70
Wargaming új játéke
  • Oltred
    #70
    Sziasztok,

    Lnne egy apró, de igen bosszantó problémám a játékban mégpedig az, hogy nem tudom elmenteni a játékot. A gyakorló játékot játszom jelenleg, van róla mentésem 282 körnél, de már 460-nál járok és egyszerűen szürke az ikon, meg se tudom nyitni. Tudna valaki ebben segíteni?

    Előre is köszönöm!

    Oltred
  • pocoksari
    #69
    teljesen esélytelen, csak az eleje necces
  • pocoksari
    #68
    na, megint megvertem ;)
  • pocoksari
    #67
    ááá, olyat biztos nem akarok :)
  • Sunsetjoy
    #66
    Hát 4 napja magaddal beszélgetsz :D Nem akarsz segíteni a játék fordításában? :D
  • pocoksari
    #65
    na, úgy látom behalt ez a fórum :/
  • pocoksari
    #64
    De a gép kikerülhetö és verhetö extrémen is, ha megvannak a kimaxolt titánok köztük a doomstar, akkor nem tud megverni...
    Furán gyárt a gép, veszi vegyesen a hajokat, ami a gyakorlatban ugy néz ki, hogy egy kör egy kis hajo, ami papiron nem rossz, mert flottalimitre számolva még talán erösebb is, viszont a vegyes felállás miatt elöször beérnek a kicsi hajok, aztán a közepesek és végül a nagy hajoi, amikor jönnek a kicsik akkor a titánok megritkitják öket, miközben a kis hajoikat lövi az elsö sorom oldalso/hátso fegyveri és a hátso soraim, addig a közepes hajoit már sorozza a heavy mountos elsö fegyvereim, amire pedig a nagy hajoi lötávba érnek, már az elsö két csapatukat legyalultam...ráadásul a nehézfegyvereknek emelt lötávval kifejezetten könnyü célpont az néhány nagy hajo
  • pocoksari
    #63
    Ami szintén fontos, hogy nem osztjuk meg a térképet a géppel, max. akkor ha megtámadna, mert ha átadod a térképedet akkor "meglátja" az eröd( ami icipici) és nekedjön...tehát bzisokkal gyorsan le kell zárni az utakat

    Ami még zavaro, hogy kell mindenképpen a -100%os szennyezés épület, mert rém unalmas néhány körönként bekapcsolgatni a légtisztitot, majd kikapcsolni, vissza a hajogyártást ami félbemaradt, majd ujra a légtisztito stbstb
  • pocoksari
    #62
    most nem azért mondom, de megint megcsapkodtam őket :)
    ez közepes cluster pálya volt, annyit változtattam, hogy a kutatást is felraktam nagyon gyorsra és a kezdő techet is advancedre

    technikailag ha az elején ki tudod kerülni, akkor meg kell, hogy verd, mert ahogy néztem a hajóit nem maxolja (kb. olyat használ, mint amit nekem a gép magátol megtervez)...ami komoly előny valljuk be
  • pocoksari
    #61
    nagy pálya volt, most néztem

    kipróbáltam a doomstart önmagában, nem sokat ért....igaz 501 hajó ment rá :D
  • pocoksari
    #60
    mondjuk a doomstarom 20k feletti támadóerővel bírt :) bár csatában nem láttam (a nagy csatákat mozinézetben néztem, mert sima auto-battleben kikapott, befagyott, kidöglött a rendszer, a kicsinél meg nem ért el a lövésig)
  • pocoksari
    #59
    +25% termelés
    +50% kutatás
    -25% pínz
    nagyobb bolygó, ásványokban gazdag
    azt hiszem ez volt a nép
    huge pályá, nyolcan, cluster elrendezésben, kutatás nagyon lassún, termelés és népesség növekedés nagyon gyorson
    az elején pakolgatni kell az embereket, én a népességet tolom az első körökben, aztán szépen lassan kikutatom az első techet, ami kajás vagy ipari termeléses, kb. így kezdek

