203
  • cateran
    #203
    Majd amikor benyelsz 1 molten/vortex/invulnerable minions kombot vagy 1 frozen/mortar/vortexet...lehet anyazni foleg meleekent...Esetleg 1 mortar/extra health/horde ranged moboknal...az am a gyors halal....:D
    Mondjuk en javareszt singleben tolom (mar ahogy, mert a latency ingadozas eleg szeles skalan mozog es neha olyan erzesem van, mintha serverrol-serverre kerulnek, de vmi hihetetlen lassan kiepulo kapcsolattal..2k kezdo latency..aztan sitty-sutty "megjavul" 100-300-ra.....Rossznyelvek szerint az azsiai servereknek is stabilabb a pingje (az amcsikrol nem is szolva) mint az europaiake...:S)
  • nlght
    #202
    "a szabad teleportálás lehetősége mind-mind olyan lehetőségek, amelyek miatt a Diablo 3 egy hajszálnyit könnyebb"

    a dio2-ben volt szabad teleportálás, itt cooldown-os, amúgy meg használhatatlan bugtenger a teleport, nem lehet térben teleportálni (pl. lépcső tetejéről valahova lentre, ha van közte akadály, pedig ez lenne a teleportálás lényege, hogy ne kelljen 20 métert körbefutni)
  • nlght
    #201
    azért vicces h a cikkben túl könnyűnek ítélte a játékot a szerző, gondolom normal fokozaton kívül nem játszott multiban, mert az AH aktív használata nélkül nehéz egy 3-4 fős partyban végigtolni a játékot anélkül, hogy percenként a saját kézfejével verje agyon a karakteredet egy monsta...

    például tegnap elkezdtem a Hell fokozatot wizard karival (act 1, lvl 52) és a 4 fős public teamet egy champion horda a főtér kovácsáig kergette vissza és miután mindenki meghalt vagy 10szer, két noob kilépett és ekkor tudtuk ketten megölni a monstereket (vmi shielding, arcane, extra health szarság volt) ÉS mindez annak ellenére volt így, hogy 5500 dps-m volt és 24000 hp-m, mert a hell elején szépen elköltöttem egy vagyont az AH-ban... és hol van még az inferno fokozat...

    szal a cikkírónak: kabbe te kis ****, ne mondd hogy könnyű, fél munkát végzel a játékanalízissel és mégis felmarkolod érte a lét...
  • Stranger666
    #200
    kétszáz
  • cateran
    #199
    Hivatalosan nem, de nezd csak meg hogy epul fel az Activision-Blizzard igazgatotanacsa...Kotick a fogore es o pedig az Activision CEO-ja volt elozoleg, Thomas Tippl is oreg motoros Activisiontol (bar ot nemreg valtotta az ex Microsoftos Dennis Durkin) vagy a CLO George L. Rose, akit szinten nemreg valtott le 1 masik emberke, nev szerint Christopher B. Walther. Akarhogy nezzuk az Activisionnel az iranyitas.

