27
-
#27 megnyugtatlak az vagyok, és lehet pont azért, mert kihasználom a lehetőségeket. Ha valaki hozzám vág 90ezret nyugodtan zsebre vágom a pénzt csak azért, mert nem akarok kibaszni magammal a jövőt tekintve. -
G_ArchAngel #26 Igen, valoszinuleg butasag elorelatonak lenni es nem kibaszni magammal a jovot tekintve. Sikeres ember lehetsz.
A google meg a baratod, segit, ha valamire nem talalod a valaszt. -
#25 egyebként csak barátnőd van? elég furcsa életed lehet, ha már senkiben sem tudsz megbízni... 2000 font 15%-a azért jelentős összeg, még kint is... bár, mint már mondtam van aki megteheti, hogy eldob 90ezret heccből. Igen, ő a tipikus apple user. -
#24 ehh.. fogalmazásgátlót szedtem vagy mi van :/ Reggel van, iszok inkább egy kávét. -
#23 pont ezt akartam mondani, ha TÉNYLEG felajánlottak egy ilyen egyébként nyilvánvalóan nem igaz lehetőséget, akkor én nem lennék büszke a butaságomra. Bár egy nyilvánvalóan almarajongó lehet, hogy képes lemondani 60-70 ezer forintról csak, hogy lássák ő mennyire tehetős. Szóval fiam: buta vagy, mint a s.gg, de legalább van egy iMac-ed... -
torzsvendeg #22 A szervizes megígéri hogy kijavítja a hibát. Az ügyfél miután ez nem történt meg elsírja magát egy fórumon. Erre a szervizes bepereli 200.000 euróra. Hmm.
Összeraktad?
Egy jó szervizes nemcsak ígérget, hanem be is tart. -
pasi29uk #21 Maci megvásárlása előtt célszerű ellenőrizni a sorozatszámot... nagyon sok fejfájástól megóvhatja magát az új tulaj -
#20 -
#19 Te biztosan szakértő vagy, ami a kommentelők nagy részét illeti. -
G_ArchAngel #18 Eleg naiv, mint a kommentelok nagy resze - ugyanis evek ota igy mukodik gyartotol, szolgaltatotol fuggetlenul, csak XY-ra nem szokas horogni csordaban.
De az Apple-ra erdemes:) -
#17 Köszönöm a blogot! Nem tudtam eddig róla! Tényleg csak ajánlani fogom körülöttem mindenkinek. -
G_ArchAngel #16 google a baratod, hasznald a 'refund' '15%' 'iMac' szavakat...
(en eddig ugy tudtam, hogy csak UK-ben ajanlottak fel, de ahogy olvasom mashol is) -
G_ArchAngel #15 Bekerulsz egy rendszerbe, az osszes eszkozod regisztralva van. Ezaltal nem elhetsz vissza az ilyen esetekkel. Meg UK-ben nem is szokas. Bar meg magyar vagyok, szerencsere az ilyen szokasokat hamar levetkoztem.
Persze vehettem volna a baratnom nevere, aki nevere regisztraltak volna az ujat, neki kellett volna az esetleges hibakat a kesobbiekben jeleznie vagy kapcsolatot tartania. Ha meg szakitunk, akkor siman megszopom. De jo is lett volna! 15%-ert elbukni £2000-t:))) -
redrock #14 mért nem kérted a pénzt
utána még vehettél volna egy 27" iMac-et -
speed2006 #13 Nem biztos. Anno nekem a Logitech-nél volt gondom, és kaptam egy ajándék kupont a következő vásárlásra, 30% kedvezménnyel, és az összes többi következő vásárlásomra 10%-ot. Azért mert a viszonteladó nem tartotta be a 3 év garanciát, azzal a jelszóval hogy ők csak egy évet adnak. Pedig a Logitech 3 év világ garanciát írt elő. -
TomecK #12 Az a 15%-os fájdalomdíj meg szerintem kamu, ilyet tuti nem ajánlanak fel. Elvileg már az sem kötelező hogy a vételárat megtérítsék, ha rohadt sokat volt gariztatva. -