    a gép úgyis jön és beléd köt, egyszerűen lehetetlen felvenni vele a versenyt, piszkosul termel és kutat...ami viszont gáz, hogy pénze nincs, ezért nem tudsz kereskedelmi szerződést kötni vele, tehát elég üres lesz a kincstár :/
  • pocoksari
    #58
    rém egyszerű, kell egy saját nép, azzal szépen begubózól, ha el akar tiporni a gép, akkor odaadsz neki mindent amit kér és vársz...aztán felszereled a titánokat jófajta fegyverrel és adsz a pofikájának
    amikor az első csatára sor került vittem 35 titánt ő meg hozott 350 hajót, végülis könnyen nyertem, mert kicsi hajókat használ a gép, amik nagy területet foglalnak a pályán, tehát minden hajóm minden fegyverrel lőtt, neki pedig a flotta felel lőtávon kívül volt
    hozzáteszem mindenképpen módosítani kell az alap hajókon (pl. még a bombákat is leszedtem, mondjuk csináltam olyat amin majdnem 150 volt, ebből ugye kettő lebombozzá a legnagyobb bolygót egy kör alatt, így gyakorlatilag egész rendszereket lehet kinyírni)
    a gépnek mondjuk nagy a flottalimitje (pl. volt olyan csata ahova három ilyen doomstart hozott), a nagyobb csatákba 50-100k közötti támadóerejű flottákat hozott, mondjuk nekem a gép játszotta le
  • pocoksari
    #57
    muahaha, ez nem igaz, tiszta küzdelem volt, jöttem, láttam, győztem
  • Although
    #56
    Felesleges pocoksari stratégia zseni. :) Minden játékban megtalálja az explitotkat. :)
  • SANTANTICA #55
    hát gratu! stratégiát megosztasz?
    Utoljára szerkesztette: SANTANTICA, 2016.09.28. 21:31:10
  • pocoksari
    #54
    na, extrém nehézségen is megvertem őket, kemény volt
  • SANTANTICA #53
    Akkor eléggé sok felé kell koncentrálni....sajna úgy látom nem túl aktívak itt az emberek, esetleg más fóruma is van? Ahol kaphat az ember stratégiai ötleteket?
  • Sunsetjoy
    #52
    - Fordítottam (fordítottuk) már az Endless Space játékot, a Galactic Civilizations két részét, meg még vagy két stratégiát, de ilyen agyament szövegeket nem gyakran láttam, mint ami ebbe szerepel...
    - Mellesleg a Fallout 4-et is fordítom/vezetem a projektet, nem csak ezzel foglalkozok.
  • SANTANTICA #51
    jöhetne :)
  • LSSAHPAUL
    #50
    Aztaaaa!!! Fordítsad pajti!
  • Etelkozi Vata
    #49
    Ha azt várod, hogy lebeszéljünk róla, hát nem fogunk!
    Sok erőt, kitartást hozzá.
  • Sunsetjoy
    #48
    Sziasztok! Ennek szerintetek van létjogosultsága? Mert ha halva születik, nem hozom ám a világra... :)

  • SANTANTICA #47
    Szerintem felesleges ezen összevitatkozni, mert tény, hogy talán egyikünk sem stratégiai zseni, lehet jobban is kezelni a játékot, de tény, hogy szembetűnő "érdekességek" vannak a játékban, amit szerintem a legjobban managelt és fordulónként optimalizált bolygó termésekkel sem lehet elérni. (néhányat írtam korábban, de lehetne még sorolni a meglepő dolgokat). Inkább azt írjátok le, hogy ki milyen stratégiát követ? Gyors terjeszkedés, majd koncentrálás a védelemre? Vagy támadás az első perctől kezdve? A diplomácia mint kb a Civ ben...ha gyenge vagy semmit sem fogad el, nem békül, ha erősebb vagy akkor sunyít...
  • molnibalage83
    #46
    Igen, csal, mert látja, hogy hova lépek...

    A Civ meg tutira csal, mikor egy üres városba egy kör alatt 3 egységet pakol le. A játék SZABÁLYRENDSZERÉT hágja át az MI konkrétan.

