46
Zompiercer
  • Ironman2
    #46
    Képeket meg lehet nézni az update 16 hireknél:

    Steam link

    Izgalmasnak hangzik
  • Ironman2
    #45
    Hatalmas update jött!! Nagyon sokmindent átalakítottak szinte,főleg a textúrákat

    Szia sofőrök! Örömmel jelentem be, hogy megjelent a játék 16. frissítése. Ez a frissítés valóban ikonikus, és a fejlesztés következő szintjére emeli a játékot, és itt van miért. A játék összes régi rajzfilmmodelljének végső újratervezése befejeződött, a fegyverektől az épületelemekig.

    A karakterek fegyverekkel való interakciójának mechanikáját teljesen átírták, aminek köszönhetően sikerült kigyógyítani a régi többszörös animációs hibákat, és maguk az animációk is simává és valósághűvé váltak.

    A fegyver már nem jelenít meg grafikus irányzékot, és a pontos lövéshez át kell céloznia a fegyver elülső irányzékán. Ebben a célzási módban a fegyver inog, és a visszarúgás jelentőssé válik. De tekintettel arra, hogy sokaknak nem tetszett a fegyver valósághű viselkedése, úgy döntöttek, hogy ezt a részt hozzáadják a nehézségi beállításokhoz, és az alapértelmezett értéket a szabvány 25% -ára állítják. Ha rajong a valósághű fegyverviselkedésért, a játék megkezdése előtt módosítsa a beállításokat 100%-ra.

    A 16-os verzió előtt az állóképesség nem volt túl fontos, és a játékosok gyakran nem növelték az állóképesség szintjét az erő javára. A 16-os frissítés óta az állóképesség a fegyverekkel való interakciót is befolyásolja. Az állóképesség jelentős csökkenésével a fegyver erősebben kezd remegni, és a visszarúgás is nő.

    Számos lőfegyverfejlesztést vezettek be a játékba. A frissítések (upradge) elhelyezéséhez vigye az egérmutatót a kívánt fegyver fölé, és nyomja meg a Q billentyűt, amely megnyit egy frissítési nyílást a készlet jobb felső sarkában

    Bevezették a továbbfejlesztett íjak rendszerét. A továbbfejlesztett íjak növelik a nyílvesszőket. Figyelembe véve, hogy az Erő is növeli a nyílvesszőket, az íjak a lőfegyverekkel egyenrangú, értelmes fegyvert jelentenek anélkül, hogy olyan zajt keltenek, amely ebben a frissítésben felkelti a zombik figyelmét nagy távolságra.


    A közelharci fegyverek hatótávolsága jelentősen bővült, a zombitámadások pedig lerövidültek. A közelharci fegyverek zombiészlelése is megváltozott; a ütés nem pontosan a képernyő közepére esik, hanem a ütés íve mentén.

    Ököllel is lehet harcolni, és ez jól működik az egyszerű zombik számára. Ha ez visszhangra talál a játékosokban, akkor az ökölharc témáját tervezem továbbfejleszteni különféle rézcsuklók hozzáadásával.

    Bevezették a patronok gyártásának lehetőségét minden típusú fegyverhez; ehhez új erőforrásokat vezettek be a játékba. Ma már az autók motorháztetőiben is megtalálhatók az akkumulátorok, amelyekből ólomtömbökké dolgozhatók fel a későbbi golyók készítéséhez. A jövőben akkumulátorokra lesz szükség a különféle berendezések akkumulátorainak gyártásához. A konyhákban megtalálhatóak a patronokká olvasztható sárgaréz edények.

    A játékban megjelentek a fejszék, amellett, hogy ezzel a félelmetes fegyverrel a játékos végre kivonhatja a fát a későbbi deszkákba fűrészeléshez. Sajnos egyelőre csak kidőlt fákat lehet kivágni, amelyeket többnyire a vasúti sínek közelében gondosan kivágnak, de az erdő mélyén is megtalálhatóak.

