114
  • Renjike
    #114
    nekem a Crysis2 Metro2033 Bad Company 2 és a Halo Ultimate War pack aki nemtudja mi az nézzen utnánna
  • Robi546
    #113
    ja és még ezek is szóba jöhetnek nekem: GTA4,GTA SAN ANDREAS,GTA SAN ANDREAS MULTIPLAYER és a Mercenaries 2 !!
  • Robi546
    #112
    ja és még ezek is szóba jöhetnek nekem: GTA4,GTA SAN ANDREAS és a Mercenaries 2 !!
  • Robi546
    #111
    Nálam pedig ezek jöhetnek szóba: test drive unlimited 2,transportando o brasil,cod 4,cod modern warfare 2,crysis 2,syberia 1,syberia 2,Secret Files Tunguska, Secret Files 2,Nibiru age of secrets,és a többi kalandjátékok.
  • csiber
    #110
    Jéé én valahogy egyiket se várom :)
  • szabii98
    #109
    Nálam AVP3,CoD Vietnam, Medal of Honor jöhet szóba.Esetleg még valami AVP szerű gém(mint az X-Men Origins Wolverine tavaly:P)
  • zombeeka
    #108
    A felsoroltak közül :Assassins Creed2, Aliens vs Predator, Bioshock2, Crysis2, és a Medal of Honor jöhetnek nálam számításba!
    A többi lecsó...
  • DanielGray
    #107
    Húúú....nagyon felkeltetted az érdeklődésemet a játék iránt.Nagyon komplexnek tűnik a dolog.Egy nagy probléma van,hogy nem beszélni "páruszki".Azért mindenképpen "megsasolom",hátha sikerül valamit kibogarászni a dologból.
  • Vass Gábor
    #106
    És a duke nukem hol marad az kimaradt a listából.
  • Merces
    #105
    docking computer not insalled XD
  • ShaiHulud
    #104
    toled: "És mi az hogy a Mass Effect a Bioware eddigi leggyengébb játéka? Tudom, hogy ez is szubjektív vélemény, de azért a többség szerint is a legjobban sikerült játékuk volt eddig."

    tehat arrol volt szo hogy biowarenek mik voltak a jo jatekai genretol fuggetlenul, vagyis teljesen valos alapja van a bg vs me hasonlitasnak.
  • zorrobomber
    #103
    Alapos lista, sok új nevet olvastam benne, köszi!
  • droidka
    #102
    Az űrhajós része engem leginkább talán a Freelancerre emlékeztet az irányítás, harcrendszer tekintetében.
  • droidka
    #101
    ''Mert nem volt még olyan űrszimulátor, amiben fps módban is lehetett volna nyomulni (már ami többé kevésbé igényesen, jól meg is lett volna csinálva.) Le lehet szállni a bolygókra...''

    -Na jó, a Star Wars Battlefrontban volt űrhajós meg fps rész is, de az meg inkább taktikai csapatjáték volt, szerepjáték elemek nélkül. A Parkan 2 az nálam nem indult el rendesen, a Mace Griffin Bounty Hunter meg nem tetszett nekem valamiért, a ''Millenium A.D.'' (vagy mi volt a címe) meg halál igénytelen, szar volt. Konzolon tán volt egy ilyesmi(???) játék, a Falcone: Malestrom.
  • droidka
    #100
    Minek várni a soha meg nem jelenő Elite 4 -re, amikor itt Precursors?!!! Sajnos egyelőre csak szovjetül van, és úgy elég kemény, hogy egy mukkot nem értek belőle, de én már nem tom'kivárni az angolosítást mert lehet, hogy nem is lesz... A küldetések lényegét (eddig még) így is ki tudtam találni (nyíl mutatja, hogy merre kell menni).

