140
Sandbox akció-RPG
  • Darun
    #140
    Ennek sztem csak max szinten van jelentősége, mivel a loot ugye a szintedhez van mérve, viszont ahogy lépsz felfelé, egyre magasabb szintű cuccok esnek és nem biztos hogy 20-30. szinten érdemes ellőni ezekt a zsoltárokat. Amúgy a játék tényleg szörnyen monoton, a kampány része egyedül ami érdekes. Mondjuk már van kb 2 éve is, hogy utoljára játszottam vele, nem tudom pontosan milyen összehasonlitásra gondolsz, ha a viselt tárgy vs a kurzor által mutatott tárgyra gondolsz, sztem ilyen már a Diabloban és a Sacred-ben is volt.
  • robicarlos6
    #139
    Mostanában többek között ezzel is játszom.
    Ami nekem "újdonság" benne és nem rémlik hogy sok más ilyesmi játékban láttam volna az a tárgyak összehasonlítása. Ezt látva már értem ,hogy más hasonló játékban miért vagyok vér gyenge.. Mert ott nincs tárgy összehasonlítás és aminek nagyobb a sebzése /egyéb paramétere azt használtam mindig.. Itt meg mivel van összehasonlítás látom hogy ez kurvára nem úgy van mert sokszor a 2x gyengébb fegyver a + %-os mellékdolgaim miatt jobb választás.
    Ami viszont nem tetszik az maga az egész game zéró hangulat ,nulla beleélési faktor, egysíkú kb ugyanolyan pályák lószar ismétlődő melléküldetése. Egyszóval az ember megy előre de csak hogy legyen vége ha már elkezdte és lehessen törölni.

    Amire nem jöttem rá vannak a játékban "zsoltárok" amire azt írja lehet őket kombinálni és fegyverekbe tenni. Ezt hol lehet megtenni? Nem igen láttam ilyesmit ..
  • lammaer
    #138
    Akkor a WH40K könyvek még jobban fognak tetszeni - ha esetleg nem olvastál még, akkor ideje belevetni magad :D
  • reelc
    #137
    Nekem pont a sztori tetszett, és a játék hangulata.
    Pl. az endgame vacak.
    Holnap du. új szezon.
  • lammaer
    #136
    Hát összességében, nekem is csalódás lett végül a játék. Sokáig néztem pályán kívülről, követtem, vártam az "akcijóra", meglett de nem lett barátom... potom 30 óra után érdektelenségbe fulladt még a single player kampány is.

    A sztori talán jó lenne, de egyrészt nyögvenyelősen haladt az is,másrészt ezzel az erővel elolvashatok inkább egy jó könyvet, és nem kell a bekezdések közt 20 perces érdelmetlen küldetéseket tologatni.
  • reelc
    #135
    Az utolsó tiereket be se fejeztem az előző szezonban, pedig többször ugrottam neki a dolognak.
    De annyira unalmassá válik számomra rövid időn belül ez a játék.
    Most meg a nyakunkon az új szezon.
  • lammaer
    #134
    Éppen parkolópályán volt a játék, vhogy grindfeszt lett belőle, azt meg még MMOknál is nehezen viselem, nemhogy singleplayer játékban.
  • SG fan
    #133
    Ha klántag vagy akkor vannak külön clan (a játékban cabal) missionok is amiket ha csinálsz, akkor beleszámít a klán fejlődésébe és attól függően,hogy mennyire haladtál a missionel kapsz plusz jutalmakat pl. ládát. Hogy van e külön content, hát igen is meg nem is. Elvileg vannak clan eventek, de mivel még én is új vagyok ebben a cabalos dologban még nem nagyon tapasztaltam ki. Röviden plusz jutalom, illetve vannak cabal célok amiket el lehet elérni, plusz ha a klán tech fán ki vannak fejlesztve akkor a cabal adhat buffokat is neked adott dolgokra (pl több xp küldetésenként, kedvezmények a rogue tradernél vagy craftolásnál.) Minnél nagyobb és fejletebb egy cabal, annál nagyobb lehet az xp, sőt ha cabalon belüli groupban mentek arra is adhat pluszt. Sőt vannak akik egy fős cabalokat visznek, mert úgy is kaphatsz buffokat (habár elenyésző főleg az elején sztem de ki tudja) Szóval vannak előnyei, de persze ha nem csatlakozol a játékban egyszer sem egy cabalhoz, az sem baj solo-ban is ki tudod maxolni.
  • lammaer
    #132
    Milyen előnyei vannak a klántagságnak? Van vmi olyan content/játékmód ami igy érhető el csak?
  • SG fan
    #131
    Létrehoztam egy saját klánt, akit érdekel csatlakozzon! :)

