16
  • lac coo
    #16
    En kikapcsolom a markingot ( wallhack...) a csapatomat kb letojom ...es rohadt jokat jatszom vele :))
    Van sok hiba benne de nem zavar mert nagyon jol meg van csinalva ezekkel egyutt is.
    Utoljára szerkesztette: lac coo, 2017.03.28. 13:16:57
  • AnuluWork #15
    Ne hasonlítsuk egymáshoz a kettőt! A kritikákat meg pláne.

    A Wildlands és az MGS is mást ad, bár a lopakodásról szól mindkettő.

    Olyan pedig, hogy 4 embernek ugyanakkor legyen ideje, az képtelenség. Ezért értelmetlen a coop az UBI féle hozzáállással, míg ki nem toltad 100%ra vagy le nem szarod a történetet és csak a pipa kell.
  • vik3
    #14
    Természetesen ez szubjektív, számomra ez csalódás volt, egyáltalán nem egy csiszolt játék - a GTA5, és nem vagyok GTA rajongó egy mestermű, előtte azt toltam és utána beszállni a wildlandsbe egy sokk volt. Nem is megyek bele nagyon a negatívumokba, annyi van. Élettelen lakosság, gyagyán sétálgat, mint a zombik, AI ami inkább mesterséges unintelligencia

    Lehet ez ízlés és pofon, talán a legjobban bizonyítja ezt a metacritics score

    72 - 6 - http://www.metacritic.com/game/playstation-4/tom-clancys-ghost-recon-wildlands
    93 - 8 - http://www.metacritic.com/game/playstation-4/metal-gear-solid-v-the-phantom-pain

    A félkész MGS-ben, amiből ezt is megpróbálták koppintani magasan veri, nem kellett volna mást csinálniuk, mint lemásolni, az AI pl abban zseniális, mozgás, túszul ejtés, helikopter berepülés etc
    Utoljára szerkesztette: vik3, 2017.03.28. 01:04:51
  • hawkie22
    #13
    Nem tudom, te mivel játszottál, vic3, de valószínüleg nem ezzel. Azért ennyire ízlések és pofonok nem lehet.

    Én, amióta kijött a játék, félredobtam minden mást (WoW, For Honor, R6 Siege, Hearthstone, Division) és csak ez tölti ki azt a szabadidömennyiséget, amit egy napon játékra szánok. Jelenleg már 33%-on vagyok 35 óra játék után és még a föboss közelében se vagyok. Szép lassan mellékküldetések, aztán a föküldik.

    A jármüvekkel nem tudom, mi bajod, meg kell szokni, az igaz, de nem annyira vészes. A legtöbb autóval tök jól lehet driftelni egy kézifékezés után, kanyarban nagyon jól jön. A helikopterezés tuti, nekem csak a repülövel van gondom, ott is csak a leszállással. :)
    Az épületek tényleg egy idö után repetitívek, de láttál már lakóközösséget Dél-Amerikában? Én eddig csak videón, de ott se volt nagy különbség a házak között, max. színben. :)
    Az meg, hogy a világ statikus és élettelen, na ez az, ami nem igaz. Nappal-éjszaka, esö, napsütés, ennek megfelelöen kevesebb-több ember az utakon, városokban, az ellenfelek/NPC-k éjszaka lefekszenek aludni, már ha nincsenek örségben, madarak repkednek, lámák futkároznak össze-vissza, a dzsungelben még nem is jártam, ott nem tudom, mik lesznek. A városokban mászkálnak az emberek, élik világukat, némelyikkel még beszélni is tudsz, így megszerezve pár infót elérhetö küldetésekröl.

