6493
MechWarrior Online
  • Alanw
    #6493
    patch notes
  • lammaer
    #6492
    Elindult az adventi event, mindennap más könnyen teljesíthető feleadat némi rewardért, illetve megint van olyan "event", hogya wishilsteljük az új MW5 DLCt, akkor nemsoká 1250MC és 100GSP üti a markunkat. Potya pénz...
  • Atisz #6491
    Nem csak neked, ismert hiba, úgy tűnik javították.
  • Kotomicuki
    #6490
    Mivel hónapok óta, egyre gyakrabban azt üzengeti a játék - egyedüliként - az indításakor, hogy "nem megfelelő internet-kapcsolat" és nem engedi elindítani magát, miközben minden más elérhető és működik - nem vele egy időben, természetesen - , így végérvényesen töröltem és befejeztem a vele való kínlódást!
  • lammaer
    #6489
    8.-ig aki wishlisteli a mechwarrior DLCjüket, kap ingyen MC-t.
    Nemtom mire jó nekik de behúztam.

    link
  • lammaer
    #6488
    Azt megcsináltam még ápr 1 előtt.

    Igazából azt hiszem kimaxoltam az MWO-t egy darabig.

    Megvan minden hero mech aminek értelmét láttam (kitfox, huntsman, cyclops, warhammer, adder) szóval MC max garázshelyre kell mostmár, de van vagy 50 egyéb mechem ami a tier listák szerint ér valamit... szóval max az eventekre nézek be egy jódarabig az ingyenmechért.
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.04.05. 09:49:16
  • Kotomicuki
    #6487
    A másik event-en 2k MC a fődíj, igaz, ennyire gáz csaták mellett pár napig kuksolni kell a gép előtt mire meglesz.
  • lammaer
    #6486
    Hát nem csodálom hogy mindenki idiótán játszott, mert egy rakás idióta küldetés van benne. Stílszerűen :)
    Én mentem kb 8-10 meccset, ami unlockolódott azt behúztam, a többin nem rugózok.
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.04.04. 20:49:58
  • Kotomicuki
    #6485
    Áprilisi őrült event is van...
    Ennyire ratyi csatáim nem mostanság voltak, mint amiket most kell megélnem az event-halmozás miatt: ilyenkor észrevehetően esik a "teljesítményem", aztán, ha vége van az event-eknek, akkor megint jöhetnek a >800 kiosztott sebzéses csaták.

    Az akciós CHARGER CGR-1A5-öt kipróbálom az AC-20, 3xSRM6, 2x (ER) SL , IS Comp. Mk I felállásban. Ha 325-ös Light motorral szerelem, akkor akár 70-el is szalad, de 300-as normál motor esetén is eléri a 65-öt - és így 5 helyett 6 tonna AC-20 lőszer fér rá. Az alfája "csak" 66, de ezt viszonylag sokáig tudja tartani és azért van páncélja is, amire a skill-%-ok rakódhatnak.
    Skill-ezés nélkül is el lehet vele lenni: az SRM finoman csupaszít, az AC meg jókorákat üt és így a mozgó és álló futrinkára is van megfelelő ártalmi képessége. Igaz, nem egy távlövő, de a közelharcban, ha van némi fedezék is, akkor egész tűrhetően szerepel.

    Az 1A1 változat a 7 energiahelyével a SL-ekre kap Quirks-öt..., érdekes lehet 74-el szaladgálni, miközben másodpercenként 26-ot lehet sebezni a nagyjából 300 méteres körben - skill-ezve + a legnagyobb comp.'-pal - , de azt szinte a végtelenségig...
  • lammaer
    #6484
    Észre sem vettem hogy lootbag event van, még jó hogy redditen írták.... volt még 2 óra prémem, mondom hogyrsan farmolok kicsit, most hogy kinyitottam 100 lootbageet megint van 5 nap. Pedig mást akartam játszani, de hát igy, ha ennyire akarják hogy toljam.... 2000mc az 2000mc :)
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.03.20. 20:28:37
  • Kotomicuki
    #6483
    Köszönöm, így már érthető!
    Sok csatát nem játszottam, de a többségét így is megnyerték a csapattársak nekem! ;)

