407
Miért XBOX-ról írják át PC-re a játékszoftvereket?
-
#407 (ööö.. min is vitázunk mi amugy? :D ) -
#406 A hang a legeslegfontosabb. Ha valaki azt mondj ahogy bele kell nyugodni abba hogy szar azt annyira érdeklik az ótók mint hegyikecske párzási szokásai... -
#405 Papa. Ez a célközönség már belenyugodott abba, hogy a fejlesztő(k) nem a grafikára és a hangokra gyúr rá, így elfogadják azt, ami van. Válaszolva a kérdésedre: kellene jobb hang meg graf, mert az mindig jó, ha realisztikusabb, és még a legmodernebb küllemű játékokban is lehetne még hova fejlődni e téren, de mivel nincs esély rá, ezért mindenki elfogadja ebben a ízlésficamos célközönségben azt, ami van, és megpróbálják azt élvezni, amit a játék így is tud nyújtani. Tehát elvannak a mostanival :)
A menü pedig - ismétlem - így tökéletes, ahogy van, mindenki így szereti, jól néz ki, letisztult, gyors és részletes. -
#404 Persze. De hogy jön ez ide? ;) -
#403 játékélményről hallottál már? -
#402 Forgatom tovább: tehát ennek a más célközönségnek nem kell értelmes menü, jó gfx, jó hangok? Nem azt kérdezem, hogy elvannak-e a mostanival, hanem hogy nem-e kellene-e ;)
Jaja, vágom én hogy az lfs készítőivel leszarjuk egymást :)) -
#401 Direkt forgatod ki a szavaimat, vagy tényleg nem érted, hogy mit akarok kinyögni?
Maguknak a játékoknak más a célközönsége.
Azt meg a fejlesztők is tudják, hogy hogy lehetne lfsből pénzt csinálni, csak éppen leszarják. Leszarják azokat, akik akik offline akarnak jól szórakozni, mint ahogy azokat is, akiknek a megjelenés (és ám legyen, ha már ez ennyire fontos: a hangok) a legfontosabb, ezáltal leszarnak Téged is. A pénzt is leszarják, ők egy nyugodt tempójú projektet akarnak, ahol nincs főnök, és határidők, és a maguk urai. Persze emiatt nagyot szív az lfs közösség, de kénytelenek elfogadni, és még a rendszeres update-ek ellenére is ennél a szarnál maradnak. -
#400 (egyébként a graf motor, amikor az lfs megjelent, teljesen rendben volt szerintem is. elsősorban nem is azon kellene fejleszteni...)
hezi: más a célközönsége egy szép, dizájnos menünek? kik szeretik az odahányt katyvaszt? ez utobbinak VAN célközönsége??? a szar hangoknak is??????
karrier+AI = hogy a nem multizókat is megfogják, hogy legyenek eladások, amiből jön be pénz, amiből lehet licenszeket, stb venni. meg grafikusra, hangmérnökre, dizájnerre költeni
pl a race 07 menüje már valami... nem pörögő-forgó csillivillit vár el az ember, van átmenet az igénytelen nulla (=lfs) és a használható közt! -
#399 Miért is kéne karrier meg AI? Gyakorolni lehet egyedül is, public szerveren, vagy a versenyzőtársakkal is.
Grafika korszerűtlen, de legalább gördülékenyen fut közepes gépen is fullHD-ben.
A menü pedig kifejezetten tetszik. Minden ott van, egyértelműen és láthatóan, és lehet dúskálni az opciók között. Leszarom a menü dizájnját, más játékok ultradizájnos pörgő-forgó idegesítően lassú tökölős menüszerkezeti viszont kifejezetten idegesítenek. Nem hiszem, hogy egy kötelezően végignézendő intrótól és egy "igényesebb" menütől nagyobb lenne az élmény.
