135
Galactic Civilizations 3
  • Sunsetjoy
    #135
    Lehet, hogy érdekel is valakit:)

    A Galactic Civilizations III (és összes DLC-je) magyarításának 0.6 béta változata (összes szöveg 60%) tölthető az oldalamról.

    http://sunsethungary.atw.hu/ <--- a legelső hírben lévő linkről
  • Lysandus
    #134
    Köszi!
  • TokraFan
    #133
    Én small-t (sőt, tiny-t) is használok high-tech rakétákkal felszerelve. Olcsó, és nagyon gyorsan gyártható. Starbase-ek ellen mindig bevetem őket. Állandóan van pár direkt ilyen squadronom. Médiumot és large-ot is bőven tolok a flottába, mivel sokkal olcsóbban gyárthatók és sokféle célra építhető rájuk hajó. A huge dupla hitpoint-al és capacity-vel rendelkezik, de rohadt lassan gyártódik.
    Több flottát szoktam építeni, más-más célra. A small/tiny flottát egyfajta gyorsreagálású egységnek használom. Ez nem fog leverni egy komolyabb ellent, de arra tökéletes, hogy gyorsan oda tudom küldeni ahol éppen baj van, mert feltartja az ellent addig, amíg oda nem ér az erős fő flottám. Bázisok mellé is ilyen squadronokat teszek kiegészítő védelemnek.
    Van csapásmérő flotta is, abban zömében huge és large hajók vannak, de ott is használok kicsiket. 50db kicsi elsőként ereszti el a rakétáit az ellenre, mire ezek becsapódnak már tüzelnek a nagyok is, ráadásul az ellen flottájából is lefoglalnak egy csomót, akik addig sem a nagyokat veszik célba. Ez így jóval hatékonyabb, mint a csupa huge hajó. Szerintem.
    De igazából ezt mindenki a játékstílusa alapján szokta összerakni magának.
  • Lysandus
    #132
    Köszi a választ!

    Méretben is vegyítsek? Gondolom huge capital, large assault és medium escort? Vagy huge capital, huge assault és huge escort?
  • TokraFan
    #131
    Jobb a vegyes. Nekem ez a tapasztalatom, mivel az AI-sem specializált flottákkal jön általában.
  • Lysandus
    #130
    Milyen hajókkal hatékony a harc? Nagyon nyomják ezt a többféle hajót a flottába dolgot, tényleg ez a hatékonyabb, vagy nyugodtan rakjak össze öt-hat huge vasat, azok úgyis lenyomják a vegyes flottákat?
  • Lysandus
    #129
    Hogy a fenébe csinál az AI +1000 research bolygókat sorozatban?
  • Lysandus
    #128
    Tényleg kemény lett a progi. Legnehezebb fokozaton amikor először találkoztam egy idegen fajjal, a képernyőre nem fért ki a lista azokról a techekről, amik neki vannak, de nekem nem. :-D Mondjuk azóta már változott a helyzet. :-)
  • pocoksari
    #127
    tényleg nem jó, most 2vs2vs2vs2 felállásban játszom és puskalövés nélkül enyém a térkép 2/3a, egyszerűen influencel haladok, közben hajókat cserélgetek bolygókra (visszavonom a korábbi állításomat, hogy hajóért nem ad semmit a gép, az 5k ipari pontba kerülő hajókat viszik mint a cukrot...kár, hogy csak pajzs van rajtuk, így sokra nem mennek vele a csatában :K )
  • TokraFan
    #126
    Nekem végül csalódás volt ez a program, pedig a kettessel rengeteget toltam. Az AI messze nem olyan jo, mint azt vártuk, foleg nem olyan mint azt ígértek. De legnagyobb problémám vele, hogy nem sokban különbözik a korábbi résztől.
  • pocoksari
    #125
    Hát, lényegében nyertem már...97%a a pályának az enyém
  • pocoksari
    #124
    Na, az egyik ellenség (a legmasszivabb) kidöglött, igy már 4vs3 ide :-) most kezd uncsi lenni kicsit, mert a hajogyárak köpik a szajrét és azokkal kellene kezdeni valamit
    Szerintem meglesz ez a pálya, godlike, az, ugyanolyan buta...
