27
  • enkido
    #27
    megnyugtatlak az vagyok, és lehet pont azért, mert kihasználom a lehetőségeket. Ha valaki hozzám vág 90ezret nyugodtan zsebre vágom a pénzt csak azért, mert nem akarok kibaszni magammal a jövőt tekintve.
  • G_ArchAngel #26
    Igen, valoszinuleg butasag elorelatonak lenni es nem kibaszni magammal a jovot tekintve. Sikeres ember lehetsz.

    A google meg a baratod, segit, ha valamire nem talalod a valaszt.
  • enkido
    #25
    egyebként csak barátnőd van? elég furcsa életed lehet, ha már senkiben sem tudsz megbízni... 2000 font 15%-a azért jelentős összeg, még kint is... bár, mint már mondtam van aki megteheti, hogy eldob 90ezret heccből. Igen, ő a tipikus apple user.
  • enkido
    #24
    ehh.. fogalmazásgátlót szedtem vagy mi van :/ Reggel van, iszok inkább egy kávét.
  • enkido
    #23
    pont ezt akartam mondani, ha TÉNYLEG felajánlottak egy ilyen egyébként nyilvánvalóan nem igaz lehetőséget, akkor én nem lennék büszke a butaságomra. Bár egy nyilvánvalóan almarajongó lehet, hogy képes lemondani 60-70 ezer forintról csak, hogy lássák ő mennyire tehetős. Szóval fiam: buta vagy, mint a s.gg, de legalább van egy iMac-ed...
  • torzsvendeg
    #22
    A szervizes megígéri hogy kijavítja a hibát. Az ügyfél miután ez nem történt meg elsírja magát egy fórumon. Erre a szervizes bepereli 200.000 euróra. Hmm.

    Összeraktad?

    Egy jó szervizes nemcsak ígérget, hanem be is tart.
  • pasi29uk
    #21
    Maci megvásárlása előtt célszerű ellenőrizni a sorozatszámot... nagyon sok fejfájástól megóvhatja magát az új tulaj
  • B0nFire
    #20
  • Garrett27
    #19
    Te biztosan szakértő vagy, ami a kommentelők nagy részét illeti.
  • G_ArchAngel #18
    Eleg naiv, mint a kommentelok nagy resze - ugyanis evek ota igy mukodik gyartotol, szolgaltatotol fuggetlenul, csak XY-ra nem szokas horogni csordaban.
    De az Apple-ra erdemes:)
  • Garrett27
    #17
    Köszönöm a blogot! Nem tudtam eddig róla! Tényleg csak ajánlani fogom körülöttem mindenkinek.
  • G_ArchAngel #16
    google a baratod, hasznald a 'refund' '15%' 'iMac' szavakat...

    (en eddig ugy tudtam, hogy csak UK-ben ajanlottak fel, de ahogy olvasom mashol is)
  • G_ArchAngel #15
    Bekerulsz egy rendszerbe, az osszes eszkozod regisztralva van. Ezaltal nem elhetsz vissza az ilyen esetekkel. Meg UK-ben nem is szokas. Bar meg magyar vagyok, szerencsere az ilyen szokasokat hamar levetkoztem.
    Persze vehettem volna a baratnom nevere, aki nevere regisztraltak volna az ujat, neki kellett volna az esetleges hibakat a kesobbiekben jeleznie vagy kapcsolatot tartania. Ha meg szakitunk, akkor siman megszopom. De jo is lett volna! 15%-ert elbukni £2000-t:)))
  • redrock
    #14
    mért nem kérted a pénzt
    utána még vehettél volna egy 27" iMac-et
  • speed2006
    #13
    Nem biztos. Anno nekem a Logitech-nél volt gondom, és kaptam egy ajándék kupont a következő vásárlásra, 30% kedvezménnyel, és az összes többi következő vásárlásomra 10%-ot. Azért mert a viszonteladó nem tartotta be a 3 év garanciát, azzal a jelszóval hogy ők csak egy évet adnak. Pedig a Logitech 3 év világ garanciát írt elő.
  • TomecK
    #12
    Az a 15%-os fájdalomdíj meg szerintem kamu, ilyet tuti nem ajánlanak fel. Elvileg már az sem kötelező hogy a vételárat megtérítsék, ha rohadt sokat volt gariztatva.
  • TomecK
    #11
    HRP szervíz is balfasz, én lcd monitort vittem hozzájuk miután elfüstölt, kijavították de a kép egyik fele (alsó) sötétebb volt mint a felső. Ezután reklamáltam h ez így nagyon nem jó, ők meg persze mondták h sajnálják ilyenek a lcd panelek és h ők megcsinálták. Ekkor hívtam a Samsung ügyfélszolgálatot, panaszkodtam, HRP-től 1 napra rá hívtak, hogy küldik a futárt a monitorét, most jó képet ad. 3 napra rá hívott a Samsung képviselete, hogy a szervizzel meg vagyok -e elégedve. A lényeg, hogy sose hagyd magad garival, szar szerelés után lerázni, csak minél több felettest kell kérni.
  • sanyicks
    #10
    "- harmadik nap megkerdeztek, hogy csereljek vagy adjak vissza a penzem +15% fajdalomdijat
    - a cseret valasztottam es azota sincs gondom a kijelzovel (ekkora jottek meg az uj szeriabol a panelek)"

