nohea#15
A textúrák nem betöltése tényleg idegesítő - főleg, hogy a nagyfelbontásúak se a legélesebbek.
Négy dolgot tennék még hozzá:
a) egy OROSZ sziget OROSZ kutatóbázisán mért beszél mindenki ANGOLUL? Még az akcentus se nagyon érezhető, és az egyszerű, küldjünk-százat-egyszerre-a-játékosra-úgyis-olyan-gyengék közlegényeket kivéve szinte minden angol: a jegyzetek/levelek, a táblák, a magnófelvételek...értem én, hogy oroszul jóval kevesebben beszélnek, de egy feliratozással (ami amúgy egy az egyben hiányzik a játékból) simán meg lehetett volna oldani - már a Crysisban se értettem, hogy mért csak a legnehezebb fokozaton beszélnek koreaiul a koreai katonák...
b) a konzolokra fejlesztő cégek felfoghatnák már, hogy egy fixpontos mentésrendszer, különösen, ha csak egyetlen slotba menteget, NEM nehezebbé, max IDEGESÍTŐBBÉ teszi a játékot - jópár videót/cutscene-t sikerült akaratlanul átugranom, amit aztán meg se tudtam már nézni, mert rögtön utánuk jött az autosave, ami az előzőt felülírta...
c) szintén konzolokra fejlesztők figyelmébe ajánlanám, hogy NEM kell ezerlépcsős menüt szerkeszteni: dícséretes, hogy a logóvideókat át lehet ugrani, de hogy kezdőképernyő és még utána a menü...kifelé ráadásul még idegtépőbb: kilépni a főmenübe, onnan vissza a kezdőképernyőre, és csak onnan lehet lelőni a játékot - akine az Alt+F4 működött, az jelentkezzen (egyébként meg milyen "review" az, ami az összes statisztikából CSAK az eltelt játékidőt NEM jeleníti meg?)...
d) azért a ~6-7 óra játékidő iszonyatkevés - lehet, hogy csak túlságosan hozzá vagyok szokva a JRPGkhez, de még mindig nem szeretem az ilyen rövid eresztéseket...
Ezektől függetlenül nagyjából egyetértek a cikkben leírtakkal, egyszeri végigjátszásra mindenképp ajánlott, mert szórakoztató.