    Ja, a koreaiaknal kiborult a bili (ami azert durva, mert a Blizz istentelenul jo kapcsolatokat apol(t) Del-Koreaval...)kivancsi lagyok mi lesz belole
  • Stranger666
    #198
    A Blizzardot NEM vette meg az Activision...................................
  • nlght
    #197
    ebben tökéletesen egyetértünk, felkészülhettek volna, mert voltak előzetes felmérések és előrendelések, tudták, hogy kiba sok szerver kell majd, amúgy azóta gáz a blizzard amióta megvette az activision (értenek hozzá hogyan kell műfost csinálni, alá CoD sorozat "továbbfejlesztése" konzolalapú sz*rrá)
  • cateran
    #196
    Igazabol akkor lenne elfogadhato a balfaszkodasuk, ha most kezdenenek az online piacon...de mar evtizedek ota ott vannak es meg mindig nem nottek fel a feladathoz...Ez a rettenetes:S Meg az, hogy egyeseknek ez igy jo es tokeletes...
  • Stranger666
    #195
    úgy emlékszem, hogy ezt már felülírták egy "márpedig nem lesz konzol" bejelentéssel, de már a fasz se tudja.
  • cateran
    #194
    Hmm...ez sokmindent elarul, nem is tudtam:S Pedig nem friss hir....
    "PC and Mac role-player Diablo 3 will be released on consoles, Blizzard has confirmed.
    Blizzard community manager Micah Whiple broke the news via his Twitter feed. No specific platforms were mentioned for the console version, or a release date.
    When asked if he could confirm or deny rumours the anticipated hack and slash was on the way for consoles, Whiple responded with the affirmative:
    "Yup. Josh Mosqueira is lead designer for the Diablo console project."
    Mosqueira previously worked as design director on Company of Heroes at Relic.
    Diablo 3 is due "early 2012" for PC and Mac.
    A console version has long been rumoured and various job postings for console-based development roles at Blizzard have previously cropped up.
    "People don't believe us when we say we're going to make a console game - flat out," Diablo 3 director Jay Wilson said last November, talking of Blizzard's commitment to a console version. "We haven't officially announced a product. We say that because we like our product announcements to be a big deal. We haven't been as secretive about this one because our biggest barrier is actually getting a console team.""
  • Stranger666
    #193
    Diablo meghalt a Wrath című animében is tervszerűen.
    az a baj h nem számoltak ekkora eladással és csak év végére vártak 6 millió playert, de igazából ez nem kifogás, ezt most elcseszték és igen nehézkesen oldják meg... engem is felbasz h nemtok játszani amikor akarok, de mit tehetek? nincs diablo offline. egy hónapon belül remélhetőleg mostmár megoldják a faszkodásaikat és játszható lesz az elkövetkező 120 évben.
  • cateran
    #192
    Megis mi a fasz volt benne a terveben? Dehogy volt benne..komolyan ugy gondolod, hogy eleve arra jatszott, hogy 2x is szajonvagjak? Oke, hogy o a Lord of Terror, de azert nem hulye...Amugy 3 dolog:
    1, "Eventually, a second party of adventurers confronted Diablo and killed him. This time however, his Soulstone was destroyed in the Hellforge, apparently putting an end to his evil permanently. " Khmm (ja jogos, csak a 3 prime-nak csinaltak soulstoneokoat, a szamuzetesuk miatt..ott a pont)
    2, Ohh lvl 60-on lehet farmolni? Addig meg rohadjon meg az ember ahol van? Kewl...
    3, Megint nem mennek a serverek..immar sokadszor es nem remlik, hogy ennyire problemas lett volna az elmult evekben. Hiaba no, lathatoan sok tapasztalatot szereztek az elmult evtized alatt...
    Itt a hires-neves Blizzardod:
    ""Login is currently being impacted by the number of players that are coming online after they downloaded the patch and accepted the Terms of Use. Sadly, the additional steps required to patch and log in to the game is creating a lot of the 'Error 37' prompts for players.
    "We're currently working on a fix for this and are looking to have it implemented as soon as possible; we hope to have future patching processes smoothed out for Diablo 3."
    There has been no further update from Blizzard since.
    The patch the community manager is referring to, update 1.0.2, went live earlier today.
    The exact same issue kept countless players offline immediately after the game's launch earlier this month, prompting a public apology from developer Blizzard."
  • szurka
    #191
    ahhoz képest túl sok a kezelőfelületi egyezés, a színvilág és színséma számtalan helyen, a rajzfilm-szerűség, a dizájn, a karakterek mozgása, a karakterválasztó menü szinte ugyanaz, soroljam még???? Sokszor olyan érzésem volt, mintha felülnézetből wowoznék, lesötétített képernyővel. Nem a grafika lenne a legfontosabb, de a játék annyira egyszerű lett, mint egy darab kavics, és a grafika segítene abban, hogy elhiggyem, hogy diablózok. Ez sajnos nem jött át, és kár, hogy a blizzard nem képes a warcraft3 óta szakítani ezzel a rajzfilmszerű hatással. Még jó, h a starcraft2 nem olyan lett. Ez a véleményem, és semmi kedvem vitázni rajta. Jön pár év múlva a blizzardnak egy új mmo-ja, remélem az végre komolyabb lesz
  • Stranger666
    #190
    full hülye vagy ha ez neked wowos grafika.
  • szurka
    #189
    jajam, amúgy meg érdemes kipróbálni a nyílt bétát, mielőtt megveszed
  • Nos
    #188
    Szerintem kezeld fenntartással az összes hozzászólást.
    Ez egy csatamező és mindkét fél azt hiszi, hogy akkor ér el pontot, ha nagyot mond. Valaki azt mondja, hogy nagyon jó, erre egy másik, hogy nagyon szar, majd valaki megint azt, hogy nagyon jó, erre valaki kiakad, hogy miért nagyon jó, amikor látszik, hogy nagyon szar.
    Szóval normális véleményt nehezen találsz, mert sok hozzászóló személyes sértésnek veszi, ha valakinek más ízlése, véleménye van mint neki.
    Szerintem ha a kettő tetszett ez is fog, de véleményért nem érdemes a fórumot olvasni. Én csak azért járok vissza, mert nekem az a perverzióm, hogy ezeket a retardált vitákat olvassam :)
  • szurka
    #187
    szerintem maradj a 2-nél. A 3 olyan ezzel a wow-os grafikával, mintha doom-ot játszanál sims 3-as grafikával. Egyszerűen nem lehet komolyan venni. Ráadásul állandó szerverproblémák vannak, és órákig nem lehet játszani
  • Stranger666
    #186
    nem
  • Al Ashrad
    #185
    Én a wowot nem szerettem, a Diablo 2-őt imádtam. Csalódni fogok a 3-ban?
  • Stranger666
    #184
    úgy te szerencsétlen, hogy az is benne volt Diablo tervében amióta az egyben meghalt vagy akár amióta a Horadrimok elfogták. Belialnak és Azmodannak nem voltak lélekköveik. a gyér magic findingért meg ha sírsz:
    Na a Nephalem Valor buff-ról annyit kell tudni, hogy:

    -lvl 60-at ha meglépted, akkor minden champion/rare kinyirása után kapsz egy "buffot", ami fél óráig van rajtad, és +15% magicfind+goldfind mindenkinek a csapatban. (csak Hellen/infernon)

    -ez a buff 5x stackelhető, magyarán minden további champion+rare megölése ad +15%MF+GF-ot, és természetesen mindig megkapod a fél órát is újra. ,magyarul max +75%MF/GF

    -Ha meghalsz nem esik le a buff
    -viszont, ha bárki skillt cserél menet közben, akkor leesik a buff mindenkinek

    -de ha 5x-ös buffal mentek rá a bossra,csak ekkor mindenképpen dob a boss is további epicet (arról nem is beszélve, hogy a terepen is észrevehetően jobb a drop)
    - ha kilogolsz, dc-t kapsz stb, akkor is leesik a buf
  • cateran
    #183
    Igaz is..az hogyan lehetseges (role wise), hogy D2-ben megsemmisitettuk Diablo es Mephisto lelekkovet ("At the end of Diablo II, it is seen that Diablo and Mephisto's Soulstones were destroyed at the Hellforge and Baal retrieves his Soulstone from Marius.")A 3-ban megis ott a lelkuk a Feketeben es igy lesz a Prime Evil..hmm? Tudom-tudom...Adria csinalta..no, de megis...hogy is?:P
    Amugy ranezesre jol pofanbasztak a lore-t...Eredetileg 3 Prime Evil volt(Diablo, Baal es Mephisto , ok uraltak a Pokol bugyrait es alattuk volt meg 4 masik, Andariel, Duriel, Azmodan es Belial, akik mind -3+4- Tathametbol, a hetfeju os-gonoszbol lettek)
    Tehat..az 1. 3-nak volt soulstoneja, amibol 2 megsemmisult (aztan megse:D) A tobbinek meg volt is meg nem is...(Andarielnek es Durielnek ugyebar nem, Azmodannak es Belialnak meg igen...)

