70
Wargaming új játéke
  • Pluskast
    #1
    Sziasztok!

    A wargaming - igen a WOT-s srácok - új játékba vágta a fejszéjét, méghozzá a legendás Master of Orin legújabb részét fogják kiadni. Sok infót még nem találtam róla, kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki belőle.

    Itt egy pc gurus cikk róla.

    Itt pedig egy intró szerű videó


    Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2015.06.15. 15:54:58
  • Montanosz
    #2
    köszi az ajánlot, +fav))
  • Kotomicuki
    #3
    Ha ők csinálják, akkor tuti bukta lesz! A wot-tal eljátszották a bizalmamat:
    Először még minden szép és jó, de amikor már megfelelő számú a jóval beetettek száma, akkor keményen be lesz dobva a gereblye a játékélmény elé, ahogy a wot-ban is csinálták!
    Amúgy, érdemes megnézni, hogy a jó játékuk után, milyen silányakat adnak ki (a repülős és a hajós) és még az elsőt is hozzá butítanák le...
  • lammaer
    #4
    Az hogy mit csináltak a WOTtal az egy dolog, sztem abból nem lehet messzemenő következtetéseket levonni - azért, mert a WOT egy free to play online játék ami a játékosok folyamatos kecsegtetéséből és a pénztárcájuk nyitogatására való motiválásból áll... ez meg egy tök más játék, ahol eleve nem lehet igy megközelíteni a dolgot, hiszen ez nem állhat abból hogy havonta új prémioum űrhajót dobnak ki a credittermelésre :)
    Csak zárójelben jelzem, nemtudom mit értesz butítás alatt, a WOT sosem volt komplex vagy bonyolult játék, egy árkád tankos lövölde volt és az is maradt. A játékosálloméány hígult fel nagyon, arrol meg nem tehetnek ha a playerek hülyék (lásd a konkurens tankos játékot, ott is a legtöbb sipákolás a playerek miatt megy, és nyugi, az AW is erről fog szólni a kezdeti lelkesedés után).

    El is kéne felejteni hogy mit csináltak a WOTtal, ez itt irreleváns, mivel 100% hogy a master of oriont egy tök más team fogja megcsinálni - a wargaming ugyanis egy monstrum cég, nem csak egy játékból állnak.

    Ami engem inkább aggaszt az az, hogy a Wargaming igazság szerint nem tapasztalt a singleplayer 4x játékok világában. Ha nem hazudik a wiki nem nagyon alkottak maradandó singleplayer játékot, amit csináltak az is inkább csak hazai pályán (mother russia) lett sikeres. Szóval egyelőre nem látom miért ők tudnák sikerre vinni a master of orion remaket.
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.06.16. 08:52:11
  • Torzonborz
    #5
    Ez nem F2P játék lesz szóval - elvileg - nem nagyon tudnak mivel beetetni.
    A nagyobb baj az amit lamma is írt, nincs semmi tapasztalatuk 4x-es játékkal.
  • Pluskast
    #6
    Igen, nekem is ez az aggodalmam. Persze lehet, hogy a fejlesztők között van vagy vannak aki/akik már csináltak 4X játékot. Látni kellene a fejlesztő gárda szakmai hátterét, hogy kikből is áll a csapat.
  • Zero001
    #7
    Ami azt illeti, nem nagyon kell érteni a 4x-hez. Amivel találkoztam a kategóriában, az mind MOO rókabőr volt, minimális eltérésekkel itt-ott. MOO2 óta nem nagyon tud a stílus újat mutatni, másolni meg könnyű. Alá kell tenni csillivilli grafikát, aztán kész is.
  • lammaer
    #8
    Szerintem meg pont azért, mert nem értenek a 4xhez, azért lesznek kaptafa játékok minimális sikerfaktorral.
    Valahogy sose sikerül eltalálniuk a deveknek az optimális arányt a játékokban... pl ott volt az endless space, tökéletes UIval, jó kezelhetőséggel, egész jó stratégiai résszel - éppen csak a a techeket / explorationt meg a csatarészt kefélték el nagyon.

    Valamit mindíg elrontanak a 4xből, azt nem kapunk egy fasza kis játékot sose.

