172
A Rollercoaster tycoon 3 készítőinek (Frontier) új vidámparképítős játéka
  • nyirog
    #1
    Elérhető már az early bird edition, lehet nyálat csorgatni :). Tervezem, hogy megveszem, már ebben az early accesben többet tud, mint az Atari RCT folytatása. Egyetlen szépséghibája, hogy ezt a játékot nem RCT-nek hívják, de érződik az egész szellemiségén, hogy igen is az, már csak a csapat miatt is aki készítette, mindenképp közelebb áll Chris Sawyer víziójához.
  • nyirog
    #2
  • kemszi2
    #3
    uhh az rct1-el rengeteget játszottam
    meglátjuk mi lesz ebből ha kész lesz.
  • Ironman2
    #4
    Március 30-án meg jön a World:

    http://store.steampowered.com/app/282560/
  • Ironman2
    #5
    Irhattál volna bővebben róla hogy ne kelljen nyomoznom,semmi link,hivatkozás,ejnye!! Fekete pont! Jól van csak fél fekete pont a videó miatt.Amúgy ez csak androidra jön ki?
  • nyirog
    #6
    Planet Coaster is the future of coaster park simulation games.

    We’ve created a living world where every guest is an individual with their own personality and money in their pocket. We’re giving you limitless freedom to build rides and scenery piece by piece, and to seamlessly blend them with your own hand-sculpted terrain. We’re building a connected global village where everyone can share in your creativity. And that’s just the start.

    We hope you’ll join us to dream, build and share the ultimate coaster parks in Planet Coaster.



    Limitless creativity

    Modular construction and revolutionary terrain sculpting puts every detail of your park in your hands. Lay paths, place lights, customize rides and make every structure unique, then reshape the world and weave coasters through your park above ground and below.



    Simulation evolved

    The deepest park simulation in gaming history rewards your management skills. Tweak every aspect of your parks to surprise, delight and thrill your guests, and watch as Planet Coaster’s world reacts to your creativity in an instant.



    Crowds you'll love

    Every park guest is an individual you’ll want to thrill. Each guest thinks, feels and explores your park with their own interests and desires. Together Planet Coaster’s crowds become an expressive living UI, telling you at a glance just how well your park is run.



    Built for you

    Community is at the heart of Planet Coaster. Share your creativity with a connected global village of coaster fans. Trade scenery, rollercoasters and even entire parks, and download the world’s wildest creations from the fully integrated community hub.




    Total authenticity

    Created by the studio behind the genre’s benchmark, Planet Coaster builds on a decade of experience to create the next great leap for coaster park simulation. We’re passionate about coaster parks, and we hope you’ll join us for the ride.

  • nyirog
    #7
    Hát ez a world, szerintem ne várj sokat tőle, kipróbáltam a planet coaster bétáját és valami kibaszott jó. Még nem sok játékszer van benne, de a szimuláció, az animációk, a tömeg reakciói és az építkezés már így is annyi lehetőséget ad, hogy valami eszméletlen; itt van például ez a videó, amit ezen látsz komplett ingame alpha dolgokkal készült:


