor az igazit is el tudom-e vezetni. Itt kérdezett ilyet a srác? -
nibron #2616 "Nagy baj lesz itt kérem."
Lesz? Ha a megfelelő helye(ke)n megnézed a konfliktusokat látható, hogy már szinte napi szinten van jelentés. Ez a washingtoni ütközés már törvényszerű volt (előbb-utóbb). Azért Trumpon behalok...remélem nem így vezeti majd az usat (ehh, dehogynem). Azért még alszik rá 1et-2őt és kijelenti, hogy azért történt, mert nő volt az irányító akihez éppen megérkezett a mikulás és amúgy sem született amerikai. Nah az már télleg ő lenne. -
#2615
Köszönöm, holnap kipróbálom a fényeket! -
#2614
Biztos a 10NM-es fájnelekhez szokott és ha nem mondja az ATC vagy a navi, hogy merre kell menni, akkor nem találja meg a repteret :-D -
#2613
Ezt én is így látom...
Nagy baj lesz itt kérem.
Apropó!
Kipróbáltam EZT!
Meglepően jónak tűnik!
Aki repüli a 737 az próbálja meg! -
#2612
Sajnos egyet kell értsek... -
#2611
Matek fizika már rég nem köll, ezt már a kisiskolás is tudja. MS Office meg egy kis FS, a többit meg elintézi a bádogembör. :DDDDD -
#2610
Nem is tudom már hogyan vetődtem oda, de már csak a vége előtt nem sokkal, épp amikor túldöntött fordulókkal operált a kölök a fájnelen. Na azt nem hagyhattam szó nélkül, erre bekommentelt a tanárbácsi hogy mitkeresekénott. :DDDD Hát mondom WTF, már itt se lehet nyugta az embernek... :DDDDD -
#2609
Hát igen, mostanában minden középiskolás aki egyetemre akar menni, ráadásul műszaki képzésre, azon picsog, hogy fizikát meg matematikát kell tanulni... :D Pilóták akarnak lenni, de matekot meg fizikát nem akarnak... :-D -
#2608
Rosszat semmi esetre sem! :D
Csak sírtam a röhögéstől...
Mi is volt? Menjetek el uborkát szedni...:D
Vagy valami hasonló! :D
Tibcsi! Láttam azért Te is benéztél! :D
Utoljára szerkesztette: Hont, 2025.01.30. 16:57:48 -
#2607
Mé, mi rosszat kommenteltem? -
#2606
Ezt max. egy fizetett antireklámnak nevezném, de "tesztnek" semmiképpen NEM! Igénytelen, valótlan képekkel manipuláló, összecsapott valami. Nem tudom, milyen beállításokkal, milyen hardveren "tesztelték", de ennél még a 2020-as is jobban néz ki - a 2024-gyel pedig köszönőviszonyban sincs! -
#2605
Nem ő volt. :P Ennél azért nagyobb szakértelmet tulajdoníts már neki plz. ;) -
#2604
Nekem az egész komolytalannak tűnt!
Értem én , hogy vérpistikéknek teljesen mindegy, de amikor azt látom, hogy azt kezdi el ecsetelni, hogy F3 kellett nyomkodni, mert klavval akar "repülni" , na már ott kiverte a biztosítékot! Nekem óriás csalódás volt!
Ja és nem az ocsmány grafika miatt!
Egyébként, ha most választanom kellene , akkor egyértelműen a 24 a nyerő!
Persze vannak hibák, de közel se olyan pocsék mint ahogy ezen a "teszten" próbálták bemutatni!
Egyébként a PMDG is elég jól működikrajt. Bár az utolsó frissités a programból való kilépésnél azonnal kifagyasztja a programot. (Töröltem vissza raktam a régebbi verziót és az működik)
Nálam egyetlen egy hiba létezik vele kapcsolatban mint amit már írtam is: Nappali fényben nem látszanak a kijelzők!
Valamint néha összekeverednek a perifériák kiosztásai.
Egyébként a 24 klasszisokkal szebb mint a 20 . Kb Fs2004ßFSX !
Visszakanyarodva a TelexAfterre. Egy nagyon felkészületlen szervezetlen akció volt. Mondhatni siralmas! -
nibron #2603 Jah, kicsit belenéztem...inkább túl laza. A 3.percben már levágtam, kollégával fogadtam is, hogy ez féklap nélküli felpörgetés lesz.:D A 10 fokos limiter beállítás után már együtt kacarásztunk. A hajtómű indítás is azért lett kaotikus, mert előtte kicsit "megpiszkálta" a konfigokat, nem tudhatta az elektronika mit szeretne. Az már más kérdés, hogyan reagálta le a szim, hááá vhogy így. Am először azt hittem PMDG, kicsit furcsáltam is a cockpitot, de aztán láttam az efb-t, onnan már értettem, hogy gyári (nem is tudtam, hogy adtak hozzá). Amikor a 20-ashoz megjelent a PMDG, akkor volt nálunk egy buli kollégáknak. szokásommal ellentétben közepesen kapatosan megmutattam azoknak akik nem szimeznek, milyen az FS2020 egy profibb géppel. Kábé az volt ilyen.
