94
Paralives
  • Xifoman
    #94
    Új hír: két új 3D-ben járatos művész csatlakozott a Paralives-t készítő csapathoz!!!!

    Az új tagok estek neki a parafolks-ok (vagyis emberkék) készítésének... amiket hamarosan be fognak majd mutatni.

    Bővebb infó az új tagok bemutatásáról ITT
  • Xifoman
    #93
    Egyetértek... pláne ha a sims 5 nem lesz nyitott világú megint... meg egy csomó dolog megint nem lesz benne alapból... akkor sokan erre fognak inkább rácuppanni. Én biztos, hogy elkérem Alextől a nyelvi fájlokat (ha nem lesznek simán elérhetőek a főmappában), mert már dumáltam vele a magyarításról régebben. Azt mondta... amikor kész lesz a játékkal akkor lesz a dolog aktuális.
    Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.12.09. 11:35:04
  • Ironman2
    #92
    Már lehet elkezdtek csomagolni Kaliforniában a simsesek.DD Attól nem kell tartani,mire ez kijön,bejelentik a Sims5-t,aztán kész is.Bár addig majd elleszünk evvel is.
  • Ironman2
    #91
    Szerintem is,kezd ez jó lenni.
  • Xifoman
    #90
    Ez azért eléggé szembetűnő, és jó. Nem?
  • Ironman2
    #89
    5 hónap alatt ennyit változott a grafika:


    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.12.08. 15:36:43
  • Xifoman
    #88



    A Paralives előre gyártott mintákat tartalmaz tárgyakhoz, így könnyen megtalálhatja a megfelelő bútorokat. De ha mélyebbre szeretne menni, akkor a játék bármely objektumához létrehozhat saját stílusát. A pontos szín kiválasztása, valamint a kedvenc textúra vagy mintázat kiválasztása bármilyen tárgyhoz lehetséges, és a kiválasztását új egyedi mintázatként mentheti. A szétválasztott szerszámok segítségével könnyedén létrehozhat szép kinézetű ablakrészeket, és ezeket kényelmes párnákkal is díszítheti!
    Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.11.27. 20:56:35
  • Xifoman
    #87
    A pénznem neve Paradimes lesz a szavazatok alapján.
  • Xifoman
    #86
    Semmit... ruhacsipeszt tennének a' orrodra!
  • Ironman2
    #85
    Túl hangosan horkolok,mit szólnának érte a többiek?
  • Ironman2
    #84
    Na azért ennyi emberkével nem aludnék egy szobában!

    image processing services
  • Xifoman
    #83
  • Ironman2
    #82
    Már van steam oldala a játéknak!
  • Xifoman
    #81
    Hát ez aztán ma tényleg aktuális....

  • Xifoman
    #80
    Az a minimum...
  • Ironman2
    #79
    Hangeffektekkel megspékelve!
  • Xifoman
    #78
    Hát ja, mindenki másképp csinálja...reméljük a "tojás" is hitelesebb lesz, mint a simsben.DDD
  • Ironman2
    #77
    Én úgy szeretem ha belül lóg a papír,és nem kívül! Mindig is úgy tettem fel a tekercset! Mondjuk ha ruhában fognak kakálni a parák,akkor meg olyan mindegy hogyan áll a wc papir a falon!
  • Xifoman
    #76
  • Xifoman
    #75
    Eddig azt mondta: Dolgozik rajta... gondolom időbe telik, hogy úgy nézzen ki az emberke, ahogy eltervezte...
  • Plata
    #74
    Tárgyak meg növények és házak jól mutatnak,de mi van az emberekkel?
    Valamit már abból is mutathatna.
    Úgyis minden azon fog múlni.
    Ha csak nem egy ház építő szimulátor lesz emberek nélkül.
  • Xifoman
    #73
    Ja, és a házszám tábla automatikusan hozzá fog adódni a telekhez, de a játékos döntheti el, hogy el is helyezi e a házon, vagy a telek elülső részén valahol.
  • Xifoman
    #72
    Most nézem a nagyképen jobb oldalon a szomszédháznál már van légkondi is!!!!
  • Xifoman
    #71
    Dinamikus időjárás, szélfizika és évszakok.



    Ha közelebbről megnézzük az új képernyőképet, láthatjuk, hogy néhány bokor narancsszínűvé vált, és a fák elveszítették a leveleiket. Ez megerősíti, hogy a Paralives nemcsak az időjárási szokásokat tartalmazza, hanem a részletes évszakokat is, amelyek befolyásolhatják a játékot.

    Vessünk egy pillantást a Paralivesben látható új tárgyakra és részletekre.

    Hozzáadott egy hintaszék, amely a szélben remeg. Kísérteties! A párna a székhez már mostantól jön, de később előfordulhat, hogy bármilyen párnával felszerelheti a székeket.

    Díszes dekoratív oszlopok láthatók a tornác tetőtámaszán, amelyet fehér burkolatok díszítenek. Alatta egy emelt alapzat vízszintes fa lécekkel van díszítve. Ez néhány finomabb részlet, amelyet az építők várhatnak a Paralivesben.

    Számos Halloween dekorációt és tököt szabadon helyeztek el a telek körül, nemcsak a mennyezeten, hanem a lépcsőn is. Ezeket a dekorációkat, akárcsak a játék számos objektumát, korlátozás nélkül helyezték el, bizonyítva, hogy a Paralives-ban a kreativitás gyakorlatilag nincs korlátozva.


    Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.10.20. 10:10:14
  • Ironman2
    #70
    Tiszta para!
  • Xifoman
    #69
    Ja, a hintaszék üres mégis mozog!!!!!
    Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.10.17. 21:19:50
  • Ironman2
    #68
    Halloweeni buli Paráéknál!
  • Xifoman
    #67
    Van már Epés games ingyi játékom.
  • Ironman2
    #66
    Megvárom mig ingyen lesz az Epic Gamesen a libaszimulátor,most éppen a Surviving Mars van ingyen ottan.Érdemes oda bejelentkezni,mert minden héten van ingyenes játék,és nem is akármilyenek.
  • Ironman2
    #65
    Ha ilyen animációk lesznek a Paralives-ben is,akkor már félkész siker :)

    Amúgy pc-re is van,ez csak a nintendós videó,de ugyanígy néz ki pc-n is.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.10.11. 13:16:53
  • Ironman2
    #64
    Csak evvel a játékkal példálózik,milyen jó lenne ilyen csúszkákat betenni majd.Amúgy itt van a játék trailere.
    Eléggé szivatós kis játék

  • Xifoman
    #63
    Kénytelen vagyok elfogadni amit mondasz.DDD
    Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.10.11. 12:44:06
  • Xifoman
    #62
    Hát pedig a videó innét származik...

    https://paraliveshub.com/early-look-at-character-customisation-sliders/

    csak akkor most mi is van? Mert Alex twitter oldalán egy szó sem esik erről a liba leontinról...
  • Ironman2
    #61
    Nem,ez egy másik játékból van.Untitled Goose Game,csak a rajongók csináltak neki karakterszerkesztőt.DD
  • Xifoman
    #60
    Ja, az. egy gágogó. Emberkét nem lehetett volna? Most majd mindenki azt gondolja: Na ez itten egy Ludas Csabika játék?
    Utoljára szerkesztette: Xifoman, 2019.10.11. 12:34:41
  • Ironman2
    #59
    NA ez a troll liba játék elég megtévesztő videó ide.
  • Xifoman
    #58
    Tehát kidolgozott, magas poligon számú karakterek lesznek a játékhoz...Piros pont érte!
  • Xifoman
    #57
    Kiderült a karakterkészítő eszközök korai prototípusa.

    A karakterek testreszabásának többféle módja van megerősítve.
    A játékosok csúszkák segítségével testreszabhatják a karaktereket, például a TS2 és a TS3.
    A játékosok is tudják, hogy közvetlenül kattintson testrészek és manipulálja őket, mint TS4.
    Alex Masse, a solo játékfejlesztő az utóbbi időben a színfalak mögött dolgozik, és megtervezte a titokzatos Parafolks-ot, amely a Paralivesben látható karakterek hivatalos neve.

    A rajongók izgatottan várják a nagy felfedezést, amely a következő hónapokban játékpótkocsi formájában érkezik. Ma azonban Alex bemutatta a karakter-testreszabási eszközök korai prototípusát, amelyek elérhetőek lesznek a közelgő élet-szimulációs játékban.



    A karakterek testreszabásának többféle módja van megerősítve.
    Ne ess pánikba; A parafolkok nem libák. A videóban megmutatjuk a karakterek testreszabási eszközeinek nagyon korai koncepcióját a Paralives-ben. A játékosoknak sok lehetőségük lesz a Paras tervezésére; az egyik a klasszikus módszer a csúszkák használatával a különféle jellemzők és testrészek alakjának és méretének ellenőrzésére, a másik módszer pedig a karakterre kattintás és húzás modernizálásának módja, akárcsak a The Sims 4.

    Annak bemutatása érdekében, hogy miért lesz kétféle módszer a karakterek testreszabására, Alex nemrégiben egy Patreon közvélemény-kutatást szervezett, amelyen a rajongóknak megkérdezték, melyik a fent említett két testreszabási módszer közül jobb. Kiderül, hogy néhány ember inkább a csúszkákat részesíti előnyben, míg mások inkább a karakterre kattintva, és közvetlenül ráhúzzák. Egyesek mindkét módszert részesítik előnyben, és azt kérdezték, vajon lehetséges-e mindkettő? Nos, kiderült, hogy mi is mind; a testcsúszkák közvetlenül kapcsolódnak a „kattintás és húzás” módszerhez. Mindenki nyer!

    Frissítés: A karakterek nem lesznek "alacsony poly"
    Alex új idézete izgalmas új részleteket derít fel a karaktertervezés tervezett stílusáról. Valószínűleg a játék környezetének jelenlegi művészeti stílusa miatt sok rajongó aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy a karakterekben nem lesz-e részletesség, vagy túl „alacsony poly” -ok lesznek-e.

    A cél reális arányok és részletek, miközben egy kicsit karikatúra. Nem igazán lesznek alacsony poly - Alex Masse
  • Xifoman
    #56
    Ja, főleg akkor volt borzasztó, amikor egymásba állt valakivel a simem amikor a parkban volt... vagy épp máshol tartózkodott.
  • Ironman2
    #55
    Remélem az útkeresést jól oldja meg,mert a Sims2-ben borzalom volt,a háromban is,de ott már nem annyira.
    Ahhoz kell azért programozói tudás.
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.09.25. 12:15:22