    Néhány játékosnak jogos kérdése lehet, mert megígérted, hogy új helyszíneken kezdesz dolgozni. Lényegében ez a frissítés egy nagyobb munka része az új helyszíneken, mivel a 15. frissítés befejezésekor kifogytam az összes karakteres tartalomból, és nem volt mit jutalmaznom a játékosokat új helyszínek felfedezésekor, ami nagyrészt elvette a új helyszínek meglátogatásának pontja. Most, a 16-os frissítés megjelenésével, kiterjedt tartalombázissal rendelkezem, és szükség esetén még többet létrehozhatok az új helyszínek létrehozása és a cselekmény fejlesztése során.

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!

    VÁLTOZÁSI NAPLÓ

    Változtatások

    Hozzáadtuk a mesterlövész puskák és revolverek egy osztályát egyedi töltényekkel.
    A fegyvercsere most zökkenőmentesen megy végbe, és tovább tart, mint korábban.
    A legtöbb újratöltési animáció tovább tart.
    Kamarov helyére Walter került, a standard tár 8-ról 7-re változott.
    A standard Glock tár 17-ről 13-ra csökkent.
    A Remington 870 klip 8-ról 6-ra változott.
    A golyók okozta sebzés 100%-kal nőtt, de csökkent a lőfegyverekhez való lőszer megtalálásának esélye.
    150%-kal növelte a zombik lövéseinek hallhatóságát
    Megvalósították azt a képességet, hogy mind az öt típusú töltényt létrehozzák a fegyverek munkapadján.
    A közelharci fegyverek hatótávolsága megnőtt, a zombi közelharci támadások hatótávolsága pedig csökkent.
    A sebzést a törmelék nyíl esetében 20-ról 15-re, a számszeríjnál 30-ról 25-re módosítottuk.
    Törölje az íjlövést az R billentyűvel.
    Az ököllel való küzdelem képességét megvalósították.
    A zombi tűzoltó kidob egy régi tűzbaltát, amit a játékos felvehet.
    Új források jelentek meg a gyűjtéshez. Autóakkumulátorok, amelyek megtalálhatók a motorháztetőkben és a konyhabútorok sárgaréz edényeiben.
    A sárgaréz tuskót sárgaréz edényekből olvasztják ki, és töltényhüvelyek készítésére használják.
    Az ólomtömböket autóakkumulátorokból olvasztják ki, és golyók előállítására használják.
    Van esély műanyagot találni a konyhai mosogatóban.
    Konyhai mosogatógépben van lehetőség mechanikus és elektromos alkatrészeket találni.
    Az elfogyasztott állóképesség mennyisége minden eszköznél és fegyvernél megnövekedett.
    A rendőrséget a géppel eltávolították a helyszínről.
    300%-kal megnövelt tartósság minden páncél és cipő esetében
    Csökkentett a lángszóró torony sérülése és nőtt az üzemanyag-fogyasztás.
    Az állóképesség csökkenése növeli a visszarúgást és a fegyver kilengését célzáskor.
    A karakter nagy magasságból leeséskor sérülést szenved.
    Csökkentette a normál támadás normál sebzését 30-ról 20-ra, az erős támadást pedig 50-ről 40-re a boss Grace zombik számára.
    Grace zombifőnökének egészségi állapotát 2000-ről 1500-ra csökkentette.
    A robot szabadon beléphet a csatatérre a Grace főnökével.