    Magyar Inkvizítorok
    Utoljára szerkesztette: SG fan, 2020.12.06. 11:46:26
  • SG fan
    #130
    Aki gondolja csatlakozzon! Hosszú kihagyás után úgy döntöttem visszatérek a játékhoz, és társaságban poénabb! :)
    https://discord.gg/yKAvJrt2tX
    Utoljára szerkesztette: SG fan, 2020.12.04. 20:45:11
  • reelc
    #129
    Azt általad említett patch (2.0) előtt nem játszottam vele.
    Lassú a fejlődés egy bizonyos szint fölött, és nem tudom mennyit kellene játszani a szezon kimaxolásához, de 2x futottam neki, mert eluntam, és már nincs kedvem folytatni. :)
    Amúgy: The state of our games - including Warhammer 40,000: Inquisitor
  • Darun
    #128
    Én is csak a kampány miatt toltam. Az ismételhető küldik nagyon repetitivek és unalmasak. Nekem az volt vele a problémám, hogy a tavaly nyári frissités egy elég nagy update volt, gondolom sokan panaszkodtak hogy túl könnyű, ezért nehezitettek rajta, másrészt amiket addig összeszedtem ritka cuccokat hirtelen olyan gagyik lettek, hogy simán lecserélhettem őket ződekre, mert még az is jobbak voltak mint a rare meg uniq cuccok. Szóval a játék duplán szopatott meg. Ráadásul a kampányban is elértem egy olyan részhez, ahol időre kellett megcsinálni a pályát, asszem 3 boss-t kellett megölni, de kb egyre volt időm. A napi küldik teljesithetetlenül nehezek voltak, ráadásul nem engedte őket lecserélni se. Ráadásul ha jól emlékszem a skillekhez, mindenféle értékekhez nem volt semmi tutorial vagy leirás, ellenben volt belőlük kismillió és nem is éppen egyszerűen átlátható módon volt megoldva. Az egyik (asszem assassin karimmal) nem tudtam tovább menni, mert egytűnt az egyik küldihez szükséges helyszin is. Tök jó, hogy figyeltek arra, hogy a padló minőségének megfelelően kopogó/cuppogó hangot adjon ki a játék (egyébként ez sem működött mindenhol) de ez sztem olyan apróság, amivel ráértek volna akkor, ha normálisan megy már a játék.
  • reelc
    #127
    Sziasztok!

    A kampány a legjobb benne, az endgame elég hamar unalmassá válik szerintem is.
    Sors (Fate) pontot majd ha a hajó hídján tudsz majd véletlenszerű küldetéseket csinálni.
    A csillagtérképen kell a bolygóknál egyre nagyobb befolyást elérni, ott látszik is, hány pontonként mennyi Sors pont jár.
    Illetve lehet majd Tarot kártyákat pakolni küldetésekre, akkor zsákmány szorzók miatt nem 1, hanem pl. akár 3 pontot is kaphatsz küldinként.