Végülis tök felesleges a szájtépés, úgyse lehet meggyőzni a másikat, a különböző autós játékoknak különböző a célközönségük. -
#398 Látom nem sokat játszottál még AI ellen. Persze nem emberek, azokhoz képest buták, de azért lehet velük is küzdeni, ha jól meg vannak írva, mondom jól! nem úgy mint az LFS vagy rfactorban amiben szánalmas. Nem kell hogy csilli villi legyen, csak legyen minimálisan igényes. LFSben még nem is a graf a legnagyobb probléma, hanem az ultrakínos hangok, amik károsak a hallásra, annyira szarok és idegesítőek és nem voltak képesek 10 év alatt semerre sem fejlődni. De nincsenek is elvárásaim, csak szeretném hogy ha jobb lenne, mert egy jó játék lehetne, de így sosem lesz az, persze lehet az a céljuk hogy azt a pár ligát kiszolgálják, és még véletlen sem szertetnének hozzányúlni és fejlődni. -
#397 :))
jah, gondolom téged konkrétan ZAVARNA, ha az lfs szebb lenne, jobb hangokkal és esetleg használható karrier/AI ellen tudnál "gyakorolni" - teljesen megértettem, amit mondani akarsz!
az igénytelenség nem (csak) a grafika miatt süt az LFS-ről, már az első menüképen is látszik, hogy 2 percet nem foglalkoztak vele. egy összehányt valami, egy koncepciótlan szemét a szerkezet, holott tényleg minimális meló lenne rendbehozni, "megdizájnolni".
a taszító összkép miatt persze elmaradnak az eladások, marad az egész egy garázsprojekt szinjén... nincs pénz semmire, a fejlesztők is szépen lassan beleuntak az egészbe (mióta is ígérik a sciroccot?), látványosan halott ügy.
nincs azzal semmi gond, hogy téged nem zavar, hogy évek óta egy egyhelyben topogo játékkal körözöl online, de fogadd el, hogy a legtöbbek le se sz*rják az lfs-t. néhányan - pl én vagy totti - meg egyenesen bosszankodunk a kihagyott zicceren. -
#396 arty >
Egy online autóverseny programnak mi a ráknak kéne karrier módjának lennie? Az online ligák, bajnokságok, kupák valódi emberek ellen kőkemény karriernek tekinthetőek, amik bármelyik offline autós csodajátékod karrier módjánál több élményt nyújtanak (amikben az AI a játékos bénaságához igazodik, és bármilyen balfasz, faltól falig pattogva is beér 3-ként, hogy az okoska lógó takonnyal vihoghasson, hogy dobogós lett, és meglegyen a sikerélménye), csak épp fix időpontontokhoz vannak kötve.
A te autós szarjaidnak és az online szimeknek rohadtul semmi köze nincs egymáshoz, csak elsőre úgy látszik, mer abba is autók gurulnak. És te elsőre ránézésre ítélsz: ha nem a legkorszerűbb és fotorealisztikus a megjelenése, az már igénytelen, hisz az élethűség tényleg csak a megjelenésem múlik... -
#395 ügyes vagy tottus! -
#394 Ha íg nyomják a prók akkor nem is akarok:DDDD
Van elég tapasztalatom hogy mit jelent a munka szerű szimezés, jó pár évig komolyan toltam, nem kell bemutatni hogy micsóda hőstett dolog:)
Nem vagyok űberpró, hanem egy erős közepes, akinek néha összejött egy dobogó és két "koca" győzelem a pályafutásom során MO egyik legjobb ( nincs sok ) F1es ligájában, baromi jó versenyzőtársak ellen.
Nagydíjrajtok: 72
Teljesített körök: 2560
Kiesések: 17
Leggyorsabb kör: 2
Pole pozíciók: 1
Futamgyőzelmek: 2
Dobogók: 11
Összes pont: 183
Egyéni eredmények:
F1CL2006: 4. hely (91p)
F1CL2007: 8. hely (31p)
F1CL2008: 9. hely (30p)
F1CL2009: 15. hely (6p)
Legjobb eredmény: F1CL2006
Német & Magyar GP
1. hely
F1CL örökranglista: 9. -
#393 Igen, mert Hamiltonék kicsit többet ülnek a kocsiban ,mint azok akik a videón vannak. De nézz meg egy bajnokságot , összef0snád magad akkor se kerülnél fel az A szerverre. Én egy hónap alatt meguntam az NFS összes részét a 3. után. LFS BL1-XRT majdnem 3 év ebben a kombóban... ez azért jelent valamit.Már 5 éve játszok vele, szerintem ez is.