    Ami nem tetszik, az a fedezékrendszer, lehetne kicsit jobb, valami olyasmi, mit a Divisionben is van. A társak tényleg nem segítenek, pontosabban nem ölnek és hatástalanítanak senkit, amíg te nem adsz vagy szinkronparancsot nekik vagy nem kezdesz el ellenséget irtani, akkor beszállnak a küzdelembe. De ez nyilván életszerü, érdekes is lenne, ha egy csapat, ahol te vagy a fönök, az engedélyed nélkül elkezdene a saját szakállára rambozni. A lázadók már más kérdés, meg kell gondolni, hogy hívod-e öket segíteni, mert ök viszont kérdezés nélkül rárombolnak mindenkire, aki piros és nem velük van. Múltkor emiatt buktam el egy helikopterlopkodós küldetést, én hülye behívtam öket, mert 7 ellenfél volt a heli körül, erre elkezdtek löni mindenkire, aki mozog, a hadnagy meg elmenekült a kopterrel. Kezdhettem elölröl.

    Cél természetesen nekem is a Coop lenne, meg ha késöbb lesz valamilyen PvP, akkor az, de elöször le akarom soloban tudni a sztorit, minden területet felfedezni, minden küldetést elvégezni, összes bosst kinyírni, akkor meglesz minden fegyver és felszerelés, na után beállok ismeretlenekhez coop-ra. Addig nem. Az elsö föboss (La Plaga) is úgy lett megölve, hogy csak kíváncsiságból bementem coop-ba, pedig még az elsö küldetés se volt meg, ott valakinek már La Plaga utolsó küldetése volt és mivel a csapatban voltam, így nekem is meglett. Nem örültem neki, de az én hibám volt, türelmetlen voltam. Azóta csak szólóban megyek és ezt javaslom mindenkinek, akinek nincs állandó 3 haverja, akikkel csak együtt tolják a sztorit és mindenki ugyanott tart, ahol a másik.

    Bocs a Wall of Text-ért.
  • AnuluWork #12
    "Persze ízlések és pofonok de a játék megjelenése óta és szinte kizárólag csak ezzel játszom a rendelkezésre álló szabadidőmben, amiből sajnos elég kevés van."

    Detto. Közben még BDOzok, pedig azért kijött egy Mass Effect is ...

    A CooPal az a baj, hogy mindenki máshol tart. Még akik az elején együtt kezdték is el, azok is. Nekem ennyi időm nincs. A filmeket meg akarom nézni, nézelődöm, fényképezek, lopakodok, nem lopakodok, stb. A CooP és a PvP a cél. Addig meg nyomulandusz egyedül, kiélvezve minden darabkáját a játéknak.
  • AnuluWork #11
    "Persze olvastam én is, hogy időnként megtudják nehezíteni az ember helyzetét és galibát okoznak."

    Kizárt. Ha galiba van, akkor azt az odapofátlankodó lázadók csinálják, mint a sportszeletes emberke, olyanok. :) Az embereid akkor lőnek, ha TE IS LŐSZ, akkor meg már úgyis mindegy, legalább segítenek, mert egyébként NEM cselekszenek nélküled.
  • AnuluWork #10
    Azért tudod letolni a főgonoszt a felénél, mert többfajta úton is el tudsz addig jutni, hogy mehess ellene. (Lásd. a cartel képernyőt!)
  • Danecay
    #9
    Érdekes, hogy a cikk leginkább egy elsősorban a COOP-ban játszandó játékként állítja be a Wildlands-et miközben a legtöbben szólóban akarják kitolni mielőtt COOP-ozni vagy később majd PvP-zni kezdenének és ezzel én is így vagyok. Úgy mint ahogyan a saját vagy a drónunk képességeit fejleszteni lehet, úgy a csapatunk képességeit is, csak úgy mint a lázadókét. Érdekes, hogy a szóló játék esetében még megemlítésre sem került a szinkronlövés lehetősége amit az AI csapattársaink segítségével vihetünk végbe és ami egy elég gyakran alkalmazott, mondhatni alap taktikai elem. Nem mondom azt, hogy kiemelkedő mesterséges intelligenciával felvértezett csapattársaink lennének, de arra, hogy ritkítsák az ellenség számát vagy, arra, hogy adott esetben felélesszenek, na és persze az előbb említett szinkron lövések leadásához elégségesek. Ne is akarják helyettem megoldani a küldetés fő feladatát! :) Persze olvastam én is, hogy időnként megtudják nehezíteni az ember helyzetét és galibát okoznak.
    A küldetések fajtáinak számát illetően persze én is azt mondom, hogy legyen azért minél több, mint ahogy van is és a teljesség igénye nélkül fel is soroltak párat előttem, de van szerencsére ezeken felül is, viszont shooter játékról lévén szó, minden esetben az oda vezető út lesz a hangsúlyos, konkrétan a lopakodás, a harc, az akció megtervezése és kivitelezése, az hogy egy-egy ütközet végén mi történik ha megnyomjuk az "E" gombot, már másodlagos.
    Persze ízlések és pofonok de a játék megjelenése óta és szinte kizárólag csak ezzel játszom a rendelkezésre álló szabadidőmben, amiből sajnos elég kevés van. Lehet ha napi 12 órákat játszanék vele folyamatosan, mint ahogyan az első végigjátszók tették a kalkulációk szerint, megunnám én is, de egyelőre még lefoglal és ez a lényeg.
  • Totti5
    #8
    Van poloska telepítés is pl. Változatos, node mivel egy cél van hogy le kell ölni a kiskirályokat ahhoz hogy a nagykirályt elfogd, túl sok atomgizika nem kell bele. Ölni kell, mindig, sokat.

