2416



World of Warplanes
  • peter9228
    #1
    Egyenlőre ennyi info van a játékról. (=! World of Planes)
  • peter9228
    #2
    Hivatalos infók itt. Fórumon azt írták, hogy néhány hónapon belül lesz több információ.
  • Wolfsnack
    #3
    én tengeralattjárós vs hadihajóst akarok, repülősből már annyi van...
  • dronkZero
    #4
    Olyan már régen van, Navy Field a neve. Ha jól látom, mikrotranzakciós, szal kipróbálni ingyen lehet.
  • Fenrir
    #5
    Sprite-okból álló full 2d játék :)
  • dronkZero
    #6
    Nem ez volt a kérdés... :P
  • DummyBoy
    #7
    Hajajj ... Olyan lesz mint a WoT?

    És mi lesz? Dogfight közben eltűnnek a gépek ha nem lövünk???
  • szabii98
    #8
    Most ez a WoP lesz vagy egy külön gém?
  • mrzoltan
    #9
    Wörd of Repülő! Csodás lesz...
  • Pluskast
    #10
    Rókabőr.
  • Ulvar
    #11
    Ahelyett hogy ezt csinálnák, javítsák ki az összes rohadt hibáját a WoTnak amiért még ráadásul fizettek is nem kevesen nem keveset..valamint amit beígértek csinálják is meg de ne 2 év legyen már a terv "elvtársak", hanem 2 hónap...
  • Nohab
    #12
    Nagyrésze olyan is...
  • Wolfsnack
    #13
    milyen hibák vannak? csak mert életemben nem játszottam vele
  • pett3rson
    #14
    hát nemtom, de játszottam már pár repülős játékkal és nem olyan egyszerű kinyírni azt a másik röpködő izét. tankot azért valamivel könnyebnek tűnik, de hát majd meglássuk milyen lessszzzz....
  • Tuvok #15
    Wargaming ? felejtős ...
  • DummyBoy
    #16
    Miért mondod ezt?

    Hiszen már a WoT is bőven be van fejezve, ezt tükrözi a 0.6.4-es verziószám ...

    Már minden bugot kijavítottak, most kell valami új ...
  • Tuvok #17
    Némi iróniát vélek felfedezni ... :)

    Feltételezés:
    - Eleinte a kifinomult balance rendszernek köszönhetően a kétfedelűek, BF109-ek és ME262-k egy meccsben lesznek .
    - Az engine gyengesége miatt az égbolton teleportáló repülők lesznek, majd - ezt javítván - következnek a láthatatlan repülők, ami 100%-ban csak a Iljusinokra és Yak-okra lesz igaz, a német göbziket füstcsíkok, lövedék nyomjelzők és egyéb égi szubtértorzulások alapján könnyen azonosítani lehet, míg a Királyi Légierő masinái is valamiféle hátrányt szenvednek orosz pilótakollégáikkal szemben (pl. rádiók használhatatlansága a borzasztó akcentusuk miatt) .
    - Tier 9-es arty-ként megjelenik a Flak 88 (:DD), ami képes lesz a '44-ig készült gépeket 1-2 lövésből kilőni .
    - Német kétfedelűek bugja lesz, hogy az orra szerelt gépfegyver rendre ledarálja a propellert, amitől von Richthofen báró a saját lábujját harapdálja, a javításra fél évet várnunk kell .
    - Hogy ne legyen az orosz gépekkel sem az élet fenékig tejfel, a fegyvereik rendkívül pontatlanok lesznek, és frusztrálóan gyakran mondanak csődöt . Javítás 2014 körül .
    - Az ME262 motorja - a történelmi hűségnek megfelelően - 99%-os Chance of Fire-rel fog rendelkezni, kiváltképp a Battles Survived 1%-os lesz . Javítás Q3 2013 .
    A béta 9 hónapig tart majd, és a kiadás után sok tekintetben rosszabb játékélményt nyújt, mint a béta elején .
    Valamint: kell nekünk még egy WoW ?
  • spiczi91
    #18
    A flaknál pisiltem... XD
  • Fenrir
    #19
    Ezt csak azért írtam, hogy tudja, hogy mire számítson az ember :P
  • DummyBoy
    #20
    Szép leírás, valami ilyesmire tippelek én is ...

    Amit még talán hozzá lehet tenni, hogy ha véletlenül a jobb pilóták 50%-os win/loss ratio felé kerülnének valahogy, akkor elkezdenének egyre többet mellélőni, lepattogni, míg az ellenfél 1 lövésből lőné le mind a 2 szárnyat, a vezérsíkokat, a motort, valamint kilőné a pilótát ...