Nem baj az ,hogy nem tetszik, de akkor legalább ne oszd az észt ha nem értesz hozzá. Szerintem a legélvezhetőbb autós játék amit valaha is kiadtak. -
#392 :DDDDDDDDDDD ütős videó. Laggol, bugos, szerencsétlenek a játékosok. Amikor pl Hamiltonék mennek viharos szélben nem mennek le a pályáról tömegesen:D ilyet én még élőben sosem láttam, mert ilyen nincs:D ennyit arról hogy a játékban lószart sem érzel, mert fals az egész, ha ennyire beszopatja az embereket a kamuszél. -
#391 Leírtam mi a lényege, az amit Wéber és Norbi mondott, de ha te többet képzelsz bele a te bajod. Brümmögj az LFS zseniális kitalált autóihoz, hallagasd a kávédaráló szintű hangokat, és hidd azt he ogy jobb mint a valóság, az amit pár suhanc szabadidejében összetákolt 10 éve és foltozza azt azóta is.
Nyomatékosítom hogy kedvelem az LFSt, mert élvezetes és a legjobban abban lehet keresztbe haladni és a felfüggesztés, gumi fizika kiváló ( látványos és jól lehet érezni ), de már fél éve nem vettem elő, mert nincs benne semmi, semmi az ég világon. 10 éve ugyan azok a pályák és ótók a hülye nem létező gép ellen, mindenféle célkitüzések nélkül. -
#390 No még a szeles témához nézd meg ezt a videót. Alig tudták páran bevenni a kanyart szegények. Szóval van hatása, akár megkérdőjelezed, akár nem. Persze igazad van, G erőt soha nem fognak tudni szimulálni egy fotelben ülve, de egy FFB-s kormányon szinte MINDEN átjön, ami a valóságban. Ha kanyarban rányomsz a fékre, érzed, mikor blokkol a kerék, ha felengeded, akkor ránt egyet amikor betapad. Elég élethű, elhiheted. Sry egyébként az előző két post-ért, nem akartam ilyen offenzív hangot megütni, csak reggel van, főnököm meg egy idióta... Szóval bocsánat. -
#389 " nincsenek változó környezeti tényezők ( szél ( aero )" - no, ezt csak most fogtam fel. Szóval LFS - na ebből látszik, hogy azt sem tudod, miről beszélsz, te életedben nem is játszottál vele. Szél van benne, ráadásul nem statikus, hanem random erősségű (elég Blackwood-on hátszél mellett megnézni a végsebességet, vagy a kanyarodást). Köszi, majd próbáld ki te is, és meglepődsz. -
#388 Azért én még mindig a Wéberéknek hiszek, akik csak a tegnapi napon többet tettet le az asztalra, mint amit te valaha életedben fogsz. Ugye nem gond? És ha nem érted meg, hogy mi a szimulátor lényege, nincs miről beszélnünk... Maradj csak a Halo-nál, az a te világod, annak legalább nem kell köze legyen a valósághoz, hiszen az egész egy fikció = nem lehet belekötni. -
#387 Kezdhetjük az alapoknál? mi az a kormány?:DDD
"fFactor Pro - Red Bull Racing F1 Simulator"
Amit a csapatok használnak az F1ben olyan méregdrága szimulátorok ( szimulációk ) amihez halandó ember a közelébe sem mehet sosem... nem játékok! az az rfactor, gtr, race amivel játszol az egy mezei játék, semmi több.
Jó lenne ha eldöntenéd hogy melyik szim a valós, mert a GPL, LFS, RF merőben eltérő. GPL amúgy élvezetes játék volt, de kár túlmisztifikálni.