    Zseniális az benne hogy végtelen számú taktikai lehetőség van erre.

    Igen, COOPban a legjobb, 3an játszunk vele és óriási fun.
  • Totti5
    #7
    Én sem értem, mindig más. Vannak állatok, a nép csinálja a dolgát stb...
  • lac coo
    #6
    Élettelen, statikus világ?? LOL .
  • lac coo
    #5
    Én 15 éve nem játszottam ilyen jót shooterrel ! :DD
    Hogy ismétlődnek...? Hááát. Amit lehet azt belerakták a témában, igaz nincs autóverseny, szivárványon átugratás stb ..:))
    Megfogni, megölni, kihallgatni, megtudni ,felrobbantani...ezek vannak .
  • vik3
    #4
    Meg ne vegyétek, végtelenül unalmas játék. Legalábbis még ne, lehet, hogy csinálnak még vele valamit

    A missziók a terep a házak, repetitívek, annyira érezték ezt a készítők is, hogy a játék felénél lenyomhatjuk a főellenséget, csak hogy ne kelljen végigszenvedni.

    A világ élettelen, statikus. Azt mondanám, hogy csak szubjektív, de annyi jó példát tudok felhozni - far cry, GTA - ezekből lett összeollózva, de végtelenül középszerűen.

    A járművek - omfg - inkább fast travellezek és aztán gyalogolok, csakhogy ne kelljen beülnöm egy járgányba sem, annyira megalázó élmény

    Jobban át kell olvasnom legközelebb a steam kommenteket, mert alaposan leírják ezt
  • lac coo
    #3
    Nalam ez 10/10.
  • hawkie22
    #2
    Én úgy vagyok vele, hogy ha majd egyedül kitoltam a játékot, akkor belekóstolok a Coop-ba is. Haver nincs, aki játszaná a játékot, szóval ismeretlenek mellé fogok becsatlakozni, de amígy nincs kitolva a sztori, addig felesleges coop-ozni, csak felborítod az addigi rendszered és össze-vissza csinálgatod a küldetéseket.
    Egyébiránt jóval több lesz ez, mint 30-40 óra, eddig 5 vagy 6 alfönökkel végeztem, és még csak 31%-nál járok a teljesített missziók terén, és jelenleg a mért játékidöm a Uplay szerint több mint 32 óra. Mondjuk egy adott területen elöször megcsinálok minden missziót (kivétel a konvojos küldik), aztán megyek a fösztorira. Így azért tovább tart. :D
  • maki85
    #1
    olyan gyorsan fejlődik a játékok világa, hogy majd lesz olyan, amikor igazából meg is halhatunk benne :D