    Eddig kivaszott nagy!!! Fps / Rpg / űrszimulátor elemekkel nagyon jól vegyítve!!!! Eddig az én szememben ez minden idők legjobb játéka, az tuti!!! Mert nem volt még olyan űrszimulátor, amiben fps módban is lehetett volna nyomulni (már ami többé kevésbé igényesen, jól meg is lett volna csinálva.) Le lehet szállni a bolygókra... Van benne sok földi jármű is, ez a rész szerintem különösen jó lett, meglovagolható dinószerűségtól kezdve van benne helikopter, géppityus dzsipek (gyalogoskatonák, + szörnyek ellen nagyon fasza elgázolni őket) tankok, meg most már van nagyobb mechszerű robotom is, kurva jó!!! Sérülésmodellezése többnyire elég jó, a nagyobb űrhajóknak ki lehet lőni az alrendszereit, meg a katonákon ha van páncél, akkor azt a részt kell célozni, ahol nem fedi és ott jobban sérül, ami poén, hogy erre figyeltek a készítők. A bányászat nem fizet jól, de a kalózkodás az már jó biznisz:). A lelőtt katonáktól felszedett cuccokat, fegyvereket el lehet adni a piacon, az abból befolyó pénzből pedig lehet fejleszteni a kézifegyvereket és az űrhajó alrendszereit. Van (pontelosztásos) fejlődési rendszere is a karakternek.

    Az sajnos nem világos, hogy a nagyobb hajókat vajon el lehet-e foglalni?... De a vadászgépben belül is lehet mászkálni.

    Eddig ennél jobb játékot én még nem láttam!!!

    http://www.gametrailers.com/video/russian-gameplay-the-precursors/37359
  • Justil
    #99
    az angollal jól boldogulok, gondolom ha a bg sagát letoltam úgy, hogy mindent értettem, akkor az x3-mal se lesz gondom.

    hát a ME-ről meg annyit, hogy úgy van ahogy mondod, de én meg épp hogy egy klasszikus rpg-re számítottam (3D-ben, mozi stílusban, de rpg-re). pl a kotor is 3D, egy ME szintű grafikával lehetne mozis is, de mégsem shooter.

    szóval nem nekem való akkor, ennyi.
  • Pares
    #98
    Abban teljesen igazad van, hogy nem keményvonalas RPG, mint az említettek, de nem is annak készítették. És a 2-es és 3-as része se lesz az. Inkább egy 50:50 százalékban shooter és rpg, interaktív mozi stílusban megvalósítva.
    A Dragon Age is eléggé más jellegű, bár hasonlít a Mass Effectre, de inkább hajaz a régi rpg-k stílusára (eltekintve az olyan apróságoktól, mint a kameranézet...).
    Szóval a Mass Effect nem teljesen RPG, ezért én nem is hasonlítanám a nagy öregekhez. De szerintem nagyon jó volt.
  • Pares
    #97
    Nem baj az, ha nem baj, csak nem árt az angol nyelv kezdőnél magasabb szintű kezelése.
  • Pares
    #96
    Miért, mi volt nehéz a dokkolásban? Ha jól emlékszem elég volt akár csak egy gombnyomás is, vagy más esetben katt az állomásra, "Ask permission for docking"(vagy vmi ilyesmi), és már dokkolhatsz is, csak oda kell repülni.
  • Justil
    #95
    nekem nem baj ha bonyolult :)
  • Merces
    #94
    az X sorozat csak fanatikusoknak való ,biztos jó nem vitatom ,de ha nem akarsz egy órát .szakodni mire rájössz hogy kell dokkolni akkor nem ajánlanám, ott van viszont a dark star one sokkal inkább játékosbarát hétköznapi felhasználók is játszhatják XD.
  • Justil
    #93
    a ME UI-ja nem volt bonyolult, nem ez volt a gond vele.

    és ja, a BG-hez hasonlítom. meg az NWN-hez meg a Kotorhoz. RPG-ként van elvileg definiálva, és Bioware csinálta, úgyhogy az összehasonlítási alap megvan.

    de úgy van, ahogy írtad, teljesen más a játékmenet és a játékrendszer...épp ez az, ami miatt nem jött be, és ami miatt sztem a bioware rendesen melléfogott a játékkal.

    a terran conflictra rá fogok nézni, ha az az újabb, kösz a tippet.
  • Pares
    #92
    Nem értek veled egyet, de hadjuk. Nincs értelme ennek az egésznek. Szerintem meg egy jópár százezer ember szerint így remek a játék. Ha neked nem tetszett, nem kötelező erőltetni. Ez nem a te játékod. Ennyi.
  • Pares
    #91
    Ááá, szóval hogy a Mass Effectet egy Baldur's Gate-hez hasonlítod. Értem... Az nem is tűnik fel, hogy teljesen más a játékmenet, meg az egész játékrendszer. Ezzel az erővel a Strongholdot meg a Call of Duty-t is összehasonlíthatod.