Nem adja vissza. Nincsenek G hatások, nincsenek szintkülönbségek, a feszes felfüggesztés nem rázza ki belőled a szart, nincsenek változó környezeti tényezők ( szél ( aero ), pályafelület változás, hőmérséklet stb... ). Ami van az csak egy számadat amit belőnek és jó lesz neked, csak nem azt adja mint a valóság, mert ahhoz komoly random, valós szimulációs háttér kellene nem pedig csak egy script ami működésbe jön.
Én szim fan vagyok, de nem misztifikálom túl mert kedvelem a műfajt. Egy gokart 100szor valósabb érzést ad mint ha körbegurulok a Nordon egy GT2es Porséval, mert a játék statikus és ami visszajelzést ad az csak a kormányon keresztül teszi és minden effekt ott összpontosul ami persze hogy nem valós, hanem kamu, de ha jól be van lőve akkor köze lehet a valóshoz, de csak köze lehet.
-
#386 Hát igen, ezt írtam, hogy van különbség kettőnk között. Én nem a gépnek akarok bizonyítani, hogy jó vagyok ebben meg ebben a játékban (igazából a gépet nem tartom ellenfélnek). Egy embert legyőzni - az az igazán felemelő érzés. Amikor odaálltok 20-an a rajthoz, lever a víz, izgulsz minden egyes kanyarnál, és az utolsó két körben sikerül szarrá kopott gumikkal egy olyan féktávot venned, hogy beszúrj valakinek (nem kell feltétlen első helyre gondolni, küzdeni minden egyes pozícióért megéri). Hát én ezt élvezem. Én rFactor-al, és Race07-el versenyzek online multiban, rettentő jó dolog. Persze kormány megléte alapfeltétel. Meg nem árt, ha tudod, milyen beállításokkal mit érhetsz el az autó viselkedésén. Engem nem zavar, hogy nincs single, a szim-eket emberek küzdelmére tervezik szerintem, bár lehet, ezt is rosszul látom.
Totti5.
Nézd meg ezt: fFactor Pro - Red Bull Racing F1 Simulator
Én csak ennyit mondok, hallgasd meg, és fordítsd le, mit mond 1:41 és 1:51 között. Amit NAGYON kiemelnék számodra: "we practice aeronomic setups" - érted, egy szimulátorban tesztelik még a szárnyakat is. Aztán egy másik dolog: telemetria - persze a szar szimulátornak semmi köze a valósághoz. Nyilván nem ezt kapjuk készhez mi, egyszerű felhasználók, de amikor Wéber Gabi eolmondta a szimulátoros videójában, hogy a GP Legends egy 10 évvel ezelőtti játék, akkor megemlíti, hogy nagyon komoly fizikát raktak alá, és tudja, hogy aki elöl ment, az mit is tudhat valójában... Azóta pedig rengeteget fejlődtek a szimulátorok. És ilyet egyik sem mondott, hogy "még csak megközelítőleg sem adja vissza...", épp ellenkezőleg. -
#385 Én nem azért játszok autós játékkal, hogy versenyző legyek :) - puszta szórakozás, hobbi. Mivel a multi nem az én világom, az LFS-el nem tudok szórakozni - 2 "normális" (ez mit is jelent?) kört nem legalábbis neveznék annak.