    grat ügyes... végül is mennyi értelme lett volna visszakérni a pénzt és fájdalomdíjat kérni, majd venni egy másikat, és a 15% is marad :DDD
  • passatgt
    #9
    hát kb eddig volt apple viszonteladó a cég szerintem:D
  • szombi
    #8
    kb. így működik nálunk a HRP Szervíz. A kommunikáció megvan, a minőség pocsék. Szobatársam laptopja behalt, 2-3 hét alatt kicserélték, majd meglepetten vette észre hogy jóval gyengébb videókártyát tettek bele. Hosszú és majdnem anyázásba torkolló levelezgetés után be kellett vinnie, majd újabb 2-3 hetet várhatott rá...

    Ha mindent ilyen részletesen leírt volna akkor tuti hogy ezek a nyamvadékok is pereltek volna...
  • G_ArchAngel #7
    Az en 27-es iMac-em szinten a legendas sarga folttal erkezett, de en hivatalos Apple Store-ban vetten es oda is vittem vissza (15 perc busszal).
    - elso nap kicsereltek, hazavittem tesztelni, ujabb sarga folt, de mashol
    - masodik nap kicsereltek, hazavittem, ujabb sarga folt
    - harmadik nap megkerdeztek, hogy csereljek vagy adjak vissza a penzem +15% fajdalomdijat
    - a cseret valasztottam es azota sincs gondom a kijelzovel (ekkora jottek meg az uj szeriabol a panelek)

    Tanulsag: a vevonek mindig igaza van, ertuk kell dolgozni, elegedettek lesznek es jo hiret keltik az uzletnek. Az Apple helyeben megvonnam a gorog uzlettol a viszonteladoi jogot.
  • chase
    #6
    "...a garanciaidőn belüli meghibásodás miatt fizessék vissza ki az iMac árát vagy adjanak neki egy új cserekészüléket. Erre viszont a viszonteladó nem volt hajlandó. Az ok: Papadimitriadisz a készüléket nem náluk vásárolta..."

    Ha egyszer világ-garancia van rá, akkor ki nem sz@rja le, hogy hol vásárolta. Ilyen indokkal elhajtani az ügyfelet eleve bukás a Systemgraph részéről.
  • KP27
    #5
    http://neoltsal.blog.hu/2010/08/25/a_birkak_boldogsaga_avagy_a_nagy_testver_iphone_on
  • jtrencsenyi
    #4
    Tévedsz! Magyarországon is él az Apple világ garanciája már egy ideje.
  • Atlax
    #3
    Azért ez nem az Apple politikája. Ahol valódi Apple képviselet van, ott tényleg az Apple előírásai szerint működik. A cikkben hozott esetben viszont hasonlóan van, mint nálunk. Nincs valódi Apple üzlet/szerviz, csak olyan cég, ami szerződött partnere az amerikai Applenek. Azok meg igazából azt csinálnak amit akarnak. Pl. nálunk nem érvényes a világgarancia. Tehát ha jól tudom, mondjuk Angliában megvett iMac/iPhone itthon nem javítható garanciálisan, fordítva viszont igen. Ez vagy a szar magyar törvények hibája, vagy az Apple nem épít itt ki saját képviseletet, mert túl kicsik vagyunk. Szerintem mindkettő.
  • muzzyka
    #2
    Miért baj az, ha valaki hangot ad a nemtetszésének? Főleg, ha az illető : "Leírta, hogy pontosan követte az Apple internetes előírásait és nem hajlandó elfogadni a viszonteladó magatartását". Ha ez igaz, akkor mi a gond? Igazságért beperelték? Kezd nem tetszeni az Apple politikája. No nem mintha valamikor is tetszett volna :D
  • endrev
    #1
    Kongratuléjsön. :)