    A Mass Effect franchiset RPG-Shooter-Interactive movie-nak kell felfogni.

    Az UI-val még mindig nemtudom, konkrétan a bajod, az hogy buta shooter szintjére ereszkedett, hát nemtudom. Semmi bajom se volt az UI-val, és nagyon másnak se, ahogy olvasgattam a fórumokat.

    X3: Reunion és az X3: Terran Conflict nagyon jók. Csak ajánlani tudom. Jelenleg egyértelműen a legminőségibb játék azon a téren. Bár megvannak a hibái, de egyáltalán nem vészesek. Alapjába véve nagyon jól megvan csinálva.
    A Terran Conflictnak (a legújabb, és utolsó része) szerintem elképesztően jó grafikája van. A bolygók, űrhajók, meg az egész űr remekül ki vannak dolgozva.
    Az is igaz, hogy elég sok idő kell hozzá, de addiktív is egyben.
    Na és végül a modokat sem szabad elfelejteni. Hihetetlen sok modifikáció készült a játékhoz, és még mindig készülnek. Valamikor mostanában kéne kijönnie az Xtended nevű modnak, ami rengeteg javíítást/modifikációt tartalmaz egyben. Lehet akkor majd újra előveszem. Szóval teljesen megéri kipróbálni. Az SG fórumon mindkét résznek megvan a topikja.
    Előre figyelmeztetlek, hogyha a Mass Effect UI-ja nem tetszett, akkor az X3-ét egyenesen utálni fogod, mert elejével rohadt bonyolult. De ne add fel, ha kicsit belejösz, akkor menni fog.
  • Justil
    #90
    az nem baj :D akkor kipróbálom majd
  • dronkZero
    #89
    X3 nagyon jó, de egy élet kevés hozzá... Rettentően hosszú. Nekem van egy mentésem olyan 100 óra magasságában, és még éppen csak _elkezdtem_ építgetni a birodalmam...
  • dronkZero
    #88
    Nyilván szubjektív, ha leírom, hogy NEKEM mi nem tetszik... :P Mégis mit vártál?

    De amit írtál, azzal nem értek egyet. Ez szimplán agyhalott célcsoport és lusta dizájn kérdése. Mert sokkal nehezebb balanszolni azt, hogy az ellenfél típusa az erejét is jelentse egyben, és ha meglátsz egy sárkányt, ne a szintjét kezdd el nézegetni, hanem fuss amerre látsz. Illetve a "höhö, patkány, lenyomom!" felkiáltás utáni két harapástól behalás is vicces tud lenni... Igen, sarkítottam. De az Oblivion goblinjai viszont konkrét példák a jelenségre...

    Régen ezt megoldották úgy, hogy voltak helyek, amiket jobban tettél, ha elkerültél az elején, majd szépen felfejlődve már be lehetett merészkedni. Sokkal hihetőbb, értelmesebb, és fílingesebb volt.
  • Justil
    #87
    téleg, ilyen szabadúszós missönözgetős űrrepülős játék engem is érdekelne, mmint a jelenlegiek közül melyiket érdemes kipróbálni? számomra totál ismeretlen a műfaj, de érdekel...ez az X3 Reunion ez jó, vagy mit ajánlotok? Nem baj ha nem ultramodern a cucc, de azért legyen szép is relative :)
  • CodeRed
    #86
    ELITE IV :-)
  • Justil
    #85
    hát csak annyi, hogy a korábbi bioware rpg-khez képest a UI (nem a GUI, az rendben volt) egy buta shooter szintjére ereszkedett. nekem legalábbis ez volt a benyomásom.

