45
Steel panthers: mbt és waw
  • drBanzai
    #45
    Úgy hiszem sikerült :)
    Szerintem megfelelően kiegyensúlyozott és nehéz lett :)
    Akit érdekel annak szívesen átküldöm
  • Renegade
    #44
    na, siker?
  • Renegade
    #43
    mármint a manual? az a játék főkönyvtárában van :-)
  • drBanzai
    #42
    nem állt még módomban. hol érhető el?
  • Renegade
    #41
    közben megnéztem a manualt, 163. oldalon írja, hogy az AI-nak hogyan kell támadási útvonalat beállítani, ezt nézted már?
  • drBanzai
    #40
    Szívesen átküldöm, ha megmondod melyik fájlt hol találom
  • Renegade
    #39
    olvastam a privit, hát így első körben passz, abban sem vagyok biztos, hogy az AI csak nyomul előre, vagy valamilyen logika szerint igyekszik elfoglalni a VP-ket, esetleg használ-e bármilyen útválasztást.

    Nagyon rég játszottam vele, úgy rémlik, hogy valamennyi logika szorult azért az AI-ba, mert égő épületből visszavonulnak, de kb ennyi, de pl amikor lenyomtam a partraszállos részeket német oldalról, akkor annyira ügyetlen volt az AI, hogy még az erődökig sem nagyon jutottak el.

    Ha gondolod tesztelem, de de max a több szem többet lát mondás jöhet be. :-)

    Igazából az AI szvsz kedvcsinálónak jó, bemelegíteni pvp-re. :-)
  • drBanzai
    #38
    Ja igen, ha készen vagyok vele (ami csak pár perc munka lenne még, szeretném tesztelésre kiadni, csak nem tudom, hol és hogyan tudom megoldani ezt.
  • drBanzai
    #37
    Na pörgessük fel egy kicsit a témát.

    Csináltam egy mapot, rengeteg energiát feccöltem bele, készen is lenne, de az elfoglalandó zászlókat amiket kitettem nem akarja a gép elfoglalni.
    A cél a budai vár elfoglalása lenne nyugatról, illetve Pestről. A gép csak 1 helyen támad rendesen, a többinél összegyűlik egy helyre, és vár.
    Tudja vki a megoldást?
  • Renegade
    #36
    áááh, de nem kicsit megrohantak az emlékek, emlékszem egy felejthetetlen csatára egy cimbivel:

    42 aug Ger assault vs Sov def (kapott kétszeres szorzót még pontra mert kedves vagyok, így nyomasztó túlerőben védekezhettek)

    persze én voltam a németekkel, mondani sem kell csak rövidcsövü pzIIIasok voltak, remek, azért egy századot be raktam golyó fogónak, némi SS gyalogság, 3 88-as járművel, 8*8 spec ops, fele ennyi légidesszant, plusz néhány felederítő

    igen kedves volt, mindenhol aknák, erődök, KV-1, KV2 is egy zsák

    az első pár körben buktam 2 88-ast (egyik meghibásodott)

    úgy a 6. körben megérkeztek a Junkerek és ledobták az ejtőernyősöket, a HQ-jukra ahol volt még néhány tank + géppuskás, büszke vagyok rájuk, mert 3 körig húzták, az egyik spec ops alakulat eltünt, a másik szerencsésen beszivárgott (aki nem játszott vele annak: bárhol lerakhatóak, akár az ellenség hátában is) a legkeményebb bunkerük mögé. Ez remek jó dolog volt, nem is értette mi robbantotta fel hátulról a bunkert + söpört el 2 tankot meg néhány tucat lézengő bolsevikot. Összegyüjtöttem a megmaradt tankjaimat + az engiket és módszeresen haladtak előre felszámolva az ellenállást (eddigre már nem voltak bunkerek). Az utolsó T-34-es viszont megtáltosodott, mert kb 1 km-ről kilötte az összes tankomat. A front mögül tüzelő 150-esek is kifogytak, a fél erdő lángolt. Az SS katonák beásták magukat a VP területek elé, több rohamot sikeresen visszavertek. Még szerencse, hogy már a VP-k nagy része az enyém volt, így tudtam erősítést hívni. Ritka jó móka volt, egy minor victoryt kiszenvedtem azért :-)
  • Renegade
    #35
    ahogy nézem egy dologról beszélünk, engem a képek zavartak össze :-(
  • Renegade
    #34
    SP

