32
-
Merces #32 ...dehogynem.... MODOK.....én akkor hagytam abba mikor oda fajult a játék, hogy volt egy japán stilusú házam Vivec mellet és bementem néha kaját venni........... -
#31 Egyébként már mind1 bocs hogy beszóltam lehet én értelmeztem rosszul am arra gondoltam hogy olyan játék mint a valóság de olyan tényleg nincs a komment alapján legalábbis elsőre ez jött le ... -
#30 Rosszul értelmezted amit mondtak egyébként ...
Én játszottam a morrowindel és rohadtul nem
azt csináltad amit akartál...
csak mentél össze vissza
szerintem a GTA SA.
Nem azt mondom hogy nekem bejön
de ehetsz van bejárható terület.
De a dead rising 2 nekem nagyon
bejön megéri kipróbálni! -
#29 Ehh mondd csak ezt, majd elcsábulsz :P Bár ennek a vitának nem itt van a helye, de az tény hogy ez a játék nem attól fun mert van story hanem az elmebeteg ötletektől amik amelett hogy szórakoztatóak eszméletlen mókásak is, amolyan fekete humorosan persze :) -
Merces #28 ...hát játszottál már az emlitett rpgk akármelyikével ,mert akkor tudnád hogy sokkal inkább sandbox mint pl a GTA. meg ne gyere azzal hogy attol sandbox hogy nincs vége vagy több van, attol az hogy a story után ha van tovább lehet játszani....kapis? -
Zoliz #27 Én soha nem leszek konzolos! Mert már most is jobb gépem van mint bármelyik konzol. És olcsóbb is a játékrája. -
Justil #26 lazább értelemben véve igen, szigorú értelemben véve pedig az a sandbox game, ahol tényleg nincs lefixálva semmi, és a játékos csinál kb mindent. ilyen azonban vagy nincs, vagy nagyon kevés, és nem biztos, hogy a játékosnak ez jó... -
#25 vagy nem, csak így a PC fanok húzzák le, mert ők nem adják be a derekukat még a konzolnak.. -
Jagdgeschwader #24 Nem sandbox RPG pölö a Dungeons & Dragons. És szerintem egy játék nem a végétől, hanem a szabadon bejárható világtól lesz Sandbox.
Prototype
Maffia I-II
Assassins Creed I-II
Fallout I-II-III
Elder Scrolls: Morrowind, Oblivion
Far Cry II
Burnout Paradise
Stalker: Call of Pripyat
satöbbi -
Justil #23 Na, ennek fuss neki még 1x.
Az rpg és a sandbox kifejezések egy játékot más-más aspektusból jellemezhetnek, így -e két jellemző összehasonlítása értelmetlen. A gyengébbek kedvéért: lehet egy játék sandbox, miközben rpg (Fallout, Baldur's Gate), és lehet rpg de nem sandbox (erre várok tippeket, hirtelen nem jut eszembe), és lehet sandbox, de nem rpg (GTA, mondjuk a 3. rész, vagy Just Cause 2), és végül lehet olyan is, ami se nem sandbox, se nem rpg (mittudomén, Mortal Kombat). -
#22 Nem lett volna ez rossz ha nincs a szutyok mentési rendszer és az erőltetett idős küldik....
Egyébként nem kell meglepődni szokásos xbox hypeolt game,ha multiplatform lett volna akkor fele ekkora hangja lett volna. -
#21 Hihetetlen... én sem ismerek ugyanis senkit aki végigtolta volna.
Eddig 2x kezdtem neki, de egyszerűen untam.
De kérdem én... hát milyen az a játék amelyik esetében nagyítóval kell keresni azokat akik letolták?
Megmondom: Unalmas, érdektelen. -
#20 Egy világ omlott össze bennem, hogy te sem vitted végig :-D -
#19 Apropó: Gyerekek RPG címeket ne nyomjatok már egybe a SANDBOX címekkel köszi....:D
Sandbox--> GTA!!!
Rgp--> Fallout, Morrowind
Qrvára nem ugyan az a két műfaj... -
#18 "Kissé sántít a Sandbox kifejezés egy olyan játékban, ahol fix a befejezés."
Miért a GTA-knak hány féle befejezése van?:D
Nem a végjátéktól függ SANDBOX-e egy játék.....
Mindenesetre Tinmannek válaszolva: Úgy 15 órát noymtam az első részbe de nem nem jutottam a végére mert elegem lett abból hogy valakit meg akarok menteni de a rohadt időlimitek miatt nemsikerül...És meguntam. A mentési rendszer is ritka silány volt,inkább idegesítő...Nincs olyan ismerősöm aki végigvitte volna..:D
De várom a másodikat ha nem lesz telerakva megint időlimites feladatokkal és nem olyan fos lesz a mentésrendszer mint az 1ben akkor jó game lesz. -
Carbine #17 Offline játék ilyen nem igazán van.
