17
-
#17 egyik legjobb stratégia, várom már -
#16 A második rész engem kiakasztott, részemről a realisztikusabb játékokat szeretem stratégiából, szóval ahol varázsolni lehet, meg szörnyekkel találkozni, azok nálam hátránnyal indulnak és elég komoly teljesítményt kell nyújtaniuk ahhoz, hogy mégis játsszak velük. A Heroes mondjuk képes volt leültetni, meg talán még a Warcraft - a többi fantasy tartalmű rts nem igazán az én műfajom.
NEm szeretem, hogy állandóan muszáj valami spéci megoldást belevinni, nem lehet az egyszerű és nagyszerű elvénél maradni. Remélem itt most máshogy lesz. -
JTBM #15 Elég gáz lesz, ha konzolosítják ezt a progit is.
Aztán meg sírnak, hogy a kutya nem vette meg...
Erről már most a SCI és SCII jut az eszembe. A SCI a mai napig rajta van a gépemen, az SCII már kuka. -
#14 Nem feltétlen van ez így...
Sőt, például játék esetében ellenpélda a Serious Sam, de mást is mondhatnék, pl Halo, filmek esetében is van ellenpélda pl. Torrente, meg sztem a Vasember 2 is jobb mint az egy de ez is ízlés kérdése. A játékoknál is így van van akinek bejön vagy jobb szerinte mint az előző van aki szerint meg nem, ez esetben meg még ne vonjunk le hirtelen következtetéseket, majd kiderül.
Egyébként meg azért emlékezetesebbek a rosszul sikerült 2. részek mert erőlteti kaz első rész sikerét és unalmas lesz vagy újítani akarnak, de az ellenkezőjét érik el és mivel jóra számít az ember és nem azt kapja ezért csalódik, de ha fordított sorrendben jönnének ki, akkor is ugyanez lenne sztem a helyzet.. -
#13 Ez van a filmekkel, a TV-musorokkal es a zenevel is. Folyamatosan csokken a "moralis" ertekuk. -
blessyou #12 Egyetértek az előttem szólókkal, hogy a leegyszerűsítés inkább árt(hat)1, még annyit tennék hozzá, hogy nagyon hangulatos volt maga a játék. Néha nem csináltam semmit, csak néztem, ahogy a jobbágyok teszik a dolgukat az udvaron, meg az uradalmon, emitt a kovács éppen kardot készít, amott sütnek-főznek... nagyon jól eltalálták a légkört. -
#11 A warchest 30. pályája teljesen szétszopatott , 2 hét alatt se tudtam végigvinni. -
Wittgen #10 Az 1. rész imádtam, főleg azokat a konkrét scenariókat, ahol valamilyen erődítményt kellett megvédeni/elfoglalni előre meghatározott egységekkel. A 2. kimaradt az életemből.
Nekem oltárira nem esett nehezemre, hogy a gazdasági modell és az összefüggések miatt sok dologra kellet odafigyelni, szerintem a stratégiai játékoknak ez a lényege. Meg kb a valóságot is tükrözte így, hiszen tényleg nem a semmiből teremnek a harci egységek...
Ha kiveszik a stratégiai elemeket, melyek oly élvezetessé tették a Strongholdot, akkor nem lesz más, mint egy újabb árkád-hent játék, ahol az nyer, aki rush-olni tud minnél előbb. -
tttttom #9 Jajj ki nem szarja le az iqlight majmokat... Azok a lúzerek akik nem tudnak/akarnak gondolkodni egy stratégiai játékban azok inkább menjenek csni és verjék ott a faszt...Ott lehet menni és lőni mint a hülye...Geci. Eszem faszom megáll a kiadókon is. Remélem a Paradox interactive nem jut erre a formációra...:S, hogy le agyon egyszerűsíti a játékokat értelmi fogyatékosok számára...Azért stratégia a stratégia, mert megtervezed mikor, merre, mivel és mennyivel támadsz...Aki meg akkora seggkirály, hogy csak fossa az egységeket a pályán az menjen el a picsába... -
Zolivok #8 phalloskám a Vale, az egy team fortress 2 allstar csapat volt. szerintem inkább Valve.ét kéne oda írni. -
Stonee #7 a 2. nagyon bugos volt, asszem nem is nagyon játszottam vele. viszont az első részt sokat toltam, de az is tele volt idegesítő szarságokkal : pl pár pályán még a kútak mellett is röhögve égtek el állandóan az épületek. olyan sok kút kellett, h majdnem minden épület mellé... és a kutas embereket meg etetni az amúgy is mindig szűk keretből. szal nem egy könnyű játék. inkább úgy érzed, h szopat, mint nehéz. nem ugyanaz! -
Jagdgeschwader #6 Manapság a játékokat inkább a gyerekeknek készítik, elvégre ők a jövőnk zálogai. Miért is kéne megerőltetni az agysejtjeiket, a nyugdíjamat hülyén is meg tudják majd termelni... -
Carbine #5 "legközelebb már semmi logikát nem igényel egy játék sem. Csak legyen szép grafikája, meg tudjál benne lőni..."
Ez jóformán össze is foglalja a mai játék kiadók nagy részének üzletpolitikáját. -
#4 Hát ez nagy érvágás lesz, pont az összetettség volt a jo az egész Stronghold világban, hogy agyatlan majmok nem tudtak játszani vele, ami amugy se volt valami bonyolult dolog, csak összetett, nem ugyanaz a két szó. Egyetértek WinG-vel, egyre jobba nbútitják a játékokat, legközelebb már semmi logikát nem igényel egy játék sem. Csak legyen szép grafikája, meg tudjál benne lőni... -
sanyicks #3 Fúha baszott nehéz volt ám az íjászos dolog, ki kell már venni a segghülye idióta fos iqlight majmoknak... Teljesen igaz. Az emberiség össz iq-ja állandó csak egyre többen vannak... -
WinG #2 Szinte elolvasás nélkül tudtam, hogy mi lesz: a játékból kivesznek mindent, ami az első részt naggyá tette, és leegyszerűsítik valami primitív stratégiává. Az első rész szépségét pont a fejlett gazdasági modell adta, miért kell tönkretenni? Kurva idegesítő, hogy minden játékot a végletekig leegyszerűsítenek, és szinte már idiótáknak tervezik őket. Komolyan, 2010-re eljutott a játékipar oda, hogy minden második játék FPS vagy valami másik műfaj erősen lebutított példánya. Elkeserítő. -
Carbine #1 "A játék eddig nagyon összetett volt."
Pont az összetettsége tette számomra felejthetetlenné az első részt. Már a második részt is azért nem tudtam élvezni, mivel a gazdasági részt jóval leegyszerűsítették. Majd azért meglátjuk, milyen is lesz.