Grand Theft Auto 5
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
''Egy probléma nem oldható meg azzal a gondolkodással, amely magát a problémát létrehozta''
"Anime is the proof that two nukes weren't enough."
?Dare ga baka? Watashi wa anata???JDM? ? ???Bippu Laifu ?? unkawaii.squad ??kmoji.style?
"Ha a trendet követed és a trenddel mész, akkor a trend elmúlik és te is elmész..." Az 1000. nyár
?Dare ga baka? Watashi wa anata???JDM? ? ???Bippu Laifu ?? unkawaii.squad ??kmoji.style?
Utoljára szerkesztette: Palinko, 2015.04.25. 16:59:35
''Egy probléma nem oldható meg azzal a gondolkodással, amely magát a problémát létrehozta''
Utoljára szerkesztette: SzirmosSzisza, 2015.04.25. 15:40:41
“A distributed system is one in which the failure of a computer you didn't even know existed can render your own computer unusable” _____/|_____\o/___ Cápatámadás
Amúgy első szinten is lehet már házat venni, főleg, ha van az embernek előrendelős bónusza.
“A distributed system is one in which the failure of a computer you didn't even know existed can render your own computer unusable” _____/|_____\o/___ Cápatámadás
Þór vígi þessi rúnar
Utoljára szerkesztette: SzirmosSzisza, 2015.04.25. 14:32:28
Per Aspera Ad Inferi.
Rá kell érezni az ízére. Engem is szénné lőttek már párszor de vicces. Nem szabad komolyan venni.
Jó lesz ez.
Þór vígi þessi rúnar
ASUS PRIME Z790-p,Intel CoreI7-12700K 3600Mhz,Gainward Geforce RTX 4060 8Gb VRAM,32GB DDR5 Kingston memory,Samsung S24D300H0 monitor,WIN 11
Két barom verekszik az úttest közepén... bézbózütőkkel... na mondom jó lesz ez... (infernussal száguldottam éppen).
És PLACCCS!!! Mindkettőt kivasaltam mint a picsa. Akkorát röhögtem bakker!
Jó lesz ez... 😉
Þór vígi þessi rúnar
Origin:SirHedge / Uplay:Sir_Hedge / Xbox Tag: TheStevie
Gigabyte P55-US3L, QuadCore Intel Core i5 750, SAPPHIRE R9 270X 4GB GDDR5 WITH BOOST & OC, 16 GB Corsair Vengeance Memory DDR3-1600 SDRAM,Synchmaster EX2220 WIN10
nincs értelme az életemnek Schizoid személyiségzavarom van A barátok olyanok, mint a krumplik. Ha megeszed őket, meghalnak.:(
8 GB RAM, 6 GB virtuális memória, 4 GB VRAM mellett...
Gigabyte P55-US3L, QuadCore Intel Core i5 750, SAPPHIRE R9 270X 4GB GDDR5 WITH BOOST & OC, 16 GB Corsair Vengeance Memory DDR3-1600 SDRAM,Synchmaster EX2220 WIN10
ASRock H97M Pro 4 | Intel i7-4770 | 8GB DDR3 HyperX Fury | MSi GTX 970 Gaming 4G | 2x 250GB Samsung 850 EVO | FSP Aurum S 600W | CM Hyper T4 | CM Silencio 342 |
Utoljára szerkesztette: Overburner, 2015.04.25. 12:05:16
ASRock H97M Pro 4 | Intel i7-4770 | 8GB DDR3 HyperX Fury | MSi GTX 970 Gaming 4G | 2x 250GB Samsung 850 EVO | FSP Aurum S 600W | CM Hyper T4 | CM Silencio 342 |
Þór vígi þessi rúnar