    Mondjuk nekem a Distant World az nagyon bejött, tartalmilag jeles, exploration is jó, a birodalommanagement is működik, hajófejlesztés is a heélyén van - csak az UI lett egy kicsit bénácska. Meg hogy RTS, szóval nagy birodalmat managelni benne az macerás (nem is szoktam über méretű galaxisokkal tolni).
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.06.16. 13:38:01
  • Kotomicuki
    #9
    Szerintem nem a játékos állomány romlott le annyira, hanem a játék színvonala és ez tűnhet úgy, mintha csak lükék volnának az egyén körül:
    Annyira megnövelték a random faktort, hogy most már inkább szerencsejátéknak tűnik az egész (talál, nem talál, aztán sorozatban nem sebez - bármi bejöhet, de mindez eléggé ritmikusan); ill. amióta mindez erősen script-vezérelt (meg van határozva, hogy kötelezően kell 33%-ban +2 tiert menned, míg régen ez 25% volt - a nem fizetőknek), azóta inkább csak a gép játszik az ember helyett -> a korai 8-asokig meglévő élményfaktorát nagyon elvesztette a játék (és nem a csőcselék miatt, az akkor is volt, csak az egyén fölül tudott rajtuk emelkedni, míg most a programkód ezt nem engedi).
    A repülős és hajós játékuk meg már minden kritikán aluli arcade lett - a wot-ban kipróbált, szándékos játékosszívató fogásaikkal együtt.
    A gond az, hogy a vártündér sem különb és ezért szidják azt is, teljes joggal - nem mindenről a hülye játékos tehet...


    Ha, pedig ua a pénzsóvárság vezérli őket, ami miatt képesek voltak tönkretenni a saját favoritjukat is, akkor ennek a játéknak is nagyobb lesz a hírverése, mint az általa nyújtott élmény - nagyjából, mint az EA-s SW játék: a költségvetés legalább felét a marketing tette ki: meg is lehet nézni azt a játékot -> a fanatikusokon kívül legfeljebb csak pár hétre tud új játékosokat bevonzani (aztán, azok vagy fizetnek (a tudatlan fogyasztók), vagy nem (az értelmesebbje), de a döntő többségük elmenekül onnan.

    Nagyon szeretnék egy jó MoO utódot, de az előjelekből azt olvasom ki, hogy nem ez a stúdió fogja valóra váltani a vágyam!
  • Kmarha
    #10
    én azért reménykedek benne, ha nem nyúlnak nagyon hozzá, és megtartják az alapokat, még jó kis nosztalgia élmény lehet belőle. Nem kívánok teljesen új játékot (a régit is hónapról hónapra előveszem néha)

    http://thekoalition.com/2015/master-of-orion-preview-the-remake-we-deserve
  • Maala
    #11
    Interjú Chris Keelinggel. Nesze semmi fogd meg jól.
    Utoljára szerkesztette: Maala, 2015.06.24. 18:51:01
  • LSSAHPAUL
    #12
    Én is úgy gondolom hogy csak simán leutánozzák az mo2-őt és kész. Ha csak szebb grafikával megcsinálják már garantált a siker. A wot-ra visszatérve a játékosokkal van baj, illetve ingame emberadminok kellenének minden csatába (ami lehetetlen, bár a bevándorlók most áthúzzák európa foglalkoztatottságát) mint pl anno a bf1942-ben.. ott véradmin voltam, az se volt jó mert előjött a gonosz énem, de mégis a mi szerónk volt a legfelkapottabb euban, mert itt volt fegyelem. Emléxem a munkahelyen a könyörgő email-eket olvastam kb napi 40 hogy oldjam fel, soha többet nem lesz rossz stb.. szal ha wotozol akkor csapatjáték rész, vagy ha 'szingli' vagy akkor vegyél egy akkountot amin van tetrarch és csak azzal játsz, akkor mindegy hogy ki milyen hülye te jól fogod érezni magad.
  • Kmarha
    #13
    Remélem ezek a karakter bejátszások csak poénnak vannak itt, mert ha a játékban is a Mrrshan megállás nélkül macskás utalásokkal fog "viccelődni", akkor én rövid úton agyfaszt fogok kapni.

    videó
  • Kmarha
    #14
    Amúgy FB oldalukon rendre pakolgatnak fel új képeket.




    Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2015.08.28. 09:31:33
  • Maala
    #15
    Kilóra megvettek.

    Még az autobattle is jól néz ki.

    (U.i.: Nem jó a videó beszúrás gomb, nálam van a gond talán?)
    Utoljára szerkesztette: Maala, 2015.10.03. 10:24:57
  • nomiss
    #16
    LOL :

    early acces

    lol Mark Hamil , meg mi urva szinészek szinkronizálnak WTF
  • Maala
    #17
    Instant buy, köszi. :)
  • Etelkozi Vata
    #18
    Nálam is! :)
  • Although
    #19
    Megjelent. Ahogy nézem húzós az ára.
    Valaki már megvette?
  • Kmarha
    #20
    Valahogy a videók és a nyilatkozatok alapján, én kicsit indie-sebb megjelenésre számítottam, nem egy teljes árú játékra (játékmenetből sem látszódott annyira komolynak) Én lehet bevárok egy leárazást
  • Pluskast
    #21
    Ez még nem a teljes játék. WG itt is azt csinálja mint a worlds of sorozatnál. A játék 3 hónap múlva lesz végleges, addig minden egyes hónapban hoznak ki hozzá majd egy - egy patchet. Tegnap megnéztem a youte-bon mighty Jingles 20 perces videóját a játékról. Nekem túl egyszerűnek tűnik a játék. Inkább a Stellaris-ra adok ki pénzt majd mint erre. Az sokkal komolyabb játék lesz, ráadásul a Paradox csinálja ami garancia rá, hogy jó stratégiai játék lesz.
  • nomiss
    #22
    Én megvettem , és rendbe van a játék . Most ezért ennyi mert ez EA ár ami a deluxe ár , a normal 29 eu lesz. Az sem olcsó..
    Viszont nem több de nem is kevesebb mint a MOO1 vagy MOO2 volt ! Nekem ez a lényeg , minden elsöre átlátható , letiszult , tudod mit miért csinálsz , csak mai grafikával.