    de nem 7, ne kérdezd honnan vettem :-)
  • Kisendre
    #33
    Még soha nem hallottam steel panthers VII-ről, rákerestem googlen, de az sem adott ki semmilyen találatot rá, tehát igazából nem tudom mire gondolhatsz.
  • Renegade
    #32
    ez valami ráncfelvarrás?
    én a steel panther VII-be vagyok beleesve évek óta, de ezek a képek nem abból vannak.
  • Kisendre
    #31
    A repülővel menj az ejtőernyősök mezőjére (bal Shift lenyomva + bal klikk a mezőre), ezután jelöld ki az ejtőernyősöket, nyomdd meg az L gombot és kattins bal egérgombbal a repülőre.
  • Fasiszta
    #30
    ejtőernyősöket hogy kell a repülőbe berakni.
  • Kisendre
    #29
    Igen.
  • Fasiszta
    #28
    Csak annyit kérdeznék hogy a kampányok több pályából állnak?
  • Kisendre
    #27
    Sajnos ebben nem tudok segíteni neked, egyrészt én leginkább az sp: MBT-vel játszom, másrészt ez helyzetfüggő. (függhet a tereptől, a pálya méretétől, attól, hogy milyen harchelyzetben vagy, tehát védekezned, vagy támadnod kell-e) Ajánlatos kipróbálgatni, kitapasztalni mely egységek felelnek meg legjobban a rád jellemző taktikáknak.
  • Fasiszta
    #26
    A steel panthers world at war-ban az italians at war-ban milyen egységeket érdemes venni?
  • Kisendre
    #25
    Kösz az infot.
  • Montanosz
    #24
    combat mission anthology-t meg a budapestet is én az emule Plus progival szedtem le. - a sime emule nem jó! -
    amúgy a CM-nek nagy fóruma van a pcdome-n, akik egymással játszanak)
  • Kisendre
    #23
    A close combatot próbáltam már, de nem tetszett, hogy valós idejű, viszont a combat missiont szerintem ki fogom próbálni, a panzer campaign budapest 45'-el együtt. Combat mission melyik részét ajánlod? (Esetleg tudsz küldeni hozzájuk valamilyen letöltési linket?)
  • Montanosz
    #22
    http://www.old-games.ru/
  • Montanosz
    #21
    pedig tuti élvezet)))) ennél élethűbbet nem találsz jelenleg.
    a close combat-t sorozatot nyomtad esetleg, hasonló játék mint a steel panthers...
  • Kisendre
    #20
    No az már közelebb jár az sp-hez, mint a panzer campaign és társai, bár bevallom őszintén, én még egyszer sem játszottam combat missionnal, valahogy nem vagyok kibékülve a 3D-s körökre osztott stratégiákkal, nem olyan átláthatóak, mint egy sima felülnézetes 2D játék, szerintem.
  • Kisendre
    #19
    Kipróbálnám ezeket a régi I, II, III részeket is, de sehol nem tudtam eddig beszerezni.:(
    Én egyébként az sp: world at wart jobbnak gondolom, így látatlanban is, mint az I-et, van köztük jó pár év, és jópár patch:). Ha lesz rá időd mindenképpen próbáld ki, az első hsz-emben megtalálod a letöltési linkeket.
  • Kisendre
    #18
    Köszönjük Emese, legközelebb figyelmesen olvass.
  • a.carkey
    #17
    Anno adták a III. részt egy PC újsághoz, de az igazi az első része volt. Még mindig az egyik legjobb II. VHs stratégia. Sajnos, időigényes, meg letehetetlen ha az ember belekezd, úgyhogy mostanában számomra ez kivitelezhetetlen.
  • Montanosz
    #16
    ja meg nekem örök kedvenc ugyi a Combat Mission))))
  • Thanatos
    #15
    ezért írta hogy kinetikus lövedékek esetében, ne így akarj okos lenni :)
  • Csirke4
    #14
    HEATnél nem is számít a távolság.
  • Molnibalage
    #13
    Hát ez messze a PG modellezési szintje felett van, na de mivel taktikai ez belefér.

    A PG III-ban a parancsnokok képességeivel viszont rendesen lehetett variálni.
  • Kisendre
    #12
    Az sp-ben még nem találkoztam ilyesmi problémákkal. Nagyon részletes, és valósághű játék, ott az egységeket viszonylag egyszerűen le lehet fogni, folyamatos tűz alatt tartással, főleg tüzérséggel, ilyenkor megemelkedik a supression szintjük és egy ideig nem képesek mozogni, de sokszor lőni sem, főleg gyalogságnal fordul ez elő, de hk-knál is szokott. Gyalogság átkelését folyón meg lehet oldani gumicsónakokkal, és egyáltalán nem lehetetlen alkalmazva pl a tüzérség füstképző képességét, ilyenkor a part menti állásokból már csak akkor tudnak tüzet nyitni az átkelő egységekre mikor azok partot érnek, vagy partközelben vannak, de még így sem veszélytelen a dolog. Persze, ez csak akkor hatásos, ha az ellenfél nem rendelkezik a füstön is átlátó optika berendezésekkel.
    A harckocsik esetében minden hk-nak meg van adva a homogén acélpáncélzatba átszámolt védelmi értéke mm-ben, külön a testpáncélnak és külön a toronynak elöl, oldalt, hátul, felül kinetikus és kumulatív lövedékek ellen egyaránt. Az egységeknek meg van adva, hogy milyen lövedékből mennyivel rendelkezik, van HE, AP, SABOT és HEAT lövedék.
    Minden létező lövedék megtalálható az adatbázisában, reális páncélátütési adatokkal, kinetikus lövedékek esetében még a távolság is számít.
    Persze ezek csak kiragadott példák, nagyon sok ilyen apróság teszi (szerintem) a jelenlegi legreálisabb ilyen kategóriájú játékká.
  • Molnibalage
    #11
    Ezeket úgy kipróbálnám, de egyszerűen nincs időm rájuk.
  • Molnibalage
    #10
    Nekem nagy kedvencem a Panzer General I, annak ellenére, hogy a német fegyverek szerintem felülmodellezettek és hiányzik belőle sok dolog modellezése. Pl. Minden támadásnak egyforma erővel ált ellen az egység. A PG II-ben már ki lehetett őket fárasztani. Sok ki szar egység támadta őket és végül a brutálerős szovjet páncélvadászok azért csak behentelték őket.

    A folyón átkelés volt még egy olyan dolog, ami a PG I-ben szinte lehetetlen feladat volt, ha nem voltál abszolút túlerőben.
  • Kisendre
    #9
    Így van.
  • Molnibalage
    #8
    A SP akkor inkább taktikai szintű modellezésű és nem frontvonal szintű?
  • butuska66
    #7
    Tisztára Divided Ground és az Easter Frontc játék ugrott be a képekről amiket Talansoft adott ki anno
  • Kisendre
    #6
    Ha valakinek kedve támadna e-mailen keresztül játszani a steel panthers mbt-vel, akkor állok szolgálatára.