75
Distant Worlds
  • lammaer
    #75
    Wirágboltból biztos veszek egy próbaverziót ha kijött már hozzá egy vagon patch....
  • Lysandus
    #74
    Egy próbát megér.
  • lammaer
    #73
    Ez igen rosszul hangzik... :(
  • Lysandus
    #72
    Nos, azt kell mondanom, hogy az egyes kezelőfelülete sokkal átláthatóbb volt.

    Most éppen azon töröm a fejem, hogy invázióra hogyan tudok paramcsot adni.
  • lammaer
    #71
    Épp ebben a pillanatban jött szembe velem, mondom postolok ide... :)

    Sajnos a review-ek nem túl bíztatóak, többen említik a performance problémákat, a rossz UI-t, van aki EA kategóriának tartja minőségileg.

    Sajnos ismerve a DW1-et, l tudom képzelni hogy ezek igazak. Úgy tűnik codeforce-ék továbbra se jöttek rá hogy a játék kezelhetősége legalább annyira fontos mint a tartalom....
  • Lysandus
    #70
    Kijött a Distant Worlds 2.
  • Lysandus
    #69
    Üdvözlet!

    Most kevesebb, mint 19 euróra le van árazva.

    Egy kérdés: az area shield recharge hatása összeadódik? Tehát érdemes-e többet felpakolni egy hajóra, vagy elég egy belőle?

  • Renegade
    #68
    Steamen megint le van árazva a komplett, 27,5 €
  • Maala
    #67
    Hörr, most látom, hogy 28-án megint le volt árazva... Ááá! a franc kivan már, hogy mindig lekésem. :-@

    (Pedig Steamen wishlistben van, csak későn láttam meg az üzenetet)
    Utoljára szerkesztette: Maala, 2016.05.31. 12:43:38
  • naburus
    #66
    Lehet arról tudni valami, hogy lesz e folytatása a Distant Worlds Universe nek?
  • bagalas
    #65
    Inkább kikapcsoltam őket.

    Azt tudja valaki, hogy az utasszállítóim miért egy másik birodalom népét szállítgatják (migrants) az én frissen kolonizált bolygómra ahelyett hogy a főbolygóról vinnék a népet ahol max a népesség?
    Főbolygón be van állítva a resettle a többin meg assimilate. Mivel a másik birodalom is humanoid (Securan, konkrétan) így nem tudom őket megállítani, ez így elég ideigesítő, a főbolygó meg ott dekkol max népességgel.
  • lammaer
    #64
    Hát pedig csak a fizetés működik az elején, egyébként esélyed sincs semmit tenni. Amikor én játszottam 2 maxx 3 kalózt el bírtam tartani az elején, necces volt pénzügyileg de működött. Aztán már nem volt gond, a birodalom megerősödött és édes volt a bosszú :)
  • bagalas
    #63
    Sziasztok!
    Imádom ezt a játékot de van benne valami amin nem tudok elmenni.
    Most harmadjára kezdem újra prewarp technológiai szinten és minden alkalommal ugyanaz történik. Megjelenik egy kalózhajó de ilyen jó nagy és szarrá lövi mindenem.
    Legutoljára kétszer ellenőrizem a beállításokat.
    4x4es map 400 csillag. Közepes mennyiségű és nagyon gyenge kalóz, tőlem távol.