  • pocoksari
    #123
    Na, finomodott a helyzet...techben idövel a dipo miatt átveszem a vezetést, influencem elég erös, igy a határokat meg tudom tartani, pénzben és gyártási kapacitásban vernek agyon...ugye ha nekem a huge hajo mondjuk 4kör neki pedig 1, akkor bizony ha egymásnak feszülünk lenyomja a kis testem,de majd kiderül

    Mondjuk hadat üzentem az,egyiknek, ráküldtem a szöviket is, de nem birunk vele...large hajoi vannak és nekem az egyetlen techem ami nincs meg az a large hajo, igy közepes hajokat küldözgetek, ami elég nehézkes
  • pocoksari
    #122
    Betegmod erösebb a godlike gép...4v4et nézegetem
  • pocoksari
    #121
    Vagyis godlike fokozaton, insane itt nincs
  • pocoksari
    #120
    rohadt erős insane fokozaton
  • pocoksari
    #119
    hát, nem tudom, én mindig a lehető legnagyobb vázra pakolok, a gép meg szerintem a kicsiket is nyomatja, tehát az, hogy neki több van még nem jelent semmit...a kicsi, korábbi teches hajókat még oda is szoktam adni a gépnek, amikor beindul nálam a hajógyártás, mert katonai ereje azoknak nincs sok, miközben szívja el a pénzt...adok pár techet meg stratégiai erőforrást és egymásnak ugrasztom őket (2v2v2v2-őt játszottam és a saját csapattársát is megtámadta pár techért) és én meg tápolok tovább, a kicsi hajóimat meg odaadom a gyengébb félnek aztán öljék egymást, nekem feláll a huge hajóhad, miközben a befolyási övezetem átcsap a határokon
  • pocoksari
    #117
    Én mondjuk most probálok egy normált befejezni és utána megnézek egy nehezebb fokozatot is. Szoval én még nem láttam ilyen számosságu hajohadat, de szerintem attol, hogy sok van neki még nem megy vele semmire, bár az azért fura, hogy neked ilyen kevés van...a sok kicsi csicsedli a bika hajok ellen sokra nem lehet elég, bár ilyen tapasztalatom nincs, mert a gép techben nagyon durván le van maradva tölem, tehát nagyobb logisztika, hajotest, fegyver, védekezö erö, sebesség ellen sokra nem megy. De majd felrakom és meglátjuk :-)
  • pocoksari
    #115
    Most már ilyet nem csinál, elég olcson méri a hajot ha én akarom eladni és elég drágán ha venni akarok :-)
  • pocoksari
    #114
    Nem hinném, hogy annyi hajot elbirna a gazdasága...nem a katonai ereje 1600?
  • pocoksari
    #113
    Probálgatom, izlelgetem, a játék önmagában nem is lenne rossz, de amint rájöttem, hogy influencel el lehet foglalni az egész térképet elég békeszeretövé váltam, ami meg kicsit unalmassá tette az egész játékot
  • TokraFan
    #111
    Stellaris forditasba esetleg nincs kedved beszállni? Ha érdekel, nézz át a Stellaris topicba, pont most verbuvalodik valamiféle kis csapat.
  • Axsys
    #110
    Sziasztok, valakinek van kedve multizni?
  • Sunsetjoy
    #109
    Látható, hogy mennyire tolongtak azért, hogy segítsenek neki: http://magyaritasok.hu/hirek/4516/galactic-civilization-3-felhivas
    Én csináltam többedmagammal az első két rész alapjátékának a fordítását. De ezek az emberek, és én magam se érünk úgy rá, hogy értelmes időn belül legyen belőle valami - sőt a második rész már elhúzódott több, mint 3 évre, úgy, hogy az első kevesebb mint 3 hónap alatt megvolt.
    Tehát én nem fogom egyedül csinálni- ha lenne 2-3 valóban jó és tartósan megmaradó fordító, akkor TALÁN elkezdeném. De 10 év ilyen irányú tapasztalat azt mondatja velem, hogy az ilyen emberkék nem igazán gyakoriak, olyan 10-ből 2.

    De reménykedni lehet! :)

    A linken említett illető elvileg május végén elkezdte, de azóta nem hallottunk róla errefelé. Esetleg kérdezd meg a hírben leírt e-mail címen, hátha válaszol.
  • Norbertboy
    #108
    Magyarítást tervez valaki?
  • naburus
    #106
    Jah hiányzott a nyersanyag kösz. Azért ezt jobban is megoldhatták volna.
  • LSSAHPAUL
    #105
    Tettél rá olyan kieget amihez kell valamilyen spéci nyersanyag? Mert ha időközben elfogyott, pl elcserélted, vagy gyártásnál fogyott el, ugyanis ha pl van 4 duraniumod, és legyártol 3 olyan hajót amihez kell, illetve közben egy bolygón felépítesz egy duranium finomítót akkor 0-lesz és eltünik a megepitethető hajók listájából. Arról gondolom szó se lehet hogy elveszítetted az űrálomást.
