26
Sid Meier's Starships
  • wedge31
    #1
    Új stratégiai játék készül Sid Meier nevével fémjelezve. A Sid Meier's Starshipsben egy űrhajóflotta irányítását kapjuk kezünkbe, mellyel szabadon bejárhatjuk a galaxist, küldetéseket teljesíthetünk és bolygókat foglalhatunk el. A harcok körökre osztottak lesznek, hajóinkat pedig aprólékosan testreszabhatjuk.


    Sid Meier szerint a játék egyfajta folytatása lesz a Civilization: Beyond Earth történetének. Ennek bizonyítéka, hogy a kiadó szerint lesz valamilyen játékmeneti kapcsolat is a két játék között, így kiegészítik egymást, de részleteket nem árultak el erről.

    A játékot egy kisebb csapat fejleszti Firaxison belül Sid Meier vezetésével. Megjelenés PC-re, Mac-re és iPad-re.


    Utoljára szerkesztette: wedge31, 2015.01.19. 16:00:01
  • Carmang
    #2
    Megnézzük :)
    Elég jól titkolták, hogy készül, ha most tavasszal ki akarják adni.
  • yesname #3
    A Beyond Earth alapján simán lehetséges, hogy most kezdték csinálni. :)
  • akyyy
    #4
    Imperium Galactica ... régen az is jó volt, ez sem lehet rossz.
  • wedge31
    #5
  • wedge31
    #6
  • wedge31
    #7
    Márciusban jelenik meg a Sid Meier’s Starships.
  • Botond #8
    Már van konkrét dátum is, csütörtökön jön, tizenkettedikén.
  • bgabor
    #9
    "A harcok körökre osztottak lesznek"
    Idáig olvastam. A körökre oszott harcok már az X-com sorozat földi csatáinál is irreálisak és nevetségesek voltak, na de űrhajók harcánál? Sim Meiertől sokkal többet várna az ember.
  • Botond #10
    Sid Meier a körökre osztott stratégiák királya, mást várni tőle elég hiányos ismeretekre vall. :D
  • nomiss
    #11
    Ezt szerintem gondold ujra .....
  • bgabor
    #12
    Szerintem meg te fogod majd újra gondolni, mikor végre lőtávolságba érsz az űrhajóddal, célzol, de lőni már csak a következő körben fogsz tudni, mert elfogytak az akciópontjaid az adott körre.
  • Voltan
    #13
    Ez kész :D
  • nomiss
    #14
    Omg :)
    Utoljára szerkesztette: nomiss, 2015.03.09. 16:49:43
  • Kata
    #15
    játszódjál szépen
  • Yserac
    #16
    Nem véletlen stratégiai játék, számolni azért kéne tudni :o
  • Alien69
    #17
    Valszeg a többség PONT EZT akarja (már, aki EZZEL a játékkal akar majd játszani). GONDOLKODNI, nem krampácsolni a billentyűzet/egér párossal. Nyugisan kiértékelni a helyzetet. RTS-ből dunát lehet rekeszteni, főleg, a többség klón, vagy eleve szar... Csili-vili ovis gyerekeknek készült rts és társaik má uncsik, többségükben semmi kreativitás nincsen (és nem is igényelnek ilyet). Csak fizess (akár havonta rendszeresen).
  • Voltan
    #18
    Kár magyarázni, aki azt írja, hogy már az X-com sorozat földi csatáit is kár volt körökre osztani, azt nehéz komolyan venni :D
  • wedge31
    #19
  • Kotomicuki
    #20
    Master of Orion X+1?
    Az első kettő nagyon ütős volt belőlük, talán lesz ez is olyan, ha nem csak a csillogásra figyeltek oda benne....
  • wedge31
    #21
    Pár óra és kiderül.
  • wedge31
    #22
    Nem lett ez rossz...de jó se, nagyon érzödik, hogy low budget kategoria.
  • Botond #23
    Az, hogy taktika játék az mit takar? Csak a csaták vannak benne, vagy van "bázis", "bolygó", "akármi", ahol van vmi termelés, ami meghatározza, hogy milyen űrhajóid vannak? Hogy néz ki az a rész, ami nem a csata maga?
  • Kotomicuki
    #24
    Hhmm, OpenAL kell a futtatásához jó tudni.
  • Kotomicuki
    #25
    Hát, amilyen szépen, "lassan" indul a játék, olyan gyorsan be is lehet fejezni:
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Ha az ellenséges birodalom "fővárosánál" kerül legyőzésre a flottája, akkor a birodalma csatlakozik a legyőzőéhez -> pártucat, építkezős kör után néhány, mindent egy lapra feltett körrel véget lehet vetni a játéknak.
    Ha több bolygón keresztül vezet odáig az út - lehetőleg egy körön belül be lehessen fejezni az egész "küldetést" - , akkor tartalékolni kell a hajók javítására is "pénzt".


    Azaz, a játékegyensúly nem éppen a hosszú, fejlesztgetős-építgetős stílusnak, hanem a taktikai harcoknak kedvez, azok sikeressége a döntőbb.
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    Mivel egy hajó, egy körben, csak egyszer lőhet, ezért nagyon megnő az ezt a korlátozást "feloldó" eszközök jelentősége: a torpedóké és - kisebb részben, mert az elvesztésükért komoly pontlevonás jár - a vadászoké.
    Amíg létszámfölényben van az ellenség, addig próbál minél közelebb kerülni a flottádhoz, üldöz...
    Az ekkor jól leterített torpedókkal iszonyatos rendet lehet vágni köztük!
    Amikor létszámhátrányba kerül az ellenfél, elkezd menekülni...
    A gyors hajókkal/vadászokkal - pláne, ha az aszteroidákon való átlövést megkönnyítő csoda a tiéd - könnyedén elsöpörhetőek: a hajók az orruknál a legkeményebbek és ahogy halad a beesési szög a hajtóművük felé, úgy nő a bekapott sebzésmennyiség is.


    Ja, és egy jó tanács a végére:
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    A választható technológia mindig a legdrágább legyen, mindegy, hogy mi is az!
  • Botond #26
    Na végre választ kaptam a kérdéseimre.