Black Desert Online
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Nem tudjátok mitől lehet, hogy a launcher nem működik?
Csak egy fehér képet ad be.

"Awdsmfafoothimaaafootafootwhscuseme" JB
De valamit elqurtak a farmingon is. 10es kernél 6nál már facility tool limitet ír. Mifakk van? Tőlem, lehet 24/24 rdr2. Nem kötelező ezzel a fossal szarakodni. Végre jól ment, minden oké volt, erre MEGINT, ISMÉTELTEN elqurják. Brávó!
Recept: hogyan veszíts el egy hét alatt 500k playert ...
“A distributed system is one in which the failure of a computer you didn't even know existed can render your own computer unusable” _____/|_____\o/___ Cápatámadás
De ha azt akarják, hogy kiürüljenek a szerverek, csinálják. RDR2 mindjárt itt van. Csak azt sajnálom, hogy nyomtam egy packet 30 napra ...
Meg anno valami nagyon gyenge t7-tel toltam nagyon sokat aztán pár hónapja random összeraktam 2 lovat, mert nem volt hely az istállóban és lett egy t8 ami kapott minden jót (csak pont a 2 sideways nem, szal Khalk szopás, meg nem lehet próbálkozni se vele t9-re :/
Skill váltás szerintem sose volt energia, resetelni meg 55-ig lehet, ha jól rémlik (illetve awa quest után kapsz egy 1 naposat)
Utoljára szerkesztette: SzirmosSzisza, 2018.10.08. 10:58:05
“A distributed system is one in which the failure of a computer you didn't even know existed can render your own computer unusable” _____/|_____\o/___ Cápatámadás
A 10-es liverto a Rhutum orkoknál lassult be picit. Ott már azért a 62 AP mellett jobb volt a tűzzel játszani. Még így is bőven haladós, csak nem folyamat rohansz miközben halomra hullik minden sebesség. 5-ös enchant szintű grunil +15-ös fegyverrel folytatom majd Mediah-ban. 93 AP (62 DP 😊 ) és 5 casting-critical, 4 Movement speed. De van halam. Meglesz a maximum speed. Eddig mondjuk lovam nem volt, de lehet jó lenne. Málhásnak. ..
Viszont a "Távoli" skill kiváltás nem kerül energy-be. EZ változott, vagy alacsony szinten van így? Vagy korábban is csak a resetnél volt energiaköltés? Mindenesetre ez igen hasznos. Csak most meg nem tudom mire elverni az energiát hirtelen. Amikor kellene épp nincs semmi NPC a környéken egy kis Amity-re. ^^
Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2018.10.08. 10:04:41
Lehetett volna gyorsabban is gondolom. Az új accounton egy darabig követtem a black spirites és talán pár helyi questline-t is. Hogy legyen hely, meg hogy tán ad jobb fegyvert is. Suska jött rendesen, meg inventory bővítő is, de gyanítom nem ez a leggyorsabb módszer. 9 óra alatt így is 51,5 szintig jutottam. Egyáltalán nem lehetetlen az 56 egy hét alatt. Egy hétvége kb. 51-ig olyan 36 milla jött össze freeben questekből és rewardként (meg dropként, de az elenyésző, mert egy kukubird pet van csak a trial accon, az meg iszonyat hátrány). Ennyi elég lehet már egy jó fegyverre, meg accessory-ra és elég AP-ra a helmekhez is... Mondjuk 15-ös staffok nem nagyon voltak, így kénytelen voltam magam szintezni egyet. Liverto lett. 10-ig felment, de ott beállt a földbe. Mindenesetre lvl20-tól sokat segített az is. (Heidel-lvl20-25-ig olyan 10 milla jött össze, amiből amúgy se jött volna ki egy 15-ös zöld). Amióta vissza lehet "törni" 14-re a papoknál eléggé kevés a magasabb szintű, de nem PRI vagy afeletti fegyver... Vagy a trial-akció miatt ürült ki a piac?
[Gigabyte AORUS 360B] [I5 8500 3,0 Ghz] [2x8GB CORSAIR DDR4 2666 Mhz] [Aorus GTX1060 6GB] [ZALMAN NEO+THERMALTAKE SMART 550W] [WIN10 64bit] "Best game player" Uplay: Dear0ne
Pl melyik kaszttal érdemes kezdeni? (tehát melyik erős PvE-ben)
Akkor majd regisztrálok egy újat, mert 2 nap elmegy a letöltéssel.
Még az jutott eszembe, hogy triallal lehet e guildhoz csatlakozni?
Utoljára szerkesztette: savior666, 2018.10.05. 18:42:54
Az ingyenes játékhoz a 7 nap mikor kezd el számolódni?
Az account regisztrációtól, vagy a karakter kreálástól, vagy mikortól?
Mi ez a léghajó ingame? Még csak dizájn elem, aztán majd repkedés, vagy ez más?
Vagy lehetne indítani új accountot és "versenyezni"? Általában érdekelni szokott az ilyen kihívás, csak a KakaoMeme olyan mélyen ellenszenves lett a "galád árulásával", hogy ez most mégis kimarad. Viszont tegnap indult azt hiszem egy Lineage 2 Classic szerver... ^^
szerk: viszont itt a hallowen időszak. Sok limitált "új" cash shop itemmel. A limitált példányszámú item ezen darabjának sorszáma 1200095632 😊
Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2018.10.04. 09:35:42
Ha BDO-val akarsz játszani és amúgy is épp felszinteznél egy karaktert, akkor ez jó lehetőség. De csak ezért én nem húznék fel karaktert. Trükkös megoldás. "Free" játék ami b2p, de mégis lehet ingyen.... 😊
Ezt most találtam.
Lehetséges az 56-os szintet elérni 7 nap alatt?
Utoljára szerkesztette: savior666, 2018.10.04. 08:33:12

(main-t váltottam)
mondjuk egy pakk, szóval tippre 2100 egy darab
Utoljára szerkesztette: SzirmosSzisza, 2018.09.09. 01:58:39
Ettol fuggetlenul meg jatszogatok vele, de mar egyre kevesebb a motivacio. Az uj terulet koreaiaknal mar december ota kint van, lassan eltelt egy ev, nalunk meg semmi.
Dungeonokrol meg normalis coop contentrol persze mar nem is almodozok.
En nagyon keves cuccom enchantoltam, 80%t piacrol vettem, legnagyobb bevetelforrasom a grindelesbol jott cuccok voltak. Brutalsok kosztumot sikerult piacrol vennem ingame goldert, dknak 5 ruci szett, rangeremnek 6, amiket vettem pearlert az alcaruha es 1-2 pet. Az alcaruha nelul meglennek, per viszont nelkulozhetetlen, de szerencsere par havonta ad 1et a jatek ingyer 😄
Kumiho #2179
Dark knight-om már full settben nyomja.
BDOban azt utalom a legjobban, hogy annyira jok az alapok, tényleg annyira keves hianyozna ahhoz, hogy egy tényleg fasza kis game legyen, de nem...Es ez duhito. Ez az iszonyatos merteku penz utani sovargasa a cégeknek egyszeruen tönkretesz mindent.
Ja, van benne afk tevékenység is... na jó, ezt hagyjuk 😄
Ami meg megint szopó, hogy jelenleg 3 castle siege guild van szóval konkrétan a kastélyban mindenki csak ül és semmi akció, serendia/balenoson még van valami, meg hétköznap nw. Pont a héten léptem ki sea monster guildből mert az is uncsi, megnézem NW-re van-e még értelme játszani, ha semmi akkor processing a férfi rangerig :/