TomecK #11 HRP szervíz is balfasz, én lcd monitort vittem hozzájuk miután elfüstölt, kijavították de a kép egyik fele (alsó) sötétebb volt mint a felső. Ezután reklamáltam h ez így nagyon nem jó, ők meg persze mondták h sajnálják ilyenek a lcd panelek és h ők megcsinálták. Ekkor hívtam a Samsung ügyfélszolgálatot, panaszkodtam, HRP-től 1 napra rá hívtak, hogy küldik a futárt a monitorét, most jó képet ad. 3 napra rá hívott a Samsung képviselete, hogy a szervizzel meg vagyok -e elégedve. A lényeg, hogy sose hagyd magad garival, szar szerelés után lerázni, csak minél több felettest kell kérni. -
sanyicks #10 "- harmadik nap megkerdeztek, hogy csereljek vagy adjak vissza a penzem +15% fajdalomdijat
- a cseret valasztottam es azota sincs gondom a kijelzovel (ekkora jottek meg az uj szeriabol a panelek)"
grat ügyes... végül is mennyi értelme lett volna visszakérni a pénzt és fájdalomdíjat kérni, majd venni egy másikat, és a 15% is marad :DDD -
#9 hát kb eddig volt apple viszonteladó a cég szerintem:D -
szombi #8 kb. így működik nálunk a HRP Szervíz. A kommunikáció megvan, a minőség pocsék. Szobatársam laptopja behalt, 2-3 hét alatt kicserélték, majd meglepetten vette észre hogy jóval gyengébb videókártyát tettek bele. Hosszú és majdnem anyázásba torkolló levelezgetés után be kellett vinnie, majd újabb 2-3 hetet várhatott rá...
Ha mindent ilyen részletesen leírt volna akkor tuti hogy ezek a nyamvadékok is pereltek volna... -
G_ArchAngel #7 Az en 27-es iMac-em szinten a legendas sarga folttal erkezett, de en hivatalos Apple Store-ban vetten es oda is vittem vissza (15 perc busszal).
- elso nap kicsereltek, hazavittem tesztelni, ujabb sarga folt, de mashol
- masodik nap kicsereltek, hazavittem, ujabb sarga folt
- harmadik nap megkerdeztek, hogy csereljek vagy adjak vissza a penzem +15% fajdalomdijat
- a cseret valasztottam es azota sincs gondom a kijelzovel (ekkora jottek meg az uj szeriabol a panelek)
Tanulsag: a vevonek mindig igaza van, ertuk kell dolgozni, elegedettek lesznek es jo hiret keltik az uzletnek. Az Apple helyeben megvonnam a gorog uzlettol a viszonteladoi jogot. -
#6 "...a garanciaidőn belüli meghibásodás miatt fizessék vissza ki az iMac árát vagy adjanak neki egy új cserekészüléket. Erre viszont a viszonteladó nem volt hajlandó. Az ok: Papadimitriadisz a készüléket nem náluk vásárolta..."
Ha egyszer világ-garancia van rá, akkor ki nem sz@rja le, hogy hol vásárolta. Ilyen indokkal elhajtani az ügyfelet eleve bukás a Systemgraph részéről. -
KP27 #5 http://neoltsal.blog.hu/2010/08/25/a_birkak_boldogsaga_avagy_a_nagy_testver_iphone_on -
jtrencsenyi #4 Tévedsz! Magyarországon is él az Apple világ garanciája már egy ideje. -
Atlax #3 Azért ez nem az Apple politikája. Ahol valódi Apple képviselet van, ott tényleg az Apple előírásai szerint működik. A cikkben hozott esetben viszont hasonlóan van, mint nálunk. Nincs valódi Apple üzlet/szerviz, csak olyan cég, ami szerződött partnere az amerikai Applenek. Azok meg igazából azt csinálnak amit akarnak. Pl. nálunk nem érvényes a világgarancia. Tehát ha jól tudom, mondjuk Angliában megvett iMac/iPhone itthon nem javítható garanciálisan, fordítva viszont igen. Ez vagy a szar magyar törvények hibája, vagy az Apple nem épít itt ki saját képviseletet, mert túl kicsik vagyunk. Szerintem mindkettő. -
muzzyka #2 Miért baj az, ha valaki hangot ad a nemtetszésének? Főleg, ha az illető : "Leírta, hogy pontosan követte az Apple internetes előírásait és nem hajlandó elfogadni a viszonteladó magatartását". Ha ez igaz, akkor mi a gond? Igazságért beperelték? Kezd nem tetszeni az Apple politikája. No nem mintha valamikor is tetszett volna :D -
endrev #1 Kongratuléjsön. :)