    A world ehhez képest a téma rajongóinak szembeköpése és megtévesztése, eleve egy Early Acces játékot adnak dobozos játékként (nem vicc, 576-ban már megvásárolhatod), az áráról meg ne is beszéljünk szemben a PC huszon valahány eurós árával (teljes játék, az early bird edition borsos, viszont azt mondom, hogy megéri a pénzét, 6 hetente terveznek tartalom frissítéseket adni hozzá, bug frissítés az folyamatos, végleges verzió megjelenése pedig karácsony előtt - mechanika és szimulációs rész már működik, már csak a hullámvasutakon finomítanak, a víz és táj építéshez szükséges eszközök jönnek, illetve a menedzsment funkciók, ezek mind júliusig meg fognak érkezni, utána pedig már csak a játékszerek palettáját bővítik (most még alapvetően kalóz téma van, de nagyjából ugyanazok a témák lesznek mint az RCT 3 -ban)). Továbbá egy éve soha nem tudtak mondani egy épkézláb megjelenési dátumot, még negyedévet sem, az RCTW novemberi bétájáról ha láttál videót, akkor tudhatod, hogy valami borzalmasan átgondolatlan játékkal álsz szemben. Nem tett jót a fejlesztés félidejében a fejlesztő gárda váltás sem, ahogy a grafikai motor eltolódása egy teljesen nem RCT-s irányba (ezzel szemben nézd meg a PC-t sokkal inkább hasonlít a régi RCT-kre csak már modernebb köntösben (elite: dangerous Cobra motorja duruzsol alatta), persze ez sokban köszönhető a Frontiernek (Thrillville, RCT 3, RCT 2 kiegészítői csak hogy a főbbeket említsem) ezért is látha és érzi minden rajongó, hogy inkább ebben él tovább az RCT szellemisége és hagyománya mintsem az új RCTW-ben ami sok téren visszalépés lesz a harmadik részhez képest, de még a másodikhoz is (grafikát már sikerült szebbre csinálni mint a harmadik részben, de azért nézd majd meg a béta videóban a víz kinézetét és akkor emlékezz, hogy hogyan nézett ki 10 évvel ezelőtt, szánalom, főleg, hogy Unity 5 motorra tértek át elmondásuk szerint. Lényeg: érzik a nyomást a konkurencia részéről ezért gyorsan kidobták Steam EA-ban hogy lássanak belőle pénzt is és reklámozhassák hogy ők még mit fognak majd ingyenes frissítésként a játékhoz adni:
    "Piece-by-Piece Custom Built Structures
    Scenario Editor
    Mini-rides and Dark Rides
    Additional scenarios
    Transport Rides
    Fence Builder
    New and expanded decoration themes
    Additional Flat-rides
    Weather
    Custom music
    New Rollercoaster types"

    Azért a fence builderen el lehet gondolkodni, hogy mennyire nagy szám, hogy nem fizetős DLC-ben hanem ingyen adják majd a játékhoz... Mindegy, ma elvileg lesz egy Live stream este nyolctól a holnap megjelenő verzióról, hát kíváncsian várom, de nincsnek tévképzeteim, 2014 követem nyomon hogy ezek mit össze nem nyögdécselnek ezen a játékon, nekem mint rajongó végtelenül szomorú ezt látnom és inkább úgy vagyok vele, hogy ha ez ennyire nagy nyűg akkor inkább nem kéne elővenni és erőltetni, de már nem érdekel mióta 2015 nyarán bejelentette a Frontier a Planet Coastert (van isten :D ) :), és a hype train is real alapon alig várom a végleges verziót belőle, mondhatni groundbreaking lesz (kalózban bárki letöltheti amúgy már, ha esetleg ki szeretné próbálni, én csak örülnék ha utána sztorizgatnánk róla itt :) ).
  • nyirog
    #8
    Teljesség kedvéért a holnapi RCT ezekkel a tartalmakkal jön majd:
    "What can you find in RCTW?

    An innovative coaster builder, combining freeform and piece-by-piece options for ultimate control
    Freeform object placement, allowing you to put every in-game object exactly where you want it
    Curved paths in a variety of widths and styles, bringing your park previously unheard of flexibility in layout
    A fully integrated Steam UGC system, giving you the freedom to create any object you want and import it DIRECTLY into the game
    Fully deformable terrain and water effects to change your park’s landscape quickly and easily
    Steam workshop support, to share content and utilize the creative power of the community
    Steam social integration and park sharing to stay connected with your fellow Tycoons from around the world
    Campaign mode
    An initial set of Scenarios
    The Sandbox mode
    10 different types of coasters (all complete with ride cams)
    Over 30 different flat rides
    Tons of scenery Items to populate your parks
    4 different themes (sci-fi, adventure, generic, and western)
    And much, much more"

