24
  • blessyou
    #24
    Szerintem is jó volt a 4. rész. A karakterfejlődés, mágiarendszer és a sztori messze a legjobb volt a sorozatból, és a harcrendszer sem volt rossz. Számolni kellett azzal, hogy a megtámadott egység teljes erejével visszaüt, és csak azután számolja a veszteségeket. Lehetett itt is jókat taktikázni, csak éppen más hozzáállással, mint a korábbi részekben.
    Persze akik a régieket megszokták, azoknak biztos fura volt, de én a 3-mal játszottam a legkevesebbet, nekem a 2 meg a 4 volt a kedvencem. Szerintem a 3 kicsit túlragozott volt, túl sok volt benne a faj meg lény. Mondjuk a 4-ben meg túl kevés.

    Mondjuk azért is örülök, hogy a hatodik részben mertek változtatni, szerintem 5 faj elegendő a kellő változatossághoz, és nem újra az elkoptatott klisékkel kell nyomulni.
  • Archenemy
    #23
    Nekem is tetszett a 4. rész, a kampányok sztorijai kb. ezerszer jobbak voltak, mint a 3 és 5-ben.
  • TreDoR
    #22
    A 6. részre megváltoztatták.
  • Tomalak
    #21
    Am nem az a címe, hogy Heroes of Might & Magic x? Némi brokkolival a legtutibb és főleg a 3 :D
  • Reg5
    #20
    Lehetséges, de mint Heroes játék nagyszerű zenéi voltak.
  • fergusonpapa
    #19
    mégjó mikori játék..
  • Molnibalage
    #18
    Mindenkinek az a kifacsart, amit nem ért meg. Nekem a IV tetszett, neked más. Ezt elfogadom.

    Hozzátszem, hogy valszeg én már akkor az I. résszel toltam, mikor te valszeg még csattogós lepkét toltál. :)

    (Ha közelebb vagy a 18-hoz, mint a 25-höz.)
  • Molnibalage
    #17
    Az utolsó részével egyetértek. Grafikailag nekem a III sokkal-sokkal randább volt.

    A IV zenéi iszonyat jók voltak.
  • Loverman
    #16
    már korábban is megismerhettük Molnár Balázs kifacsart ízlését
  • Zolivok
    #15
    2011. április 22. 00:04, Péntek - Ötvös Tibor
  • Zaraki Kenpachi
    #14
    Az ötletet a Disciples sorozatból lopták. Akár csak a lényeg mozgása a világ térképen. A 4. rész tényleg rossz lett.

    Cikkben: ( emberek, holtak, démonok; a másik kettő még nem ismert)

    Na most, a Strongold volt az egyike akit elsőként mutattak be, hogy lesz a 6-ban. Az 5. fajt pedig már hónapok óta felfedték, a Sancuary, ami elég érdekesre sikeredett.
  • fergusonpapa
    #13
    aki szerint a 4 jobb volt mint a 3 az nagyon nem érzi át a játék lényegét és badarságot beszél.

    A 4 hiába volt jo grafika,szép videok és nagyszerü hangok,játékmenetben2nap és ráuntam pedig emlékszem h vártam.Aztán maradt inkább a 3.ami máig a gépemen van és elöveszem,nem véletlen vették előa fejlesztök is az igazi vonalat(3.részt)
  • Loverman
    #12
    azt kihagytad hogy a mágiarendszer átláthatatlan katyvasz volt, a progi rondább volt mint a 3 (akkor is ha modernebb volt), a várak/fajok összeeresztése meg méltatlan a sorozathoz. azt meg nem tudom ki találta ki hogy minden szinten 2 szörnyből csak egynek az épületét tudd megépíteni, de helyben le kellett volna lőni
  • Reg5
    #11
    Zenék tekintetében viszont a legjobb volt.
  • Zolivok
    #10
    jaja csak címet ír de ha oda is 2x rakja be a gamme nevét akkor még akadhatnak problémák
  • Zomil
    #9
    háhá :D

    a 4. rész a sorozat legalja volt :)
  • Molnibalage
    #8
    Tesóval multizni akartunk, de csak a III. résszel tudtk volna. Elkeztdük. 10 perc után beláttuk, hogy nincs értelme. Uncsi, elavult, rossz.
  • Wittgen
    #7
    Nekem pont emiatt jött be nagyon az 5. rész, hogy a 3.-at vették alapul és fejlesztették tovább. Persze a 4. résszel is sok időt eltöltöttem :) De a 3. máig a gépemen figyel, néha jó kicsit lazítani vele. :)
  • Etinger
    #6
    A többséget meg pont onnantól kezdte el érdekelni, nem véletlen a legjobb Heroeshoz nyúltak vissza, nem pedig egy minőségi buktához :)
  • kozik
    #5
    Konstruktiv kritika:

    "...melynek tartalmáról már korábban beszámoltunk."

    Egy ilyen szoveg mindig tartalmazzon linket.
  • Molnibalage
    #4
    Nekem szerkezetileg a IV tetszett a legjobban. Mikor megtudtam, hogy az V a III-ra hajaz, onnantól fogva nem is érdekelt...

    A IV-nek két hibája volt.

    1. A hadjáratokban nem használták ki a fajokat, legtöbbször ugyanazon kastély volt a pályán. Mindenkinek ugyanazok a lényegi voltak.

    2. Kevés fajt lény volt.

    Viszont a hős / lény / harc és mágiarendszer messze a legjobb volt.
  • Fresh Duke
    #3
    "másik kettő még nem ismert" - Miről beszélsz? 4 fajról már a kezdetek óta lehetett tudni, egyedül az 5.-re kellett várni, de most már mind ismert...

    "Szeptemberben jön a Might & Magic VI Heroes"
    "az Armies of Exigo készítői által fejlesztett Might & Magic IV: Heroes premierjét is"
    "A Might & Magic IV: Heroes kap egy gyűjtői kiadást is"

    "A Might & Magic: Heroes VI 400 évvel az" - Na, legalább itt jól írtad!
  • ZsZso
    #2
    "Might & Magic IV: Heroes" - he? Szerintem nem fogom megérni, hogy Tibi egyszer egy hibáktól mentes cikket hoz össze. Talán ha radikálisan csökkenti a cikkek hosszát, még lehet rá sansz. Hajrá!
  • Papichulo
    #1
    "Might & Magic IV: Heroes" v. "Might & Magic: Heroes VI"

    Az elso semmikeppen, de a copy&paste miatt a cikkben ket helyen is! :)