    Fejlesztések

    Lehetőség van kivágott fák kivágására az erdőben és deszkákká fűrészelésére az új munkapadon.
    A közelharci fegyverekkel végzett ütések már nem csak középre mennek, hanem egy ívben ütik le őket.
    Kétféle gránát vagy dinamit dobás, bal egérgomb hosszú dobáshoz, jobb egérgomb rövid dobáshoz.
    Az automata fegyverek most már egytüzelésűek.
    Minden régi rajzfilmmodellt és textúrát lecseréltek.
    Ma már találhat műanyagot és szövetet a szemeteszsákokban.
    Elektronikus táblák és elektronikus alkatrészek minden televízióban megtalálhatók.
    Mostantól elektronikus alkatrészeket is találhat a rendszeregységben.
    TAA simítási mód került bevezetésre.
    Mostantól sárgaréz edényeket találhat a konyhai készletekben.
    Az autó akkumulátorai az autók motorháztetőiben találhatók.
    A nappali és éjszakai környezeti hangok hangereje 50%-kal csökkent.
    Jelentősen kibővült a készletben szereplő cikkek információs panelje.
    A munkaasztalok az előállított objektumok számát, a több példányban előállított objektumok számát jelenítik meg.
    További információ a bal alsó sarokban.
    Az összes golyó becsapódási effektusa, a felületeket érő zombik és a közelharci fegyverek hatásai továbbfejlesztettek.
    A halászfalu mögötti Nagy Ház környékét javították.
    A Zombiebusters bázis környékét javították.
    Tippek kerültek a bal alsó sarokban lévő információs panelre a készleten belüli és azon kívüli cikkekkel való interakcióhoz.
    Lépésről lépésre rendszer gránátdobáshoz; lendítés után választhatunk hosszú vagy rövid dobást.
    A hálózsák fizikája megváltozott, nem szabad többé a földbe esni.