Fallot 3-ban is volt egy cél amiért küzdöttél, elöszőr, hogy megtaláld az apád, utánna, hogy beindítsd a víztisztítót. -
Kindred Blades #16 Egy igazi sandbox játéknak ilyennek kell lennie. Értelmetlennek, ha úgy tetszik. Ha egy sandbox játékot történettel igyekeznek bonyolítani, mint mondjuk az FO3 esetében, ott elveszik a történetvezetés (a sandbox aspektusból fakadóan), és elveszti érdekes mivoltát, kivéve, ha az ember végigszalad rajta, akkor viszont a sandbox jelleg nem érvényesül.
A Fallout 1-2 esetében mondjuk ügyesen kivitelezték, de ott maga a világ is felfedezésre várt, s a poszt-apokaliptikus környezet újszerű volt az RPG-k műfajában, de ott sem éreztem a késztetést egy idő után, hogy a fő sztorivonalra koncentráljak. Bizonyos vezetés azért ott is érzékelhető volt.
Teljes sandbox játék szerintem - és határozottan kiemelném, hogy mindez csak a személyes prefernciám, nem pedig a műfajt bíráló, általános érvényű érvek - csak így működhet, így viszont nagyon is várom. -
#15 Ácsi! Ott is volt főellen, akit ha leöltél vége a játéknak!
Szefmester:
Fallout 3:
Részben igaz, de azért marhára nem mindegy milyen karival kezdtél. Én például kivétel nélkül mindig rögtön az elején a lehető legmagasabb pontszámra toltam az Explosives meg a Speech skilleket, így amint betettem a lábamat Megaton-ba hatástalanítottam a bombát, és már volt is házam - meg kupakom is egy csomó -! Szóval lehet, hogy mindenféle karival lehetett boldogulni, de mivel az összes karival ugyanazt kellett csinálni, volt egy bizonyos összeállítás, amivel sokkal kevesebbet kellet szívni.
Ezért várom már az új Deus Ex játékot, ott egy küldetést bizony sokféleképpen lehet teljesíteni! -
Merces #14 Morrowind -
Szefmester #13 Fallout 1-2-3
Amúgy bármekkora tereped adhatnak ha az részletesen ki van dolgozva, és minden pontján van valami ami miatt érdemes odamenni. Most valaki csinál egy pest megye méretű terepet egy játéba és ott neked aktívan csak Budapest-Monor vonalon kell bármit is tenned, a többi rész meg éppenhogy ki van dolgozva, hiába sandbox vonásokkal rendelkező cucc, meg fog bukni mert nem hív az ismeretlen. A Falloutokban pl édesmindegy volt hogy pofázós szépfiú, agyatlan harcos, sunyi tolvaj vagy épp mesterlövész voltál, a történeten végig tudtál menni, és arra mentél egy idő után amerre akartál. -
plcdfa #12 #9: pl. Football Manager sorozat, Sim Cityk. De persze ezek rétegjátékok, a többségnek nem erre van igénye. -
lammaer #11 Vmi vezéfonál kell, amit te itt leirtál az nem más mint a nagybetűs élet. Azt majd max a mátrixban játszhatod. -
Timbu #10 Kissé sántít a Sandbox kifejezés egy olyan játékban, ahol fix a befejezés.
Ezek szerint a IV előtti GTA-k sem sandboxok voltak? -
#9 Létezik ilyen játék? Várom a címét -
Carbine #8 Szerintem attól, hogy A pontból kindulva E pontba, B, C vagy D útvonalon jutsz el, még nem vátoztat azon, hogy a cél, eljutni E pontba. Egy igazi sandbox játéknak olyannak kellene lennie, hogy bedob a világba és onnantól el is engedik a kezed. Alakítsd, formáld magad a világodat, tűz ki magad elé te célokat, ne pedig a készítők tegyék ezt. -
#7 Én várom =D -
#6 Meg egy sandbox titulust felvevő játéknak minimum egy kisvárost kellene tartalmaznia, nem pedig egy bevásárlóközpontot. -
Szefmester #5 Másrészt a Snadbox típus leginkább azt jelenti, hogy nem egy láthatatlan csővezetékben kell menned és aprítanod ahogy azt a fejesek kitalálták, hanem ha jól esik akkor nem arra mész amerre "kell". -
#4 "Kissé sántít a Sandbox kifejezés egy olyan játékban, ahol fix a befejezés."
Első résznek is volt vagy 5 féle vége, itt is így van. -
#3 Én.... :)
ja nem, mert kiakasztott a mentési rendszere és a rövid határidők. 3x álltam neki eddíg,hogy namost....de nem bírtam idegekkel.
Ez a 2. rész viszont kellemesebb, több időd van mindenre, nem hajt a tatár (azért persze nem érdemes leállni hosszú időre zombikat aprítani)Mentési hely is több van, nem kell a térkép egyik végéről a másikba loholni,hogy elmenthesd. SZóval ez a rész valószínűleg végigjátszásra kerül. -
#2 Még az 1-et se vittem végig...
Végigvitte innen valaki egyáltalán? -
Carbine #1 Kissé sántít a Sandbox kifejezés egy olyan játékban, ahol fix a befejezés.
" A játékban - szó szerint - ezrével tódulnak felénk a zombik, akiket minden, a kezünkbe kerülő eszközzel, tárgyal megölhetünk."
Ez most pozitívum vagy negatívum?