    Ehhez képest épphogy felépül egy közepes űrdokk már oda is ugrott egy bazinagy kalózhajó. gyorsan fizetek neki egy kis védelmi pénzt eltelik 2 perc és megjelenik egy másik. Most fizetek már mindkettőnek alig bírom pénzzel.
    Néha néha úgy döntenek hogy felrúgják a megállapodást és odajönnek a bazinagy hajójukkal ami fullra van töltve pajzsokkal meg miszarral és 20 fregattomat a közepes dokkommal együtt agyba főbe lövi másodpercek alatt. Egyetlen nagy hajója van 1200as tűzerővel.
    Mi ez a szar már? :D
    Utoljára szerkesztette: bagalas, 2015.06.01. 19:49:25
  • Renegade
    #62
    spacesectoron volt cikk valamikor a matrix jatekokrol, evente egyszer, nyaron, vagy karacsonykor) ok is szoktak olcsosodni
  • lammaer
    #61
    Hát, az ára nem nagyon fog lemenni, a hivatalos fórumon az egyik állandó visszatérő téma a konstans magas ár. Főleg úgy hogy úgye készült vmi 4 expansion hozzá de mindíg kell az alapjáték is meg egymásra épülnek a kiegészitők, tehát a teljes pakkot kell megvenni.
  • Titan
    #60
    Nagyon köszi! De ahogy észrevettem még más is kellett hozzá, hogy pl. cirkálót építsek, hogy mi azt már nem tudom, mert az alantabb tanácsolt fejlesztés önmagában nem volt elég és nem figyeltem a nagy kapkodásban...:D
    Zseniális játék! Remélem a steames 55 euro valamikor lejjebb megy! A Command: Modern Air / Naval Operations WOTY is nagyon bejött, de a témája jobban tetszik ennek! Bár az EVE Online-os ikonok röhejesen hatnak...:)
    Van még ilyen játék, amit ajánlani tudtok? Ebbe is tök véletlen botlottam bele...:(
  • lammaer
    #59
    Hali,

    Nincs előttem a játék, de asszem a technológiai fában van egy construction rész, ott vannak olyan techek amik növelik a maximálisan építhető hajóméretet. Ha igaz ez a wiki page akkor olyan techeket keress mint az "Enhanced Construction", "Component Prefabrication", "LargeScale Construction", azok növelik a maximum ship sizeot..... továbbá ezen az ágon vannak pl a robotic repair techek amik sztem elég fontosak (az űrben képesek megjavítani a kilőtt komponenseket).
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2015.03.09. 10:01:34
  • Titan
    #58
    Skacok! Nemrégiben fedeztem fel ezt a játékot és nem is értem, hogyan kerülte el a figyelmem...:( Nah, mindegy is, mert teljesen magába szívott... A Distant World: Universe-t tolom és nem jövök rá, hogy mitől függ mikor tudok nagyobb hajót építeni, mert már egy jó ideje csak escortok és fregattok biztosítják a védelmet...
    Van valahol egy skillfa pl., hogy mi kell a nagyobb hajókhoz? Fejlesztések és/vagy nyersanyagok?
  • lammaer
    #57
    Ja, a bal alsó oldalon lévő szekciót azt lehet nagyítani, a tetején a jobbra-balra nyuilak mellett van a sarokban egy 3. gomb. De csak ennyi.
  • lammaer
    #56
    Há miféle PCs az ilyen? Tán még egér helyett kontrollerrel is irányítod a játékot :) Tessék monitorozni mint az igazi PCs

    Na de komolyra fordítva: sztem átméretezni nem lehet, viszont van pár UI mod, Mint Pl ez ahol a userek kicsit kontrasztosabbá, jobban láthatóvá tették az ikonokat.
    Ha ez nem is jön be, a forum modding szekciójában van még 1-2 mod, hátha azok bejönnek.

    De tény, amilyen jó a tartalma a játéknak, annyira gyenge a felhasználói felülete...
  • narumon
    #55
    Azt esetleg tudjátok, hogy a képernyő ikonokat-feliratokat, hogy lehet nagyobbra venni? Nekem TV-re van kirakva a gép képe és lehet, hogy a szemem sem jó, de ezeket a műtyűröket egyszerűen nem látom, nem tudom elolvasni!
  • Renegade
    #54
    na már csak azon vakargatom a fejem, hogy vajon a civileknek milyen hajó típusokat kéne gyártani. azért necces így ugye az eleje, bár a gameplayben a srác már nagyon rutinosan kattintgatta össze a dolgokat, de tuti így kezdőként csak egy óra elmegy a megfelelő ALAP hajók összekattintgatásával :)
  • lammaer
    #53
    Na igen, én is ki szoktam kapcsolni az auto retrofitet, mert vhogy a gép nem nagyon veszi figyelembe hogy a retrofit kb csak annyi kéne legyen hogyha valamiből van jobb, akkor az "upgradeli" - átdesignolja teljesen a hajókat.
  • Renegade
    #52
    elkezdtem, de elfigyelmetlenkedtem: a gameplayben látottak ellenére, auton hagytam a retrofittet, a gép pedig elég minimalista hajókat csinál, így elképzelhetetlenül lassúak voltak az építő/civil hajók. :)