  • nibron
    #44
    azok valszeg üzemanyag miatt vannak/lesznek. a piros hordóba már most be lehet tölteni a kannából, csak kiszedni nem lehet.
    másrészt a piros hordó sokkal nagyobbat üt mint a gránát. plusz szétégeti a zombikat.
  • Ironman2
    #43
    Csak azért,mert már rácsokat lehet kraftolni ajtókra,ablakokra,kicsit értetlennek tartom idáig,hogy miért nem volt rá szükség.Most már igy értem.
    A játék steam oldalán a bannerképen,még hordók is vannak a vonat oldalán,bár azokat fel lehet most is tenni,de felesleges,ott vannak a gránátok.
  • CS@
    #42
    A vonat mozgás közbeni támadása tervben van, én egyáltalán nem örülök ennek, de mivel a tervek szerint ez egy kikapcsolható funkció lesz így nem zavar.
    Szerintem az a váltó, ami számít a játékban mostmár jól működik.
    Úgy tűnik a készítő sokat dolgozik rajta és folyamatosan frissül, még ha néha csak apróságokkal is.
    El tudnék képzelni a kutyához hasonlóan működő motort, amivel közlekedni lehet.
    De részemről a legfaszább az lenne, ha tényleg megvalósulna a random generált környezet.
  • CS@
    #41
    énse ezt vártam :) ha a kutya nincs velem itt gyorsan elvéreztem volna.
    de szerencsére velem volt, nála meg egy zsákot mindig magamnak tartalékolok: minden kajából, piából, gyógyító cuccosból, repair kitből hoz magával +5db –ot, +50vessző +1 nyíl(énis mindent az STR –re raktam és az íjat jobban kedvelem a többi lőfegyvernél) +1hálózsák.
    Azé rég volt játék, ami ilyen rövid idő alatt ennyire beszippantott volna és két hét alatt ~57 órát rakjak bele.
  • nibron
    #40
    a mocsár szerintem egy kis meglepi. legalábbis nagyon meglepődtem amikor leomlott a lépcső. abszolúte nem úgy készültem, hogy hosszabb ideig leszek távol. azért ilyen is kell. az pedig, hogy ez az utolsó pálya, reméljük lesz még utána több is.
  • Ironman2
    #39
    váltók se müködnek,pedig de jó lenne.Ott vannak még az utak,milyen jó lenne kocsikázni,nagyon hosszú utak vannak,én élvezném,van potenciál bőven ebbe a játékba,meg ott az a magas hegy is,szinte ordit az ürességtől a táj,csak a kötelező megállók vannak.Igaz nem egy train simulator,de ha már fel lehet vértezni egy vonatot védelemmel is,akkor miért nem jönnek fel támadni oda?
    Szerintem itt még nagyon sok tartalom lesz,én 3 éve próbáltam mikor kijött,az optimalizálás,és a zombik kinézetén túl,szinte semmit se változott.
    Pl be lehet épiteni a mostani nagyon divatos autókázós játékot,amikor kilómétereken keresztül mész,és alig találsz lootot.Vagy lehessen mozdonyt váltani.
  • CS@
    #38
    Igen köszi, azóta sikerült is eljutni a jelenlegi végéig.
    Nagyon frankó játék ez :)
    A harcon kívül még kicsi problémám az, hogy minél előrébb jut a játékos, annál kevesebb szerepe lesz a vonatnak.
    A mocsárban és az onnan való kijutásban tulkép már semmilyen szerepe sincs.
    De azé szeretem ;)
  • nibron
    #37
    peccselve van már
  • nibron
    #36
    kén csak az utolsó pályán kell, nem bányászni kell, hanem a mocsárból összeszedni. egyelőre felesleges fegyverpadot csinálni. amikor szükség lesz a robbanóanyagra az ucsó pályán, ott lesz pad is hozzá meg faszénégető hordó is.
    a polcokra korlátlanul pakolhatsz amennyit csak rá tudsz tenni. de leteheted csak simán az asztalra vagy bármire, ott marad.
  • Ironman2
    #35
    Jó kis game lesz ez! Mennyit lootoltam ma,állandóan megyek vissza a vonathoz lepakolni,egy hátizsák már jó lenne,nyomom fel az erőt,az ad húsz százalékot a leltárhoz,de az is kevés.Hatalmasak a pályák,remélem nem csak abból fog állni,hogy végigmész a-b-be,oszt annyi.
    Nagy szekrény 6-szor annyit elbir,mint 6 faliszekrény,inkább azokat érdemes lerakni,de az asztaloknak,és egyéb dolgoknak is kell ugye a hely.
    Lassan alakulgat a vonatom,van állólámpa,amihez még nem kell az elektromos rendszer.Fegyverasztalnál dinamitot lehet gyártani,amihez kell szén,és kén,azt majd szerintem bányászni lehet.
  • CS@
    #34
    Ezzel a váltókarral én megszívtam :(
    A főnök már kisújból megy 5x egymás után levertem, de csak a lever -t dobja és mellé a táskát ,amiben a kulcsnak kéne lennie, de ez tök üres minden alkalommal, így ez ennyi, innen nem lehet továbbjutni.
    Látom a steam –en már mások is így jártak, remélem lesz rá megoldás, mert azé megkedveltem a játékot és még folytatnám.
    Utoljára szerkesztette: CS@, 2023.05.25. 00:33:51
  • nibron
    #33
    aki még nem jött rá, a pajzsos zombit úgy kell megölni, hogy amikor pont ott van előtted, félrehúzza a pajzsot, hogy meg tudjon ütni. na akkor elegánsan 1 lépés hátra, és a shotival pofán lőni. miután begyakoroltad (van rá bőven lehetőség), hozzád sem fog érni. a sisakos kománál szintén a shotis pofánlövés a célravezető, de itt általában két lövés kell. viszont nem kell megvárni, hogy olyan közel jöjjön.
    a futóbolondot pisztollyal távolról, de ha közel van a shoti azonnal leszedi.
    egyébként a pumpás shotival egészen messzire is lehet lőni nagyon keményeket. a "bébi"-nél ez célravezető megoldás, 2-3-at le lehet szedni, mielőtt köpéstávolságba ér.
    a pumpás shoti nagyon jó még épületen belül, nagyon gyorsan meg lehet ölni az előugráló marslakókat. viszont nagyon hangos, tehát ha elsütöd, a környéken ill. a közeli szobákban lévők megindulnak feléd. tehát mindig legyen hátráláshoz tér. így még egyszerűbb is egy épületet fertőtleníteni. tálcán szolgálják fel magukat, és az alvók is felkelnek. csináltam úgy is, hogy amikor bementem egy épületbe elsütöttem a shotit, hogy jöjjenek elő (zombieland után szabadon).
    Utoljára szerkesztette: nibron, 2023.05.24. 14:44:17
  • nibron
    #32
    a váltókar megszerzése lesz bonyolult nem a tankolás. szerezd meg előbb a fegyvereket a rendőrségen (pumpás shoti) és a depóból (m9 pisztoly), és pakold tele magad lőszerrel (jóval 100 felett mind2ből), gránáttal, elsősegély cuccossal. a boss elég zabos, nálam a pisztoly jött be (qrva sok kell bele), ki kell használni az újratöltését is. shoti, gránát a többire. nekem itt nagyon bejött, hogy az erőre pakoltam a perkeket. mielőtt bemész az udvarba, a G billentyűvel a felszerelést feljavítani, feltápolni teljesen. elsőre szinte azonnal kimúltam, főleg a meglepetéstől, másodikra azért megcsináltam. amennyire lehet, szűk helyekre kell befutkosni. azért kíváncsi lennék, hány játékosnak sikerült és hányadikra:))).
    Utoljára szerkesztette: nibron, 2023.05.20. 07:56:39
  • Ironman2
    #31
    Egyébként szerintem ez egy rpg,van fejlődési rendszer,meg pontelosztás,szerintem nem szabad rögtön berohanni komplex épületekbe, (kastélyokba),kezdő szinten.Fejlődni kell,utána már könnyebb lesz az ilyen bonyolultabb épületeket kitísztítani.
  • Ironman2
    #29
    Ez rohadt jó leírás! Majd hasznát veszem neki én is! Kösz!
  • Norbertboy
    #29
    Következő videóban sikerült, rájöttem a dolgokra. Még nem volt időm feltölteni.

