26
Sid Meier's Starships
-
#26 Na végre választ kaptam a kérdéseimre. -
Kotomicuki #25 Hát, amilyen szépen, "lassan" indul a játék, olyan gyorsan be is lehet fejezni:
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Ha az ellenséges birodalom "fővárosánál" kerül legyőzésre a flottája, akkor a birodalma csatlakozik a legyőzőéhez -> pártucat, építkezős kör után néhány, mindent egy lapra feltett körrel véget lehet vetni a játéknak.
Ha több bolygón keresztül vezet odáig az út - lehetőleg egy körön belül be lehessen fejezni az egész "küldetést" - , akkor tartalékolni kell a hajók javítására is "pénzt".
Azaz, a játékegyensúly nem éppen a hosszú, fejlesztgetős-építgetős stílusnak, hanem a taktikai harcoknak kedvez, azok sikeressége a döntőbb.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Mivel egy hajó, egy körben, csak egyszer lőhet, ezért nagyon megnő az ezt a korlátozást "feloldó" eszközök jelentősége: a torpedóké és - kisebb részben, mert az elvesztésükért komoly pontlevonás jár - a vadászoké.
Amíg létszámfölényben van az ellenség, addig próbál minél közelebb kerülni a flottádhoz, üldöz...
Az ekkor jól leterített torpedókkal iszonyatos rendet lehet vágni köztük!
Amikor létszámhátrányba kerül az ellenfél, elkezd menekülni...
A gyors hajókkal/vadászokkal - pláne, ha az aszteroidákon való átlövést megkönnyítő csoda a tiéd - könnyedén elsöpörhetőek: a hajók az orruknál a legkeményebbek és ahogy halad a beesési szög a hajtóművük felé, úgy nő a bekapott sebzésmennyiség is.
Ja, és egy jó tanács a végére:
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!A választható technológia mindig a legdrágább legyen, mindegy, hogy mi is az! -
Kotomicuki #24 Hhmm, OpenAL kell a futtatásához jó tudni. -
#23 Az, hogy taktika játék az mit takar? Csak a csaták vannak benne, vagy van "bázis", "bolygó", "akármi", ahol van vmi termelés, ami meghatározza, hogy milyen űrhajóid vannak? Hogy néz ki az a rész, ami nem a csata maga? -
#22 Nem lett ez rossz...de jó se, nagyon érzödik, hogy low budget kategoria. -
#21 Pár óra és kiderül. -
Kotomicuki #20 Master of Orion X+1?
Az első kettő nagyon ütős volt belőlük, talán lesz ez is olyan, ha nem csak a csillogásra figyeltek oda benne.... -
#19 -
#18 Kár magyarázni, aki azt írja, hogy már az X-com sorozat földi csatáit is kár volt körökre osztani, azt nehéz komolyan venni :D -
#17 Valszeg a többség PONT EZT akarja (már, aki EZZEL a játékkal akar majd játszani). GONDOLKODNI, nem krampácsolni a billentyűzet/egér párossal. Nyugisan kiértékelni a helyzetet. RTS-ből dunát lehet rekeszteni, főleg, a többség klón, vagy eleve szar... Csili-vili ovis gyerekeknek készült rts és társaik má uncsik, többségükben semmi kreativitás nincsen (és nem is igényelnek ilyet). Csak fizess (akár havonta rendszeresen). -
Yserac #16 Nem véletlen stratégiai játék, számolni azért kéne tudni :o -
#15 játszódjál szépen -
nomiss #14 Omg :)
Utoljára szerkesztette: nomiss, 2015.03.09. 16:49:43 -
#13 Ez kész :D -
bgabor #12 Szerintem meg te fogod majd újra gondolni, mikor végre lőtávolságba érsz az űrhajóddal, célzol, de lőni már csak a következő körben fogsz tudni, mert elfogytak az akciópontjaid az adott körre. -
nomiss #11 Ezt szerintem gondold ujra ..... -
#10 Sid Meier a körökre osztott stratégiák királya, mást várni tőle elég hiányos ismeretekre vall. :D -
bgabor #9 "A harcok körökre osztottak lesznek"
Idáig olvastam. A körökre oszott harcok már az X-com sorozat földi csatáinál is irreálisak és nevetségesek voltak, na de űrhajók harcánál? Sim Meiertől sokkal többet várna az ember. -
#8 Már van konkrét dátum is, csütörtökön jön, tizenkettedikén. -
#7 Márciusban jelenik meg a Sid Meier’s Starships. -
#6 -
#5 -
#4 Imperium Galactica ... régen az is jó volt, ez sem lehet rossz. -
#3 A Beyond Earth alapján simán lehetséges, hogy most kezdték csinálni. :) -
#2 Megnézzük :)
Elég jól titkolták, hogy készül, ha most tavasszal ki akarják adni. -
#1 Új stratégiai játék készül Sid Meier nevével fémjelezve. A Sid Meier's Starshipsben egy űrhajóflotta irányítását kapjuk kezünkbe, mellyel szabadon bejárhatjuk a galaxist, küldetéseket teljesíthetünk és bolygókat foglalhatunk el. A harcok körökre osztottak lesznek, hajóinkat pedig aprólékosan testreszabhatjuk.
Sid Meier szerint a játék egyfajta folytatása lesz a Civilization: Beyond Earth történetének. Ennek bizonyítéka, hogy a kiadó szerint lesz valamilyen játékmeneti kapcsolat is a két játék között, így kiegészítik egymást, de részleteket nem árultak el erről.
A játékot egy kisebb csapat fejleszti Firaxison belül Sid Meier vezetésével. Megjelenés PC-re, Mac-re és iPad-re.
Utoljára szerkesztette: wedge31, 2015.01.19. 16:00:01