24
-
ApPa123 #24 Heló. Lenne 1 kérdésm! Nemtugyátok hogy miért lép ki a játékból a menübe az egyik pája végén??!! Crakfix-kellene?? -
richard45 #23 Na pontosan ezért nem olvasom el a játékokkal kapcsolatos híreknek a kommentjeit, mert állandóan csak ez a fröcsögés megy. Azt se nagyon értem miért kell állandóan ennek a szánalmas konzol vs pc vitának a csatabárdját előásni, ez néhány embernél tényleg valami féle perverzió lehet. -
#22 *Egyébként meg vazze, a Nielsen SoundScan óta minden egyes lemezeladást nyomon lehet követni a zeneiparban. A PC-s eladásoknál is hasonló módszerrel követik az eladásokat, illetve ott van még a Steam is, és a többi digitális tartalmat forgalmazó cég. Az hogy nem raknak ki hivatalos adatokat az meg nem azt jelenti hogy nem úgy van, elég pontos becsléseket szoktak kirakni ide-oda, és amit én írtam arra pedig csont egyszerűen rátalálsz a Google segítségével. -
#21 1. Jah, csak hát a konzolokat nem kell félévente új hardverrel telerakni a fejlesztők/játékkiadók és a hardveripar világméretű fejőskampánya miatt. 1 felső-középkategóriás VGA árából ma majdnem két Igzbogz 360-at veszel.
2. De van, de van! Van nálatok hanyas. Ha 2.5 mila fogyott konzolon, akkor a többi kizárásos alapon PC-n, mivel:
3. Bad Company 2 (arról van szó) nem jelent meg Facebook-ra, bár lehet hogy csak én nem vettem észre :D
Aztán lehet hogy mégis.
4. A PC egy platform, míg a "konzol" egyszerre több platformot jelöl, a PS3-tól az Igzbogzon át a PSP-ig. Egy komoly multiplatform címnél a dobozos és a digitális eladásokat számolják, nem a Facebook-os flash szarságokat.
-
krajcsovszkig #20 De itt bőven nem arról van szó, hogy nem élnek meg a fejlesztők a munkájukból a warez miatt, hanem arról, hogy 1-2 cég, illetve azok részvényesei nem 3-, hanem csak 2,5-szörös hasznot szereznek egy-egy projektből.
Még csak tanulok, de ha sikerül, játékfejlesztőként szeretnék elhelyezkedni és én úgy vélekedem, hogy ha megveszik annyian, hogy megéljek belőle, akkor leszarom, hogy a többiek megveszik vagy letöltik, csak élvezzék. És ha elég jó a játék, akkor garantáltan megveszik annyian, hogy bőven megtérüljön.
A játékfejlesztésnek egy művészeti ágnak kellene lennie, nem a játékosokat lehúzó pénznyomdának, szerintem. -
#19 "A konzolok megjelenése előtt is ugyanekkora volt a warez pécén és senki nem sírt miatta. A ps1-ps2-xbox1 időszakban is ugyanekkora volt a warez pécén és ugyanúgy kicsit kisebb volt konzolon és mégsem mentek át konzolra a pécés fejlesztők."
Akkor gondold át mennyi pénzt és hány fejlesztőt kellett akkor belelölni egy projectbe és mennyit most...
"A pc másodrangba kerülését javarészt a kiadók és fejlesztők növekvő pénzéhsége és csökkenő kreativitása/önmegvalósítási vágya/rajongóik iránti csökkenő szeretete okozza."
Gondolom Te is fizetés nélkül puszta rajongásból dolgozol (már ha dolgozol). -
#18 Elárulom, hogy SEMMIT nem veszek meg, aminek nincs értékelhető multija.
Te meg vegyél csak meg minden szart, legalább nem mennek csődbe a szargyárak, és lesz mit warezolnom. Közben meg verheted a segged a földhöz, hogy mennyire jó droid vagy, legyél csak rá büszke! -
krajcsovszkig #17 A pc másodrangba kerülését javarészt a kiadók és fejlesztők növekvő pénzéhsége és csökkenő kreativitása/önmegvalósítási vágya/rajongóik iránti csökkenő szeretete okozza.
A konzolok megjelenése előtt is ugyanekkora volt a warez pécén és senki nem sírt miatta. A ps1-ps2-xbox1 időszakban is ugyanekkora volt a warez pécén és ugyanúgy kicsit kisebb volt konzolon és mégsem mentek át konzolra a pécés fejlesztők.
Mostanában hirtelen megnőtt a játékok iránti érdeklődés és így a piacon elérhető bevétel, ezért megjelentek a Bobby Kotickok és Cliffy B-k, akik ebből szeretnének minél többet magukhoz irányítani.
Ezért a lehető legolcsóbban a lehető legnagyobb érdeklődést kiváltó dolgokat akarnak előállítani, amit konzolon egyszerűbb megvalósítani (mivel arra olcsóbb és gyorsabb a fejlesztés, és a játékosok kevésbé követelik a komplexitást, mint PC-n). Az így keletkező szarok hónapokkal később megjelenő, bugos PC-portjait PERSZE, hogy csak letöltik azok, akik ennél többre vágynak/esetleg már megvan nekik konzolon.
A "rendes" PC játékok wareza meg arra vezethető vissza, hogy sokaknak túl komolyak, nem bírnak vele játszani, ezért nem merik megvenni. Ezeket konzolon se vennék jobban.