    Elég cselesen van megoldva a tankolás.
  • nibron
    #28
    belenéztem:)))). hát te aztán tényleg nem tudsz játszani. az ott nem bug, direkt van úgy. igazából a vonat védve van a zombiktól.
    1.be kell állítani a mozdonyt a jó pozícióba (akkor amikor beérsz az állomásra).
    2.szép csendben le kell gyilkolni mindenkit. így is lesz olyan zombi (főleg a homér) aki az eseményre spawnol. távolban is gyéríteni kell, mert messziről odajönnek.
    3. amikor már minden csendes, és a kulcs is megvan, plusz összelootoltál (effektíve kész vagy), akkor a csövet bedugni a tankba, gombot aktiválni.
    4. bezárni minden ajtót ami a vonathoz vezet.
    5. átkapcsolni a főkapcsolót (megindul a sziréna), elkezd berregni ezzel jelzi, hogy megindult a tankolás.
    6. kifutsz az épületből, bezárod magad mögött az üvegajtót, és átszaladsz az autókon egy tisztább területre. mivel legyilkoltál minden zombit, nem jönnek mint a meszes. először csak apránként tűnnek elő, a végére azért keményebb lesz.
    7. amikor tudsz, visszafutsz az épülethez, ott a felborult mentő környékén, és meghallgatod, hogy berreg-e még. ha elhallgatott, akkor elfogyott a nafta a kútból.
    8. kikapcsolod a főkapcsolót, és újra csend lesz.

    van a játékban egy nagyon hasznos billentyű: a G. hatására feljön a karakter állapota. minden szintugráskor kapsz egy perket. ezeket illik is felhasználni. egyelőre csak az erőre raktam 10-et. így most már nagyon oda lehet csapni a zombinak, és ált. 1 ütés instant halál. plusz ez növeli a batyud méretét is. ez a képernyő még arra is jó, hogy mutatja a kaja-pia állapotot. akció előtt illik feltápolni a karaktert, különben állandóan tápolni kell.
  • nibron
    #26
    oda ahová kannából is töltöd. kicsit cselesen kell beállni, hogy beférjen a résbe. megnéztem melyik oszlopra esik a tanksapka a korláton, és úgy álltam meg. felcsapod a tanksapkát, üres kézzel leveszed a töltőpisztolyt, majd beteszed a nyílásba. utána piros gomb megnyom, hogy aktivált legyen. ekkor még nincs áram, nem indul el. kulcsot megszerezni, és a piros ajtó mögött van az állomás főkapcsolója. azt kell felkapcsolni. így már lesz áram, és átnyomja a lónyálat a mozdonyba. a többit nem írom le, legyen poén. amúgy le van írva a levélben mit kell csinálni.
  • Norbertboy
    #26
    Itt a lejátszási lista több részt még "premier" előtt meglehet nézni.
  • Ironman2
    #25
    Most beelőztél,sajna nincs időm tolni,de majd szombattól már lesz.
  • Ironman2
    #24
    Haláli hullák hajnala a film cime amúgy,elárulom,és ott dobáltak bakelit lemezeket a zombikra.Még nemtudom hogy itt lehet-e,de jó poén lenne.
    Az egy kultuszfilm,ajánlom mindenkinek,akinek még egybe van a rekeszizma.

