16
-
Ulrich von #16 Mikor a lol-ban írogatják a kamaszok (rosszabb esetben a 20-as éveik elején járók), hogy report, mert nem az előírt/legoptimálisabb item buildet építem.
Utoljára szerkesztette: Ulrich von, 2018.06.04. 08:32:53 -
Sir Cryalot #15 Nagyon jó meglátás:
"
Az AI kb. ugyanott van, mint 20 éve. A pvp meg csak egyszerűbb játékoknál érdekes, vagy ha nagyon sok egybefüggő szabad ideje van az embernek."
és szerintem ez a polygon grafika áldatlan hatása, ugyanis voxel alapon egész más lenne minden, a polygon pálya gyakorlatilag láthatatlan az unitoknak.
Ha valakit érdekel, itt találhat egy elég jó írást elég hiteles forrásból:
https://www.gamasutra.com/blogs/MattKlingensmith/20130907/199787/Overview_of_Motion_Planning.php
Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2018.06.03. 13:02:52 -
Sir Cryalot #14 Nincs komoly RTS bázisépítés nélkül, ha van , akkor abban kampány nincs, tehát tucatmultifos
környező országokban teret hódított a sim cityzős célzatú fejlesztés,
a lengyel frostpunk, a bolgár surviving mars
ezekből a studiokból jöhetnek a jövő húzócímei, komoly taktikai vonallal, akár űrbe kilépős 4X kampánnyal!!!
-amerikai fejlesztőket meg nyugodtan le lehet szarni, azon az órabéren azon a profitéhségen már látszik hogy mire vezet: a supreme commanderes patinás cég le is húzta a rolóját, hja hogy a ööö ,hogyishívták ööö izé, CoH , DoW vonalat ne is említsük. Ja meg az aoe-s microsoftot se nagyon, blizzardot meg végképp ne :DDD.
HC taktikai graviteam játékokból is nagyon nagyon hiányzik a build.
Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2018.06.03. 12:50:14 -
Munkas #13 Játéka válogatja. A stratégiáknál szerintem tök mindegy, hogy pl. tank ikont mozgat az ember, vagy animált tankot, vagy annyira részletgazdagot, hogy rá lehet nagyítani a csavarokra is.
Az AI kb. ugyanott van, mint 20 éve. A pvp meg csak egyszerűbb játékoknál érdekes, vagy ha nagyon sok egybefüggő szabad ideje van az embernek. -
pupp3t #12 kérlek bontsd ki részletesebben, hátha csak több/pontosabb magyarázatra szoruló dolgokról van csak szó :) -
jkedzs #11 kösz a linkeket
kár, hogy a mondataid ugyan magyarnak látszanak, de nincsen értelmük.
-
pupp3t #10 ...csak hát 2013ban(első videó időpontja) úgy tűnt van értelme összekötni a értelmetlen "pro-kompetitiv" sémával hogy a tömegek feljebb legyenek húzva a kognitív skálán...így ezzel a toxik kd/score tábláztat látszat ego inflálódással ki is lett nyírva a tiszta gyermeki játék élvezet többnyire :.( ... mára már csak a pénzről szól így minél könnyebbé kell tenni .... nagy cégek szempontjából mert hát amúgy sincs már sok hátra...
https://www.youtube.com/watch?v=aC4e4ZnjWDc
- fps szempontból sokkal drámaibb a helyzet :) és ugye az az ő asztaluk (cod-battlefield-planetside és társai) ... de hát fél-hülyén és vakon is lehet leélni az életet nincs is ezzel semmi probléma
https://www.youtube.com/watch?v=FktsFcooIG8
-ez már nem a 90nes évek amikor azt hiszi és tudja az embör hogy hazamegy a gyárba léhúzót munka nap után pihenni és játszik 1et kikapcsolódáskép (ez nem TV :) az agy max mikor alszik pihentet pár részét felváltva)
https://www.scientificamerican.com/article/london-taxi-memory/ -
jkedzs #9 Azoknak, akiket komolyabban érdekelnek az RTS-ek:
Supreme Commander: Forged Alliance Forever
https://www.youtube.com/watch?v=fUDcyKur-Ag
Utoljára szerkesztette: jkedzs, 2018.06.02. 11:48:42 -
jkedzs #8 mindig megmosolyogtat, amikor jönnek a dzsenerálszos emberkék, akik C&C RTS-ekel kezdték az életüket, amikhez képest a dzsenerálsz sokkal jobb és akkor már ezt tekintik az RTS-ek betetőzésének is. StarCraft2, Generals a 90-es évek RTS-einek kimaxolása csak.
az meg hogy AI-val játszol, szintén sokat elmond arról, hogy mennyire veszed komolyan az RTS-eket.
ne bohóckodjunk...
Supreme Commander: Forged Alliance Forever
Utoljára szerkesztette: jkedzs, 2018.06.02. 10:46:23 -
#7 Nem azt mondom, hogy nem realisztikusabb pár aspektusból ... viszont kevésbé másokból.
És ami az igazán nagy gond ilyen játékoknál, hogy mennyire tudják a készítők egyensúlyba hozni az auto cselekményeket és a manuálisakat. Azaz mennyit kell makrózni, és hogy ha igen, legyen értelme.