És igenis leszólom az LFS-t, mert fáj, hogy egy valamirevaló karriert képtelenek voltak beletenni. Kis túlzással én képes lettem volna leprogramozni valami egyszerü versenyzek-kreditért-kocsitveszek-megnyílikújpálya karriert basszus... de nem, ők nem. Mert ez szimulátor, oda pedig SEMMI nem kell, sőt, direkt jó, ha ronda, szarul szól és nincs szinglipléjer, attól lesz jó szim!!! :(
Valóban mást várunk egy _játéktól_. -
#384 Wéber és Norbi is elmondta hogy sem a GTR, sem az LFS még csak megközelítőleg sem adja azt vissza amit egy igazi versenyautó, de egyvalamire jó a szim, hogy segít a koncentrációban, hogy 50 körön át figyelned kell, csiszolja a reflexet, de ennyi! mert ezek JÁTÉKOK a valóságtól távol állva. -
#383 Nem is érem, miért beszélek veletek. F1-ben is körökön át mennek a többiek ellen. Fura? Pedig ezt nevezik autóversenynek. Mindegy, én a SZIMULÁTOROKAT szeretem, amik minél közelebb állnak a valósághoz - igen, a fizika a legfontosabb, mert az, hogy nos-nál nem homályosodik el a látásom, vagy nem tudok 250-el bevenni egy hajtűkanyart, valahogy nem zavar. Az nem szimulátor...
Két nevet említek meg gyorsan: Michelisz Norbert, Kiss Norbi - nézzetek meg, mivel is kezdték a pályafutásukat (legalábbis Kiss Norbi). Azt ugye mondanom sem kell, hogy hol tartanak...
Node a konklúzió: nektek a játék fogalma más autózás terén, mint nekem. Nincs ezzel semmi gond, csak ne szóljatok le olyan játékot, ahol két normális kört nem tudtok menni, mert itt kell pl. a féket is használni. Féket? Tiszta gáz... -
#382 az lfsben a fizikán és jó netkódon tul semmi sincs. tartalom, grafika, hangok = 0.
ez volna egy játék? hogy mehetek körökön át a töbiek ellen?
nagy kár érte, mert tényleg élvezetes vele körözni (kb 10 percig a síkostoba AI ellen) -
#381 Ja te vagy... jaja NFS a legjobb! -
#380 Te egy idióta vagy. Azt írod, hogy a fizikája élvezetes, de az élethűség szikrája sem jön át róla? Te aztán nagyon tudsz vezetni. Tipikus konzolos vagy, ahol nincs a grafika a top-on, az szar, fujj! Ja, igazad van, az NFS széria az geci élethű, el is felejtettem, még féket sem kell használni... de legalább csilli-villi, nem? -
#379 LFS? tény hogy élvezetes a fizikája, remekül lehet benne keresztbe haladni a kanyarokban, de putri, igénytelen az egész. Az élethűség szikrája sem jön át róla, az egész egy szabadidős project... -
#378 Pedig van nála jobb, és az pedig az Iracing (ami havidíjas, de cserébe élethű pályák, teljesen jó fizika stb.). Az Rfactor pedig tényleg csak egy félszimulátor ugyanúgy mint a Race is. Mondjuk real feel-el lehet rajta segíteni de még úgyse az igazi. -
#377 Egy online is játszható játéknál egyetértek, hogy bizonyos körülmények között inkább gondot jelenthet a moddolás, főleg akkor, ha az illető ezzel mások szórakozását is rontja.
Egy csak single játéknál azért a moddolhatóság megléte sztem sokkal inkább előny, mint hátrány, legalábbis a Morrowind esetében(talán még az Oblinál is) mindenképpen az volt. Annyiból talán ezek kicsit rossz példák, hogy a (mind2)játék már eleve úgy készült, hogy kimondottan alkalmas legyen erre. Pedig itt is előfordultak olyan helyzetek, hogy belebotlott az ember egy nem működő vagy rosszul működő modba, de nem tartott sokáig azt az egy pipát kikapcsolni. A játékosok minden „típusa” megtalálhatta benne a neki tetsző dolgokat, hiszen volt azonnal mindent agyoncsapó kisbicska, de a játékot komoly mértékben nehezítő is. -
#376 "ofpt anno rémálom volt használni modokkal? Te hülye vagy fiam :) egy fájlt berakni egy addons nevű mappába rémálom? Persze tudom megpróbálsz így emlékezni rá, hogy altámasszad a faszságaidat, mert fanboy vagy, és ami a kedvenceden nem lehetséges, az szar..."
jajaja. csak képzeltem hogy a (nevére sem emlékszem) magyar oldalrol leszedett mod leirása két oldalon át taglalta, mit és miért kell még leszedni hozzá... vannak egyszerű modok/egyszerűen moddolható játékok, de nemár abból levezesd, h modolni jó és könnyű, problémamentes :)
"Emberek azért nem raknak fel valamit, hogy szarabb legyen, akkor inkább nem raknak fel semmit. De moddolnak, éppen azért hogy jobb legyen."