    A 2 vagont viszont lehet szintezni,még egy emeletet rárakni,eléggé félelmetes vonatot kapunk így,de olyan mintha már 4 vagonból állna a vonatunk. (csak éppen egymás tetején vannak a vagonok)

    Lezuhant repülőgépet itt is keressétek meg,rengeteg loot vár rátok!
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.05.19. 00:56:22
  • Ironman2
    #23
    Kis poén,hogy lehet találni hanglemezeket,és lehet hozzá gramofont craftolni,ami lejátssza a lemezeket :) (na vajon melyik filmre utal?)

    Másik meg az hogy láttam kétszintes vagonokat is már,brutálisan jól néztek ki,láttam már alagutat is,úgy néz ki mint egy metro alagút.Tüdőbajos néni,aki állandóan köhög,amig hátba nem verjük,és dagadt zombik a 7daysből,na meg a tüdőbajos néni fertőz is,mert köpködi a szarjait.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.05.19. 00:23:50
  • Norbertboy
    #22
    Nem kell mindig mindenkit megölni. Én néha átlopakodom az ellenfelen.

    Tényleg szar a harcrendszer, viszont a halálnak nincs semmi tétje. Az már durvább lenne ha ott maradna a cuccod is. Remélem hasonló megoldás lesz a játékban.

    Most készülök megtankolni a mozdonyt. Azt tudja valaki egyáltalán hol kell? ( Az állomás meg van, a tömlőt hova kell dugni?)

    Köszi, Ironman, hogy felhívtad a figyelmem a játékra. ;)

    Meg is vettem, erre két napra rá akciós lett, hát így jártam:) Így akkor teljes összeggel támogattam a fejlesztést.
  • Ironman2
    #20
    Nekem az jön be.hogy mozgó bázisunk van,rengeteg tájakon lehet majd keresztül menni rajta,remélem bővitenek mindent,már most is sok van benne,ja és ha valaki talált dungeont vagy bányát az szóljon!
  • Ironman2
    #19
    Már 3 éve megy ez a játék,a korai változat még borzasztóbb volt,azért is hagytam abba,mert szörnyen belaggolt.Anno még ki se lehetett menni az udvarról,csak a vagonokhoz lehetett bejutni,más volt az elrendezése a konténereknek is,és a zombik püffedt shrek-ek voltak,jó keményen püföltek engem,és az udvaron volt egy olyan ami rohant felém.A Dead Islandban az infected volt ilyen.Most nincs a kezdő udvaron,csak walkerek,viszont nem messze a laktanyától,már van egy infected,a bolt után lesz ha tovább megyünk.
    Nagyon sokat javult a játék az alfa14-el most,de mégse ez lesz a végső verzió.A grafika nálam ultrán indult,azért kell levenni,nekem most tökéletes,viszont az egérkezelést fel kell kicsit nyomni itt.
  • CS@
    #17
    Fantasztikus az egész elképzelés és még a megvalósítás is frankó, részemről látványra is rendben van, hardverigényilég kicsit eltúlzott, de az gond nélkül megbocsájtható egy ilyen játéknál, annak is örülök, hogy emiatt a fórum miatt rátaláltam a játékra és a megvásárlásával, ha csak kis mértékben is, de támogathatom a készítőket(thx Ironman2).