    Nem is értem , miert akara bárki is világ megváltást ettöl, mindig is azért sírtunk hogy legyen már egy moo szintü game , most itt van ,
    most meg ez a gond...

    Jók az értékelések mindenhol, ez egy mai grafikás MOO2
    Utoljára szerkesztette: nomiss, 2016.02.28. 15:36:32
  • Etelkozi Vata
    #23
    Egyetértek! (Saját tapasztalat, nem olvastam).
  • yesname #24
  • Etelkozi Vata
    #25
    Ja, és az EA árban benne foglaltatik egy-egy grátisz MOO1, MOO2 és MOO3 játék is.
  • Maala
    #26
    G2A-n most hétvégi akcióban -50%-al lehet hozzájutni a Collector's Editionhöz. :)
  • Maala
    #27
    Stellarist nézte már valaki?

    Valami ilyesminek kellene az új MoO-nak is lennie. :)

    Én szerintem beruházok rá, most csak 26ojró (~8k) Instant-gamingről, bár Imperial Gamingen még olcsóbb 0,7 ojróval...
    Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.05.09. 20:17:09
  • Kmarha
    #28
    Bizony, néztem én is, de a megvételével várok. Imádom a Crusader King 2-őt is, de már 30 DLC kijött hozzá.. igaz, annál nincs csomag bundle vagy hasonló, de remélem ehhez majd lesz pár év múlva :)

    Az meg a másik, hogy már a CK2 is kemény GDP-t vont el a magyar piacról, mi lenne, ha még erre is rászokna az ember ? :)

    /viccet félre téve, nagyon város volt, erős a kísértés/
  • Maala
    #29
    Én megvettem tegnap, most fogom kipróbálni. :)
  • Running
    #30
    Mi ez a nagy csönd, senkit sem érdekelt a megjelenés?
  • Etelkozi Vata
    #31
    Hónapok óta játszom, különösebb izgalmat nem okozott a megjelenés nálam.
  • Running
    #32
    Komolyan mondom ez fantasztikus.
  • Etelkozi Vata
    #33
    Te kérdezted...
  • molnibalage83
    #34
    Mennyire más, mint az MO 1 és 2 volt? Van multis lehetőség?
  • lammaer
    #35
    Nincs keved irni róla pár szót? Mi jó benne, mi lehetne jobb, mit örökölt a régi MOOkból stb...
  • Etelkozi Vata
    #36
    Nos, nagyon hasonlít az ős MOO-khoz, leginkább az 1 és a 2 keveréke, a 3-ra szerencsére nyomokban sem emlékeztet.
    Nekem bejön.
    Ugyanaz a szisztéma működik benne, bár freighterek nincsenek, amivel kaját, nyersanyagot lehetett elosztani a hiányban szenvedő bolygókra. Bár még a full verziót nem indítottam el, lehet a végső buildben már az is van?!?! Eddig legendás leaderek sem voltak.
    De az alapok, a kolóniák fejlesztése, az űrhajók fejlesztése, a diplomácia szinte ugyanaz, mint a MOO 1+2-ben.
    Az űrcsaták viszont most real time mennek.
    Mindez persze most korszerűbb grafikával.
    Ja, a fajok is szinte teljesen ugyan azok, DLC-ként van egy új. És persze lehet indítani most is személyre szabott egyedi fajt.
  • Etelkozi Vata
    #37
    Van benne multi, de én nem próbáltam. Nem szeretek multizni. Amúgy meg lásd előző poszt.
  • molnibalage83
    #38
    A 3-at kétszer kezdtem el felderíteni. 3-4 óra után meguntam, totálisan elbaszott szerkezete volt.
  • molnibalage83
    #39
    A RT űrcsata valóban RT vagy körökre osztott játék animálva, mint mondkuk a Neverwinter Nights harcrendszere volt?
  • Etelkozi Vata
    #40
    Valós real time. De az AI levezeti neked, ha nagyon akarod, sőt le is szimuláltathatod. Előre kiírja az esélyeket, néha nem is érdemes vesződni vele. Adhatsz meg formációt, sebességet az űrhajóknak, milyen fegyverrel milyen lőtávot alkalmazzanak, és a z egyhelyben lebegő bázisaidnak is adhatsz parancsot.