Csak amikor leszedsz egy modot, még nem tudod, hogy szar-e. Minden játékhoz a modok 95%-a szemét. Válogatás vs játék - kösz, én utobbit szeretem.
" "Továbbra sem érted. Ha nem használod a modot, akkor előny sincs!"
a hülyeséget nem tudom megérteni. A mod egy lehetőség, nem kell használni, ennyi."
Vannak jó modok. De ne általánosíts, a modolás nem mindig előny - továbbra is ezt mondom, te meg elbeszélsz mellettem ;)
"Az rfactor félszimulátor. Ennyi. Aki látott már autót, vagy vezetett tudja. Gyenge szimuláció. Vergődhetsz, de sajnos így van."
Melyik modja? ;))) Ez egyébként a te véleményed, nem több.
"persze persze... bénák kormánnyal is bénák maradnak... na meg. Egyáltalán volt valaki kormánnyal ott? :DD"
Persze, én is pl :PPP (de én nem vagyok nagy szám, pláne az akkori pedálbugos momoval...) Rengeteg setupot begyűjtöttem az űridőket menőktől, volt köztük kormányos, de egeres is, felesleges tagadnod, hogyez utobbival is lehet(ett?) jól menni.
"Tudod azért nagyon igaz hogy a fanboyok között nagyon sok közös van ps3, xbox, all in konzol, és apple fanboyok között is. Az imádott terméketek korlátait, hiányosságait, mindannyian imádjátok pozítívnak beállítani, hogy ha valamit nem tud, vagy korlátozott az igazából nem szar, hanem jó :)
Kb olyan mintha egy ősember meg akarna győzni, hogy a kőbunkó jobb mint egy ak47-es fegyvernek :D"
Mondja ezt egy ARMA/LFS fanboy :) Miközben én pécén is játszok, élvezem annak előnyeit is - csak látom a hátrányokat is. Mivel a tömeghez tartozok és rátegjátékokat csak módjával fogyasztok, talán jobban "látom" az átlagot, mint te. Tele az sg forum a modokkal szopó emberekkel, nekik mond, h a mod nem hátrány. Aki elbasz órákat az életéből, hogy működésre bírjon egy elbaszott modot mondjuk NFSShift alatt, miközben ahelyett játszhatott is volna - nos, ő jobban járt volna a moddolhatatlan konzolverzioval (ilyen szempontból).
Remélem véregyszerű példáim felnyitják a szemed ;))) -
sanyicks #375 (pedig keresgélek) -
sanyicks #374 az etalon jelenleg az lfs. Messze az a legélethűbb, jobbat még nem láttam. -
#373 Csipogd el mi akkor a szimulátor! -
sanyicks #372 jah remélem dlc-ket, és patcheket soha sem használsz! -
sanyicks #371 jó akkor máshogy írom. Az rfactor félszimulátor. Ennyi. Aki látott már autót, vagy vezetett tudja. Gyenge szimuláció. Vergődhetsz, de sajnos így van.
"hozzáértés #2 - még az s1 idején multiztam a demoval, rengetegen mentek egérrel, sokszor ott voltak az élmezőnyben is. urban legend my ass :D"
persze persze... bénák kormánnyal is bénák maradnak... na meg. Egyáltalán volt valaki kormánnyal ott? :DD
"Van szim mód a wings of preyben - az persze igaz, hogy gyengécskébb, mint az il2 "maxon"."
Ez a lényeg, igen gyengécskébb, nem kicsit nagyon...