    Tehát akkor nincs űrhajó a listában ha vagy a nyersanyag vagy a technológia, vagy a kapacitás fejletsége nincs meg az adott hajóhoz.
  • naburus
    #104
    Másnak nem volt még olyan, hogy a saját tervezésű hajója egyik hajógyárban sem volt látható?
  • LSSAHPAUL
    #102
    Nekem is tőrt van, ncore-on fent van az 1.03, azóta a játék gyorsabb, és sokkal ritkábban lép ki. Azt hittem már nem tudom kiakasztani a gémet, 1 nap kellett hozzá :), szóval épp max létszám 'Gifted' gépek ellen toltam, éppen diplomáciáztam, gyorsan kattingattam erre kilépett, de semmi hibajelzés, csak simán mintha altF4-et nyomtam volna. Apropó, megjegyezem hogy szarrá verem őket :D, a marhák ideadják az űrálomásaikat hugyért szarért, utána meg amit a megvett ürálomások termelnek eladom nekik 50 körre pénzért, technológiáért :D komolyan mondom semmi másért nem éri meg játszani csak ezekért az üzleti fogásokért :D, elképesztő.. pl leromlott a viszony az egyik géppel, fenyegetőzött, erre felvárásoltam az összes fegyverrel rendelkező hajóját, megtámadtam (a saját hajóíval mert én még nem gyártottam harci hajót egyet se), kiírtottam, nekem ne pofázzon, még véletlenül egyszer rákattintok a követelésére :D (megtörtént sajna már)
  • TokraFan
    #101
    Kössz a tippeket! Mondjuk nálam a játék nagyon lassan tölt be, ráadásul kifagyoagat, úgyhogy nem igazán tudom élvezni....
    OFF
    Viszont behúztam Steam-en a Distant Worlds Universe-t, mert akciós volt a napokban. Állítólag az aztán és hűha...Majd hiszem ha látom...Bűn ronda szegény, de ha az AI tényleg olyan jó, mint ahogyan a neten áradoznak róla a hardcore stratégák, akkor boldog leszek...
    ON
  • LSSAHPAUL
    #99
    Van már Update.v1.03 , próbáld ki, ma tettem fel még nem volt semmi hiba. Igaz újra kellett telepítsem az alapjátékot, különben nem ment fel a "Galactic.Civilizations.III.Update.v1.03-CODEX" patch :)
  • LSSAHPAUL
    #97
    kb 10-20 óra, nekem állandóan kilépett a progi, a legutóbb nem volt mentésem...mert még mindig nem állítottam be hogy körönként mentsen, ahogy egy kolléga írta itt.. és elment a kedvem az egésztől.
    Egy nagyon fontos tippet elfelejtettem mondani, amikor új bolygót alapítól akkor mindig úgy nevezd el amilyen bonuszt ad, pl: Kutatas +30, Penz es Gyartas +10, Kaja +20. Azért mert amikor lesz 10-20 bolygód már nem fogod tudni hogy melyiken mit kell építeni, annyi hely meg általában nincs hogy minden bolygón mindent építs azaz labort, gyártást, pénzhozást, emellett az aproval-épületeket is kell nyomni, igaz amiket mondtam 1.csoda vonal-ban lévő 10kör/1 ponthozó épületek aproval-t is növelnek de kb 10k népességnél már kell egyéb is.
    Ezzel a nevesítéssel lesz majd olyan gond hogy ugyanolyan nevü bolygók is lesznek :D ezt majd átnevezed ahogy gondolod pl Kaja +10 bal alul. Ja és minden bolygó alapításnál illetve kezdésnél a földön is kattintsd ki az automata épület fejlesztést. Mert legalább akkor nézzél már rá a szerencsétlen bolygóra amikor valami felépül :D az meg alap hogy ha egy bolygó pl +10 gyártás akkor oda gyár gyár erőmü, minden ami gyártást növel. Úgyis lesz olyan bolygód ami pénzes :) ott meg pénzre kell átállni.. amin lehet gondolkodni az az influence bonusz.. ez ha nincs határvidéken akkor lényegtelen, ebből a bolygóból olyat csinálsz ami kell.. kutatás, pénz stb, csak nevezd át mert másnap már elfelejted.
  • TokraFan
    #96
    Nem rossz! :-D
    Ezt az egészet mennyi játékkal sikerült kitapasztalni?
  • LSSAHPAUL
    #95
    Normál alatt nem próbáltam, de :D az jó ha sok hajót gyárt. Ugyanis megveszem őket :D a diplomácia része a játéknak a legnagyobb vicc, olyan érzés a gépekkel üzletet kötni mint a dumbi és dumberben a vak kisfiunak eladni a döglött papagájt.
