57
Mars
-
#57 -
#56 Nemrég futottam bele ebbe a játékba és végig is játszottam. Egy kis beszámoló annak, aki idetéved és még nem játszott ezzel a kis gyöngyszemmel.
RPG műfajból nekem csak egy dolog számít, a feladatok megoldásainak változatossága. Azaz hogy dönthessek, megölöm a célpontot, rábeszélem, megfenyegetem, lefizetem, átverem, stb. Az ilyesmi elég ritka mostanában és marhára örültem, mikor rájöttem, hogy ebben a játékban vannak ilyen opciók.
Ami tetszett:
- Döntések, amelyeknek hatása is van.
- Sci-fi környezet
- Választható oldalak
- Fejlődési rendszer letisztult, nincs túlkomplikálva
Nincsenek lőfegyverek, illetve csak egy, de az elég hasznos, főként, ha skilleket is pakolunk rá szintlépéskor. Közelharcra tervezték, csövek, botok, rudak, stb (sci-fi, de mégiscsak egy börtönön közegben játszódik). A harc nem bonyolult, de hála az égnek nem H&S jellegű csapkodok, mint a vadbarom stílus. Van olyan ellenfél, amelyiket hiába ütöd szemből, nem sebződik, ilyenkor muszáj oldalba, vagy hátba támadnod inkább. Van védekezés, támadás, elugrás, meg még egy-két mozdulat, ez is letisztult, nem kell idétlen kombókat nyomatni.
Ezek a közelharci fegyverek fejleszthetőek, ehhez a megfelelő skilllel kell rendelkezned. Lehet alakítani a fegyver nyelét, fejét, a ruhádat erősítheted, stb. Vannak gránátok, csapdák, lehet fejleszteni a lopakodást, szóval többféle játékstílust is támogat. Lopakodva aknákat telepíthetsz, majd odacsalhatod az ellent, hogy jól felrobbanjon.
Akit a mágia vagy annak a sci-fis megfelelője érdekel, az lehet technocrata vagy mi. Olyankor a varászlatok sci-fis megfelelőit lehet elsajátítani, de ez a fajta stílus mindig távol állt tőlem, szóval épp csak belekóstoltam.
Vannak kísérők is, nem egyedül kell bohóckodni. Minden RPG-s dolog megvan itt is : Kereskedők, tárgyak hasznosítása, eladás, vásárlás, karizma, stb, csak minden kevesebb, mint a nagyobb RPG-kben.
Ami negatívum:
- Grafika 7-8 éves szint (bár engem nem érdekelt)
- Mivel a marson játszódik, egyfelől egzotikus helyszín az első pár órában, de minden helyszín hasonlóan marsos. A vége felé kicsit már zavart.
- A történet néhol közepes szint, de sokszor vannak hülyeségek benne.
- Kicsit rövid.
- több fegyver és öltözet lehetett volna.
Mivel kis cég csinálta, ezért elismerésre méltó, amit összehoztak. Szerencséjük, hogy a játék tele van döntés helyzetekkel és változatos feladat megoldásokkal. Ha ezek nincsenek, akkor csak egy sima közepes akció game lenne RPG elemekkel. Így viszont nagyon megszerettem, és számomra egy-két nagyobb nevet is lealázott.
Ennek kéne egy nagy kaliberű folytatás, mindent megszorozni 3-al, és akkor ütne egy nagyot. :P -
#55 Elkészült a magyarítása!
Végre lehet nyomatni! -
Evoluti0N #54 Egyértelműen nem AAA kategória. Kisebb fejlesztőcsapat csinálta, gondolom kevés pénzből. Igazából a játék minden pontjában tudnék gyengeségeket találni. A harc se túl kidolgozott, a sztori is imitt-amott kicsit összecsapott, a társakkal való interakció is eléggé le van butítva (a románc szál pl. egy rossz vicc), a szinkronhangok se éppen A kategóriásak, grafikailag sincs a toppon, de ettől függetlenül nekem valahogy mégis bejött :D Nem nagyon jöttek ki RPG játékok mostanában és ahogy te írtad, tényleg jó egynek ilyen ínséges időkben. -
mike01010101 #53 Egy tipikus light RPG. Minden benne van ahhoz hogy RPG-nek hivjuk, de igazi mélység nincs benne. Nincs választható és testre szabható karakter, minden olyan limitált. A környezet hihetetlenül egyhangú, kb 4-5 féle arcból áll az összes npc. Tényleg egynek jó az ínséges időkben. -
#52 Pl 15 óra helyett 150 óra játékidő :D -
Evoluti0N #51 Fejlődés van benne, inventory van benne, döntések vannak benne. Ez számomra RPG. Vagy minek kéne még benne lennie, hogy RPG legyen és ne akció-kalnd játék RPG elemekkel? -
#50 Inkább akció-kaland játék RPG elemekkel. -
Evoluti0N #49 RPG-hez képest elég rövid :) Mondjuk 1x még tuti végigjátszom, mert vannak olyan részek a játékban, ahol elágazik a történet különböző választási lehetőségek miatt, meg ugye mégiscsak RPG-ről van szó, aminek még a kisebb döntéseknek köszönhetően is nagy az újrajátszási faktora. -
#48 Az vagy 3-4 call of duty... nem rovid az. :) -
Evoluti0N #47 Elnézést. 15 akart lenni. Mondjuk az se sok. -
Evoluti0N #46 Végigjátszottam. Nem lesz év játéka jelölt, de egész kellemes kis játék volt. A "kis" szót fontos kiemelni. 12 óra alatt végigjátszottam. -
Evoluti0N #45 Közben rájöttem, hogy mi a baj. Nem csak csapkodni kéne, mint az őrült, hanem taktikázni, csapdákat használni, stb. :D -
Evoluti0N #44 Ez a játék tényleg ennyire nehéz, vagy csak én vagyok a béna? Medium nehézségen is annyit szívok, mint a torkosborz, de szégyenlem azért easy-re rakni :D (már ha egyáltalán lehet változtatni megkezdett játéknál). -
Evoluti0N #43 Tegnap nem is játszottam mással, csak ezzel a játékkal. Eléggé beszippantott. Még az elején tartok.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Most szöktem meg a börtönből.