    "The Greater Evils is a collective term used to describe the most powerful Demon lords controlling the forces of the Burning Hells. The Greater Evils are comprised of the three Prime Evils and four Lesser Evils.
    ....
    Tahameth the Prime Evil:A seven-headed dragon composed of all darkness and vileness that Anu cast off itself before the universe was created. Not much is known about Tathamet but it is known that he was the only reason that The Burning Hells came into existence, also there is no record of him ever mating with another creature. Tathamet battled Anu, and when the two beings died the seven heads of Tathamet became the seven Great Evils. The three most prominent heads became Diablo, Mephisto and Baal, and the four lesser heads Azmodan, Belial, Andariel and Duriel. Tathamet's body meanwhile became the foundation for the Burning Hells."
  • cateran
    #182
    Hogy mit vartam el? Hmm
    1, Teljesen oltoztetheto segitot es tobbet mint 3-at...(D2-ben alapbol 4, kieggel 5 volt..Erdekesseg, hogy Act 3-ban az az Asheara volt-es zsoldoscsapata-, aki most D3-ban is "fontos" szerepet jatszik..ja meg, hogy milyen kreativak blizzeknel: Act 4-ben Tyreal volt a merc vezeto neve...sigh..)

    2, Csillio kulonfele setet....es nem 0.0000001% dropratetel, infernoban, Diablobol ....Ez hihetetlen visszalepes D2-bol..szvsz persze.

    3, Valamifele testreszabhatosagot..kezdve a karakterrel...2012-ben ez a MINIMUM amit elvarok...es nem 1 default kinezetet, oszt cakat...

    4, Kevesebb WoW rahatast...Szembanto, amikor az Arcane spellek lassitanak (a la WoW) vagy egyeb mas skillek, amik tul nyilvanvaloan onnan lettek atemelve

    Most ugy ex-has kapasbol ennyi...
  • cateran
    #181
    Mi a zavarobb? A zabszem a seggedben vagy a sotetseg a fejedben? A helyszineket hasonlitottam ossze Monastery-sewers-desert-jungle/oasis-fort under attack-hell/heaven....EZ 1 nagy 0.....A Diablonak eleg jo hattervilaga van, ki ne talald, hogy nem tudtak volna jobbat felbofogni...Valoban magamat ismetlem: Mar az a keves rpg elem is eltunt, ami azert meg megtalalhato volt a D2-ben.
    Ja, a kovacs es az ekszeresz -bar elsore baromi jol hangzott- valojaban hasznavehetetlen szar (na, jo a kovacs tud csinalni staffot a D3 "cow levelhez"..ennyi)..az egesz jatek arrol szol, hogy
    a, farmolj goldot ah-val vagy mobologetessel
    b, ahban vegyel meg mindent
    Nem mondom, az ah (mar amikor mukodik:D) alapbol jo otlet...Csak szokas szerint szar a megvalositas:D (ebben verprofik..jo otleteket lopkodnak innen-onnan, aztan valahogy mindig sikerul szarabbul osszehozni..sot van, hogy sajatkent vannak jo otleteik, bar ez ritkabb mar, mint egy jolelku demon..)
    Amugy koszi, tolom -meg mindig- a Titan Questet, most eppen 1 Earth/Spirit karival, per pill normalon (bar 2006-os, de az ujrajatszasi faktora koszonhetoen a zillio set itemnek, a class kombinacioknak es a brutalisan jo gameplaynek- nagyon magas)
  • jarlaxxe
    #180
    Mi ezzel a gond? te meg egy pchater idióta vagy, igy vagytok egyensúlyban.
  • Skynet
    #179
    Ki lovagol? Válaszoltam egy kérdésre...A graf csak egy dolog a sok közül.
    Én jobban lovagolok azon hogy faékprimitív hentjáték rpg elemekkel ami semmivel sem mutat túl egy hentelős konzoljátékon, és mégis pc-n a legnagyobb siker miközben a sok konzolhater idióta fikázza a konzolokat.:)
    Közben a játék mocskosmód túlárazva érkezett, a Blizzard minőség pedig megint egy átlagos grafikai színvonal,optimalizálatlanul bugokkal...:)
  • Stranger666
    #178
    lovagolj a grafikán, az kemény dolog.
  • Skynet
    #177
    "Ha valakinek nem, akkor mondja el miert."