    Esélyegyenlőség rulez ...
  • Eagle16
    #21
    Új infók: LINK

    - jelenleg alfa fázisban van a project
    - a WoT-ban megszerzett gold és a free xp átrakható lesz a WoW acc.-odra is, ha ugyanazzal az e-mail címmel regisztráltál mindkettőre.
    - az első világháborús kétfedelűektől eljuthatunk majd egészen a korai sugárhajtóműves prototípusokig
    - 3 fő kategória lesz: egymotoros könnyű vadászok párharcokra, kétmotoros nehéz vadászok elsöprő tűzerővel, de gyengébb manőverezőképességgel és vadászbombázók amik halálosak lesznek a földi célpontokra.

    A hivatalos weboldal nemsokára elindul.
  • Wlanseraf
    #22
    "free xp átrakható lesz" ennél nagyobb ostobaságot is ritkán látni:)
  • Torzonborz
    #23
    miért is ? mire ez megjelenik szvsz wotban rakat free xp-d lehet. ammeg jól jön majd itten.
  • Eagle16
    #24
    Van pár újabb infó.

    1. A játékot egy másik fejlesztő stúdió készíti,nem a Lesta.

    2. Sok közös eleme lesz a WoT (World of Tanks)-al:
    a) Közös felhasználó (account) (megosztott bejelentkezés, prémium acc., free exp, és gold kiegészÍtők, mint pl. a csokoládé);
    B) Közös világtérkép, ahol a provinciák légtérként is berepülhetőek lesznek. Amíg a tankosok a szárazföldön harcolnak a területekért, addig a pilóták a repterekért harcolnak majd; a tankozó klánoknak majd együtt kell működnie a repülős klánokkal és ez visszafelé is igaz. A tankosok segíthetnek a repülősöknek a légi csatákban azzal, hogy AA (légvédelmi) fegyvereket vetnek be, a pilóták pedig vadászbombázókat vethetnek be hogy támogassák a tankokat a földön.

    3. A játék majdnem tökéletes másolata lesz a World of Tanks-nak: fejlesztheted a repülőket, felrakhatsz új motort, fegyvereket és harcolhatsz.

    4. Ugyanúgy minta WoT-ban, itt is 1930-1950-es évek haditechnikája jelenik majd meg (a légcsavaros gépektől az első sugárhajtóműves gépekig).

    5. 7 nemzet lesz a játékban: USA, Szovjetunió, Nagy-Britannia, Olaszország, Németország, Japán, és Franciaország (azt még nem tudni, hogy a kiadáskor mely nemzetek lesznek elérhetők)).

    6. 3 fajta repülőgép lesz:
    a) Könnyű vadászgépek (egy-motorosak); szerepük a a légtér uralmának biztosítása, és a védelem lesz.
    B) Nehéz vadászgépek (két-motorosak); ők a támadó erőt képviselik, az lesz a szerepük, hogy egyetlen csapással elpusztítsák a bombázókat kísérő vadászgépeket; bár a könnyebb vadászok könnyen ki tudják majd őket cselezni.
    c) Támadó repülők (bombázók): a céluk az, hogy elpusztítsák az ellenséges bázisokat
    d) AI- vezette bombázók. (számítógép vezéreltek)

    7.A végső cél az ellenséges bázis elpusztítása lesz, nem pedig az elfoglalása.

    8. Lesznek olyan küldetések, amikben az egyik oldalnak meg kell védenie az AI által vezetett bombázókat, a másik oldalnak pedig el kel őket pusztítani

    9. A térképek mérete 12x12km-es lesz.

    10. 3. személyű nézet.

    11. A sebzés modell kombinált lesz: kritikus pontok + találat, a szárnyak leeshetnek, stb.

    12. Játékosok száma: 12 vs. 12, vagy 15 vs. 15

    13. A felhők befolyásolják majd a láthatóságot, csak úgy mint a World of Tanks-ban a bokrok (jaj)

    14. A repülőgépek a levegőben startolnak, lesz egy opció, amiben ha a csata után leszállsz a géppel, akkor ezért bónuszt kapsz.

    15. A tankosok (WoT játékosok) talán lehetőséget kapnak majd arra, hogy az AI által irányított AA ágyúkat telepítsenek azokba a provinciákba, amiket birtokolnak, így megvédve magukat az ellenséges repülőktől.