    Leírom hogy játszok:
    Kezdés: ürhajógyárban designer, készíteni kell egy alap kolónia hajót (a gyárin van life support, meg mindenféle baromság ami növeli a költségeket), lerusholni a hajót, kövi körben mehet rá full ember. Utána minden körben rusholni egy ilyen hajót de amikor 'felemelkedik csak a minimum népességet szabad rátenni hogy a föld továbbra is jól termeljen.
    Kutatás: sebesség!!! egészen az ion hajtóműig.
    Felderítés: a szélrózsa minden irányában. Egy legyártott kolónia hajóval mindig ellenőrizzétek hogy elég a RANGE, ha nem akkor a kövi kolónia hajóba kell tenni lifesupportot. Amikor elfogy a pénz onnantól át kell állni 100% hajóépítésre az ürhajógyárba bekötött bolygókon. (egyből be kell kötni a bolygókat 5 db ot lehet, ha 6 bolygód van akkor érdemes a legközelebbieket választani.
    Épületek: csak is gyártás, ameddig van potenciális kolonizálható bolygó minden erővel kolóniziáló hajó gyártásra kell koncentrálni, ha van pénz azonnal rusholni. Ha marad felesleges kolónia hajó nagyon jó pénzért vagy techológiáért el kell adni nyomban.
    Kutatás tovább ion hajtómü után: gyártás növelés, egészen fuzios erőműig. Majd egyetemes fordító és jön a
    diplomácia: mindenkivel mindent lehet cserélni mert így is úgy is megtörténik az összes nyersanyag gépek általi lenyúlása :D ebben jók. Ha nincs technológiája akkor adj neki kérj hajót cserébe és minden üzletet úgy kell zárni hogy ha elfogadná még pénzt is adjon ekkor alapból felajál egy összeget, törlöd újra kéred már más összeg van ekkor kb lehet látni mennyit hajlandó adni még, én egyenként nyomom a kreditet addig ameddig még pont elfogadja.
    Fontos: új kolónia alapításnál ugye döntened kell a 3 irányvonal között, az első 4nél a legjobbat utána viszont úgy kell választani hogy amelyikből még nincs 1. szintü 'csoda vagy mi'. Csoda kiválasztásnál mindig azt kell ami ad 10 körönként 1 pontot. A "b"-betüsnél 2.nak azt kell választani ami ad 5 körönként 1-et. A bolygókon kiemelt cél ezeknek az épületeknek az építése.
    Kutatás tovább: népesség növeléshez cuccok kaja, aproval növelő (feltéve ha még nem kaptad meg valamelyik szerencsétlentől)
    Ha összejött pár vásárolt fegyveres hajó akkor survey ship flottájába betenni és kifosztani minden roncs temetőt. Amikor már nincs semmi (artifact, stb) akkor azonnal el kell adni a survey hajót :D, úgy veszik mint a cukrot.
    Kutatás tovább: inváziós modul, na nem azért mert háború lesz hanem mert kell népesség szabályozás, valamelyik bolygón már folyik ki az ember a másikon meg alig laknak. Ehez saját készítésü transport hajó kell 1 transport modullal és annyi ion hajtómüvel amennyi ráfér.
    Ezután gyártani kell olyan transport hajót amibe annyi trasport modult tenni amennyi csak fér (na ez lesz az inváziós flotta).
    Annyit kell gyártani amennyi bolygója van a hozzád legközelebb lévő ellenfélnek. Időközben ha túl szaporodás van és már nincs hova tenni az embereket ezeket lehet megtöltögetni.
    Kutatás logisztika jó sokáig, ameddig enged (ekkor már háborús korban vagyunk, és az utolsót nem engedi kiválasztani).
    Diplomácia: mindent mindenkivel cserélni, akinek nincs technológia attól hajót és pénzt kérni, kivétel a szerencsés kiválaszott akit támadni fogsz attól a hajót kérj :D ha minden jól sikerül nem marad neki semmilyen fegyveres hajója. Ha már neked sokkal több hajód van mint neki akkor támadás, de előtte érdemes vele még egyet bizniszelni de háború technológiát ne adj neki, főleg invázióval kapcsolatost ne.
    Leütni az összes bolygót. Utána az űrálomásokat kalózok fogják uralni. Azt már gyerek játék lecsapni.
    Kutatás: hull-ra, jó lenne huge-ig elmenni. Majd gyártani nagy hajókat is, és menni neki a kövi népnek. Kb ennyi.

