12
  • opeca
    #12
    Ez mindig is így volt. Már 15 évvel ezelőtt is sürgette a kiadó a fejlesztőket.
    Az egész hozzáállással van a baj, és ez nem csak a kiadó hibája.
    továbbá a multiplatformok erősen a minőség rovására mentek.
    Tűzbe minden nextgen konzollal.

  • Balumann
    #11
    A legnagyobb gond szerintem manapság, hogy a kiadók sürgetik a fejlesztőket, ők mondják meg mikor kell kiadniuk, stb.. Hogy meddig várjanak? Addig amíg kész nem lesz a játék... Sorra jönnek a szinte közel játszhatatlan, hamar megunható, PC-re ráadásul optimalizálatlan, bugszimulátor játékok, nagyon rövid játékidővel ráadásul, idén nagyon kevés kivétellel sajnos.
    Ez olyan, mintha az étterembe a "főnök" mondaná meg, mikor vigyék a vendégnek a kaját, az nem számít, hogy még egyáltalán nincs kész...
  • aadam
    #10
    hát nem tom azért jo hogy az EA fikázza a Pandemicet hogy szar a játék, szar játék alkotásba az EA verhetetlen.
  • Talley
    #9
    amúgy meglehetett volna csinálni ezt a játékot? csak mert nekem a kevesebb mint 1 év nem tűnik valami soknak.
  • kuci06
    #8
    Pandemic?

    Bazz, állítólag ők vették át a Star Wars Battlefront III fejlesztését :S

    neeeeeeeee :(
  • Vorpal
    #7
    Az ilyen fejlesztők alkalmazásáért a kiadó felelős:
    1.nem illetve szar referenciáik vannak
    2.szoliznak - seggfejek - nagy a pofájuk
    3.munka közben látszik már az amatörizmus

    Na most ha erre szarnak az EA nál - mert egy nagy cég hát vegyék mellre le az egészet, az IBM is ilyen módszerekkel dolgozik volt szerencsém és iszonyat, hogy ilyen empirikus metodikával is életképesek ezek a cégek.

    Ea nak 2/3 játéka szar a weboldala szar mindene szar - de mégis mocskosul keres - a kapitalizmus szar...
  • kozik
    #6
    az ilyen fejlesztőcsapatot borzalmasan hókon kell vágni.
    ki lett adva a munka egy határidővel, elvállalták, aztán a csúsztatásba se fértek bele. pedig aki szerződést kötött velük, az számított a játék jelentette reklámra, az összkép teljességére, blabla.
    simán kötbért fizettetnék velük. már ha jól volt megírva a szerződés.
  • matt taylor
    #5
    Szerintem a film premierjét klett vna csúsztatni a játék megjelenéséhez...így lett vna logikus:D:D
  • pitbulllll
    #4
    nem hinném, hogy az EA-t kéne hibáztatni :) megvolt szabva 1 határidő, majd azt kitolták, ennek ellenére a játék nem ment :) meddig várjanak?
  • Seth
    #3
    Úgylátszik megijedtek az Archam Asylum-tól, az életképesnek tűnik,ellentétben egy mozi játékváltozata teen besorolással XD
  • narumon
    #2
    Hát nem hinném hogy a fejlesztőknek jobb pénz nélkül.
  • Inquisitor
    #1
    Aki az EA-t elhagyja az csak jobban járhat ...