    Optimalizálatlan, kimaxolva 1080p-ben rendesen olyan gép kell hozzá ami a Skyrimet fullban futtatja, a látványvilág pedig nem összehasonlítható (D3-nál jóval kisebb belátható terep a nézetből adódóan és még az is randább)...
    A D3 jóindulattal nevezhető szebbnek a 3-4 éves HASONLÓ nézetből játszódó címeknél.
  • Nos
    #176
    A jatekosoknak van egy topikja az sg forumon majdnem 20000 hozzaszolassal. Ez pedig itt egy review foruma. Tehat a ketto kozul ez az a topic, amelyikb igenis arra valo, hogy elmondja barki a velemenyet. Ha nem tetszik neki valami azt, ha tetszik, azt. Ha csak a pozitivumot irjuk le, akkor az ugyanolyan felrevezeto, mintha csak fikaznank. Aki ezt nem tudja elviselni, az nyugodtan maradjon a masik forumnal. De a review a kritikarol szol.
    Nekem egyebkent tetszik a grafika, de akkor is. Ha valakinek nem, akkor mondja el miert.
  • blessyou
    #175
    Szóval ezek szerint mégis megvetted?
  • sanyicks
    #174
    multin mit lehet szüttyögni? Egy játék programozásánál kb az a legegyszerűbb feladat. mivel coop orientált, nagyon kiegyensúlyozgatni sem kell.

    Zenéről meg, úgy fél éve nosztalgiáztam kicsit a d2-vel (lan partyn ment régen, oda jó volt), de így singleben 2 óra után dögunalommá vált, úgyhogy elég friss a zene az emlékeimben, és hát dettó ugyan azokat hallom a gameplayen, nem hasonlót hanem pont ugyan azt, talán újra felvették jobb minőségben, de ebben nem vagyok biztos.
  • Lack
    #173
    Büdös trollok, pheejjj...
    Ha nem tetszik, nem kell megvenni, meg szart kavarni.

    Én sem megyek köpködni a Sims 3 topikba...
  • Librarian
    #172
    Két napja visszajárok ide röhögni ezen a nagy balhén itt... :D :D :D
  • hurkaur
    #171
    haters gonna hate.
  • Stranger666
    #170
    hát te hülye vagy senki nem vett meg senkit..... Az egy fúzió volt 2 óriáscég között...
  • Pretorian
    #169
    Ez így van, csak tudod van különbség a véleménynyilvánítás, és az általad is megfogalmazott alattomos trollkodás között. Ha kicsit visszaolvasol kiderül hogy lényegében egy oldalon állunk. Megtámadtam minden, a játékot kritizáló hozzászólást? Nem tettem. Az ilyesmit (véleménynyilvánítást) lehet kulturáltan is csinálni ahogy te is mondtad, illetve lehet trollként is. De ez igaz oda-vissza.
    Én meg a Blizzard fanboy...hát ha látnál, talán el sem hinnéd hogy videojátékokkal múlatom az időmet.
    A szubjektivitásban is igazad van, éppen ezért nem tudok teljesen egyetérteni a két utolsó mondatoddal.
    A globális ízlés folyamatosan romlik, ez is igaz. Tudom, hogy 1 milliárd légy is tévedhet.
    Viszont amit itt sokan egyszerűsítésként vagy butításként fogalmaznak meg negatív felhanggal, az lehet hogy számomra csak egy egyértelmű dizájneri döntés, amire játéktechnikai szempontból már szükség volt. Páff, kezem széttárom.
    És akkor lebutáznak ezek a figurák? Ne már...
    Vesd össze a Diablo és a CoD szakmai megítélését, olvass review-kat független szerzők tollából (ujjából), és kerüld az összes nagyobb fizetett gamer oldalt (IGN, Game Informer, Gamespot stb.).
    Érteni fogod miért állok ki a Diablo mellett.
    Zárójelben hozzátenném sokadszorra, hogy nekem is fáj sok minden a játékkal kapcsolatban.
  • nlght
    #168
    Ámen!