    Utoljára szerkesztette: LSSAHPAUL, 2015.06.17. 20:41:16
  • TokraFan
    #93
    "de single-ben nagyon gyenge"

    Ez különösen kedves, ugyanis azzal demózzák a gémet, hogy a 64bit hihetetlen távlatokat jelent az AI programozásban...:-)
    A jelek szerint meg a 8Bit szintjén sincs...??
  • LSSAHPAUL
    #92
    Bakker, óriási átverés a gém, a kampányt piilanatok alatt végig lehet játszani :p
    Pár tipp: kutatásnál a logisztika és a kapacitás ami kell, a többit le lehet kakilni. Kapacitás azért jó mert már az első fejlesztés után 2x-es konstruktort lehet gyártani, azaz 2 hajó az 1-ben, leteszed az űrbázist és megy tovább és leteszi a másikat. Ugyan ez igaz transport,kolonia hajó gyártásra.. az elején nagyon oda kell figyelni, pl ha látod hogy a közeledben van egy bolygó akkor nem kell telepakolni lifesupporttal, meg hajtómüvel. Illetve fordítva is igaz, ha látod hogy egy távoli bolygó közel van valaki máshoz akkor gyerunk 4-5 hajtómü, lifesupport és behúzni a kolóniát :). Ja és egy fincsidolog, érdemes legyártani egy 5 hajtómüves transport hajót, amivel a lakosságot hurcoljuk pl egy túlnépesefett bolygóról egy kevés népességüre, nekem éjjel nappal járt ez a hajó.. ugyanis elsőnek mindig a gyártást húzom fel, és mire van gyár és erőmü általában eléri a poplimitet a bolygó. Annyira szarul van megcsinálva a harc.. azaz nincs, hogy simán a több hajó nyer. Azaz összeszedek minden moslék kis szart egy nagy flottába (ezért kell a logisztika) és leverek mindent, oké hogy van veszteség, de mivel minden hajótemetőt én fosztok ki (előző üzimben írtam hogy blokkolni kell minden nép survey hajóját) tele vagyok kis szar ajándékhajókkal. Ha valakivel lehet cserélni technológiát akkor el kell mindent cserélni mert annyira nyomorultak hogy semmi vizet nem zavarnak, viszont jól le lehet őket húzni kredittel : nyersanyag, mindenféle egyezményért fizetnek mint a katonatiszt :)
    Szó-szó multiban lehet érdekes a gém nem tudom, de single-ben nagyon gyenge, master of orions 1-2-vel nem is szabad együtt említeni.
  • LSSAHPAUL
    #91
    tárgytalan a kérdés, már rájöttem :) a Galactic Logistic már ascension tech, én meg még csak a háborús érában vagyok.
  • LSSAHPAUL
    #90
    Már megtanultam kezelni a gémet :) szal eleve úgy kell indítani 8giga ramnál hogy ami nem kell services.msc-ben bezárni.
    Utána megy akár órákig is, de ha vissza kell tölteni akkor: kilépés a játékból, szal asztal, és várni kell legalább 1 percet (szabadítja fel a memoriát) utána lehet indítani és kész.
    Az ai átbaszására olyat bevetek :D, szal gyártok legkisebb hajót a játék elejétől fogva nincs fegyver, semmi csak 1 db Ion hajtómű.
    A semleges területére odaballagok, ha látok survey shippet körbeállom a pici hajókkal és mozdulni se tud. Feltérképezem az összes űrálomását és ha kijön valami kolonizációs, konstruktó, survey hajó azt mentem körbe állom :D. Nem is pofázik érte :D
    Innentől kezdve szép komótosan kolonizálom az egész galaxist, minden nyersanyagra ráteszem a mancsom, és még sietni se kell, szal szépen megvárom a max népesség limitet és akkor gyártom le a kolonia hajót.
    Viszont kérnék egy kis segítséget! Hogy tudom kifejleszteni a 'Galactic Logistic' technológiát? Mert mentek szépen végig az ágon de erre nem enged rálépni pedig az előző kész van!!!! pls help, nagyon fontos! (rájöttem a hogy le kell szarni milyen hajód van meg mivel van szerelve, az egy flottába kerülthető 'mennyiség' a legfontosabb.
  • LSSAHPAUL
    #88
    Kampány 2. küldinél nem tudok tovább játszani, mármint :D elméletileg tudnák, csak hogy amikor belépek a hajótkészítőbe kifagy.. most max annyit tudok hogy gyártom az elavult szarokat, közben meg fejlesztettem egy csomó fasza dolgot potyára. 8GB ramom van nekem is.
    Ami biztos: teamspeak3-al együtt nem megy.
  • Axsys
    #86
    Ez kis mapokon működik ha időben elkapod, nagyon mire elérsz hozzá már nem csak 1-2 starbase lesz :-)