33
  • Vogel
    #33
    deka bug nincs benne de mind1
  • szakemo
    #32
    jaj igen, és nemtudom mit vársz egy fps-től =D virágokat kelljen gyűjtögetni?=D
  • szakemo
    #31
    igen azzal nem lehet összehasonlítani, mert a stalker annyira szar és bugos hogy felesleges volt kiadni ='D
  • CsabiDuke
    #30
    Hát most kipróbáltam ezt is, reménykedve abban hogy szuper lesz, de egyenlőre nagy csalódás. Grafikailag szerintem nem nagy eresztés, egyenlőre a játszhatóság is nulla. Semmit nem lehet benne csinálni, csak menni és gyilkolni.
    De lehet hogy azért vannak bennem ilyen érzések, mert most fejeztem be a stalker cop-t. Sajnos a kettőt nem is lehet összehasonlítani... :S
  • newhenry34
    #29
    Köszi, isten vagy!:D
  • Seth74
    #28
    A kapu alatt nincs valamekkora rés?Mert akkor oda kellene rakni a törött dobozt, aztán helyre rakni az időmahinátorral, ami felnyomja a kaput.
  • newhenry34
    #27
    Sziasztok!

    Segítség kéne, elakadtam ott, hogy (kb 2 óra játék után) egy kék dobozt kellett kitolni az útból, majd azon fel urgálni 2x és utána egy kapuhoz jutok, de nem nyílik ki és nem találok kapcsolót. Mit kell csinálni?
  • TreDoR
    #26
    Gondolom nem játszottál a játékkal, abban kiderül ki lett Demichev, és mi változott meg a megmentése miatt. Sztálinnak meg szinte köze nincs az egész játékhoz, a tudtával folytak a kutatások ugyan, de a történet szempontjából ő nem sok port kavar.
  • philcsy
    #25
    Már megszokhattad hogy az egész univerzumban angolul beszélnek.

    Az én észrevételem:
    "Ugyanis azzal, hogy megmentettük Dr. Nikolai Demichevet, átírtuk az egész történelmet. Sztálin nem szerzett tudomást a katasztrófáról..."
    Mi változott meg? A katasztrófa ugyanúgy megtörtént, annyi változott Dr. Nikolai Demichevet hullája nem maradt ott. De ez a kutatásleállításos dolog is erőltetett. Egy félresikerült kísérlet miadt nem állítanak le teljesen egy kísérletet. Főleg ha végtelen energiaforrásról van szó. Főleg egy politikus. Főleg a hidegháború alatt. Vagy Sztálinnak ilyen komoly felelősségérzete volt, inkább veszítsünk minthogy veszélybe sodorjuk az emberiséget :).

    Ezzel nem kívánom a játékot fikázni mert tudom hogy elsősprban a hangulat számít az pedig a történettől lényegében független. (ékes példa: Duke Nukem) De azért ha már egy realisztikus alternatív világot építgetnek figyelhetnének a sztorira is. Kicsit olyan mint az amerikai katasztrófafilmek 99,9%-a amelyeknek közük sincs a valós természeti katasztrófákhoz.
  • IMYke2.0.0.0
    #24
    Ezt aláírásba kellene tenni - a fenti teszt is teljesen feleslegessé vált ennek fényében.
  • TreDoR
    #23
    Ha a játék részeit külön-külön nézzük (grafika, hangok, ai, stb.) egy szar. Viszont összeségében élvezetes game.
  • Sadist
    #22
    "egészen napjainkig�BR>"

    Kis hibát vélek felfedezni.

    Azt meg tanuljátok már meg végre, hogy a captain-t, hacsak nem tengerészről van szó, századosnak fordítjuk, nem kapitánynak.
  • Julius Caesar
    #21
    A sztori olvasása közben hát... Na mindegy.
  • Reg5
    #20
    Akkor valamit csak jól csináltak, mert a felsorolt 5 címből csak az egyiket voltam hajlandó végigvinni, és a Singularityvel is jól elvagyok.
  • Tetsuo
    #19
    Lehet h rossz helyre klikkeltem, de az oldalon mutatott gameplay az az osoreg Tiberian Sun alatt van.. mifele engine? :S
  • MrPrise
    #18
    Teljesen felesleges egy játéknál felsorolni hogy honnan koppintottak.
    Egy ideje már ebből áll a játékfejlesztés sajnos. Azt kellene kiemelni ami nem koppintás, hanem "eredeti" ötlet ill. hogy hogyan van összerakva, találva az egész. Egyébként is ez a lényeg.
    Remélem lesz olyan FPS ami az Achron engine-jével készül. Az lesz az igazi időmanipulálás majd.
  • SigS
    #17
    Koppintás: -ból
    Half-Life 2 (húúdenagyonon )
    Fallout 3
    Stalker
    Timeshift
    +egy kis Bioshock, bár azt csak képről láttam, nem játszottam vele.

