19
  • winnie
    #19
    a múmia azért lett sikeres, mert jó móka, és életet lehelt egy kicsit az indiana jones vonalba.
  • culas25hc
    #18
    A Karib tenger kalózaitól tényleg messze van a Perzsia Hercege, de egy Múmiánál azért sokkal jobb. Tudnám, hogy mi a jó abban a filmben. Én a Múmiát egyszer láttam, de az is sok volt. Nekem még egy B.kat akció-nak is kevés. Ezen kiakadtam, mert az a film egy 0. Nem értem, mitől lett ennyire sikeres.
    A Perzsia Hercege, meg, bár tényleg nem vált világot, de egy nagyon jó és élvezetes film lett.
  • pixx
    #17
    Meg még elment 200 körül marketingra is, és ahogy előttem is írták a mozik vesznek le rendesen pénzt a bevételből...
  • geronemo
    #16
    Szerintem nem lett ez rossz. Nem akarta megváltani a világot, bár kicsit lehetett volna játék hűbb, én azért élveztem. Az a szánalom hogy még mindig kíváncsiak vagyunk a klimaxos pitsákra:S
  • TripTucker
    #15
    Azért ha megnézzük, akkor egyből szembetűnik, hogy két folytatásfilm az ami megelőzi, és ebből az egyik ráadásul 3D-s.
    A Szex és New York mánia egy héten belül le fog csengeni, mert az ilyen típusú filmek rajongói egyből betódulnak a moziba megjelenéskor és vége is van (akárcsak a Twilight esetében).
    Persze valószínű, hogy a herceg jövőhéten sem nyeri el a trónt az újonnan debütáló Toy Story 3 miatt, ami szintén egy folytatásfilm lesz és ismét csak 3D-s.
    Az igazi csoda az lett volna, ha első helyen rajtol a film. Temetni semmiképp nem kell, mert igen élvezetes mozi lett belőle és még csak az első amerikai hétvégén vagyunk túl.
  • grebber
    #14
    Blue Ray-en meg dvd-n behozza az árát simán.
  • kandeláber
    #13
    Ha a jegyár bevétel megegyezik a készítési költséggel, akkor még rég nem beszélhetünk megtérülésről, mert a mozik is elég sokat levesznek belőle, és a marketing költségről még nem is beszéltünk.
  • Gathavor
    #12
    Hát meg elég súlyos pénzeket fizettek hogy a Super Bowl szünetében adják a 20 másodperces reklámot... szal ha épp az orrodat fújtad, akkor lemaradtál róla.
  • Gathavor
    #11
    Érdekes filmekkel hasonlítja össze... a Szaharához és a Tűz óceánjához annyiban van köze, hogy sivatag, a Karib tenger kalózai pedig Jerry filmje volt és kész. (de amúgy szerintem az összes felsorolt alkotás messze megelőzi, talán csak a Szahara nem) Inkább a Titánok harcához kéne hasonlítani, annál azért jobb volt.
  • KillerBlue
    #10
    Igen de ha csak a készítési költség térül meg az olyan mintha semmit sem csináltak volna. És akkor mi értelme folytatást csinálni? Nem mintha olyan sokan vágynának rá.
  • barcames
    #9
    herceg egy öreg tépett alkoholista:S
    játék ezerszer jobb
  • JASON13
    #8
    Ilyen filmekre adni sem kell... Massza a célközönség! Majd jön az Inception!
  • bladesoft
    #7
    Ja és arról nem is beszélve hogy mennyi teremben játszák az adott pillanatban. (3646 mozi játsza) pl Shrek 4 4359mozi.
    ui: még a s&ny 2-t is több moziban kezdték játszani.
  • bladesoft
    #6
    1 hete vetitik és (Worldwide)$117,670,000 visszahozott. Nos ez alapján még nem kellene leirni anyagi veszteségnek a 200 visszajön. Egy pg-13ra forgatott nyári filmnél mit akarunk "Avatar-t"?
    Winnie nyilatkozz!!! :D
    ui: Szekeres úr szerintem a legtöbb cikked olvaható. De ez a Blikk stilusú cimadásaidtól a legtöbb embernek a haja az égnek áll.
  • Justil
    #5
    nem csodálom, rém gyenge egy film
  • koschwarz
    #4
    az ilyen első hétvégés bevételek mindig a marketingen múlnak, a továbbiakban a hivatalos kritikákon és a szájhagyományon.
    egynek elmegy egy este, bár én inkább untam, mint élveztem a filmet. és én még úgymond érzelmileg kötődtem a névhez, mert játszottam a játékokkal, de pl. a feleségem...ő még nálam is jobban unta :)))
  • TeDDyRuSh
    #3
    Lehet amcsiban volt elhibázott a marketing. Mo-n a marketing az max. pár esti 30mp-s reklámot jelent. Persze szigorúan csak a legnagyobb produkcióknál. Ott biztos egy rakat magazinban, netes oldalon is szerepelt a film. Remélem én is, hogy lesz folytatás.
  • Etinger
    #2
    Szerintem amúgy itt is lesz "Sziget" féle egymásra mutogatás...
  • Etinger
    #1
    Jó volt ez a marketing, szerintem nem ezen múlt. Inkább kellett volna egy húzónév. Jake azért nem az... Mindenesetre nekem a film bejött (10ből 7et adnék rá), ez a cím azért erős. "Beégett" ... hihetetlen. Hadd ne mondjam ez már milyen szint... Pedig a cikk jó volt a filmről.