• mrzed001
    #7
    Nem azt mondom, hogy nem realisztikusabb pár aspektusból ... viszont kevésbé másokból.

    És ami az igazán nagy gond ilyen játékoknál, hogy mennyire tudják a készítők egyensúlyba hozni az auto cselekményeket és a manuálisakat. Azaz mennyit kell makrózni, és hogy ha igen, legyen értelme.
    Tipikusan a bázis védelem auto, amit durva támadásnál makrózással extra fel lehet javítani (egyesével célpont adás)
    A támadás meg általában makró. Pl ZH-ban 7 ellenfél ellen mész, ha 100 Emperor Overlord (max ami van) tanknak kiadod, hogy Attack Move egyik ellenfél bázisa (menj, és ha látsz ellenséget öld) ... na akkor azok a pálya feléig se érnek el, nemhogy a bázisig. Makrózva van esély, hogy jelentős kárt tegyenek egy ellenfél bázisában. Igen durva csatáknál nem ritka a 3-4000 kill count sem (a saját veszteségről nem is beszélve).

    Gameplay videók alapján WG nem vett meg, de azért adok neki egy esélyt.