Azért pc-n a legnagyobb a warez, mert ezen a legegyszerűbb warezolni. Ha nem lenne pc/egyszerűbb lenne a konzolos warez a pécésnél, ott warezolnának azok, akiket nem érdeklik igazán a játékok. Így meg azok, akik egyébként konzolosok, szintén pc-re töltik le az őket félig érdeklő játékokat, nem konzolra.
A warezolók nagy része akkor se venné meg ezeket, ha nem tudná ingyen megszerezni. -
#16 1. Crysis 3 év alatt 3 millió,ez remek,egy jobb konzolos cím ilyen eladást kb fél év/1 év alatt hoz.
2. Nincs hivatalos adat arról hogy 3.5 milla fogyott pc-n a bfbc2-ből,a 6milláról van adat,kötve hiszem hogy pc-n fogyott volna a legtöbb,mondom az elmúlt pár évben a multiplatform címek közül kb az első ilyen cím lenne..
3. A konzolos eladásokba beleszámolják a handheld címeket....A pc-s eladásokba pedig a facebook játékok bevételét...Lol...Csak itt éppen a multiplatform címekről van szó,amikből konzolon mindig több fogy mint pc-n,számtalanszor akár 5-6szor több is.
Nem mondom hogy a pc haldoklik,csak azt hogy másodrangú lett,és ezt javarészt a wareznak köszönheti,nem csoda hogy inkább a konzolt célozzák meg a készítők,ahol szintén van warez,de jóval csekélyebb mértékben.
dronkZero: neked minden szar és mindig megtalálod az okot arra hogy warezolj,a Duke Nukemnél is kifejtetted,"Micsoda újítások multiban,akkor marad a warez"...Szánalmas idióta... -
aislado23 #15 Még 98-ban amikor meglett az első saját számítógépem azt olvastam hogy nem éri már megvenni mert a pc haldoklik.Azóta folyamatosan minden évben ezt olvastam és nézmá a pc még mindig nem halt meg, és nem is fog előre szólok.Nem kell sajnálni a fejlesztőket sem nagyon megéri nekik pc-re fejleszteni még a warezzal együtt is.Csak hát ha fejlesztenek konzolra is akkor kettővel több magángépre fog telleni.Ha nem lenne nyereséges pc-re fejleszteni akkor nem is fejlesztene senki.A Deus Ex-ről meg annyit hogy egy konzolosított szar lesz ez is. -
#14 A falatot ne rágjam meg helyetted? Google a spanod. Ha hiszed ha nem, még abból a fos Crysis-ból is több mint 3 millió fogyott 3 év alatt PC-n.
Azt meg ugye nem kell mondjam, hogy a konzolos eladásokba beleszámolják a PSP-t, a DS-t meg a többi handheld kvarcjátékot is. Plusz buta, csont egyszerű irányítás, idejétmúlt vizuális megjelenítés a PC-hez képest, de ne is folytassuk, erre van egy dedikált topik, oda már szartak vagy 400000 hozzászólást a témában az évek alatt. -
#13 Ja, őt az tölti el elégedettséggel, ha az agyatlan konzumidióták közé tartozhat, akiknek bármilyen szart le lehet tolni a torkán. Ízlések és pofonok, szerintem el lehet ezt neki nézni. -
Merces #12 kezdődik apa, kezdődik.........miért kell mindig ezzel a faszsággal előhozakodni most jobb a közérzeted ? -
#11 / millió oké. Hol a hivatalos adat hogy ebből 3.5 milla pc? :)
Mint mondtam az elmúlt jópár évben kb az ELSŐ ilyen játék lenne...:D
Konzolon is warezolnak,de jóval csekélyebb mértékben a pc-hez képest,kár a szócséplésért. -
krajcsovszkig #10 Mostanában erőteljesen javul meglátásom szerint PC-n a vásárlási kedv, konzolon meg kizárólag azért warezolnak kevesebben, mert félnek a büntitől és/vagy nem tudják hogy kell.
Én Wiire eddig 1 játékot vettem (azt is megbántam) és ~ 10-et töltöttem le, PC-re az utóbbi kb 4 évben évi 6-8 játékot veszek és 2-3-at töltök le, abból a letöltöttből 1-2-t végig se játszom annyira fosnak bizonyul, viszont ami jó, azt utólag megveszem, eddig 5 játékkal tettem így.
Van egy ismerősöm, aki hatvan valahány warez xbox játékkal rendelkezik, PC-n két játéka van és mindkettőt megvette.
Szóval ne általánosítsunk ennyire... -
#9 6 millió fogyott eddig összesen, abból 3,5 millió PC-n.
Konzolra ugyanúgy warezol mindenki orrba-szájba. -
#8 Pc-n lett a legnagyobb siker? Adat valami? :)
Kb az elmúlt jópár év egyetlen játéka lenne, ha ez igaz lenne..:D -
bino512 #7 sztem nagyon gagyi lesz a játék ....a filmek alapján 10 A ...a ingame részek alapján ..3 a.. esetleg :D valami szörnyen gagyi -
Zolivok #6 mondjuk ez a video max egy - .t kap -
Zolivok #5 eztmondták bc2 re aztlátod mégis PC n lett al egnagyobb siker is ,én is megvettem mondjuk toltam is vele 200 órát only multi -
#4 "nem a PC az elsődleges platform"
Miért lenne az,ha azlenne hanem úgyis kevesebb fogyna és lewarezolná a legtöbb gyopár.:) -
FoodLFG #3 Az őrök nem is reagálnak arra, ha valamelyik társuk hirtelen eltűnik ? -
#2 Várom nagyon,a FEAR se késsen! -
Bimbike #1 Köszönjük szépen...