Distant Worlds
  • lammaer
    #51
    Na, elindultál már az űrbe vezető rögös utakon?

    Én is elkezdtem a melóhelyen bámulgatni a gameplay videókat, lassan de biztosan belekezdek sztem én is. A kalózósdi egyelőre nem vonz, a klasszikus birodalomépítés az én asztalom, és a prewarp ígéretesenek tűnik.

    A földharc újításaival szimpatizálok nagyon, meg hogy a felhasználói felületet fejlesztették. Emlékszem, a legtöbb játékom shadows előtt azért szakadt meg, mert egyszerűen emberkínzás volt a földi egységek managelése.
    Pl háború után, amikor rengeteg földi egységem volt amik szívták a pénzt (több volt a fenntartásuk mint az űrhajóké), egyesével lehetett csak feloszlatni őket - mert shifttel nem lehetett többet kijelölni. Meg a szállítgatásuk is macerás volt - pl nem tudtam megadni melyiket vegye fel a transzport és melyiket hagyja.

    Amikor kijött a shadows, egyből ezt kérdeztem a spacesector blogon - hogy ezt javították e :)