64
  • PeterGee
    #64
    És mennyibe kerül a tv amin már van is értelme a BR filmnek? Ezt ált szeretik elfelejteni a konzolosok. Hiába tud a ps3 HD-t, ha egy 55cm-es katódsugáscsövesen nézed.
  • zola2000
    #63
    ja csak egy dologra jó: xbox360 játékok futtatására, de az elég is.
  • zola2000
    #62
    2008 áprilisában az e-bayről 46ezer valamennyi volt egy új xbox360 arcade, csak a flashelés idejére lett kibontva.
  • Sanyix
    #61
    ...boxot 45-ért...
  • Sanyix
    #60
    (mellesleg másfél éve te álmodban vettél boxot, legalábbis 360-at)
  • Sanyix
    #59
    Na igen csak azon a 45k boxon nincs is olyan változatosság a játékokban, na meg csak 1 dologra jó ;) nem véletlenül nem vettem én se boxot, valószínűleg inkább csak porosodna.
  • zola2000
    #58
    Na bumm, nekem meg a másfél éve 45 ezerért vett boxomon...
  • Chocho
    #57
    Régi PC-s játékosként muszáj, hogy közbeszóljak, mert ez a vita már régen lement két másik topicban is. A PC-sek igenis vesznek eredeti játékokat (nekem több tucat van), és a konzolosok is warezolnak (elég körülnézni a Mininovan). Ennek tehát semmi köze a gépek teljesítőképességéhez.
  • Sanyix
    #56
    Azért mert neked nincs logikád és azt sem tudod mi az a directx azért még nem lesz hülyeség.
  • Sanyix
    #55
    mellesleg pont a filmkiadók azok akiket örömmel "megkárosít" a legtöbb ember, jogosan.
  • Sanyix
    #54
    Belerokkannál hogy ha azt mondanám hogy a tavaly májusban 80kért vett gépemen a legújabb játékok is maxon futnak? Mert ez van. A bd szerintem senkit sem érdekel, ez látszik is a terjedési mutatóin. Az optikai formátumok az utolsókat rúgják, minden tekintetben.
  • Sanyix
    #53
    Legyen 4 a teljesség igénye nélkül.

    Belőled is látszik, ahogy a sony és az általa gerjesztett fanboyság milyen jól vonzza a pszichopatákat, vagy az olyan gyerekeket akiket gyerekkorukban valami trauma ért.

    "akkor dumálhatsz addig kuss legyen PCMÓKUS!"
    Attól félek hogy egy elmebeteg állatra hallgatnék legutoljára, úgyhogy kár a gőzért kis barátom :)
  • SSJmeszes
    #52
    Ez mindig is vita lessz a selejt emberek körébe. Mert satuk és nincs más amin vitázhatnak! Én ennyit tudok ehez hozzáfűzni! Az össze ilyen felbújtót BANOLNI kellene!
  • Evoluti0N
    #51
    Lol nevetseges ez a konzol vs pc vita mar. Kinek mi jon be jobban azon jatszik. Ennyi. Nem ertem miert nem mindegy, h ki min szeret
  • cateran
    #50
    Hmm a nagyvonalúan kihagyott vesszőimet helyetesitsétek be tetszés szerint:D
  • cateran
    #49
    Már megint megy az okoskodás pc vs konzol? Én aztán nem vagyok PS3 fan,se Xbox 360,se Wii de basszus...1 PS3 1 játékkal és 1 BD filmmel 260 font ugyan mutassatok már 260 fontért pc-t ami BD lemezt is lejátszik ÉS high end közeli gaming gép..(elárulom az entry level gépek vannak olyan 300 font környékén..és hol vagyunk még a gaming szinttől...)
  • zola2000
    #48
    Hülyeség, ott a ps3 linux.
  • InterFoxSOFT
    #47
    ""25-50% -al tobbe kerulnek ra""

