39
-
#39 Videó alapján ez is black ops szintű scriptelt kampány módot kap, ahol még lőnöd sem kell, botok játszanak botok ellen.
De mind1 úgyis a multiplayere lesz az érdekes. De remélem nem bad campany 3 lesz.
Vagy Codklón 9998. -
opeca #38 Ha ez téged megnyugtat ezt a játékot bottal nem fogom megpiszkálni. Se torrenten se sehol. -
#37 Ez mind szép és jó. Szép. Viszont mikor mozdulnak rá a szépség helyett végre arra, hogy minden tereptárgy korrektül pusztítható legyen? Hogy lehessen végre érezni a difit, hogy mit visz át egy Kala 7.62-ese ls mit visz át egy 9 milis pisztoly és mit egy harckocsi lövege... -
Ender Wiggin #36 Az Arma csak egy Op Flashpoint rókabőr, amit a licensz miatt nem lehetett OFP:Akárminek hívni. Nem is volt olyan jó, mint az eredeti. Persze messze reálisabb, és játszhatóbb, mint bármi amit azóta csináltak, beleértve az Arma2-t és a nevetséges OFP Dragon Risingot. -
Mat666 #35 Persze igazad van mindenkinek lehet vélemény ezzel nincs is semmi gond csak tudod én azokat az embereket bírom akik mindent leszólnak azt utána izzadó tenyérrel várják hogy majd letöltsék az általuk szarnak tartott játékot mert természetesen ilyen szarra ők pénzt ugyan nem adnak. -
#34 ArmA 2 -ben szerintem azért már elég jól lehet mozogni az épületekben, és nem is találkoztam olyannal, hogy át lehetne látni, az Arma -ban még sajnos igen. Másfél évig játszottunk vele, heti 4-6 alkalomal, több órán keresztül, rengeteg hibája ellenére szerintem ma is az egyik legjobb játék, COOP -ban legalábbis. 8-12 főig még nem volt annyira érezhető lag. Az 1-ben az AI alapból elég hülye volt, ez miatt meg is untuk egyszer egy időre, aztán megtaláltuk a grouplink nevü AI irányító addont, úgyhogy folytattuk ^^
ArmA 2 -ben nagyon sok újdonság lett, a legújabb patchben nagyot dobtak az AI -n is (fedezékbe is bújnak, kihajolnak - ezt 1-ben az addon se tudta kezelni sajna, és hát rengeteg hibát javítottak. Ha normális menne a gépemen, és tudnék annyi időt rászánni a játékra még mindig, valószínűleg nem is nagyon játszanék mással. ^^ -
#33 Ez nem abszolut tökéletesség kérdése, hanem elég nagy hibák, és kötve hiszem, hogy csak minket, ("1-2 fikázót") zavarna. Kritizálni ma már nem is lehet semmit, vagy véleményt nyilvánítani?! "Mert ez egy játék"?
Ne legyenek elvárásaink, mert így csalódni fogunk benne? Miért ne lehetne elvárásunk, hogy amennyire lehet, reális legyen? Pláne ilyen jelenetekben, amire még a CoD -okban is odafigyeltek, pedig az a Bf -el szemben tényleg nem taktikáról szól. Ne mond már meg baszki, hogy kinek mi legyen az elvárása, vagy mit ne várjon egy játéktól. Senki nem mondta, hogy egyet kell érteni, akár vitatni is lehet, értelmes érvekkel.
Egy taktikai FPS -nél normális estben meg szerintem nagyobbak az elvárásai legalább ilyen téren. -
Mat666 #32 "Szerinted kit zavart volna,ha egy ilyen előre szkriptelt jelentnél csak egy kicsit is odafigyelnek a valóságra? Mert ahogy nézem, grafika terén próbáltak figyelmet fordítani rá."
És szerinted kit zavart rajtad kívül hogy nem figyeltek az abszólut tökéleteségre?
Meg mondom neked senkit vagy is majdnem senkit le számítva egy-két fikázot.
Azt írtad hogy inkább a grafikára figyeltek oda hát persze mert ez egy játék ezt nem lehet egyszerűbben leírni.
Ami meg a realizmust illeti senki ne várjon realizmust egy játéktoll mert csalódni fog. -
opeca #31 Nem tudom mi az az Arma. Annyira nem vagyok benne az ilyen dolgokba, nincs nekem már időm arra, hogy játszadozzak, nagy ritkán még csézek egy kicsit, aztán annyiban ki is merül a lövöldözés.
Hát lehet, te leszarod, hogy nyitja ki az ajtót, de engem meg bosszant, hogy ennyire nem képesek odafigyelni egy ilyen volumennel rendelkező játéknál.
