22
-
Jazoja #22 Az én ötletem nagyon is eredeti.
Az eredeti játék a mai trendeknek és igényeknek megfelelően. :-)
Az hogy ezinnen-ezonnan csak azért van, hogy azok is képet alkothassanak, akik nem látják azt amit én látok.
Igaz, én azt sem bánnám ha Julian Gollop csinálná. (ha már egyszer Ubisoft-nál dolgozik) -
Anademok66 #21 FPS-RPG-RTS játék
név: CT - Danger Territory
A történet egyszerű: Van egy hatalmas város, és több katonai szervezet harcol a város irányításáért. A technikai fegyverzet az úgynevezett Core Technology -val készült (röviden CT). A város felett van a sztratoszférában egy harci műhold. Ez lesz az egyetlen "szuper fegyver" a játékban. A műholdat egy távvezérlővel lehet akcióba léptetni, ez a távvezérlőt csak egyszer használható, bár több fajta támadást tud produkálni. A csapat ha talál egy ilyen eszközt, akkor a jelenlegi "össz frag" számból fog levonni pontokat. A műhold mikor hívást kap, a játékmenet egy bullet-time effektust kap. Az a csapat, mely hívta a műholdat, ugyanúgy tud mozogni mint rendesen, de a környezet, illetve ellenséges csapatok mozgása lelassul. A műhold a pálya széléről tűnik fel, s mikor a célpont felett halad el, ekkor megáll az idő, de a hívó csapat csupán mozgása időben lelassul, ekkor a műhold kilövi azt amiért idehívták, miután a célponttól eltávolodik az idő elkezd forogni még lassan, addig a pillanatig, amíg el nem tűnik a horizonton.
Támadás típusai:
Nukleáris csapás (50frag)(mindent leromboló csapás). Fagyasztó csapás (15frag)(egy adott területen belül minden jéggé fagy szó szerint). Rakéta sorozat (20frag)(egy területre 50-100 változó számú rakétát szór rá). Olvasztás (25frag)(A területet teljesen megolvasztja). Vákuum bomba (35frag)(egy bizonyos sugárban elszívja a levegőt a robbanás. Körülbelül 3 percig nincs oxigén a környéken.)
A városban 4-5 csapat küzdd egymással. Egy meccs minimum 30 körös lehet. Eleinte egyik csapatnak sincs bázisa, minden csapat maga választja meg a bázisnak megfelelő helyet, amit biztonságosnak ítél meg, majd felépítheti mérnökeivel. Turreteket építhet, falakat emelhet, sensorokat telepíthet, radar állomást, újraéledési központot, energia ellátó berendezéseket. A bázist lehet fejleszteni fragekből vagy a játékosok a "bázis-pontokat" vehetnek, melyek pénzért kaphatnak meg.
A játékban fegyvereket lehet venni, az ölésért pénzt kap, a karakterét lehet fejleszteni a pénzből, vagy bázis-pontokat venni: pld több fegyvert bírjon el, futása gyorsabb, erősebb lesz a sebzése stb.. Lehet bázisra telepíteni olyan eszközt, mely lehetővé teszi hogy a műhold ne működhessen azon a bizonyos területen, s így az ellenséges csapatok nem tudnak könnyedén győzni.
A karaktereknek a képességeit a játék eltárolná, vagy a szerver. Az eszközök közül, csak a különleges, és nehezen fellelhető tárgyakat lehetne megtartani, és a következő meccsre bevinni.
A műholdat le lehet lőni. Habár eléggé nehéz lenne, de meg lehetne oldani, a műhold ahova esik, ott különleges felszereléseket, fegyvereket, kiegészítőket lehet találni, bár ennek az esélye meglehetősen kicsi.
Az a csapat győz, mely megakadályozza hogy az ellenség bázist húzzon fel pld úgy hogy megölik a mérnököket, vagy ha már felhúzták a bázist, akkor el kell pusztítani a bázist, majd a tagokat. A bázist azért is kell lerombolni, mert a csapat csak a bázisban tud újraéledni. Szóval aki meghal a játék elején, várnia kell míg a mérnökök felhúznak újjáéledési pontokat a bázisban.
Grafika: Nos nem vagyok otthon az újféle játékok grafikai szolgáltatásaiban, de ez a játék akkor lenne igazán jó, ha pld a környezetet 100% -ig le lehetne rombolni, vagyis atomtámadás esetén is úgy sérülne minden ahogy a valóságban, vagy olvasztásnál az egész környezet elolvadna.. vagy rakéta csapásnál a rakéták lerombolnák az épületeket. Vagyis nagyon jó fizikai Motort kéne alárakni.