    Egyébként elég játszható, de a grvitációs-kéznél felnevettem, és egyből beugrott a HL2
  • JaSoN HuNTeR #16
    Szerintem nagyon jó kis játék.
  • nohea
    #15
    A textúrák nem betöltése tényleg idegesítő - főleg, hogy a nagyfelbontásúak se a legélesebbek.

    Négy dolgot tennék még hozzá:
    a) egy OROSZ sziget OROSZ kutatóbázisán mért beszél mindenki ANGOLUL? Még az akcentus se nagyon érezhető, és az egyszerű, küldjünk-százat-egyszerre-a-játékosra-úgyis-olyan-gyengék közlegényeket kivéve szinte minden angol: a jegyzetek/levelek, a táblák, a magnófelvételek...értem én, hogy oroszul jóval kevesebben beszélnek, de egy feliratozással (ami amúgy egy az egyben hiányzik a játékból) simán meg lehetett volna oldani - már a Crysisban se értettem, hogy mért csak a legnehezebb fokozaton beszélnek koreaiul a koreai katonák...
    b) a konzolokra fejlesztő cégek felfoghatnák már, hogy egy fixpontos mentésrendszer, különösen, ha csak egyetlen slotba menteget, NEM nehezebbé, max IDEGESÍTŐBBÉ teszi a játékot - jópár videót/cutscene-t sikerült akaratlanul átugranom, amit aztán meg se tudtam már nézni, mert rögtön utánuk jött az autosave, ami az előzőt felülírta...
    c) szintén konzolokra fejlesztők figyelmébe ajánlanám, hogy NEM kell ezerlépcsős menüt szerkeszteni: dícséretes, hogy a logóvideókat át lehet ugrani, de hogy kezdőképernyő és még utána a menü...kifelé ráadásul még idegtépőbb: kilépni a főmenübe, onnan vissza a kezdőképernyőre, és csak onnan lehet lelőni a játékot - akine az Alt+F4 működött, az jelentkezzen (egyébként meg milyen "review" az, ami az összes statisztikából CSAK az eltelt játékidőt NEM jeleníti meg?)...
    d) azért a ~6-7 óra játékidő iszonyatkevés - lehet, hogy csak túlságosan hozzá vagyok szokva a JRPGkhez, de még mindig nem szeretem az ilyen rövid eresztéseket...

    Ezektől függetlenül nagyjából egyetértek a cikkben leírtakkal, egyszeri végigjátszásra mindenképp ajánlott, mert szórakoztató.
  • Rage47
    #14
    nekem jobban bejött, mint a Bioshock, nem is hallottam erről a játékról azelőtt, kellemes meglepetés :)
  • szakemo
    #13
    na ez egy korrekt teszt ami nekem is szúrta a szemem az a rádíós rész.
    a tesztelő nemtudom próbálta már-e de szerintem ha bekapcsolja a magnót nem fogja hallani ha átmegy a szomszédba =D
  • TreDoR
    #12
    Ezért játszódik alternatív valóságban, gondolom azért lett belerakva az Einsteinium mert az úgyse használható semmire.
  • Danryu82
    #11
    Naggyon király game. Nemrég nyomtam végig.
  • gombabácsi
    #10
    a 99-es elem az az Einsteinium, igaz hogy később fedezték fel, illetve állították elő :)
  • Lazarus
    #9
    Utóbbi idők egyetlen játéka ami még le tud kötni, single részét nem próbáltam
  • Voltan
    #8
    Ó, ámen, testvérem :)
  • Loverman
    #7
    ja persze, Bioshock koppintás... kár hogy ezerszer jobb dolgok vannak benne. Például át akarsz jutni egy helyen de nem tudsz, visszafiatalítasz egy ott álló benzines hordót, távolról belelőssz, felrobban, tovább tudsz menni. És akkor még 100 ehhez hasonló.
  • vitus
    #6
    Hát igen, de jó/jobb koppintani csinálni nem szégyen. Nekem a Bioshock is nagyon tetszett, de ez talán még jobban bejön.
  • IMYke2.0.0.0
    #5
    Még 5x ilyen játék, mint még egy Call of Duty...
  • Voltan
    #4
    Hmmm, az nálam nem baj :)
    Lecsekkolom ezt a gamét.
  • Narxis
    #3
    Hát igen, erősen bioshock koppintás.
  • ruffirant
    #2
    egy apró észrevétel:P ha elindítasz egy magnót és távol mész tőle akkor nem hallod:D ez a játékban is így volt:P úgyhogy én ezt annyira nem mondanám hibának
  • whisper
    #1
    bioshock féleség nem csak más sztori! ??