10
-
#10 Az afroamerikai kelet európai megfelelője a cigány. Na most a cigányokról senkinek sincsenek túl jó asszociációi, így nem szerencsés ha ilyen arccal reklámoznak egy terméket. Gondolom ezért is cserélték ki. -
hangulati #9 csak azt nem ertem, hogy miert van mindket felvetelen a lengyel felirattal ellatott plakat. budos.lehet, hogy csinaltak EGY ilyet is? -
hypno #8 A kínaiak viszont már a lengyeleknél is a spájzban vannak? -
krajcsovszkig #7 Ez akkora lol egyébként hogy az összes amcsi reklámon kell lenni egy fehérnek, egy kínainak meg egy fekának... (hol vannak a spanyolok?:P)
Ha meg az "etnikai homogenitás" miatt színezték át, akkor igazuk van, mert qrvahülyén néz ki egy K-Eu.i reklámon a néger. (mminthogy fura és szokatlan, nem úgy értem, na.) -
szombi #6 Már csak arra lennék kíváncsi, hogy a néger fószer mit szólt az egészhez?
Persze, lehet hogy az illető egy modell, akinek sokmindent le kell nyelnie...
Amúgy meg szerintem sokkal normálisabban néz ki mint egyes fehérbőrű emberek... -
#5 Ugy tunik keves arrafele a brazil. -
vmiki88 #4 Lengyelország elbaszta nem kicsit, nagyon -
#3 A 200 forintoson a Lánchíd van
Amúgy állítólag nem magáról, hanem egy ismerőséről mintázta Károly Róbertet. Ebből a szempontból a régi német márkák jobbak voltak, hiszen pl. Gauss nem vész a múlt homályába. -
Skeez #2 Én szerintem meg kamu..
Mert mi oka lehet egy ilyen cserének? Utálják a feketéket?
A másik: ha már barkácsolnak, tényleg ilyen igénytelenül tették volna? Úgy néz ki a második képen az ipse, mintha valami súlyos hátbetegsége lenne, és nem tudná rendesen tartani a felsőtestét. Valahogy a fej és a nyak szöge nincs összhangban a törzsével.
Azt elképzelhetőnek tartom, hogy egy munkahely váltás előtt álló kreatívos tréfája az egész..
A múltkor meg a 200 forintoson látható arcra dobták azt, hogy a készítő saját magáról mintázta és nem Károly Róbertről.
-
nett #1 "Lengyelország etnikai homogenitásá"-ba az ázsiai típus belefér, az afrikai nem? Fura egy ország lehet az is.