    DE:
    ennyire idegesítően szar, kicsit sem szórakoztató „harcrendszert” nem is tudom, hogy láttam e már valaha, mint ami ebben a játékban van, ez még a Morrowind szintjén sincs, mert ott legalább ráfogta az ember a skillekre ezt a részt. Olyan az egész, mintha iszonyatosan laggolna a játék és előre kéne számolni fejben, hogy na most kéne ütni, úgyhogy vársz-vársz-vársz és aztán ütsz.
    Így, hogy ez nagyon szar ezzel az a gond, hogy a játék jelentős részét a harc teszi ki.
    Utoljára szerkesztette: CS@, 2023.05.17. 22:11:58
  • Norbertboy
    #17
    Azt nem tudom... Szerintem az túl egyszerű lenne. Elvileg a 3. állomáson lehet tankolni.

    Eddig egy bugot találtam a játékban, aludni nem tudtam olyan egyszerűen.

    Érdemes az állomások környékén is körül nézni. Vannak nagyobb házak, 7 days-es beszakadó padlóval találkoztam. Elég kemény helyzetek alakulhatnak ott ki.

    Naponta töltök fel videókat ahogy felfedezem a játékot.

  • nibron
    #16
    jézusom wazze:)
    a piros hordókkal lehet vmit csinálni? azonkívül, hogy felrobban ha belelövünk. mert a kannából át lehet tölteni, csak a kinyerés nem megy. lehet bug.
  • Norbertboy
    #15
    Egy kis kedvcsináló

  • Norbertboy
    #14
    Nem is értem ez a játék miért nem népszerűbb. Pedig van potenciál benne bőven. Munka után, folytatom a játékot:)
  • Ironman2
    #13
    Tegnap már egész jól haladtam,ott van egy kisbolt a laktanyával szembe,ha kimegyünk,sok kaja,meg pia van benne,és

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    van benne egy rejtett pince,nem is egy,hanem több nyilik belőle,rakás lőszert össze lehet ott szedni,meg mindent. Nekem 3-szor kellett oda fordulni,hogy lepakoljak a vonaton :))) Ahogy belépünk a pincébe,minden elsötétül,alapból nem látunk semmit,ezért kell a zseblámpa oda


    Nem is kellett volna felnyomnom a loot ambundancet,mert alapból azért sok loot van a pályán.Akit érdekel van loot respawn is,mint a 7 daysben.SZóval hajrá! Lehet jó nehéz gamet gyártani ebből.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.05.15. 01:39:21
  • Ironman2
    #12
    GYalog is el lehet indulni többfele,de sokáig nem tudunk úgyse menni a lootok miatt,meg az ásványok miatt is,láttam barlangot is amúgy az egyik videóban,egyébként gyönyörű tájak vannak,ha majd vonattal megyünk,de mindenhova ki lehet amúgy gyalog is menni.
  • Ironman2
    #11
    Azt nem tudom,de nekem simán a q betüvel alszik,ki is lehet jelölni mennyi órát aludjon.
  • Ironman2
    #9
    A q betüvel,ki is irja ha a kalapáccsal hadonászunk rajta.
  • Norbertboy
    #9
    Meg van a megoldás, áram alatt kell lenni a mozdonynak hozzá. Kicsit furcsálom, lehet bug...
  • Norbertboy
    #8
    Csináltam egy ágyat a vonatra, de nem jövök rá, hogyan kell aludni. :(

    Egyenlőre virágbolti verziót próbálom, de biztos megveszem, mert nagyon tetszik.
  • Ironman2
    #7
    Fejlődési rendszer is van amúgy.Xp pontokat kell gyüjtögetni,szintet lépni,és szintenként 1 pontot rárakni valamelyik perkre.
  • Ironman2
    #6
    Na látom a videókból,lesz egy társunk is,egy robotkutya,tehercipelésre,meg mindenre jó.

    Azt kihagytam,hogy full magyar a játék szövege,de azért néhol látszik a fránya gépi fordítás! 5 percenként van autosave,nem veszik el semmi kárba,és mi is menthetünk valamelyik autosave slotba kézzel,ha éppen ki akarunk lépni,mert sürgős dolgunk akadt.
    Ehhez márcsak egy multiplayer mod hiányzik.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.05.13. 13:10:46