    Tökéletesen így van. A pénz ural mindent. Főleg amióta megvette a Blizzardot az Activision. (A COD is Activisionhöz tartozik)
  • Skynet
    #167
    Aki ellenvéleményen van, az troll...:)
    A vicc az hogy a nagy rajongó Blizzard szemfedős fanok java része meg szokott jelenni egy rakás másik címnél és egyből fikázza a játék egyszerűségét,fikázza a konzolokat és a primitív játékmenetet....Ehhez képest a Diablo micsoda? Egy faék primitív hentjáték némi RPÍG elemmel megfűszerezve, ahol egérrel klikkelgetsz 10 perc alatt vagy 5ezret... Semmivel sem tartalmasabb vagy összetetteb mint egy mezei egyszerű konzolos hentjáték (Pl: DMC)....
    Ráadásul a nagy Blizzard minőséget aranyáron mérik Pc-n és cserébe kapnak egy olyan látványvilágot amiben semmi kimagasló nincs,ráadásul teljes pompájához azért elkell egy jobb gép (amin például egy Skyrim -ami húgyba alázza ezt a látványvilágot,igaz más perspektívából látsz mindent- fullon elfut)....
  • Interfan
    #166
    Adlak.
  • Tetsuo
    #165
    Aham. Tehat csak es kizarolag pozitiv velemenyek fogalmazhatok meg minden cikk temaja alatt, mint kb. az angol forumokon. :)
    Annak sok ertelme van.

    Szerintem ha valakinek negativ a velemenye, azt el kell fogadnod ill. intelligensen reagalni ra, nem pedig kinevezni ot alattomos trollnak, hiszen a temahoz szolt hozza es konkret erveket hozott fel.
    Viszont ami igazan primitiv, az a szemelyeskedes.

    Szvsz egy jatekot megitelni nagyon szubjektiv. Attol fugg igazan, mihez szokott hozza az ember.
    Az altalanos es "globalis izles" viszont folyamatosan romlik. Az emberek tobbsege igenytelenedik.
    Ez a folyamat, a fogyasztoi tarsadalom gazdasagi torvenyszerusegeibol fakad es onmagat gerjeszti.
    Nagy altalanossagban a jatekok tortenete egyszerusodik, a kesz latvany pedig tokeletesedik, probal harsany, szuggesztiv, megragado lenni amellett, hogy rossz ertekrendet kozvetit, mutat.

    A Diablo 3 semmiben sem kulonleges, ugyanugy kaptafa, mint a COD, ugyanugy nagyon komoly lehetosegek rejlen(en)ek a torteneteben, amit persze, hogy nem hasznalnak ki, mert nem cel az elmet epito muveszet ill. szorakozas.
    A cel, ennek ellentete es a halom penz.
  • wraithLord
    #164
    A Blizzardra jellemző, hogy nem kezd el mindent újra az alapoktól feléptíteni, hanem újrahasznosít és tökéletesíti azt. Ezt már megszokhattuk.

    Gondolom a multi miatt "szüttyögtek" rajta ilyen sokat (bár nem is olyan sokat, mert közben elkaszáltak már egy félkész Diablo III-at).
    A Blizzard játékok sosem a bonyolultságukról voltam híresek, hanem arról, hogy jól vannak optimalizálva multiplayer játékra, amit sportnak is fel lehet fogni (lásd: Starcraft a WCG-n). Nem annyira a tartalom a grafika, hanem a mechanika a lényeg.

    A zenéjét ismerem, és mind új zenék, új szerzőtől, csak felhasználták a régi témákat, ami gondolom magától értetődik.

    Ettől függetlenül még lehet, hogy igazad van ebben-abban...