Tipikusan a bázis védelem auto, amit durva támadásnál makrózással extra fel lehet javítani (egyesével célpont adás)
A támadás meg általában makró. Pl ZH-ban 7 ellenfél ellen mész, ha 100 Emperor Overlord (max ami van) tanknak kiadod, hogy Attack Move egyik ellenfél bázisa (menj, és ha látsz ellenséget öld) ... na akkor azok a pálya feléig se érnek el, nemhogy a bázisig. Makrózva van esély, hogy jelentős kárt tegyenek egy ellenfél bázisában. Igen durva csatáknál nem ritka a 3-4000 kill count sem (a saját veszteségről nem is beszélve).
Gameplay videók alapján WG nem vett meg, de azért adok neki egy esélyt. -
#6 Olyan mélységű modellezésnél, mint a WG nincs idő erre... -
#5 A bázisépítés, base defense pedig pont az egyik legjobb része az RTS-eknek :)
Androidon külön gámák készülnek csak base defense játékként.
Ráadásul erőforrás management a másik része, a balanszírozás a védelem, támadók, szuperfegyó és szuperfegyó ellenes egységekkel.
Multiba pedig egymás bevédése, rakéta és pontlövő védelem ötvözése a távolsági csapásmérőkkel (más frakciók másban erősek).
Vannak itt nekem olyan epikus replayek eltéve, hogy még visszanézve is bele lehet izzadni :D
Merthogy a legerősebb védelmet is képes az AI az amúgy remekül szervezett támadásaival áttörni (pláne, hogy számbeli túlerőben van, mégpláne hogy erőforrás fölényben is, mégmégpláne hogy direkt csak is magának és minden egységet egyesével irányít, támad vele).
Menekülő, másik player mögé beköltöző utolsó dózer, egy rakétással tartott bejáratok (amíg erősítés odaért), meg hasonló szépségek.
-
#4 Szabadsági fok kapcsán azért a Wargame: Red Dragon beugrik. Ráadásul bázisépítéssel sem kell szüttyögni... -
Macropus Rufus #3 "Angry Birds kapcsán sem. Úgy vélte, hogy a program a karakterekből és a játékosok hozzá fűződő érzelmi kapcsolatából profitál, amitől eltekintve egy meglehetősen buta játék."
miért is az? Számomra buta játék pl. az NFSU1-2 (esetleg a MostWanted) után az összes NFS játék. Akkor most mi a helyzet okoska...?
Megjegyzem: az összes játék az érzelmekre hajaz. Hiszen ha nem fog meg a játékban semmi akkor miért is játszak vele? És igen, ez már egy érzelmi kötődés, mert tetszik a grafika, jó a játékmenet akármi. Szóval az ő NFS játékai is az érzelmekre (meg az NFS név nosztalgia faktorára) építenek. Mert másra már nagyon nem tudnak, ui. a játék buta. :p
(csak így zárójelben: és qurvára igénytelen is. Az első NFS az igen. Az adott az igényeségre. A pályák ne fikciók voltak, hanem valós útszakaszokat digiztek be. A kocsik nem szimulált fizikával mentek, hanem konkrétan végig vitték a kocsikat a szakaszokon, és a gyűjtötték a kocsi viselkedéséről az adatokat. Ezt használta a játék fel, stb... Oda figyeltek rá na. Most meg évente kibasznak valami sz@rt. Ami nem nyújt olyan játékélményt, hogy késztetést érezzek arra, hogy még legalább 3-4 alkalommal végig kell játszanom. Monjduk ezzel nagyon sok mostani játék így van vele. Bezzeg a Lemings :) :) vagy a Gobliins1-3 :)) ) -
#2 "Az egész piac a kooperatív dolgok irányába fejlődik"
WHAAAAT ?
A legritkább, hogy egy játék COOP móddal rendelkezzen. Mert az, hogy egymást ölik, az ugye nem coop. A két csapat humán egymás ellen sem coop.
RTS lényegében kihalt, így az RTS coop szintén. A 2003-as C&C Generals: Zero Hour-ral játszunk még mindig, azaz 15 éve !!!
Mert nincs más ilyen profin megcsinált, ilyen szabadsági fokú játék (se egység limit, se épület limit, se épület elhelyezés korlát, és nagyon durván nyomuló és támadó AI).
FPS coop-ra néha vannak jó kísérletek, és rendre nagy nevek lesznek belőlük, mint Borderlands. De valljuk be, ilyen játékokkal se lehetne dunát rekeszteni.
Ami van, sok, az a magányos harcosos FPS, taktikai FPS. Az AI csapat vezetőst ugye szintén nem lehet coop-ba sorolni, az is csak single.
Meg vannak a skyrim féle szintén single, meg a kalandjátékok amik szintén single.
Meg ugye a sokat emlegetett öld a másikat multik (egyéni és csapat).
Szóval én nem látom, hogy COOP gámák tömkelege lepné el a piacot ... sőt hogy a pár mutatóba lévőn kívül egyáltalán lennének.
Nem is csoda, ha a gamerek fejlődése megreked az értelmetlen önző skalpvadászatnál.
Utoljára szerkesztette: mrzed001, 2018.06.01. 12:07:51 -
Sir Cryalot #1 LOL, emlékszem valakire aki ezt az érzelmi kötődős VR-t emlegette mielőtt akkora orbitálisat zakózott a népszerűsége hogy az valami eszméletlen, hogy is hívták,
ööö , öööö , pedig CÓLÓFDÚTYI-ban is szerepelt, ööö ...