    Még warp tech nincs meg, csak bénázok a saját rendszerben.
  • lammaer
    #51
    Na, elindultál már az űrbe vezető rögös utakon?

    Én is elkezdtem a melóhelyen bámulgatni a gameplay videókat, lassan de biztosan belekezdek sztem én is. A kalózósdi egyelőre nem vonz, a klasszikus birodalomépítés az én asztalom, és a prewarp ígéretesenek tűnik.

    A földharc újításaival szimpatizálok nagyon, meg hogy a felhasználói felületet fejlesztették. Emlékszem, a legtöbb játékom shadows előtt azért szakadt meg, mert egyszerűen emberkínzás volt a földi egységek managelése.
    Pl háború után, amikor rengeteg földi egységem volt amik szívták a pénzt (több volt a fenntartásuk mint az űrhajóké), egyesével lehetett csak feloszlatni őket - mert shifttel nem lehetett többet kijelölni. Meg a szállítgatásuk is macerás volt - pl nem tudtam megadni melyiket vegye fel a transzport és melyiket hagyja.

    Amikor kijött a shadows, egyből ezt kérdeztem a spacesector blogon - hogy ezt javították e :)
  • Renegade
    #50
    na elkezdtem nézni 1 gameplayt Shadowról, már nagyjából kezdem átlátni a játékot, meg megérteni a Shadow lényegét:

    valami nagy káosz lehetett a világegyetemben, mert prewarpnál azonnal jönnek a kalózok akik sokkal erősebbek mint a játékos (védelmi pénzt kell fizetni) viszont mivel ők is frakciók, így lehet ellenük kémkedni, vannak csempészeik, szóval, ha az ember ügyesen belakja a saját rendszerét még prewarp érában, akkor potens fajként juthat ki a csillagok közé. A srác akié a gamplay, még 10 év után is a saját rendszerében volt (mondjuk nagyon lassúra állította a fejlesztést).

    Talán holnap már bele is kezdhetek az első kampányomba :)

  • lammaer
    #49
    Hát, igazán sztoriról én csak a shakturi kiegészítőben tudok, annak van egy eleje-vége kerek sztorija.

    A többi "event" az annyira nem szignifikáns, persze nem rossz dolog megtalálni és rendberakni a bolygórobbantót, vagy esetleg belebotlani egy roncstemetőbe...
  • Renegade
    #48
    ja meg ha jól olvastam, akkor minden kieghez jár sok-sok event, tehát amellett, hogy épitgetik a civilizációk a birodalmukat, jönnek sorban a story-eventek?
  • Renegade
    #47
    jaja, jöhetne pár kedvcsináló sztori Shadowsról (esetleg AAR) :)
    Most, hogy belekerült a prewarp kezdet (így a legkönnyebb elsajátítani valószínüleg) illetve, hogy kalózbirodalmat is ki lehet építeni valószínüleg sok embert be lehetne húzni.

    Nekem még csak Legendsig van "felpatchelve", persze játszani még nem merek vele, de a galpedia már elolvasva + az alap tutorial is megvolt. :
    D
  • #46
    Valaki gamel az új Shadowsal? Sztem igen jó lett...
  • lammaer
    #45
    Igazából úgy tűnik a kalózhajók ésbázisok felrobbantgatása is nagyon sokat hoz - általában admirable vagyok csak ezzel.