    Szerintem felesleges volt az alapjátéknál többet venni. Egyrészt még nem tudod, mennyire bírod az endgame monotonitását. :)
    Másrészt Sors pontokkal fel lehet oldani a DLC-ket, amiből talán 4 van aminek van értelme. Igaz sokat kell játszani annyi ponthoz, de ugye azért vetted a játékot, hogy játssz.
    Persze a kieget nem lehet feloldani így.
  • lammaer
    #126
    No, most a nagy akcióban behúztam DLCstül a cuccost. Egész jól elvagyok vele, tologatom a kampányt.

    Level 30 körül vagyo, ami nagyon szükös az a fate pointok... küldetésenként ad 1 egész pontot, miközben több 100 kéne akár csak a különféle techek kikutatására is. Van vmi gyorsabb módja a fate pointok megszerzésének.
  • Darun
    #125
    Én is azért vettem meg kicsit több mint egy éve, mert magyar és mert Wh40k. Pedig féltem tőle, mert se a Diablo se a klónjai nem igazán az én műfajom. A sztori küldetések nagyon tetszettek, az ismételhetős küldik viszont szörnyen unalmasak és repetitivek. A játék is tetszett, egészen a tavaly nyári nagy patchig, ami számomra teljesen élvezhetetlenné tette a játékot. Azóta tettem még vele néhány próbát, hátha, de az év elején inkább letöröltem, kellett a hely az Exodusnak. Ha a Steamen akciós, akkor esetleg tegyél vele egy próbát, ha jól tudom egy próba utána ha nem tetszik, visszakérheted az árát.
  • cikasz
    #124
    Hát én megvettem mert Magyar az egész! 50-ik szint körül vagyok, de rengeteg küldetés van még!
  • lammaer
    #123
    Én mindig várok egy trialra/free weekendre belőle...
  • hawkie22
    #122
    Egy kérdés: megéri most a játékot megvenni? Steamen akciós, a teljes Martyr meg a Prophecy, de sok helyröl azt hallom, hogy nincs endgame.
  • SG fan
    #121
    A Magyar Warhammer 40K Discordján van Martyr szóba, szóval akinek van kedve oda is nyugodtan írhat! Én ott szoktam lenni. Csak marha sok a szóba szóval görgessetek le és ott lesz számítógépes vagy virtuális játékoknál. ...for the Emperor! :)
    Azt hiszem ez a linkje, de ha nem jó akkor a facebook oldalukon is ott van: Discord szerverük

    WH40k Hungary
  • SG fan
    #120
    A küldetéssel kapcsolatban nem tudom mi a helyzet, lehet, hogy bug (már ha azóta nem oldottad meg a problémát). A kiegészítő viszont ha minden igaz természetesen vihető régi karakterrel, szóval nem muszáj újat kezdeni, ha csak nem érdekel az új kaszt.
    Íme a leírás steamen:
    "FONTOS: ahhoz, hogy ezzel játszhass, nem kell megvenned a Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr játékot.

    FONTOS: a Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr játékosainak: a meglévő karakterek, a tárgyaik és a játékon belül elért fejlesztések az új 2.0 szabályváltoztatásokkal tovább vihetők a Prophecy bővítménybe. A Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr birtokosainak, akik megveszik a Warhammer 40,000: Inquisitor – Prophecy-t, nem lesz szükségük új kliensre a bővítmény futtatásához."
  • PanzerWolf
    #119
    Nah elakadtam a kampányba az alap játékban.A Vérözön küldetéssorozatnál vagyok.A Büntetés alküldetésben.Most csatlakozott hozzám véglegesen a Viharőr űrgárdista.Engedélyezték neki.Kaptam egy üzenetet a conclávétól azt ennyi.Nem ad be több küldetést.Fejlődnöm kellene talán?50. szintű vagyok.
    A kieget össze lehet csatolni az alap játékkal?Esetleg lehet vinni a régi karakteremmel is a kampányt(már ha összekapcsolható)?
  • Darun
    #118
    Nem tudja valaki, a kieg után terveznek valami bug fixet a játékba, vagy még hanyagoljuk pár hétig?
  • Darun
    #117
    Nem tudja valaki, a kieg után terveznek valami bug fixet a játékba, vagy még hanyagoljuk pár hétig?
  • Darun
    #116
    Van multi is és coop is. Ha jól tudom, az összes solo pályát meg lehet csinálni coop-ban. Ennél többet nem tudok róla mondani, mert a solo kampányon kivül még nem próbálkoztam mással.
  • lammaer
    #115
    Multiplayer van benne?
    Ha igen, mennyire lehet összeállni véletlenszerű emberekkel? (van e rendes matchmaker, elegendő játékos stb)
  • Darun
    #114
    Konkrétan a Diablo nekem nem jött be, mondjuk a Sacred viszont igen. Bár sokat azzal se játszottam. A Wh világát én is szeretem, kezdve a DoW első részével. Tavaly játszottam a Deathwatch-al, ami szintén tetszett, ötletes és egyszerű játék. A Deathwing viszont borzalmas.