Mivel nem egy nagy fejlesztőcsapatról van szó, nem voltak túl nagyok az elvárásaim és eddig kellemesen csalódtam. Nagyon élvezem eddig. Jobban szeretem, hogy ha egy RPG-ben nem kötött a karakter, de ettől függetlenül eddig bejön. -
Dark Energy #42 Na én is nekikezdtem.
Egy korábbi játéka a Spiders-nek, a Grey Matter nagyon tetszett és trailer alapján ez is felkeltette az érdeklődésem.
Nem rossz, taps jár érte, mert egy kis fejlesztő brigádtól ez nagyon szép teljesítmény.
A sztori rendben van eddig, a játékmenet és a harc nekem bejött, bár tényleg nem sokat kell csinálni, csak gurulgatni ide-oda és nyomogatni az egérgombot. Buggal nem találkoztam még.
Kellemes szerepjáték elemekkel gazdagított cyberpunk feeling a Marson.
Nem mindenkinek fog nyilván bejönni, leginkább réteg játékosoknak szól, akik szeretik, értékelik és támogatják a kisebb fejlesztőket. -
mike01010101 #41 Az hogy tetszik, túlzás, de egynek jó az inséges időben:) Sajnos a harc eléggé leegyszerűsített, egy támadás gomb, egy védés gomb és gurulás jobbra-balra. -
#40 Azt mondod tetszik? Milyen a harc? -
mike01010101 #39 Egész szórakoztató játék, bár kicsit olyan mintha 3-4 éve kész lenne és most adták ki, de egész jó. Fejleszthető karakter, fejleszthető fegyverek, hangulatos Mars környezet. Kicsit Red Faction jellegű, szerepjáték elemekkel. -
#38 Még mindik érdekesnek tünik. Steamről már tölthető a játék. -
pcgammer #37 Gameplay
-
Evoluti0N #36 Érdekesnek ígérkezik. Nagyobb hype kéne a játéknak, mert alig lehet hallani róla és így sajnos nem lesz túl sikeres, akár jó lesz, akár nem.
@mike01010101 Akkor nem ugyanazokkal a játékokkal játszottunk idén.
-
mike01010101 #35 Igéretes ez a video. Vajon hol cseszik el? Mert elcseszik, mint az igéretes játékok 90%-t. Szerintem az idei, eddigi játékfelhozatal tragikus. -
#34 Mars War Logs - Overview Trailer
-
#33 Helyes, elvégre pc a vezető platform... -
#32 Narrows Down PC Date, Delayed On Console - Screens -
#31 Fellőtték a weboldalt + pár új kép -
#30 Elvileg ez a Mars War Logs game lesz! Tehát át kéne nevezni a topikot ha nem tévedek! (Ha tévedek jelezzétek)
Traileren a harcrendszer
-
#29 Mars: Fejlesztés szünetel!
(HW Insider) A PS3, Xbox 360 és PC platformokra érkező Mars akció-szerepjáték fejlesztését fel kellett függesztenie a francia Spiders stúdiónak. Jehanne Rousseau, a cég dolgozója az elmúlt év lehangoló pénzügyi helyzetét nevezte meg döntésük okának. Elfogyott a pénzük. Gyorsan kicsi játékot készítenek el, amelyet Xbox Live, PSN, és PC-re adnak majd ki idén. Feltehetően a Galaxy, Milky Way, vagy a Twix játékok egyike lesz.
info: Hardwired -
#28 Infómorzsa, előzetes -
#27 5 új kép -
#26 9 új kép -
#25 Infó, képek -
#24 Ez tényleg úgy néz ki mintha egy 2007-es MMO lenne -
#23 3 új kép -
#22 Hivatalos honlap + nézhető trélerje -
#21 Rövidke GDC Trailer -
#20 Aludjanak rá pár hónapot, és mingyá azt fogják bejelenteni, hogy jön xboxra is. -
#19 Újabb információk láttak napvilágot a Spider Games által fejlesztett Marsról, amely valamikor a következő esztendő végén fog megjelenni PC-re és PS3-ra.
A bejelentéskor nagyon keveset lehetett tudni a Spider Games játékáról, ám ma újabb információkkal szolgáltak. A fejlesztők egyik embere, Jehanne Rosseau elárulta, hogy az előzetes infókkal ellentétben Xbox 360-ra nem szeretnék megjelentetni a játékot, csak PC-re és Playstation 3-ra. Szerinte nagyon nehéz mindkét konzolra egydőben fejleszteni, mert nagyon eltérő a felépítések, de próbálnak megbírkózni a feladattal. Azt is megtudtuk, hogy leginkább híres írók művei ihlették a Spider Games munkatársait. A játékban két fő történeti szál lesz, s két választható karakter, akiket később teljesen személyre szabhatunk. A fejlesztők jelenleg egy kiadó jelentkezésére várnak, aki hajlandó lenne foglalkozni a játékukkal, s valamikor 2010 szeptembere körül már meg is szeretnék jelentetni.
info: Gamekapocs -
#18 10 új kép