    És 400%-al többet adnak el belőle te kis matek zseni!
  • SSJmeszes
    #46
    Csak nem értem mi az annyának kell DX11 mikor a DX10 se tart sehol. kb 6 játék támogat DX10 et. Kérdem én mi a francnak ez a hülyeség?
  • savior
    #45
    minden uj konzolmegjelenesnel az van, hogy az majd hulyere veri a pc-t grafikailag meg minden. aztan ugyanazt a szintet hozza az elso 1-2-3 evben, utana pedig szep lassan kezd lemaradni. mindezt ugy, hogy a jatekok folyamatosan 25-50% -al tobbe kerulnek ra, es aki informatika manias az meg szamitogepet is tart mellette.
  • InterFoxSOFT
    #44
    És te erre ilyen büszke vagy, warez mókus?
  • Tetsuo
    #43
    A max jatekelmenyhez nem kell mindig az origi jatek. ;)
  • InterFoxSOFT
    #42
    Ez félrement nem?
    A vasat nem mi csináltuk!
    A PC-sek nek meg már 10 éve habzik a szájuk, a 300,000k-s gépen szebb lenne mint xy konzolon kijelentésekkel.LOL
    Majd ha feldobsz ide nekem egy általad vett eredeti játék borítóját
    (WOW-kivételével) akkor dumálhatsz addig kuss legyen PCMÓKUS!
  • Sanyix
    #41
    Ez félrement nem?

    Mindenesetre a linkeken jó volt látni hogy még ma is habzik a szájuk a ps vérfanboyoknak, hogy ők bizony milyen jó vásárt csináltak, és hogy milyen kvajó a gépük, 3 év sikertelenség után :D
  • InterFoxSOFT
    #40
    Kezdj sírni!
    http://playstationcommunity.hu/note/1881
    http://playstationcommunity.hu/note/1893
  • grizzly21
    #39
    mekkora baromsag ez is, pont a Blizzard-ot mondod, akinek kulon Cinema csapata volt az introkhoz (ami a storynak csak egy resze). Mondj egy sikeres/jo jatekot szar story-val...egy ket arcade max
  • grizzly21
    #38
    egy kozepes mai PC kenterbe veri a box-ot de meg a ps3mat is.
  • Glutamin
    #37
    nv1 az ráadásul egy hangkártya is volt egyben. Tudott hajlított felületekre (quadratic texture mapping) is textúrát rakni stb. Szóval valóban érdekes, hogy egy sokkal "primitívebb" eszközzel indult meg a karrier.
  • Tetsuo
    #36
    nem kell osszeeskuves ehhez, ilyen a penzrendszer meg a vallalkozasok mukodese. profit remenye nelkul nem fejleszt senki csak a gamerek szep szemeert.. :)
    ma "all about the money", ez van.
  • kvp
    #35
    A vicc az, hogy ilyen elvet hasznalo jatekok mar 2000-ben is voltak, csak akkor meg 100%-ban szoftveresen oldottak meg ezeket a feladatokat. A legjobb pelda erre egy 10 eves mmo-fps-rpg, ahol a level of detail dinamikusan volt allithato, mind az adott objektum tavolsaga, mind a gep erejenek fuggvenyeben. Igy lehetoseg volt arra, hogy olyan minosegu grafikat adjanak ki, amig csak 8 evvel kesobb volt maximalis felbontasra allithato, igy a jatek folyamatosan szebb lett, ahogy erosebb processzorok jottek ki. A fizika duplikaltan szerver es kliens oldalon is ment a grafikai adatok fizkai modellkenti felhasznalasasaval, kliens oldali predikcioval, tehat minel erosebb gepe es alacsonyabb ping-je volt valakinek, annal kisebb lett a fizikai rendszer predikcios hibaja es annal szebb lett a jatek grafikaja. Mindezt hardvergyorsitas nelkul, tehat a videokartya csak a poligonok kirajzolasat vegezte, meg a geometriai transzformaciokat is a cpu szamolta. Erre szukseg volt, mert a dinamikus lod es a fizkai rendszerbol visszacsatolt grafikai modellek miatt ezt fizkai es geometriai shader tamogatas nelkul nem lehetett volna maskent megoldani. DX11 alatt vegre lehet ilyen szoftvereket irni, meghozza hardvergyorsitassal es nem ugy, hogy majd jo 10 ev mulva lesz hozza gep, hanem hasznalhato modon.