    Az biztos, hogy kihegyezettebb, pörgősebb csaták voltak, de itt már végképp nem lehet 0 pontos géppel bujkálni a pontokért a fejlesztéséhez és 1-2 kísérletező, nem a legerősebb konfigurációt használó egyén is el tudja dönteni a csata sorsát.
    Ehhez a módhoz - szvsz- nem adatgyűjtés, hanem még finomabb meccskreáló algoritmus kellene, ami meg a várakozási időnek nem tesz jót - ez eddig is gyengéje volt a játéknak, pláne a csaták előtti szavazások bevezetése után. (1,5 percig sem tudnak egyesek csatlakozni, ill. le-le dobálja az embert a szerverük -> ezen (is) kéne reszelniük, de nagyon)
    Meg az elérhető eredmények és jutalmak sem a régiek így...
  • lammaer
    #6482
    Biztos hogy nem 8v8 volt az? :)
    klikk ide

    Itt megtalálod a választ is a miértre. És nem, nem azért hogy neked defeat streaked legyen....
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.03.19. 00:08:09
  • Kotomicuki
    #6481
    Ma csak 2*10-es csatákat rakott össze a "gép"..., kevesebb is volt a várakozási idő, de ez mégsem a jól megszokott felállás.
    Vajh, mi lehet má' megin' a háttérben?!
  • lammaer
    #6480
    Szép eredmény, ilyet érdemes lett volna megvárni és screenshotolni :D
  • Kotomicuki
    #6479
    Nemrég meglett a 12 assists, már nem emlékszem, melyik vassal, de ma a 4 LPL-s Battlemaster Hellslinger Hero-nak megadta a 8 Kill-t!
    Sokáig háttérben maradtam, az ellenfél is 1-2 darabonként jött, szvsz mind XL meghajtással, vagy a gyengébb oldaltorzós fajtából, mert viszonylag gyorsan végük lett és amiért nem mindig engem lőttek, ezért szinte minden összejött: 1700 dmg, majd 1k meccspont és 11k környéki XP - az event-es prémiummal. Az utolsó előtti ellenfél ugyan már leterített, de sikerült annyira megfaragni, hogy a következő csörtében kidöntötte az utolsó csapattárs. Mivel bázisfoglalás volt és nagyon elhúzódott, így nem tudtam megvárni, hogy képet is csinálhassak róla. ...és még ezzel sem lett meg a 91 skill-pontja a gépnek!

    Itt is beigazolódni látom a lézerek fölényét - ha van hozzájuk quirks is: a sebzésüket akár egy "alkatrészre" is lehet összpontosítani, így jóval kevesebb sebzésből, jóval nagyobb eredményt lehet elérni velük, mint pl. a területsebző rakétákkal - utóbbiak inkább a végjátékban hatásosak, addig csak a csapat túlélőinek faragják meg az ellenfelet.
  • Kotomicuki
    #6478
    Úgy tűnik, hogy a márciusi ingyen Uziel UZL-6P-ért "csak" meccspontokat kell gyűjteni: 8k-ért megvan a masina (IS, 50t, 6 energia fegyverhellyel), 10k-ért meg az egyedi álca is meglesz hozzá.
    Még 25 nap, hajrá!
  • Kotomicuki
    #6477
    Sokat gondolkodtam az Orion M ("turbó" LBX-10, -10% heat) és a K (4 energia hely, -15% heat) között, végül az utóbbi lett.
    STD 300, AC 10 és 4 MPL, MK II comp.-pal megtoldva - ez nem sok alfa, de a legmelegebb helyen is jóval tovább kitart, mint az ellenfelek legtöbbje..., és még nincs skill-ezve se!
    Támogató szerepkörben a 2. meccsén 5 kill-t hozott, alig több, mint 500 dmg-dzsel. A harcok második felében jeleskedik inkább. Később esetleg megpróbálok még a 2 rakétahelyre is felvarázsolni vmit, hátha nagyobb lesz az alfája - könnyű motorral, közepes lézerrel az MRM 40 is feltehető, igaz, a comp. ugrik lefele, mert a lőszernek kell a hely, de így meg már 70-es alfát lehet elérni, ami talán bevállalható a hűtőképesség tudatában.
    Sajnos, a mostani fegyverarzenál nagyon lent van a gyomortájékon, így a "modern", szurka-piszka hadviselést el lehet felejteni vele, viszont a megfontolt rohamok, legfeljebb 1-2, már "összekarcolt" ellenfél ellen még bevállalhatóak vele, mivel viszonylag jól páncélozott.

