18
  • Reparamorf
    #18
    Nekem az az ember mindig szimpatikusabb, aki vállalja a nézetét, és a külsejét, mint aki elbújik valamilyen álarc mögé. Nekem nem is kéne olyan munka ahol alakoskodnom kellene. A cigány ne menjen a szkinhed kocsmába csaposnak.
    Meg aztán a munkahelyemnek semmi köze sincsen a magánéletemhez. Elakarom, vagy eltudom végezni azt a munkát amivel a munkaköröm jár, vagy nem.
  • Magiszter
    #17
    Ezért válogatom meg kit jelölök vissza ismerősnek. Aki van akkora seggfej hogy ilyeneket tegyen ki az üzenőfalára, azt a következő pillanatban már törlöm is az ismerősök közül. Rokont is töröltem már, azért mert olyan stílusban írogatott, amiért élőben már rég pofán csapom.
  • Szefmester
    #16
    Ellenben ha ismersz egy pózolj droggal/fegyverrel/horogkereszttel/f@sztortával/halott qrvával képű embert akkor azt fogják mondani, hogy rossz társaságba keveredhet ezért nem kérünk belőle.
  • Magiszter
    #15
    Hogyne. Vegyészmérnök vagyok 4 ajánlólevéllel, de mivel ismerem Gipsz Gézát az ácsot a faluban, ezért már nem is engem vesznek fel. Logika a köbön. Ahol így döntenek, oda nem is akarok dolgozni menni.
  • szekrény
    #14
    a te ismerőseid már túl sok infó is ahhoz hogy a "majd értesítjük..." kategóriába kerülj
  • TreDoR
    #13
    Lehet, arra számítanak, hogy baszni fog a munkára is.
  • duke
    #12
    "online bizonyítékok a rasszista megjegyzésekre; kábítószer-élvezetre vonatkozó hivatkozások; szexuális tartalmú fotók, szöveges üzenetek vagy videofelvételek; fegyverekhez és robbanószerekhez fűződő kirívó kapcsolat"

    En is feltotottem par videot a faszbukra, amin meztelenul, bedrogozva geppuskaval lovoldozok, es kozben anyazom a negereket. Lehet hogy nem kellett volna ?

  • Magiszter
    #11