    Visszatérve ide, a játék elég összetett és néhány helyen nem is egyértelmű illetve kevés az infó. A DoW 2-nek is volt karakterfejlődése, skilljei, de az átlátható volt. Ez annyira nem. Az inventori kezelést is kicsit nehézkesnek érzem, mivel sokszor nehéz megitélni egy-egy cucc képességének a hasznosságát. Épp az előbb kezdtem bele egy priority mission-be, érdekes megoldás, de azért vannak kétségeim, hogy hosszútávon lekötne e.
  • Roodie76
    #113
    Jaj, már megint.. ha van sapka, az a baj... :-D
  • Andriska86
    #112
    Szintkorlát vagy szintlépési plafon, ilyesmik.
    A szintsapka nevetséges.

    Olyasmi, mint a LoL-ban a Stormrazor magyarul Viharborotva!! Inkább Viharszablya lenne...
  • wedge31
    #111
    Két óra alatt csak el tudod dönteni, ha nem jön be akkor refund.
  • lammaer
    #110
    Csinálhatnának már egy free weekendet belőle, nem tudom eldönteni még a gameplayek alapján se hogy nekem való e vagy sem. A WH világát szeretem, de a diabló jellegű játékok nem annyira jönnek be.

    Most ugye féláron van steamen...
  • Darun
    #109
    Hol kell aláirni a "9mm-es jutalmat a szintsapka feltalálójának" peticiót? Am ha jól sejtem, akkor a cikk irója nem Minecraftozik, hanem AknaHajózik.
  • grebber
    #108
    Kiegészítőt kap a Warhammer 40.000: Inquisitor
  • Darun
    #107
    Tegnap megvettem a játékot (akciós volt a Humbák művekben). Az első két küldit le is toltam, sajna elsőre csak ennyi időm volt. A Wh:40k játékokban azt szerettem, hogy hogy kb 5 perc alatt meg lehetett tanulni, hogy kell játszani velük. A Kill Team újdonság volt nekem, de kb 3-4 pálya után azt is sikerült kiismerni. Nyilván a kezdő pályák itt is a betanulást szolgálják, de a "kattints rá és leirjuk, hogy működik" Tutorial nekem valahogy nem jött be már régen se. Az első pár perc után nekem valamiért a Sacred jutott róla eszembe. Bár az is egyszerű volt, mint a faék. Szintet is léptem, de nem vagyok benne biztos, hogy elsőre átlátható a skill rendszer. Plusz az, hogy alig 1-2% bónuszt ad.... nem érzem olyan döntő jelentőségünek. A szinkron sem rossz, bár kicsit olyan "felolvasom a szöveget" érzést keltett bennem, a Space Marine meg a DoW szinkronok sztem jobbak voltak. Az első benyomások mindenesetre pozitivak.
  • lammaer
    #106
    Hát az biztos hogy számítástechnikában / játékvilágban / informatikában magyarul azt hogy szintsapka nem mondjuk. Remélem ott marad a magyar sportterminológiában és nem jön át a köznyelvbe.
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.04.11. 13:57:11
  • Torzonborz
    #105
    Ettől függetlenül a "level cap" kifejezésre én még sehol sem láttam "szintsapka" fordítást, talán inkább szintkorlát kifejezés az amit szoktak használni.
  • Roodie76
    #104
    Talán a Leiterjakab blogon volt egy hasonló példa, pont a fizetési sapka kifejezés kapcsán: a "mentés" fordításunk a programokban a "save" gombra ugyanígy félrefordítás, mivel ott az angol "save for later", azaz elteszem későbbre értelemben használták. Rossz volt, de megragadt, onnantól ez lett az általános és elfogadott. Ugyanígy a fizetési sapka. A nyelv nem valami agyonszabályozott akármi, új kifejezések úgy lesznek, hogy az emberek elkezdik azokat használni, és ilyenkor gyakorlatilag mindegy is, hogy mi okból, félrefordítás, kitaláció, vagy éppen jövevényszó.