    Novemberi béta :
  • nyirog
    #9
    Ja igen, mindkét játék PC és Mac-re jelenik majd meg :).
  • nyirog
    #10
    Este kilenctől a holnap megjelenő RCTW live stream-je, kíváncsi leszek mi változott november óta.
  • nyirog
    #11
    Ha valakit érdekel, leírtam a tapasztalataim és véleményem a live stream alapján az új RCT játékról a szomszédos Rollercoaste Tycoon World topikban :).
  • nyirog
    #12
  • Ironman2
    #13
    Ez nagyon állati!!
  • Ironman2
    #14
    Egyébként hogy lehet beülni a kocsikba ebben a játékban? Vagy alfában még nem elérhető?
  • nyirog
    #15
    ugyanúgy mint a többi vidámparkos játékban, több nézeti lehetőség is van és közben nézelődhetsz is az egérrel, gondolom majd akarnak neki VR támogatást is adni, ha a motor már támogatja (lásd: Elite)
  • Tibbbor
    #16
    Szerintem ez a játék már most is szenzációs! És még csak alfa. Hihetetlen hangulatot ad az élményhez a látogatók animációja. Miután rájöttem az alapokra(és a készítők oldalán is van már egy tutorial videó!), nagyon élveztem a parképítést. Mi lesz még ebből, ha már most ilyen jó?! :) Egy dolog kérdéses még számomra: hogy tudom elérni, hogy egy már lefektetett utat ugyanolyan szélességben tudjak folytatni? Mindig a skálán kell kísérletezgetnem, vagy van egyszerűbb megoldás is?
  • nyirog
    #17
    szerintem egyenlőre csak a skálás módszer működik, annyira nem vészes, azt hiszem csak 10 méterig bővítheted tehát max 10 kattintás :D
  • nyirog
    #18
    ha a játékban a kérdőjelre rányomsz, akkor az mindig az aktuális segítségeket mutatja attól függően hogy mit csinálsz :)
  • nyirog
    #19
    igen, az élmény az apró részletekben rejlik :) (ezeket SC 2013-ban is szerettem, elég aprólékosan megcsinálták ott is a dolgokat)
  • Tibbbor
    #20
    Néztem ma videókat valakitől, hogyan bővíti, csinosítgatja az alap Facility épületeket és nagyon irigykedtem... :) Olyan profizmussal rakott össze alpesi hangulatú házat, templomot, hogy csuda! Sajnos nekem nincs ehhez ennyire érzékem, de majd próbálkozom. Végül is a lehetőség adott! :)
  • nyirog
    #21
  • nyirog
    #22
  • nyirog
    #23
    jövőhét csütörtökön pedig az új hullámvasutakról lesz live stream, melyek majd most már hivatalosan is az alpha phase 2 részét képezik majd, ami 2 hét múlva esedékes megjelenni, a terrain sculpting is szintén része lesz.

    Basszus, amúgy rohadtul nem érzem alphának a játékot :D
  • nyirog
    #24
    vagy csak minden alphának ilyennek kéne lennie
  • Ironman2
    #25
    Hey guys,

    Planet Coaster alpha 2 is now live!

    Remember to download the new update from the launcher and please do let us know on this thread that you're in game and enjoying the update!

    As mentioned in our livestream series you'll be able to now test our Terrain editing tools, Coaster additions, XYZ rotation, modular pieces, guest reactions and much MUCH more.

    Remember to leave feedback here and report any bugs here

    Enjoy.

    Zac
  • Ironman2
    #26
    Már van 2.1 is!!

    Hey guys,

    The development team have managed to bring in a quick update to address a number of bugs with yesterday’s updates. Specifically the update includes...

    Added ability to bank through 360 on applicable coasters
    Exiting a dive drop now behaves correctly
    Enhanced coaster smoothing tool (smoothy smooth)
    Inverted coaster camera improvements
    Numerous stability fixes
  • Timbu
    #27
    Steamen
  • nyirog
    #28
    Denuvo alpha 3-tól
  • Tibbbor
    #29
    Ha minden igaz, holnap kijön végre!
  • Ironman2
    #30
    Az RCTycoon meg ma jelent meg.Elég borsos ára van neki:

    http://store.steampowered.com/app/282560/
  • kisiku
    #31
    Kijött és nagyon jó!Én már élvezem...
  • TokraFan
    #32
    Szemezek vele nagyon...RCT3-al több hónapig elvoltam. Itt meg látom mentek a Cities:Skylines elv jegyében, és integrálták a workshop-ot, ami nagyon jót tesz neki. Már most több ezer 'mod' van hozzá.
  • böröczk
    #33
    Miert nem porog a topic, annyira kiraly jatek lett, kategoriajaban a no1 !!!
  • Ironman2
    #34
    Gondolom sokan nem vették meg azonnal,elég jó ára van.Másik meg hogy nincs törés,mert Denuvos
  • böröczk
    #35
    Reszemrol is hirtelen jott, csak pozitiv ertekeleseket kapott, es anno imadtam a rct-ket.
    Nem is lesz tores egyhamar.
    Szuperul lett optimalizalva, a fantazianak kb semmi nem szab hatart, nagyon ugyeltek a reszletekre.
    +steam workshop
  • Piko888
    #36
    Jobb, mint a RollerCoaster Tycoon?
    Én azzal játszom és nekem nagyon tetszik, hozza a régi RCT szintjét.
  • TokraFan
    #37
    Egyesek szerint, a menedzsment rész nem túl acélos. Mondjuk engem ez kevéssé zavar, inkább csak építgettem az RCT3-ban is.
  • kisiku
    #38
    Nézzük.Mit nevezünk acélos menedzsmentnek?Itt van bevétel, kiadás. Az alkalmazottainknak fizu, amit időről-időre meg lehet emelni, akárcsak a tapasztalati szintjüket.
    Be kell állítani a belépőjegy árát a parkba, valamint az egyes ride-ok árait. Ha túl drága, akkor kevesen fogják használni vagy csak bizonyos korosztály fogja használni.(feltéve hogy marketinggel becsábítottuk őket)
    Gondoskodni kell karbantartásról, felújításról, szemétszedésről, kaja/pia/ajándék/csetres/stb ellátásról, ezek árait részletesen beállíthatjuk.
    Kreatívnak is kell lenni, kicsit rá is vagyunk kényszerítve, hogy szép parkokat építsünk, ne csak az legyen, hogy egymás mellé lerakjuk az egyes játékokat.Tényleg, mi a helyes magyar szó a "ride"-ra vidámpark értelmezésében?Menet?
    Ugyanis figyeli azt is, milyen a parkunk megítélése illetve az egyes ride-ok milyen környezetben vannak. Ha ezt 100%-ra hozzuk, akkor gyakorlatilag bármennyit megadnak érte a látogatók.

    No, szóval elsőre komplikáltnak tűnik, de aztán rájövünk, hogy teljesen jó, gyönyörű szép,hangulatos, nem túl komplikált egyedi hullámvasutat sem építeni. Van a szokásos "Excitement", "Fear" és "Nausea" mérő az egyes ride-oknál, amiből elsősorban az elsőnek érdemes magasnak lenni, mert sikerült olyan hullámvasutat építenem második vagy harmadik próbára, hogy nem mertek rá felülni. Ezek kielemzésére rengeteg segítség van, megnézhetjük, mi okozza a félelmet vagy izgalmat vagy hol liftezik az utasok gyomra, amitől majd leszálláskor visszaköszön a sárgarépa

    Szóval nagyon szép, hangulatos, kicsit olyan, mintha visszarepülnénk a gyermekkorba és egy mesevárost építenénk, ahol mások is szórakoznak.
    Nekem nagyon tetszik, teljesen 3D-s, mindent kipróbálhatunk, nagyon jók a kameraállások, átlátható, ötletes, és aki nagyon kreatív, az csodákra lesz képes.
    Utoljára szerkesztette: kisiku, 2016.12.03. 08:58:37
  • TokraFan
    #39
    Amit leírtál az eddig kb. az RCT 3 képességei, ami nekem teljesen elég (mármint menedzsment téren). Talán az egyetlen, amit az még nem figyelt, az a környezet. Nem emlékszem, hogy ott számított volna pl. a zöldterület mennyiség vagy ilyesmi. Árakat ott is így kellett állítani, a 3D nézet és egyebek megegyeznek. A PC viszont sokkal több kreatív lehetőséget biztosít az új típusú építési módok miatt, (na meg a workshop is ugye), valójában emiatt gondolkodom rajta, de egyelőre a Stellarissal olyan szinten vagyok el, hogy nincs nagyon időm másra. :-) A jelenlegi játékom 2 hete tart, és még mindig nincs end game krízis! :-)
  • kisiku
    #40
    Én már nem is emlékszem melyik résszel játszottam utoljára, de ez a Planet Coaster nagyon jó.Nagyon kellett már egy normálisan kinéző és hosszútávon is élvezhető menedzsment játék.
    Ma már ezek a régi klasszikusok kiveszőben vannak, pedig a nép még mindig ezeket szeretné.Mint ahogyan nincs már klasszikus "bázis-építős" rts sem...