    Nem kicsit variáltak a quirks-ökön a legutóbbi verzióváltásokkal is a kevésbé népszerű járgányok "felkarolása" érdekében. Messze szimpatikusabb megoldás, mint pl. a wot mindent jobbat inkább a használhatatlanság felé le-nerf-elő húzásai, hogy egységeses(en szar) tudású gépparkot érjenek el.
  • lammaer
    #6476
    Köszi megint az értesítést. Most alszik az MWO nálam (Empyrion megy ezerrel), de salekről jó ha nem maradok le, van pár mech a bevásátló listámon :D
  • Kotomicuki
    #6475
    Március 7.-ig akciók - eddig nem lehet a fölösleges fegyvereket és motorokat sem eladni!
    Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2022.02.26. 04:17:26
  • lammaer
    #6474
    Hát, ha bármilyen mechek hordában közlekednek, akkor ők mindig OPk lesznek szemben a magányos nagy harcosokkal.
    MWOban alapszabály hogy egyedül soha sehova (kivéve ha nagyon mibil ight vagy, aki felderít, de ott észnél kell akkor lenni).

    Ha én lighhtal vagyok én mindig sertepertélek a mi nagyjaink mellett, ha jönnek az ellenséges lightok, ők rákattannak a nagyokra, én meg levadászom őket. Mindenki jól jár, csak az ellenfél nem.
  • Kotomicuki
    #6473
    A hordában támadó futrinkák miatt egyre játszhatatlanabb a játék.
    Kissé túlzásnak tartom, hogy pl. az urbi'-k mennyi sebzést kibírnak, míg az én túlpáncélozott assault-omat akár <200 sebzésből kidöntik szemből, normál hajtómű estén is.
  • lammaer
    #6472
    Kösz hogy szóltál hogy új event van... mondjuk ilyen mechem pont van már, de elfér még :D
  • Kotomicuki
    #6471
    Februárban egy Firestarter FS9-S(C) Champion Mech az event fődíja. (35 tonnás, IS, lézer-flammer)
    Mintha kicsit emeltek volna a követelményekben az előzőekhez képest, de napi pár csatával azért hozható ez is: pl. lehet előszedni az AMS-eket és a 300MC-ért az UAV-okat.
  • Kotomicuki
    #6470
    Ezt már szeretem!

    Egy bal (a pajzs-) karját elvesztett, 14%-ra lelőtt, hajdani nyeremény Centúrióval megnyert csata.
    Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2022.01.27. 15:40:42
  • Kotomicuki
    #6469
    Tegnap este lejárt a kapott prémiumom, ma egy 7 győztes csatás sorozattal szeretett volna meggyőzni a játék az "előfizetés" előnyeiről.
    A 400 sebzést majd' mindegyikben hoztam, de egyikben sem miattam nyerték meg a fiúk az összecsapásokat.
    Azért ez a párosítás sem mindennapos...
    Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2022.01.24. 19:38:24
  • Kotomicuki
    #6468
    Na, a Boiler talán mégis használható lesz: sorba kötve a LPL-ket, ezzel az alfáról lemondva, már egész hosszan lehet használni - az eddigiekhez képest - a masinát. "Csak" az elrettentő és visszatartó erő tűnt el belőle..., bár, igaz, hogy egy állandóan leolvadó gépben sincs ilyenből sok.
    A 2 gombos egér továbbra is akadályozó tényező, ebben a játékban.
  • lammaer
    #6467
    Elég érdekes infócsomag pár nem túl triviális játékmechanikai elemről amit a játékből kinyert adatokból lehet kiolvasni
    link