    Te is inkább maradtál volna kussban...
  • Lokker
    #45
    Hülyeséget beszélsz. Xcom2-nél is hisztiztél, hogy csal a program közben a net meg tele van olyan végigjátszásokkal ahol a legnehezebb fokozaton visszatöltés nélkül végigvitték. El kell fogadni, hogy van amihez bénák vagyunk. Én balfasz vagyok a repülős játékokban. Semmi kihívás nem lenne egy játékban se ha úgy játszana mint egy 5 éves. Máig olvasok olyan hozzászólásokat hogy a heroes6-ban vagy 7-ben easyn nem tudják megverni a gépet. Inkább a játékostársadalom van elbutulva...
  • SANTANTICA #44
    Kipróbáltam, hogy tartalékolva, egyszerre kolonizáltam 5 bolygót, gondoltam ezzel az addig fej fej melletti bolygólétszámmal kicsit kibillen a dolog. Nos, a következő körben(!) jött a hírek ahol 2 faj is egyel, illetve kettővel több bolygót kolonizált mint én..... :) no comment
  • molnibalage83
    #43
    Ezért kérdeztem a multit. Nincs olyan MI, ami ne csalna. Volt valami szintén xxx űrstart. ott nem csalást volt, egyszerűen az MI minig resource bónuszt kapott. A Civ és a legtöbb játék viszont csal, pofátlanul.
  • SANTANTICA #42
    hali! másnál is csal a gép, de nem kicsit? 1 bolygója van de akkora sereget küld amit el sem lehetne tartani pénzzel és command ponttal.... :(

    kár hogy tönkre teszik ezeket a játékokat a gépek csalásával :(
  • Etelkozi Vata
    #41
    Én idővel megbarátkoztam vele és sokat játszottam, de valóban nem volt az igazi, túl bonyolult, túl összetett, túl sok mikromenedzsmenttel. Vagy alternatívaként a gép játszott helyetted.

    Most ez a rész elég kafa, bátran állítom. Már az early acces első napja óta megvan, végig követtem a fejlesztést, szépen bővültek a funkciók, jól kiteljesedett a játék. A kémkedésen pl. fejlesztettek a korábbi részekhez képest, most érdekesebb.
  • Etelkozi Vata
    #40
    Valós real time. De az AI levezeti neked, ha nagyon akarod, sőt le is szimuláltathatod. Előre kiírja az esélyeket, néha nem is érdemes vesződni vele. Adhatsz meg formációt, sebességet az űrhajóknak, milyen fegyverrel milyen lőtávot alkalmazzanak, és a z egyhelyben lebegő bázisaidnak is adhatsz parancsot.
  • molnibalage83
    #39
    A RT űrcsata valóban RT vagy körökre osztott játék animálva, mint mondkuk a Neverwinter Nights harcrendszere volt?
  • molnibalage83
    #38
    A 3-at kétszer kezdtem el felderíteni. 3-4 óra után meguntam, totálisan elbaszott szerkezete volt.
  • Etelkozi Vata
    #37
    Van benne multi, de én nem próbáltam. Nem szeretek multizni. Amúgy meg lásd előző poszt.
  • Etelkozi Vata
    #36
    Nos, nagyon hasonlít az ős MOO-khoz, leginkább az 1 és a 2 keveréke, a 3-ra szerencsére nyomokban sem emlékeztet.
    Nekem bejön.
    Ugyanaz a szisztéma működik benne, bár freighterek nincsenek, amivel kaját, nyersanyagot lehetett elosztani a hiányban szenvedő bolygókra. Bár még a full verziót nem indítottam el, lehet a végső buildben már az is van?!?! Eddig legendás leaderek sem voltak.
    De az alapok, a kolóniák fejlesztése, az űrhajók fejlesztése, a diplomácia szinte ugyanaz, mint a MOO 1+2-ben.
    Az űrcsaták viszont most real time mennek.
    Mindez persze most korszerűbb grafikával.
    Ja, a fajok is szinte teljesen ugyan azok, DLC-ként van egy új. És persze lehet indítani most is személyre szabott egyedi fajt.
  • lammaer
    #35
    Nincs keved irni róla pár szót? Mi jó benne, mi lehetne jobb, mit örökölt a régi MOOkból stb...
  • molnibalage83
    #34
    Mennyire más, mint az MO 1 és 2 volt? Van multis lehetőség?
  • Etelkozi Vata
    #33
    Te kérdezted...
  • Running
    #32
    Komolyan mondom ez fantasztikus.
  • Etelkozi Vata
    #31
    Hónapok óta játszom, különösebb izgalmat nem okozott a megjelenés nálam.