PlayStation
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Adversus solem ne loquitor
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Amúgy egyáltalán nem rondább, mint a 2, sőt. Karaktermodellek eszméletlen szépek, HDR meg elsőosztályú <#wow1>#wow1>
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Tehát hogy majd ténylegesen mennyivek megy, amikor a baszó grafot kell kitolni, ÉS mellette üveghangon pörög majd a proci is...na az egy másik kérdés. De a papírra most ezt le lehet írni, és így VÉGRE meglett a kétszámjegyű TFLOPS. Ippen, de meglett (egy abszolut nulla fokos kamrában, egy válogatott darabon 😄D).
Adversus solem ne loquitor
A digitális verziót nem érinti a csúszás, az április 10-től játszható lesz.
Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2020.03.19. 12:56:04
"You live your life just once, so don't forget about a thing called love..."
Box: 52 CUs x 64 shaders per CU x 1.825 GHz x 2 instructions per clock = 12,147 gigaflops, or 12.1 teraflops (when rounded).
Szóval az a 16 extra CU csak számít valamit. Annyit, hogy a box alacsonyabb órajelen (kevesebb hőt termelve) képes magasabb számítási teljesítményt leadni.
PS5 II PSVR
Adversus solem ne loquitor
De várjuk meg az első nextgen gameplayt. Szerintem garantált, hogy letesszük a hajunkat 😊
Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2020.03.19. 12:19:39
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Adversus solem ne loquitor
amúgy jah, RE2-t én is még PS4en toltam, nálam már ott is befűtött rendesen 😄
Ugyanez volt anno a cell-el is: az egész generációt egy teljes őrültségre építették rá, amiből nem profitált senki, mert közben amit köré építettek, az meg egy erősen kompromisszumos cucc volt.
Ez az ssd dolog nekem simán tűnik a következő cellnek, csak itt majd nem kell vért hugyozni a programozásánál. De lesz vagy egy tucat játék, amit ehhez igazítanak(exek), a többi meg tudomást sem vesz a létezéséről.
Adversus solem ne loquitor
I/O Throughput 2.4 GB/s (Raw), 4.8 GB/s (Compressed)
Ez a PS:
IO Throughput 5.5GB/s (Raw), 8-9GB/s (Compressed)
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – > ¯\_(ツ)_/¯
Nem értem, hogy mitől lenne jobb a PS5 SSD-je, mint az X-é. Pont ugyanaz van benne, csak az egyik nagyobb mint a másik.
Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2020.03.19. 06:43:59
PS5 II PSVR
Nem akarok megint kétkonzolos lenne ebben a genben. 😞
PS5 II PSVR
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Even with current gen hardware we can render most single objects at lifelike detail. Every hair in Drakes stubble was a triangle.
We can render vast spaces by using smart LoD systems.
But we can't store all of the super detailed high res versions for all objs in memory at once.
So the ability to load in the highest resolution version of any asset just in front of you and drop it immediately as you turn around means that every tree can have 3d bark and moss and ants marching on it just when needed, without blowing up the budget. It's going to be great
An ultra fast drive like the one in PS5 means you could be load in the highest level LOD asset for your models way further than you could before and make worlds any way you want without worry of it streaming in fast enough. The PS5 drive is so fast I imagine you could load up entire neighborhoods in a city with all of their maps at super high resolution in a blink of an eye. It's exciting. People don't realize that this will also affect visuals in a big way. If we can stream in bigger worlds and stream in the highest detail texture maps available, it will just look so much better.
Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2020.03.19. 01:24:46
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
@cerny
presentation imo. The SSD in the PS5 (and all the associated IO hardware) is going to fundamentally change how we design videogames by removing limitations we've been working around the last two gens.
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
PC (Steam and Bethesda.net):
In AU/NZ/Asia, DOOM Eternal unlocks at 7:01AM Pacific Time on March 19 (12:01AM JST March 20).
In Europe and rest-of-world, DOOM Eternal unlocks at 4:01PM Pacific Time on March 19 (12:01AM GMT March 20).
In North and South America, DOOM Eternal unlocks at 9:01PM Pacific Time on March 19 (12:01AM EDT March 20).
Stadia: DOOM Eternal unlocks at unlocks at 12:01 AM Eastern Time on March 20.
Akkor elvileg péntek éjfél a Steam
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
De ha péntek 00:00, akkor tuti nem fogom kibírni 😄
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
...btw, Doom Eternal adja? Láttam ma nagyon sokan megkapták a futároktól 😄
@jasonschreier
I shouldn't have to be the one saying this, but the PS5's SSD is a *huge deal* and could actually change the way games are designed. Meanwhile, gamers will just look at the side-by-side specs and believe the Xbox is superior - Sony's marketing couldn't have handled this any worse
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
"In some ways, it becomes a simpler problem because there are no more unknowns," Cerny says in his presentation. "There's no need to guess what power consumption the worst case game might have. As for the details of the cooling solution, we're saving them for our teardown - I think you'll be quite happy with what the engineering team came up with."
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – > ¯\_(ツ)_/¯
Adversus solem ne loquitor
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2020.03.18. 21:06:38
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Bár az igaz, hogy a jelen generációba a PS4 közel 40%! erősebb a Box One -tól, ha csak a nyers flops számokat nézzük és azért nem voltak egetrengető különbségek*, itt meg ugye 15% körül van a difi.
*de mondjuk az is igaz, hogy mondjuk egy Uncsi 4 vagy Gow száraz, sóderes fasszal dug meg mindent látványba az MS-nél.
Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2020.03.19. 21:45:19
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – > ¯\_(ツ)_/¯
Nekem PS exek nem kihagyhatók
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Xbox Live : xX I Gero I Xx PSN : HU : oO_Gero_Oo Nintendo ID : xX_Gero_Xx
Adversus solem ne loquitor