    Igy talan elmulnak azok a buta mmo motorok, ahol a falakon es a butorokon at lehet nyulni vagy a sziklan atloni, pl. amilyen jelenleg a wow is, amiben semmilyen fizika sincs, csak a kliens vegez egy minimalis bejarhatosagi es celozhatosagi vizsgalatot, de ezt ugyebar a jatekos gepen ki lehet kapcsolni. A szerver ezzel szemben semmit sem ellenoriz mivel semmilyen fizikat sem szamol. Pedig a grafikai modellek alapjan lehetne 3d-s fizikai modellt is futtatni, de akkor a jelenlegi motor meghagyasaval a gepigenye 2-3 nagysagrenddel none es a point and click hack and slash stiluson nem javitana a nagyobb elethuseg. Ezzel szemben egy rendes mmo fps-ben ez kritikus, foleg ha tobb ezer jatekos akar fps-ezni egy nagy meretu, de jol lathato teruleten, elethu fizika mellett.

    ps: Egyebkent az nvidia nv1-es es nv2-es kartyai mar tudtak tesselation-t, csak nem programozhato modon. Ennek ellenere vegul az nv3-as nvidia riva reven futott be a ceg, ami csak egy sima triangle blitter kartya volt 1997 korul.
  • neoG
    #34
    megint kezded itt a hülye flémedet?konzol vs pc vitát akarsz?tele a szobád konzolokkal, irány játszani, ha annyira faszák
  • Adenoma
    #33
    hát igen, eléggé viccesen néztek ki a tárgyak, és ellenfelek trueform-mal ( lásd counter-strike)
  • Sanyix
    #32
    kokszalámik... a dx11 legjobb újításai megint csak az ésszerűsítés, mint 10-től kezdve. Szóval nem kell feltétlenül szebbnek lenni a játékoknak, lehetnek gyorsabbak is, mivel ésszerűbben fogja kihasználni a gép teljesítményét(pl 11-től válnak többszálúvá a direcx folyamatok). Vagy lehet másban fejleszteni, pl fizikában ami már szintén 1 apiban lehet a grafikával, a compute shader használatával.

    Kis hülye grafikabuzi vérpistikéknek nem tetszik, mert nem olyan mint a 10 előtti dx-ek hogy a kocka 1szobás játékokban 765675675675675675675675675 milliárd poligonos omgwtf szörnyek vannak, hanem arra gyúr hogy nyílt terepen legyenek jelenlegi normál poligonszámú valamik és azokból többezer darab, amelyekre élethű fizika hat.
  • n3whous3
    #31
    csak voltak olyan alapvető faszságok a truformmal, hogy kedvük se volt vele foglalkozni, ezért kérdeztem, hogy mit újítottak azóta vajh az eljáráson, mert körülményes volt az az egész.
  • zola2000
    #30
    "Miről beszélsz bazz"
    A tesszellációról bazz ^^

    Mellesleg amelyik pcn úgy fut a gta4, a far cry2, az Assassin's creed... Mint a másfél éve 45kért vett x360 aracadeomon, az még mindíg jó pcnek számít a magyar viszonyokhoz képest, nekem meg nem kell félnem a crisis2, vagy az egyszerre 7000 ellenfelet megjeleníteni képes dead rising 2, meg a 4 magos pct igénylő alan wake (ha egyáltalán átportolják valaha) gépigényétől sem...
  • PLaci #29
    Igen, a Tessalation = TruForm, és az én Radeon 8500-asom is tudta, de!
    Az csak (sajnos) egy ATI extra funkció volt, itt a DX11-ben pedig már alapvető DX funkció!
    Mi a külömbség? Az, hogy annó nem sok játékfejlesztő foglalkozott a TruForm-al, isten tudja milyen indokból, de most majd minden DX11-t tudó gém alapból tudni fogja!
  • Adenoma
    #28
    nem állítottam az ellenkezőjét. csak nem látom a pixelességét. a gta4 meg nemcsak pc-re rossz, hanem boxra is
  • n3whous3
    #27
    Nem a kép pixeles, hanem pl nézd már meg gta ivben mekkora fos textúrák vannak box alatt a pc-shez képest. Azt messziről is látni.

    Amúgy meg ezzel egyébként is elismerted, hogy a box már elavult a pc-hez képest, a vita ezennel érvényét vesztette
  • Adenoma
    #26
    ki nem szrja, vagy hgyozza le, hogy pixeles, amikor 4 méterre nézed a lapostévén?
    úgy sem látszik onnan. ez nem monitor, hogy ott gebedsz előtte 10 centire.
  • n3whous3
    #25
    Miről beszélsz bazz, nézd már meg milyen játékok voltak azóta, lesöprik a szar textúrás xboxot az asztalról.