    Lehet köpködni, nyilván, szíve joga mindenkinek, de 10+ éve ez a köznyelvben bevett fordítás, szó, keress rá keresővel, nem csak nevenincs blogok használják, hanem kb. minden sporttal foglalkozó hazai webes újság. Sőt, az egyik találat a Magyar Kézilabda Szövetség hivatalos dokumentumaira mutat, a másik pedig a Testnevelési Egyetem néhány előadására. Szóval a "korrekt" kifejezést ne úgy értsd, hogy helyes, hanem úgy, hogy a jelenleg elfogadott magyar változatnak megfelelő.
  • Voltan
    #103
    Attól mert több helyen is átvették, nem lesz korrekt fordítás. Aki ezt a kifejezést így fordítja, az alkalmatlan szakmailag. Pont. A Salary cap kifejezés nem csak a sportnyelvben létezik, és életemben nem láttam még sapkának fordítani :) Elhiszem, hogy több helyen is megjelenik így, de ez nem azt bizonyítja, hogy korrekt a fordítás, csak azt, hogy akik ezért felelősek inkább menjenek hajat söprögetni egy fodrászatba, mert fordítónak használhatatlanok.
  • Darun
    #102
    Vagy a másik klasszikus, a "U could be mine" => bánya lehetnél <3
    Ez tipikusan a "gyorsan beirom a gúgliforditóba és nem használom az agyam" szint (jó, mondjuk akinek nincs, az hogy is használhatná?)
    Bennem inkább az a kérdés merült fel, hogy aki ezt a cikket irta, annak nyilván fogalma sincs arról, mi az a lvl cap. Mert ha lenne, akkor tuti nem ezt tette volna be a cikkbe. De akinek lövése nincs egy egyébként elég széles körben használt, tehát elterjedt "szakkifejezést", az miért ir cikket? Persze tudom, ma már divat laikusként cikket irni és a cikk/cikkiró értékét csak növeli, ha süt a cikkből hogy ő segg hülye. R.I.P. intelligencia.
  • lammaer
    #101
    És valóban, a gugli is dobja ki a sok sportcikket ezzel a sapkával.. szóval a végén kiderül hogy én vagyok a bunkó :D

    Ez a világ mindenképpen megérett a pusztulásra!
    A szaksajtónak is toll a fülébe, mert a "cap" ebben a szövegkörnyezetben a "an upper limit imposed on spending or borrowing." értendő, ahogy azt bármely értelmező szótár el is magyarázza. Mert az hétszentség hogy egy angolanyanyelvűnek nem fog a sapka eszébe jutni ha mondjuk fizetési limitről (salary cap) van szó.. de holnap megkérdezek párat :D
    Erre valami kretén melléfordít és ipari szabvány lesz belőle :)

    A kedvencem, hogy annó Hofi egyszer viccelt, hogy az anyós a "rendszerváltás" szó helyett "rendszerváltozást " mondott.. az akkori közönség meg hahotázott hogy ez mekkora hülyeség, milyen hülye az anyós... mára meg ez lett a hivatalos forma.

    Szóval "hüje" mindenki!

    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.04.10. 21:07:33