Distant Worlds
-
lammaer #51 Na, elindultál már az űrbe vezető rögös utakon?
Én is elkezdtem a melóhelyen bámulgatni a gameplay videókat, lassan de biztosan belekezdek sztem én is. A kalózósdi egyelőre nem vonz, a klasszikus birodalomépítés az én asztalom, és a prewarp ígéretesenek tűnik.
A földharc újításaival szimpatizálok nagyon, meg hogy a felhasználói felületet fejlesztették. Emlékszem, a legtöbb játékom shadows előtt azért szakadt meg, mert egyszerűen emberkínzás volt a földi egységek managelése.
Pl háború után, amikor rengeteg földi egységem volt amik szívták a pénzt (több volt a fenntartásuk mint az űrhajóké), egyesével lehetett csak feloszlatni őket - mert shifttel nem lehetett többet kijelölni. Meg a szállítgatásuk is macerás volt - pl nem tudtam megadni melyiket vegye fel a transzport és melyiket hagyja.
Amikor kijött a shadows, egyből ezt kérdeztem a spacesector blogon - hogy ezt javították e :)