    16. Lehetőség lesz joystick-al is repülni.

    17. A JetSeat, ami a WoT-hoz is elérhető, elérhető lesz a WoW-hoz is.

    18. A játék F2P rendszerű lesz, mint a WoT.

    19. A játék tavaly tél óta áll fejlesztés alatt.

    20. Az alfa-teszt idén nyáron indult el.

    21. A játék motor a BigWorld.


    És a végére egy brit tech-a:

    T1 Hawker Fury (biplane)
    T2 Gloster gladiator
    T3 Miles M.20
    then splitted to:
    T4 Hurrican ---------- T4 Spitfire I-------------------T4 Defiant
    T5 Hurricane II -------T5 Spitfire V------------------T5 Whirlwind
    T6 Typhoon------------T6 Spitfire IX-----------------T6 Beufighter
    T7 Tempest----------- T7 Spitfire XIV----------------T7 Mosquito
    T8 Fury --------------- T8 Spiteful/Spitfire mk.21----T8 Hornet

    T9 Meteor
    T10 Vampire
  • szabii98
    #25
    Lehetőség lesz a Joy, de anélkül gondolom jó kaki lesz az irányítás, nem?:S
  • gvarga12
    #26
    respect a forditasert

    ami nagyon nem tetszik Bigworld engine (teleportalo beakado repcsik grrr)
    lathatosag felhok grrr kirazott a hideg
    varos meglatjuk...
  • Torzonborz
    #27
    mivel nem szimulátor így az egér+bill. kombó is elég kell hogy legyen.
  • szabii98
    #28
    Majd meglátjuk.
  • virkir
    #29
    Na a beakadás érdekes lesz, elképzelem amint egy Spitfire megpróbál a felhő széléről tolatva lejönni.
    Gyönnyörrűűű... :D
  • Tuvok #30
    13, 21: :/
  • Tono34
    #31
    A felhőbe csak nem bírnak már beleakadni :D
  • DummyBoy
    #32
    Láthatóság - góóóóóóóóóól ... epekedve várom, ahogy a felhő széléhez érve egyszercsak eltűnnek a gépek ...
  • virkir
    #33
    Nem ismered még a fejlesztőket?
  • Czdano
    #34
    Ez most akkor egy arcade fos lesz ismét, vagy egy viszonylag élethű szimulátor belső + külső nézettel?
  • Eagle16
    #35
    Nem hinném, hiszen nem szimulátor lesz. Azt szeretnék hogy akárki játszhasson vele.

    Ez a felhős dolog tényleg ijesztő a WoT-os tapasztalatok alapján, de a valóságban is elrejtheti a gépet egy felhő.
  • Czdano
    #36
    A bokor is elrejti a tankot, csak nem mindegy mennyire :<
  • TDantes
    #37
    Ah, de fasza lesz! A remek láthatatlansági rendszerrel. Látom magam előtt, szépen berregek előre a ME 109-essel, és a semmiből lelő a IL-2, mert mint tudjuk az oroszok álcázó mezeje elsőrangú.

    Sőt, amikor majd a Me-262-b-ől kiszed mondjuk egy ilyesmi: orosz OP gép
  • Czdano
    #38
    Az én fejemben is hasonló gondolatok futkároznak...oroszoknak volt egyáltalán sugárhajtású gépük 1945 környékén?
  • gvarga12
    #39
    sot a nap meg elvakit es elonyos tamado iranyt biztosithat
    de ha megnezzuk a fejlesztoket es a BigWorld kepessegeit (vagy inkabb keptelenseget) akkor bizony indokolt a szkepticizmus
    ez az engine habar olcso nem erre valo a szerver nem tud ennyi lekerdezest kezelni mint ami a lathatosagi pontok szamitasahoz kellene...
  • DummyBoy
    #40
    Semmi köze nem lehet szimulátorhoz, azzal nagyon bebuknának ... MMO lesz, szvsz még a Wings of Prey szintjét sem üti majd meg, szóval nem kell tőle félni ...

    Én olyan BF szintű repkedést várok tőle.

    Ami viszont zavar, az hogy a WoT-os ingém csítek vajon itt hogy fognak megjelenni? A repülésben sokkal többet jelent a skill mint a tankosdiban ...

    Hogyan fognak egy 10-20 éve repkedő embert is 50%-ra lenyomni?

    Valamint mekkora hiszti lesz, ha a szövetséges gépek lefordulják majd a messzereket? És pisti majd nem tud killt szerezni? ... váááá