    Csak nagy vonalakban ami nekem érdekes volt/megértettem/megmaradt:
    - a rakétafedelek mostmár instant nyilnak, nincs késleltetés mint régebben (nekem a Dervish az egyetlen ilyen rakétás mechem), szóval nem kell kinyítni előre a fedeleket. A 20% sebzéscsökkentést viszont csak akkor adja, ha van odaraka fegyver (ezért szoktak berakni valami könnyű rakétás cuccot oda)
    - UAC-nál a beragadás után még jön automatikusan egy cooldown periódus is (a videóban látszik ez pontosan mennyi) mintha lőtt volna az ember.
    - a különböző rakétáknak különböző a HPje, ezért az AMS pl kevésbé hatékony SRM ellen mint mondjuk MRM ellen. (konkrét értékek a videóban)
    - a PPC-k nemcsak azt a testrészt sebzik amit eltalálnak, hanem tőle jobbra és balra lévőre is nyomnak 25%ot. Szóval ha egy PPC sebzésére a mechbay 10-et ir, az potenciálisan valójában 15 (ha a torzót vagy a bal-jobb torzót sebzed). Ha a kart sebzed akkor csak a mellette lévő side torzó sebződik, lefelé nem megy a splash.
    - ha döglött testrészt lősz (pl fekete láb), akkor a sebzés 50%-a átmegy a hozzá kapcsolódó testrészhez (láb esetén a side torzóhoz)
    - a kritikus sebzésekre nem vonatkozik a távolságból eredő büntetés (normál sebzésnél ugye a optimalnál messzebbre lő az ember arányosan csökken a sebzés)
    - a géppuskák instant sebeznek (mnt mondjuk a lézer - hitscan fegyverek), a repülő lövedékek csak grafikai elem, tehát géppuskával nem kell a célpont elé lőni.

    Volt szó még a ghost heatszámításról, a rakéták és LBXek szórásáról meg a kritikus sebzésekről is.

    A videóban benne vannak a konkrét számok is, sajnos az XLS-t magát nem oszthatja meg a srác vmiért.
  • lammaer
    #6466
    Tény hogy nem játsszák több tizezren, de április óta nekem sosem volt lassú a csatábakerülés, mindig nagyon gyorsan indul a meccs.
    Az hogy gyakrabban tűnnek fel ismerős nevek nekem még előny, ha valakivel ad-hoc sikerül összedolgozni és a következő meccsben is ott van az én oldalamon, akkor legalább tudom hogy kiről van szó. Szóval a belterjességnek van előnye.

