• Danecay
    #9
    Érdekes, hogy a cikk leginkább egy elsősorban a COOP-ban játszandó játékként állítja be a Wildlands-et miközben a legtöbben szólóban akarják kitolni mielőtt COOP-ozni vagy később majd PvP-zni kezdenének és ezzel én is így vagyok. Úgy mint ahogyan a saját vagy a drónunk képességeit fejleszteni lehet, úgy a csapatunk képességeit is, csak úgy mint a lázadókét. Érdekes, hogy a szóló játék esetében még megemlítésre sem került a szinkronlövés lehetősége amit az AI csapattársaink segítségével vihetünk végbe és ami egy elég gyakran alkalmazott, mondhatni alap taktikai elem. Nem mondom azt, hogy kiemelkedő mesterséges intelligenciával felvértezett csapattársaink lennének, de arra, hogy ritkítsák az ellenség számát vagy, arra, hogy adott esetben felélesszenek, na és persze az előbb említett szinkron lövések leadásához elégségesek. Ne is akarják helyettem megoldani a küldetés fő feladatát! :) Persze olvastam én is, hogy időnként megtudják nehezíteni az ember helyzetét és galibát okoznak.
    A küldetések fajtáinak számát illetően persze én is azt mondom, hogy legyen azért minél több, mint ahogy van is és a teljesség igénye nélkül fel is soroltak párat előttem, de van szerencsére ezeken felül is, viszont shooter játékról lévén szó, minden esetben az oda vezető út lesz a hangsúlyos, konkrétan a lopakodás, a harc, az akció megtervezése és kivitelezése, az hogy egy-egy ütközet végén mi történik ha megnyomjuk az "E" gombot, már másodlagos.
    Persze ízlések és pofonok de a játék megjelenése óta és szinte kizárólag csak ezzel játszom a rendelkezésre álló szabadidőmben, amiből sajnos elég kevés van. Lehet ha napi 12 órákat játszanék vele folyamatosan, mint ahogyan az első végigjátszók tették a kalkulációk szerint, megunnám én is, de egyelőre még lefoglal és ez a lényeg.