Persze, hogy számít a grafika, csak éppen semmit nem ér, ha amúgy a taktikák, meg minden egyéb mást nem húznak el a reális fele. Nem azt mondom, hogy hónapokig gyakorolj egy küldetésre de hogy még s szkriptelt jelentek is teljesen el vannak bénázva, az már ha kritikusi szemmel nézed, nagyon is szembeötlő... -
opeca #30 Engem érdekelne a single player. Multival sok nyűg van. -
opeca #29 100%? Hát ennyire nem menjünk messzire. Szerinted kit zavart volna,ha egy ilyen előre szkriptelt jelentnél csak egy kicsit is odafigyelnek a valóságra? Mert ahogy nézem, grafika terén próbáltak figyelmet fordítani rá.
Nem hinném, hogy lehetetlen dolog lenne, és minden bizonnyal élvezhetőbb is lenne a játék. -
Mat666 #28 Úr isten azért tisztában vagy vele hogy ez csak egy játék?
Az hogy realisztikus akar lenni az nem jelenti azt hogy 100% az is lesz vagy hogy annak kellene lenni e mert ez csak egy játék persze fikázni lehet mindent.
-
#27 Nincs.
Két lehetőség van:
1. Ez a jelenet a singleplayerből van, ami úgysem érdekel kutyát sem.
2. Ez a jelenet a multiplayerből van, amikor meg hiába kéred számon, hogy a másik játékos miért hülye. -
#26 Ne szopass, az Arma egy akkora bughalmaz, hogy én olyat talán még nem is láttam.
Ugyanaz a 2001-es színvonal, mint az OFP esetében, csak csillivilli grafigkával. Csak sajnos amit még 2001-ben elnéztem egy játéknak, az 2011-ben már igencsak a tűréshatáron túl van.
Az épületekben még mindig nem lehet mozogni és esetenként kilátok a falon, az AI pontosan ugyanolyan hülye, mint 10 éve volt, meg multiban olyan lagg van, ami totál teljesen játszhatatlanná teszi.
Szép volt, jó volt a Flashpoint, csak igazán csinálhattak volna vele valamit 10 év alatt BI-ék, mert ez már valami szánalmas. -
#25 CoD túlzott árkádsága ellenére legalább az ilyenekre oda tudnak figyelni, abban csak az a rossz, hogy mi gyakran nem tudunk részt venni ezekben az akciókban reálisan.
Nagyon sokan nem szarják le, sokkal élvezetesebb lenne, ha elvinnék reálisabb irányba a maga MŰFAJÁBAN, multiban is. Mozgás terén jó példa pl. a Rainbow Six Vegas 2, nagyot dob a játékélményen a nem ésszerűtlen mozgás (ott is inkább coopra gondolok, AI sok esetben nem mondható taktikusnak), a játékban ugye elég sokszor kell ajtókon keresztülmenni! Vagy ott van a SWAT4 példának, egy robbant/nyit, többi beront (esetleg bedob valamit előtte). Egyik sem mondható realisztikusnak, ArmA -tól igen messze vannak még lehetőségein belül is.
-
#24 DX9-en nem indul el? PC exkluzív? -
#23 Most őszintén miért nem mész Armázni?Vagy az már túl reális? :)
Ki nem sz**ja le hogy a single player-ben hogy nyitja az ajtót az Ai?Ez a multi ról szól vagyis arra van kihegyezve ezt te is tudod!A Cod túl Arcade,az Arma túl hard, a BF meg a kettő között van!Szerintem mindenki meg kellene találja a neki jobban tetszőt!Vagy ez már megint a "nekem semmi sem jó" variáció?
Jah van egy 4. elmehetsz hivatásosnak,bár szerintem hamar vissza ülnél a monitor elé! :)
Amúgy szerintem a grafika igen is sokat számít egy olyan játéknál ami azért jó játék menettel rendelkezik!Pl. az előbb felsoroltak!Nagyon nagyot tud dobni a játék élményen! Egy játék azért nézzen ki valahogy!
ez csak az én szerény véleményem! -
opeca #22 Szerinted itt nem a realitásra törekedtek? Hogy látod? -
#21 Amennyiben a dominót is a harctéri realitáshoz méred, akkor de, igazad van... -
opeca #20 De miért? Nincs igazam? Komolyan elbeszélgetnék ennek a játéknak pár fejesével, hogy akkor mégis most ezt hogyan gondolták? Előadatják a mayer rambót közben meg egy óvodás szintjét sem éri el az AI. -
opeca #19 Nem a szórakoztatással van a problémám, hanem azzal, hogy miért akarja elhitetni, hogy valóság a grafikával, amikor köze sincs hozzá? Szóval a gond, hogy a környezet valóságos, viszont a mozgások és stratégiák nem azok, és inkompatibilis lesz a kettő.
Amúgy azért mert valami közelebb áll a valósághoz, mondjuk taktikailag, még nem jelenti azt, hogy nem lehet vele játszani. Bizonyára azért itt is van multi, és aki azért jobban belemerül és csapatban nyomják, ott már bizonyára azért valami taktik befigyel.