"Az árkád puszta lehetősége pedig megvolt az alap IL2-ben, felesleges bagatelizálnod." kit érdekel?
Tudod azért nagyon igaz hogy a fanboyok között nagyon sok közös van ps3, xbox, all in konzol, és apple fanboyok között is. Az imádott terméketek korlátait, hiányosságait, mindannyian imádjátok pozítívnak beállítani, hogy ha valamit nem tud, vagy korlátozott az igazából nem szar, hanem jó :)
Kb olyan mintha egy ősember meg akarna győzni, hogy a kőbunkó jobb mint egy ak47-es fegyvernek :D -
sanyicks #370 ofpt anno rémálom volt használni modokkal? Te hülye vagy fiam :) egy fájlt berakni egy addons nevű mappába rémálom? Persze tudom megpróbálsz így emlékezni rá, hogy altámasszad a faszságaidat, mert fanboy vagy, és ami a kedvenceden nem lehetséges, az szar...
"Én is ezt mondom, rengeteg a szar játék. Mármint ami modolva szar :))"
barom. Emberek azért nem raknak fel valamit, hogy szarabb legyen, akkor inkább nem raknak fel semmit. De moddolnak, éppen azért hogy jobb legyen.
"Továbbra sem érted. Ha nem használod a modot, akkor előny sincs!"
a hülyeséget nem tudom megérteni. A mod egy lehetőség, nem kell használni, ennyi.
Próbálkozz még hátha összehozol egy értelmes érvet a modokkal szemben, nem csak faszságokat. -
#369 "rfactor elég gyenge szimuláció, bár erősebb mint az összes konzolos."
hozzáértés #1
"Az igazság annyi belőle, hogy a drifterek egérrel nyomják, mert rohadt gyorsan kell rángatni, de normálban kormány."
hozzáértés #2 - még az s1 idején multiztam a demoval, rengetegen mentek egérrel, sokszor ott voltak az élmezőnyben is. urban legend my ass :D
"Igen lehetett, konzolon viszont nem lehet az arcadet szimesíteni. Más kérdés hogy arcade módban szinte senki sem játszott il2-t pc-n, a leglazább beállítás amit használtak is kb az volt hogy full reál fizika, és engedélyezett külsőnézet."
Van szim mód a wings of preyben - az persze igaz, hogy gyengécskébb, mint az il2 "maxon". Az árkád puszta lehetősége pedig megvolt az alap IL2-ben, felesleges bagatelizálnod. -
#368 nem tudsz leállni, amig teljesen hülyét nem csinálsz magadból...
"Kit érdekel hogy te az 0 mod támogatású hackelt játékokkal mit szenvedtél? Mondom, ami támogatja annál 1 mozdulat."
WR2 és RBR - évek óta élő közösség modolja, simán van annyira aktiv, mint az arma2-é. armával amugy nincs tapasztalatom, de az ofp-t anno rémálom volt használni modokkal :) és amig nem MINDEN játék piti modon és biztonságosan modolható, addig macera, ergo SZAR. bocs, én játszani szeretek, nem konfigfájlokkal és anomáliákkal szopni.
" "Rengeteg játék nem ellenőriz semmit " akkor szar a játék, és a készítők, nem a modolás..."
Én is ezt mondom, rengeteg a szar játék. Mármint ami modolva szar :))
"Na ezért... szerinted amit nem kell használni az hogy lehet hátrány? Egy single játékban hol hátrány? Hogy hátrány az hogy egy játékot 20 óra alatt végigjátszol, de ha van mod akkor évekig el vagy vele? Magyarázd már ki ezt hátrányként!"
Továbbra sem érted. Ha nem használod a modot, akkor előny sincs! Ha használod, akkor pedig az előny mellett ott a hátrány - a szopás.
"Vagy inkább szelektív fűnyíróról lehet szó, ami csak egy bizonyos színű fűt nyír le ;) ha zöldebb vagy fakóbb már megakad."
Ujra és ujra tulbecsülöd a rétegjátékokat...