Nos én egy ilyen játékot nagyon szívesen látnék a gépemen :)
------
2. koncepció pedig nem más mint:
FPS-RPG
Egy Idegen űrhajó leesik a földre, a második világháború közepén, és az idegenünk azt csinálhat amit akar :) amcsikat vagy németeket is szolgálhatja, vagy mindkettőt kiírhatja :) Cselekedeteitől függ mit hoz a jövő. -
Szefmester #20 Tudom nagyon jól hogy minél kissebb a költségvetése egy csapatnak annál kreatívabbnak kell lenniük. De akkor jó egy "másolás" ha az jól működik, vagy legalábbis majdnem ennyira mint ahonnan szedték, és nincs meg közben az az érzésed hogy ezt másolták. Sok ilyen-olyan MMO-t próbáltam és sok 20 perc után unalmassá vált, mert minden egyes részéről megmondható volt hogy honnan van az ihlet, és azt is csak bekókányolták, "ha már ott működik" alapon. Játszottam olyan játékkal is ami forradalmi volt egy ötletben, de a végén nem az lett a híres hanem a nagyobb költségvetéssel készült szénnéhájpolt -nekem szutyok- játék. -
Zolorado #19 De azért egy az egyben átvenni, akkor is fantáziátlanság.
Meg ott van pl a world of goo esete: kevés pénz, eredeti, nagy siker.
Nem minden a pénz. Vannak nagyon fantáziadús flash játékok, pl amiből ki lehetne indulni:
http://www.kongregate.com/games/NSBrotherhood/tesla-death-ray
De lehet, hogy csaka RA2-ből lopta :D -
#18 Ha valós fizikát raknak bele, akkor még repülő páncél sem lesz XDDDDDDDD -
Szefmester #17 Nézd, írhattunk volna saját szavakkal is ötletet, ellenben azzal van egy kis gond. A pénzes fickók akiktől kapnánk a $-t a fejlesztésre sokmindenben jók csak épp fantáziájuk nincs, és ha valamit többféleképp is el lehet képzelni mint amire gondoltál, akkor ők nem azt fogják elképzelni mint TE. Emiatt majd amikor prezenálod nekik az első alfát, csak pislogni fognak hogy mi ez a szemét.. ők aranyos nyuszikákra gondoltak és nem üresfejű agresszív nyulakra. Ellenben ha úgy vázolod fel hogy mint ez, és mint az, úgy a fantáziátlanságbeli gondot nagyrészt kiküszöbölöd. Ha pedig anyagilag sikeres játékokat "másolsz" akkor még örülni is fognak neked, sőt akár még a szaksajtó is dicshimnuszokat fog írni rólad és "ötletedről". Persze ezzel van egy apró gond... hogy lesznek olyan emberek akik anno játszottak a régi játékokkal és meg fogják látni melyik az a féltucat játék ahonnan szedted az ötleteket, és majd fikázni fognak. De persze ha azt kérdezed tőlük hogy mégis mi újdonságot szerettek volna. Erre ők.. "hát nemtom.. de nem ezt", vagy pedig "legyen az meg amaza" és felsorolnak pár másik játékot. ;) -
#16 Ezek annyira sablonosak és alig van közös pont a megvalósított megfelelőikkel. Simán kitalálhatja más is, aki nem is hallott erről az újságról és nem is olvasta... -
Zolorado #15 Nem vagytok túl eredetiek, hogy ebből a játékból legyen a játékmenet, de annak a játéknak az univerzumában, meg legye ez-meg-ez ebből-és-ebből még, és akkor jó lesz.... -
Szefmester #14 De nem valós fizikával.. Az esetleges remakeben szívesen látnék a gránátok után krátereket, és ha úgy hozza a helyzet akkor az összeroskadó épület agyoncsaphatná a Muton Commandert aki a sarok mögött várja az embereim felbukkanását.
Azeredetiben ha felrobbantottam véletlen egy lépcsőt, akkor ha nem volt repülő páncélom nem tudtam felmenni az emeletre szétnézni, szal ha csak ott lehetett ellenfél akkor dobálhattam a gránátot, vagy előkaphattam a lézerpuskát hogy szitává lőjek mindent. -
sanyicks #13 Hát már az eredeti xcomban is minden rombolható volt. -
#12 Savage játékmenet StarCraft univerzumon.
DoTA játékmenet StarCraft univerzumon.
De a Savage amúgy is nagyon nagy találmány. -
#11 Mai napig hiányzik valami X-COM UFO szerű. Nem véletlenül végez sok szavazáson az 1. helyen. -
petipeti14 #10 -.-""
ez nagyon fájt -
Szefmester #9 Sakkoz ha jól esik.
TreDoR: hallottam erről az új X-comról, és nem nagyon várom.