De hát ezen tényleg csak mulatok, ezeken a szkriptelt jelenteken. Az tuti, hogy nem nekem való játék, az első szkriptelt jelentnél még csak bekapcsolnám a friendly fire-t és lehentelném az egész bandát, mert egyedül többre mennék meg amúgy is szétb@szna az ideg az ilyen gagyiságon, a másodiknál pedig le is törölném a progit. -
#18 [facepalm] -
#17 Nem katonákat akarnak kiképezni, hanem játékot fejlesztenek, bármilyen meglepő, a játékosoknak, akik "szórakozni" akarnak.
ergo
ez NEM a TE játékod (lesz) :)
(szeretném felhívni a "játék" szóra a figyelmed ;) )
-
Jude666 #16 Ha ennyire realitás hiányotok van vegyetek red orcsesztrát vagy armát.
De ez is csak egy battölfild. -
Skyline85 #15 #12
watch?v=nm2j0zsQ92M&feature=related
-
opeca #14 Az első még siralmasabb. Ott fél kézzel nyitja elölről az ajtót és aztán utána gyorsan két kézzel megfogja a fegyvert:)
És miután nem lőtték szitává, mert az lenne, ha bent állt volna valaki, a másik kettő nagyon taktikusan beles, mert ők egy hirtelen bepillantással többet látnak mint az, aki már 4 másodperce nézi az egész szobát:)
Igazán értelmes egy játék. -
opeca #13 Úgy még lenne értelme, hogy egy komoly AI-vel - mondjuk amibe legalább egy-két alap harci formációt betáplálnak - komolyabban gyakorol a játékos mielőtt valóban a küldetés jön. De hát ki gondolja, hogy a 14-16 éves célközönség ezt olyan vidáman fogadná, meg egyáltalán megértené-e... -
opeca #12 Nem tetszik. COD koppintás erősen, a célkereszt megint fél képernyőt elfoglalja, mozgás siralmas. Most ha ennyire a valóságot akarják utánozni, akkor kérdezzenek már meg egy szakértőt is, hogy hogyan mozognak az ilyen egységek, meg egyáltalán egy katona. Nem így az biztos. Amikor pl. bemennek az ajótn. Istenkém, hát válla töri be és be is rohan? Egy: ha bent vannak ellenséges katonák azonnal szitává lövik, a társa kintről csak bele tud lőni mert mindent kitakar amúgy. Hülye is az, hogy oda állt, de látszott is, hogy a társa válla fölött próbált pozicionálni, de hát ez egy vicc. Az ilyen behatolásoknak pont az a lényege, hogy aki "nyitja", az vagy félreugrik, hogy a kinti már tudjon is lőni ha para van, vagy pedig újabban a nyitó ember a hátát a falnak veti és úgy rúgja be talppal, akkor még félreugrani sem kell.
Ez egy nagyon béna program csak a csili-vili hülyeség megy itt, de az meg már pont a realisztikusság más téren való elvesztése miatt zavaró is. -
Gyuszopapa #11 Megint az egész a darálásról fog szólni. -
BaSSeR #10 Hát a realitás értékéből most annyit veszít, hogy 320 lőszere van. Azaz nem táranként számolja az ammot -
Jhonyy23 #9 hat jha nagyon faxa jatek csak jojon mar.... -
#8 Hát nem tudom, ez a rombolhatóság... Nagyon régóta vártam ilyen FPSt, és elsőre tetszett is. Aztán kb két hét alatt teljesen megszokottá vált. Két hónap után meg már nem is tudta elfedni a játékmenet hiányosságait. Nem ad annyi pluszt, mint ahogy azt előre elképzeltem.
Remélem ez a BF3 nem lesz gyökeresen elkúrva háromzászlós pályákkal meg idióta kasztokkal... -
Ra1n #7 Nem feltétlenül csak a grafikára gondoltak hanem a fizikára rombolhatóságra mindenre... Tény hogy a játékmeneten múlik minden de ezek is hatalmasat tudnak dobni egy jofélee játékmenet mellett az élményen. -
#6 Ha igazi BF lesz, nem csak egy ilyen BC2 butított szar, akkor nem lesz gond a játékmenettel. -
DieHard #5 ahogy anno bf2. Emléxem haveri körben nem volt gép, ami vigye a maga pompájában. Erre is várnom kell még hardver ügyileg, mig fullon tolom. -
EnxTheOne #4 Amikor megjelenik, az akkori legdrágább vga-n megy majd 640*480, very lowon. -
#3 dx9-en illetve xp-n el sem fog indulni. minimum dx10 (a motort egyébként dx11-re írták) és vista vagy win7. úgyhogy valszeg igencsak combos gépigénye lesz. -
PetiX87 #2 "Ha nincs meg a megfelelő technológia, akkor nem lehet megteremteni az élményt."
Nem a grafika a lényeg egy játékban, hanem a játékmenet. Ha az jó, akkor jobb élményt lehet teremteni, mint ha csak csili-vili grafika lenne, elcsépelt játékmenettel. A kinézet az csak ráadás.
Ettől függetlenül valóban jól néz ki, de csak ezért még nem venném meg. Bár manapság sajna már ez a divat. Jobb grafikát könnyebb csinálni, mint igazi jó játékmenetet. -
#1 Az tényleg szépen néz ki :o Gépigénytől viszont előre félek.