    Az egyetlen pont ahol nagyon látszik az emberhiány a Faction play.
    Egy időben tologattam, a viszonylag könnyen eléthető mechbawy reward miatt, de borzasztóan nyögvenyelős mire összegyűlik elég ember, erre max este 9-12 közt van esély. de ott is van hogy 20-25 percet kell várni.
    Mondjuk sztem az a gond hogy a várakozás alatt semmit se lehet csinálni, mig a random pikkpakk elindul itt az ember csak bámulja a számlálót és reménykedik hogy hátha meglesza létszám (vagy filmet néz). Külön poén amikor összegyűlik kicsit több ember mint kell, tepedig pont nem kerülsz be mert a rendszer úgy dönt hogy az utóbb bejöbő 3 fős group fontosabb mint te.
  • MarkBlade
    #6465
    A sbzésbe nem tudnak belenyúlni. Hiszen ha neked más akkor neki is. Amire kiváncsi lennék hogy botokat raknak e be. Mert a Mechwarrior annyira rétegjáték hogy már csak az univerzum fanatikusai maradnak meg és mivel már rendben benne van a korban is és gondolom szerverekre is a ping miatt nehezen hiszem el hogy olyan gyorsan összejön a játékos egy mecsre. Ebben az esetben már van belenyúlási tényező akkor. Ez persze csak okoskodás semmi bizonyiték..
  • ximix #6464
    :) I lové jú WoT
    Nem kell ide tekergetés, egyik pillanatban én vagyok a csapatársad aki x éve nem játszott és az új térképeken keresem a helyem, már is egy ember mínusz és lehet ez miatt bukó a meccsed.

    A sebzés meg pl: 3db srm6, 2db lb 10x -el jó sebzés gyűlik össze, csak épp az ellenfél pusztul nehezen, mert az egész mech-et beterítik a sörétek és rakéták, egész közelről már jó akkor lehet testrészekre lőni.

    A lézer is, amíg ki nem "alszik" sebez, tehát ha nem tudod azon a testrészen tartania fókuszt, amíg sebez hanem bármi miatt elvándorol a célról akkor, időarányosan kapja csak a sebzést a testrész.

    Vagy mint én tesztelés közben, lövöm az alfákat és nem pusztul az ellen, míg rá nem jövök a nagy villódzások közepette, hogy az épület tetejének a sarka pont belóg és azon durran el a lövések egy része.
  • Kotomicuki
    #6463
    A sebzéssel egyedül az a gondom, hogy ez is random egy kicsit, mármint a kritikust kap, vagy nem kap rendszere, amitől azért eléggé eltérhet a mitől is hullik el mennyisége - amikor egy pillanat hiányozna már csak a győztes lövéshez, de az ellenfél lőhet előbb...
    ...és piszok idegesítő, amikor lelövöd 19%-ra és odébb mászik, majd más teríti le.

    Sz'al, a harcban még nem tudom bizonyítani, hogy belenyúlnak, de a végeredménybe nagyon bele tudnak kavarni - és mint mondtam az egyén teljesítménytől függetlenül.
  • lammaer
    #6462
    A sebzés nálam teljesen evidens, kiszámítható.

    Egy mech 3 dologba purcanhat ki: vagy ellövik mindkét lábát, vagy kilövik a fejét, vagy szétlövik a közepéén a motort (core)
    A headshothoz kevés damage is elég, a láb elég egyértelműen látszik, a coren van némi változó, pl ha XL engined van akkor már a side torso sebzés is sebzi a motort,
    A sebzésrendszer is egyértelmű, ahova lősz onnan vonódik le először az armor, utána a structure. A sebzésben nincs random, ha optimalon belül vagy akkor annyit von le az eltalált testrészről amennyi rá van írva.

    Sajnos a loggolás sokat nem segit (az lehetne részletesebb), de menet közben azért eléggé látható hogy mikor fog az ember (vagy épp az ellen) megpurcanni, nincsenek nagy meglepetések. Pl lightként egy Piranhaban két vagy 3 alfából szinte bárkit kivégzek hátulról, torzóra célozva. Nincs meglepetés, hátul sose rak senki armort, szóval nincs olyam nint a wotban hogy lepattanok vagy instakillelek ammorackkel.
    Van 10 mikro lézer darabonként 2.4 sebzéssel, meg 4 heavy small 6.5ért, tehát egy szalvó 24+26=50 sebzés.
    Egy assault torzó struktúrája valahol 80-100 közt van (skillezéstől függően), meg az armor amit a hátára raknak (többnyire 20nál kevesebb).