A gpws kikapcsolásakor egy baleset jutott az eszembe. Ha jól emlékszem vmi orosz ajkú banda wiszkizés után zavarta őket a figyelmeztetés, majd kikapcsolás után jól odaverték a gépet. Am szerintem itt a bank angle jelzés helyett is az szólt, de nem kellene ennyire pampognia még annál a profilnál.
Még nem láttam a 24-et élőben (1 darabig nem is fogom), de az a grafika nem csak a stream miatt olyan, ott vmi nagyon el volt beállítva. Részemről inkább legyen unrealisztikus vagy stilizált, de amikor úgy néz ki egy városrész mint Drezda bombázás után, azt nagyon nem bírom. -
#2602
Papirzacsi!
Kemény voltál a TelexAfter-n...! :) :) :) -
#2601
Más jelentősebb hibát egyenlőre nem találtam, bár többnyire VFR-t repülők rövid utakon. De eddig nem volt még csak fagyás sem. -
#2600
Én azt se tudtam hogy működik a PMDG a 2024-ben :D -
#2599
Sziasztok!
Esetleg találkozott már valaki az MSFS2024 hez a PMDG 737 hez a kijelzők fényerejének javításához? Napsütésben láthatatlanok. -
#2597
Én most váltottam Reverbről Pimax Crystal Light-ra és valami elképesztő a különbség. A Reverb-bel sem volt bajom de ez minimum egy szinttel feljebb van...gyakorlatilag megegyezik a kép az 1440p monitorral, nincs semmi screendoor és hasonlók.
DCS és IL2 simán belőhető 90 fps-re és brutálisan szép az egész, most látok olyan részleteket amikről fogalmam sem volt hogy léteznek. Az MSFS más tészta, 45 fps-re le kellett korlátozzam DLSS-el de még így is tűrhető.
Ha nem fér bele a keretbe akkor a Quest 3 a nyerő sztem, bár az nem kifejezetten pcvr-ra van kitalálva, de arra is lehet használni, és a nagy sweetspot miatt valszeg jónak is fogod érezni a képminőséget.
Utoljára szerkesztette: PhantomAss, 2025.01.17. 09:51:59 -
TomStorm #2597 Akkor Reverb kilőve.Quest 3 maradt vagy pimax de az brutál drága.
Mi van még ami tűrhető élességet tud produkálni? -
#2595
Működik, elvileg a 24H2-vel nem fog működni. Milyen szemcsit tervezel venni? -
TomStorm #2595 Írtátok régebben hogy a Reverb VR nem működik windows 11-el.
Készülök Vr-t venni valami újabbat.
Utoljára Rift S volt -
#2594
Mi a xar :D
-
#2593
Én is Virpilt akartam tavaly karácsonykor. Akcióztak, 150 körül lett volna a joy. Addig míg oda nem értem a fizetéshez, ott rádobták az áfát meg a szállítási díjat. Majdnem 200 lett a vége, ment is a törlés a kosárból :D
Ezt is most akciósan vettem, 425€ volt, ingyenes szállítással. Féltem hogy meg fogom bánni, de most már örülök, élmény vele repülni. Pár dolog még nem tiszta a szoftverében, pl. a vibra motorokat nem tudom hogy lehet beállítani. De majd utánanézek. -
#2592
Jól néz ki, egész hasonló a Warthoghoz a kialakítása. És nem is olyan drága.
Mondjuk én is vettem egy egy Virpil base-t a gyári helyett joyhoz, és így a Warthog is finoman mozog, nincs középállás, lehet vele helizni is.
Amúgy most egy Moza ffb base-n gondolkodom, de nagyon drágán adják, ennyiért nem igazán éri meg nekem.
Utoljára szerkesztette: PhantomAss, 2025.01.05. 11:17:56 -
#2591
Hotas max
Nem volt Warthog-om de azt mondják jobb ez jobb. Azt tudom hogy a joy elképesztő finoman kezelhető. Az előző joyommal nem tudtam helizni, ezzel simán megy. -
#2590
Melyiket vetted meg pontosan? Warthogod volt esetleg, kivi lennék ahhoz képest milyen. -
#2589
Megjött a Winwing, indulhat a bindelgetés :D
Életemben nem volt még ilyen jó cucc a kezemben. -
#2588
BÚÉK!
Esetleg ezeket nézd meg (nem tudom milyenek, de egy próbát talán megér):
https://flightsim.to/file/9619/estepona-malaga-spain
https://flightsim.to/file/3177/marbella-spain
https://flightsim.to/file/7504/marbella-addons