    Az elején idegesítettek a kalózok (állandóan taámadnak mindenhol, ha egyszer elintézek egy csapatot nagyon hamar létrejön egy új), de amióta a gáz és nyersanyag bányászó állomásokat jól felfegyverezem (900+ pajzs, 2 fighter bay + némi rakéta és lézerfegyverzet) azóta csak areputációm nő tőlük.

    Jó dolog a bányászllomások felfegyverzése, ráadásul a költségeket is a privát szektor állja, tehát nekem nem kerül semmibe :)
  • ACi000
    #44
    A diplomácia nagyon egyszerű.
    Figyelni kell a hírnév szintre, a heroic szint már kb +25 pontot ad a kapcsolatra a dubios meg -100:)
    A közös rendszer is nagyon rontja a kapcsolatot
    Tipp a kapcsolat növelésére: nyisd meg az üzleti ajánlat panelt és 1000 vagy 10000 kreditet adj neki, ez 1-5 pontot javít és korlátlan számban ismételhető!
  • lammaer
    #43
    Jajj, ne is mondd, tegnap én is elkezdtem mélyrehatóbban foglalkozni a játékkal (eltartott egy darabig amig felimádkoztam a legutolsó patchet is), és a hajam kihullik az állandó szirénázástól. A felugró ablakot már lekapcsoltam, de így is roppant irritáló. Főleg hogy ugye akár egyetlen kalózhajó hosszú ideig elszórakozhat így, beugrik, lő - sziréna - aztán mire az őrjárat odaér és kilőné elugrik. Nemtom van e erre vmi megoldás.


    Amúgy el lehet szórakozni a játékkal, én jelenleg a hajóépítést/kutatást/flottákat tartom a kezemben, a többit hagyom az AIn - kezdem megszokni a sok bóklászó civil hajót.

    Ami nem teljesen világos jelenleg az az építés során hogy mi mikor készül el/mennyi nyersanyagot igényel/mi dönti el hol kezdik építeni - ezeket nem látom át jelenleg teljesen.

    Plusz mivel kis galaxisban játszok, elég hamar belefutok az AIba és már jön is a háború, ahol az elején elég hamar elnyomnak (hiába van kevés hajója neki/nekem is, 3-4 rendszert már nem lehet rendesen védeni, ledarálja a sok outpostot). Pedig már békésre is raktam az elején a meccset, de vhogy rá kéne jönni a diplomácia működésére.
  • ACi000
    #42
    Nekem az a bajom a civil hajókkal hogy a kalózok állandóan őket támadják és a sok "megtámadtak" üzenetből nehéz kiválasztani a fontosakat.

    ui
    A Shakturikat valaki már letudta nyomni?
  • Pares
    #41
    Nekem bejön, legalább nem üres a galaxis.
  • lammaer
    #40
    Amivel első blikkre NAGYON nem tudok megbékélni az a polgári flotta. Ott sertepertél az a sok hajó, és nem lehet velük semmit csinálni :)
  • Pares
    #39
    Nekem elég volt a tutorial ami a játékban van. Valahogy jobban tetszik, mint a Star Ruler.
  • lammaer
    #38
    Jaja, hát végülis komplex játékot akarok, annak ez az ára.
    Ráfekszek majd lassan, de sztem azon ritka játékok egyike lesz, ahol először a kézikönyv elolvasásával kezdem :)
  • Pares
    #37
    Az az oka, hogy egy idő után rohadt sok mindennel kéne törődni egyszerre.
  • lammaer
    #36
    Ja, tudom hogy ki lehet, csaka fene tudja, ha így tervezték meg a játékot hogy alapból elég keményen kell támaszkodi az AIra, akkor annak biztos oka van.

    Igy viszont nem érzem azt hogy az irányítás a kezemben van. Kicsit pont olyan mint a Star ruler, ott is pl számolatlanul kell gyártani a hajókat és küldeni a darálóba :D