    Az egyetlen számomra ismeretlen tényező a critical hit. Úgy tudom itt van valami %, max itt tudnák megbundázni a dolgot. De meg is kérdezem redditen :D
    Meg persze a matchmakerben, hogy összeraknak egy oldalra szándékosan rosszakat (de ugye ez esetben ha szopórollerre tesznek akkor a rosszak közt vagy eleve).


    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.01.17. 20:41:07
  • Kotomicuki
    #6461
    Hát, van, hogy 160 sebzéstől kidől a gép, van, hogy akár 6-800-at is elvisel, igaz utóbbi esetben már nem 100%-os a tűzereje. Sz'al, van benne "némi" szórás, de én nem is ezt vitattam, hanem a hirtelen változó győzelmi arányokat.

    Persze, hogy lehet egymás után több vereség, csak ennek a megoszlása nagyon eltért az átlagos megszokottól.
  • lammaer
    #6460
    Az az általad kiosztott sebzésben a véletlennek milyen szerepe van? Hol nyúlhatnának bele hogyha rálósz a célpontre, ne annyit és ott sebezz ahova a lövedék/lézer/rakéta megy? (és ugyanez visszafelé is, mi befolyásolná a bekapott sebzésedet)

    Másrészt: mi alapján várod el hogy egymás után nem lehet több vereség?
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2022.01.17. 16:31:15
  • Kotomicuki
    #6459
    De ha egyszer nagyon feltűnő, hogy az event alatt akár 6-8 csatás vereségsorozatok is vannak 1-1 győzelem között, HA az event feltételrendszerében szerepel a győzelem kitétel is, míg előtte-utána (mármint a teljesülése után) a "normális", legfeljebb 2-3, amit utána hasonlós számú győzelemmel kompenzál (mindegy, hogy milyen teljesítményt nyújtok).
  • lammaer
    #6458
    Ne kezdd már ezt a scriptezést itt is... :P
  • Kotomicuki
    #6457
    Viszont, miután meglett az az egy győzelem, azután visszaállt a régi rend és ismét nagyjából felesbe mennek le a csatáim.
  • Kotomicuki
    #6456
    Meglett a nyeremény, a gúnyájához még egy győzelem szükségeltetik, amit az event alatt feltűnően nem óhajt dobálni a játék az előzőekhez képest. Script?!
    8 c-mpl lézerre cseréltem az arzenált, amit ketté osztott a gép (fölső 4 - alsó 4) és azt úgy is hagytam, az így nyert 2 tonnát a páncélzatra költöttem, de az így sem lett teljes és maradt a "cammogós" sebesség is. Ennek ellenére 3-4 félsortüzet el lehet engedni a lefőlésig az átlagos pályákon, ami ugyan nem ér föl egy Tündérbolttal (IS, quirks-rásegített heavy hasonmás), de ha nem forgalmas helyen kell üzemeltetni, akkor a 600 sebzés viszonylag könnyedén összejön vele. (Mindezt még skill-ezés nélkül, sz'al, tényleg nem lehet rossz masina!)

    A 10k energiasebzésre (tisztán lézerek) nálam 2,5k ballisztikus és 1,3k rakéta jutott (mind srm).

    A másik, hogy a napokban nagyon szenvedős Boiler-rel lett egy egészen tűrhető csatám, ahol végre 600 fölötti volt a bekapott sebzés, miközben ennél többet tudtam kipréselni belőle. Script?!
  • ximix #6455
    Pár napja rátaláltam a MW5M-re, nem sikerült rosszul, kellemesen lehet zúzni benne, olyannyira, hogy amikor MWO-ban futottam pár kört átakartam menni valami kisebb épületen és lepattantam, ja mondom ez másik játék .
    Amúgy az MWO-ba összehozhattak volna valami hasonló PvE részt.
  • lammaer
    #6454
    Na, januárba se szar mechet adnak ingyé - HUNCHBACK IIC HBK-IIC-A
    Tier A kategóriájú laser/ppc mech....