    az, meg hogy a többség szerint a ME a legjobb bioware játék? hát nem tudom, meg lehet, de akkor a többség ilyen 13-14 évesekből állhat, akik a régebbi gammákkal nem tolták. Baldur's Gate, Icewind Dale, NWN, KotOR (hogy ne csak fantasy settingeset említsek) .. ezekkel össze sem lehet hasonlítani, kispályás a ME hozzájuk. Akkoriban még volt minőség Bioware-éknél.
    Szóval nem tudom, lehet h vmi hivatalos felmérésben olvastad, de én akárhol nézelődök a neten fórumokban, mindenhol visszasírják a régi bioware cuccokat...
  • Pares
    #84
    Már nem azért, de mi bajod volt az UI-val? Az irányítással sem volt semmi gond, a Mako-t leszámítva, de az spéci eset.

    És mi az hogy a Mass Effect a Bioware eddigi leggyengébb játéka? Tudom, hogy ez is szubjektív vélemény, de azért a többség szerint is a legjobban sikerült játékuk volt eddig. Szerintem is. Egyértelműen. A DA:O is csak egy kicsit marad el tőle.
  • Pares
    #83
    Ez szubjektív. A fejlődésrendszerrel nekem semmi bajom nem volt. Mindig volt egy kis kihívás, de így is mindig könnyebb volt leszedni az egyszerűbb elleneket. Igazából nagyon is jól eltalálták, mert ha úgy lett volna, hogy az NPC-k nem lépnek szintet, akkor vagy nagyon könnyű lett volna a játék, vagy nagyon nehéz. Így viszont mindig megvolt az a plussz-mínusz 1-2-3 szint külömbség, ami nem tette játszhatatlanná, de könnyűvé se a játékot. Ne feledd, hogy ez a gém inkább egy Akció-RPG-Interaktív mozi, mintsem egy barangolós, felfedezős hardcore RPG. Nem is annak szánták. És ez így volt tökéletes. Szerintem.
  • Pares
    #82
    Az a hely, amiről te beszélsz, az a Citadella Presidium része. Perszehogy csillog-villog minden, ha a itt székel a Galaktikus Konzul és a galaxis többi, jelentősebb és jelentéktelenebb fajának a nagykövetsége. Majd pont ez nem lesz tiszta. Különben is, abszolút illogikus lenne, ha a Mass Effect technológiáival, békeidőben mocskos lenne minden... A többi hely a galaxisban, ami bejárható, és nem szabadna "tisztának" lennie, mert elhagyatott, vagy harcoltak ott, az nem is volt tiszta. Nekem egyáltalán nem zavarta a szemem a látványvilág, sőt. Évek óta az egyik legjobb látványvilág volt. Tedd magad túl ezen, vagy a játékon.
  • Merces
    #81
    nem lehetne már olyasmiröl is irni ami nincs amugy is agyonreklámozva?
  • macseke
    #80
    gyakorlatilag ez így is van. valakinek volt régen egy nagyon jó ötlete, egy korszakalkotó újítás, és a mai napig azt másolják; erről szól. amit, félreértés ne essék, abszolút nem bánok mert nem véletlenül olyan jó az ötlet, és nem véletlenül keresi magát egy rakás ember hülyére ezekkel a mai napig.. de attól ezek mind csak klónok, kivitelezésben, hangulatban, ezer kisebb-nagyobb dologban különböznek, de semmi forradalmi nincs bennük.
  • koschwarz
    #79
    ennyi erővel minden rts dűne klón, minden fps doom klón, stb. stb.
  • macseke
    #78
    akkor lemondok én is, mert tényleg az.. ha te nem látod a hasonlóságot, akkor valószinű összekevered valamelyik játékot valamivel. :) tény, hogy a Mafia ezerszer jobban tetszett, de attól még az egész játékmenetet a GTA-ból nyúlták..
  • visnait
    #77
    GTA Klón a MAFIA? Ezért a szerző kérjen bocsánatot, de legalábbis mondjon le! Nemlehet senki ilyen hülye!!!
  • koschwarz
    #76
    szerencsére volt bioshock demó...nekem már az alapján sem tetszett.
  • koschwarz
    #75
    az a jó ebben, hogy mire eljutok odáig, hogy egy "új" játékot megvegyek, már rég lement az ára