A másik kommentem gyak annyi lett volna hogy: Kellene egy a legelső X-COM játékmenetére hajazó cucc, a grafikája lehet cryengine vagy unreal3 alapú, a terep rombolható lenne teljes mértékben, akár olyan anyagminőséges rendszerrel mint a Force Unleashedben volt. A végeredmény egy realisztikus fizikával, és grafikával ellátott, körökre osztott taktikai és stratégiai játék, erős mikromanagementtel (mint mi volt benne anno). -
Zolorado #8 Lehetne egy olyan játék ahol fekete-fehér kockákon bábukkal kellene lépkedni, és lenne többféle bábu, másféle lépéseik lennének. Körökre osztott stratégia lenne, 1v1. Mondjuk két-két sorban állnának fel a bábuk, egy sor közkatona, és egy sor speciális egység. Le kellene ütni az ellenfél bábuit a mienkkel. Mit szóltok, milyen?
-
#7 Most készül az XCOM-ból egy fps valami ótvarszar grafikával (és természetesen a nevét leszámítva semmi köze nem lesz az UFO: Enemy Unknown-hoz)
Mondjuk nem nagyon fogtam fel mit írtál, lehet nem bebaszva kéne fórumozgatni :S -
Szefmester #6 És ebből a csodás első mondatomból is látszik hogy nem szabad egyszerre msnezni, tévézni, és fórumokra összetett mondatot fogalmazni. XD -
Szefmester #5 AZ ötletet támogatom, részemről egy szabadon forgathatós kamerával rendelkező körökre osztott, és erős fizikával környezetrombolással ellátott "tökéletes másolat" is megfelelne.
Még az sem zavarna, ha nem akarnának kreatívak lenni, és egy az egyben megcsinálják az 1. részt modernizálva. Ne akarjanak egy új dolgot alkotni.. minek változtatni ha már egyszer bevált. És van egy olyan tippem hogy a mai játékosoknak lövése sincs az eredetiről, szóval nekik még újdonság is lenne. -
Jazoja #4 Ja, ha valaki nem tudná mi az eredeti XCOM. 2009-ben az IGN ismét megválaszotta minden idők legjobb számítógépes játékának:
http://pc.ign.com/articles/101/1011624p27.html
http://pc.ign.com/articles/772/772285p3.html
-
Jazoja #3 na akkor itt a következő blockbuster koncepciója, mely a következő játékok (stílus, műfaj,stb) keveréke:
- eredeti XCOM
- Rainbow Six: Vegas
- Crysis
MMORPG + taktikai FPS + stratégia
XCOM témája: UFOk vs kommandósok
Grafikai megvalósítás: Crysis motorral, dzsungel, város, járművek, stb
harc: mint Vegasban, fedezékrendszer, pontgyűjtés, karakter fejlesztés, esetleg kapott pontokért jobb cuccok vásárlása
Játékmenet:
1. MMO lévén mindenki regisztrál, karaktert kreál, kasztot választ stb.
mivel a játék FPS/stratégia/szimulátor keverék így az ember lehetne pl.:
- kommandós (aki FPS stílusban apríja az ellent)
- pilóta (aki a vadászgéppel az ellenséges hajókat szedegeti le, vagy a katonákat viszi ki terepre)
- bázisparancsnok (aki az egyes bázisokon a kutatás/fejlesztés/építés/beszerzés/stb. feladatokat látja el)
- egyéb.
2. az adott tapasztalati pontok szerint hierarchia kialakítása is megoldható, mint ahogy pl. egy taktikai fps-ben, ahol van egy parancsnok, aki utasításokat adhat a többieknek (persze nem muszáj követni)
pl. az egyik parancsnok műholdról szemléli az eseményeket, és RTS stílusban játszik, a katonák meg lenn a HUD-on látják, hogy fentről milyen parancsokat/infókat kaptak
Tkp minden adott hozzá:
- játékmenetet szinte csak másolni kell az eredeti játékból
- Unreal/CryEngine szintén adott
- FPS rész felülről nézve, kissé módosított felülettel-> RTS
- karakterfejlődés, hierarchia meg már részletkérdés
- hangulat: pl. "Jelek" c. film (Mutonok), vagy X-Akták, de szerintem ebben a témában is van miből válogatni
XCOM játékból amúgy is tucatnyi készült, de ha jól tudom még egyik se lett akkora siker mint a legelső
Mondjuk CryTek Hungary rámozdulhatna, ha érdekli őket a téma, keressenek meg és beszállok...:-) -
sanyicks #2 Én meg: "Ismertem apádat... Hogy hívnak?" -
Doktor Kotász #1 Én meg ismerek egy embert, aki tegnap feltalálta a trolibuszt.